- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Někde jsem četl, že největším podvodem 20. století byly pojišťovny.
Což takhle šoky el. proudem, lámáni kolem, švédské boty ...?
Redakce, detektor hlasu může být i přístroj, na kterém se jen při mluvení rožne světélko.
O tomto se psalo již před týdnem na fb stránce Allianz - http://www.facebook.com/AllianzBrno
Ale oceňuji rozhovor, ten se mi líbil
Měření hladiny stresu v hlase je samo o sobě samozřejmě naprosto neprůkazné. Ale upozorní je to na to, že je u dotyčného klienta velmi prvděpodobné, že podvádí a že mají provést důkladnou kontrolu.
a když člověku někdo nabourá auto tak snad není ve stresu? Podle mě jo to absolutně nedůvěryhodné. Jak to může fungovat bez referenčního vzorku hlasu když ten člověk ve stresu není (resp. nelže)? Podle mě je jediným cílem postrašit lidi, že to prý pojišťovny umí aby méně kradli. Je to skoro zadarmo a může to fungovat.
zajímalo by mě, jak to mají ošetřené právně. to s tím nemusím souhlasit? dle zákona souhlasím i s nahráváním. a nedovedu si představit, že někdo po ohlášení něčeho takového nezavěsí a nepošle to raději písemně.
Pokud nesouhlasíte s nahráváním hovoru, tak máte po oznámení o nahrávání svobodnou možnost zavěsit.
nejvetsi mnozstvi pojistovacich podvodu maji na svedomi samotne pojistovny uz ve smluvnich podminkach, hned na druhem miste jsou pak vytacky pri likvidaci. Az na tretim miste jsou podvody s auty.
Podle sebe soudím Tebe.
To že pojišťovny podvádí klienty při uzavírání smluv, neznamená, že klienti jsou podvodníci.
Klasifikace pojišťovny - hlášení je podvod.
Skutečnost - na škodu se vztahuje výjimka z VOP.
A v čem konkrétně podvádí? Pojistné podmínky a rozsah smlouvy je dán a je vcelku jasné, na co má klient nárok a na co ne. Jiná věc je, že jsou pojistné podmínky složité ke čtení a ještě složitější k pochopení, ale to neznamená, že někdo podvádí.