Diskuze

Nenechte se ošálit. Pět mýtů o reklamacích

Vztahy mezi spotřebitelem a prodávajícím či poskytovatelem služeb upravuje zejména občanský zákoník. Neznalost našich práv nás může při řešení spotřebitelských problémů opravdu "přijít draho". Umíte si poradit v následujících případech?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mne by také zajímalo jak je to v případě např. DATARTu a jejich aukcí. Je možné, aby zkrátili záruku výrobku na jeden rok a to ne pro vady na výrobku? Např. mech. poškozená lednice na skříni a záruka, když odjde např. elektronika.

0 0
možnosti

Koupím jako podnikatel - např. od velkoobchodu, s tím, že prodám dál konečnému spotřebiteli. Já musím držet záruku, ale nemám právo reklamovat;-€

0 0
možnosti

Ale no tak, jistě nakoupíte více jak 1-5 kousků a jistě dostanete jinou cenu.

A pokud ne, oslovte výrobce, proč být trapným přeprodejcem? ;-)

A že se tak ptám, náklady na reklamace nejde dát do nákladů firmy?

Já něco podobného jistý čas dělal, tak moc nehoupejte.

3 0
možnosti