- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moje máma pracuje jako v létě delegátka v Itálii. A je neuvěřitelné, na co jsou lidi schopní si stěžovat. Jeden pán kupříkladu napsal loni napsal reklamaci do CK: "Personál v hotelu mluvil pouze italsky, i veškeré nápisy byly pouze v italštině, což pro člověka, který umí pouze česky, představuje velký problém." Nebo: "V moři bylo příliš mořských živočichů, proto jsme se nemohli koupat." Atd.
Omlouvám se za překlep: "... v létě jako..."
A co se někam vypravit jen tak? S ruksakem na zádech, ve kterém je potřebné prádlo a vše, co pozřebujeme na výlet třeba na týden, se dostavit na letiště a poptat se u různých linek, kam je ještě poslední místo volné?
Takhle jsem to před lety dělal- do Bombaje, Luxoru nebo Rodosu to vždy vyšlo.
Akorát to chce dobré cestovní pojištění a pro destinace jako Bombaj asi i nějaké očkování a antimalarika. Ale jinak, proč ne?
Pokud by se tam takto tvářila po celou dobu, určitě by k reklamaci došlo.
S tou holkou z fotky nad článkem bych jel hned i bez reklamací