Diskuze

Personalista: S dobrou pověstí seženete kvalitnější zaměstnance

V ostré a vyrovnané konkurenci se firmy liší jen tím, jak kvalitní zaměstnance mají. Těch dobrých přitom není nikdy dost a zejména v některých oborech doslova zuří bitva o talenty. Důležitou zbraní je pověst firmy jako zaměstnavatele. Jak si jí získat a udržet?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A16l68a57n 32Ř21e57p15k32a

19. 6. 2014 23:08

Chudáci v obchodních řetězcích, některé mají špatnou pověst jak mezi zákazníky, tak i mezi zaměstnanci. I když ono zase nic není černobílé, jeden stěžující může ohlušit 10 spokojených ;-) A u Student Agency to bude nejspíš podobné... nepíše se o nich sice nic dobrého na netu, s vyjímkou Jančuro.. pardon "Sůrových" PR článků na iDnes;-D, ale každá mince má rub i líc.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Mezi dobrou pověstí firmy a kvalitnějšími zaměstnanci rozhodně neplatí ekvivalence (předpokládám, že "sehnaní" jsou zaměstnanci u té firmy setrvávající), ale i implikace je na pováženou. Takový Metrostav firmou s dobrou pověstí bezpochyby je, přesto jsem od nich odešel i se svými kvalitami.

0 0
možnosti
PN

cokoliv od personalistů je vždycky jen plácání prázdné slámy ...

6 0
možnosti
PK

Můj názor je, že si firmy "kvalitních a zkušených" zaměstnanců neváží.

Dál HRR oddělení už je HRR, ale ne personální :-) lidem se moc nevěnují.

9 0
možnosti
PN

co je HRR? Znám jenom HR...

1 0
možnosti