- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém je v pojišťovnách. Ty stále považují pojistný trh v ČR za nenaplněný a proto preferují získávání nových klientů za každou cenu před klasickým udržováním stávajícího pojistného kmenu a službami stávajícím zákazníkům. V tom směru tlačí na své prodejce, kteří musí plnit předepsané počty nových klientů za každou cenu.
No tak zrovna různé úrazovky prochází velikým vývojem. V podstatě každý rok jsou buď levnější než loni, nebo mají některé parametry o něco vylepšené. typicky trvalé následky. bývaly bez progrese, pak s dvojnásobnou atd a dnes je běžně čtyřnásobná a už snad existuje i osminásobná.. Takže zrovna u těchto věcí není na škodu jednou za pár let udělat nějakou novější variantu. Klient o nic nepřijde, a naopak získá něco navrch.
Tak zvaní finanční poradci nejsou nic jiného než bandy loupežníků které ožebračují lidi. Provize je vždy na prvním místě i za cenu lží, podvodů a zatajování důležitých věcí. Bohužel mám osobní zkušenost, která mě stála hodně peněz. Proto varuji pozor na ně
Myslím si, že většina klientů u nás ví, že pojišťovny jsou jen maskovaní lupiči a rozhodně s nimi nespolupracuje dobrovolně.
Dobrý den, tento průzkum je přes měsíc starý a teprve dnes se objevil na Idnes.cz. Zřejmě je okurková sezóna :-)
Ale k tématu, platba od klienta ve výši 657,- Kč je úsměvná. Stačí, když zprostředkovatel pojede dvakrát za klientem (jednou na analýzu a podruhé to podepsat), který bydlí třeba 40 km daleko, autem a už je zprostředkovatel v mínusu :-)
Ono je to tak že kdo chce pojistit zajde si na pojišťovnu. Poradce který za klienty jezdí bývá případ prodejce za každou cenu a pochybuji že pojede vždy za 1 klientem extra.
Takže průměrný klient by chtěl ideálně analýzu a porovnání všech pojišťoven trhu, chce minimálně 2-3 různá řešení své situace, požaduje 3 schůzky (sběr dat, představení analýzy dat a návrh řešení, závěrečná schůzka s podpisem smluv případně ještě před tím jedna na dovysvětlení), občas pojišťovna požaduje informaci od lékaře - opět je nutné klienta kontaktovat a průměrně 1-2x navštívit osobně.
Čili klient požaduje, aby s ním poradce strávil minimálně 5-10 hodin práce na setkáních a dále analýzou dalších minimálně 3-5 hodin. Vše samozřejmě průběžně se vzdělávající profesionál.
Za tuto službu je klient ochoten platit 650 Kč - tzn. méně než prodavačce v supermarketu.
Ano, provize jsou příliš vysoké a svádí "bouchače" k nesmyslnému přepojišťovnání a uzavírání nesmyslných "spořicích" pojištění, která nemají žádný jiný smysl než provize pro poradce a pojišťonu. Na druhou stranu 650 Kč je opačný extrém - a pokud lidé nejsou ochotní zaplatit za službu, nesmí se divit, že si je pak najde někdo, kdo jim dá "to nejlepší" = úplně nesmyslné řešení.
To je normalni, kazdej chce 100%kvalitni sluzbu za co nejmene penez, ze je to nemozny je vec jina :(