Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Částka, kterou vyplatí pojišťovny za stejný úraz, se liší až o milion

Pokud si chcete sjednat úrazovou pojistku, zajímejte se o takzvané oceňovací tabulky pojišťovny. Mají totiž velký vliv na to, kolik peněz v případě úrazu dostanete.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J70o84z61e48f 56H74a21n41t38á82k 8522108613469

red dvoma rokmi sa mi stal uraz kolena- poskodeny meniskus, plastika predneho skrizeneho vazu, poskodena chrupavka, absolvoval som dve operacie- artroskopiu a nasledne plastiku vazu.

Pred zhruba mesiacom som ziadal o plnenie trvalych nasledkov, poslali ma na vysetrenie k svojmu lekarovi. O par dni na to mi prisli peniaze na ucet- uznali mi plnenie za tak vazne poskodenie kolena, z ktoreho mam doteraz trvale nasledky a problemy- iba 6,5% z moznych 25%. 

Konkretne : 

Omezeni pohyblivosti kol.klbu lehkeho stupne vlevo 2% z moznych 10% ktore su u lehkeho stupna uvedene v ocenovacich tabulkach.

Vliklavost kol.klbu v dosledku nedostatecnosti predneho skrizeneho vazu- 2% z moznych 15% 

a trvale nasledky po vyneti casti jednoho menisku - 2%- to je OK.

U prvych dvoch poloziek mi vsak uznali iba 4% z moznych 25%.

Chcem sa odvolat proti rozhodnutiu a a znovu posudenie trvalych nasledkov.

Ako mam postupovat?

DAKUJEM !

0/0
18.9.2014 13:21

M88o95j55m63í22r 76S63k78á55l44a 2690482736

Ta paní na fotografii má slušné "trvalé následky"...R^;-)

+1/0
9.9.2014 20:11

F15r61a97n79t52i44š44e48k 80P36a44l23e41k 4786561209520

Pěkná inzerce, jen co je pravda. Ono často v popředí bývají značky, u kterých mají obchodníci největší provizi. Třeba Česká pojišťovna má 6x násobek a ne pěti, jak je zde uvedeno. http://www.ceskapojistovna.cz/pripojisteni?zivotni-pojisteni-muj-zivot#trvale-nasledky-progresivni-plneni

+5/0
9.9.2014 16:51

P83e77t22r 63P97e90c11i90n95a 5364754913388

Provize jsou u životního pojištění většinou zcela srovnatelné napříč konkurencí. A ČP je rozhodně nemá nějaké menší než ostatní.

+1/0
9.9.2014 19:40

J26a77r17o11s15l79a39v 13M98o65u27č96k18a 3699212507792

Celý článek na mně působí dojmem placené inzerce, protože v něm chybí to hlavní. Na kolik je daný člověk pojištěn  a tedy z toho vyplývající: kolik za danou pojistku platí. Tento článek by byl platný jen tehdy, když by autor článku srovnával naprosto identické pojistky a to buď

1. v krytí jednotlivých rizik (tady by se projevil vliv oněch oceňovacích tabulek)

nebo

2. v tom co měsíčně za pojistku platím (tady by se projevilo, která pojišťovna je drahá)

Jinak je to nesmysl

+5/0
9.9.2014 15:22

T96o16m67á13š 59T91r36u20c17h69l96ý 8876569178675

A naprosto opomíjí další parametry - spodní hranici progrese a součty plnění při souběhu následků. Porovnávat maxima progrese, když jde o vzácné případy, je hodně zkreslující. Jak často se plní na 100% následky?

+2/0
9.9.2014 22:35

J55a51r19o65s15l40a73v 76M80o48u83č21k94a 3659882317892

souhlasím, ale v takovém článku řešit všechny nuance by bylo matoucí a tedy kontraproduktivní. Myslím, že ty dva základní parametry pro základní orientaci úplně stačí.

0/0
10.9.2014 9:33

J50a25r38o69s34l35a66v 85K80o90m97o19ň 1420244524581

tak to ještě abych řešil jaký úraz u té konkrétní pojišťovny si můžu přivodit. Což je věc jaksi těžko ovlivnitelná. A pojišťovat se u všech, abych každý úraz měl zaplacený tou nejlepší pojistkou asi nejde, ta suma by byla horetní. Navíc si nejde pojistit u každé jen to co nabízí nejvýhodněji a u druhé zase jiný typ úrazu. Nikdo dopředu neví, jaký úraz si přivodí. Takže srovnání zajímavé ale vícemeně v praxi k ničemu. Každá má jiné parametry na jednotlivé plnění úrazů.

0/0
9.9.2014 12:43

J59a51n 66Š60t54e44f48a33n 9381855631747

Pokud jste si v článku všiml ,,Garance nejvyššího plnění", o kterém se autor zmínil, tak se zkuste po internetu podívat o co se jedná. Myslím, že Vás to docela překvapí a tento problém, který popisujete, tak i vyřeší :-)

+1/0
9.9.2014 12:49

F79r41a53n28t48i16š46e40k 77I96n31g25r 6512790337

Srovnání je sice zajímavé, ale chybí mi zde poměrně podstatný parametr - cena pojištění (beru cenu za čisté pojištění rizika, nikoliv minimální povinné pojistné na smlouvě apod). Pro opravdu relevantní srovnání jednotlivých pojišťoven by bylo mnohem zajímavější spíše stanovit jednotnou maximální výši plnění a potom porovnat cenu u jednotlivých pojišťoven, případně připojit výši základní pojistné částky při dané ceně. Potom zjistíte, že zatímco u pojišťovny s max. plněním 600% a cenou pojištění 230/měs je pojistná částka 1 mil. a maximum které můžete dostat 6mil., u jiné pojišťovny, s plněním max. 400%, budete k dosažení maxima 6mil. potřebovat pojistnou částku 1,5mil., za kterou zaplatíte 200/měs. Za méně tedy dosáhnete na stejné maximum, ale podstatný rozdíl bude zejména u menších trvalých následků (kterých je drtivá většina), protože se vypočítá z podstatně vyššího základu..

+7/0
9.9.2014 12:03

P49e75t67r 47P33e41c62i44n24a 5324694443158

Naprostý souhlas. Tahle analýza sice porovnává možné plnění u trv. následků úrazu, ale určitě to není odpovědí na otázku, kde je dobré si produkt sjednat. I když si po přečtení článku asi víc klientů přijde pro produkt do Metlife.

+1/0
9.9.2014 12:19

M76i15c40h47a70l 91T16e49c46l 4784691363771

Ono porovnání na prosté bázi pojistného, taky nemá absolutní vypovídající hodnotu. Řekl bych, že vypovídající hodnota by byla mizivá. Protože v takovém srovnání nezohledníte právě ty "střeva" pojištění, které tvoří jeho podstatu a charakter... o což se autor článku, jestli jsem ho správně pochopil, snaží.;-)

0/0
9.9.2014 15:11

V21á79c61l30a50v 18D74v21o97r57s70k48ý 8406431267954

Řešit koliknásobná je progrese u TN je skoro zbytečné. Ono totiž to 8násobné apod. plnění dosahuje pojištění u TN pouze když je rozmezí poškození těla cca 95%-100%. I přes sčítání škod u mnoha pojišťoven, to je tak markantní poškození těla, že to málokdo přežije. Do těch 50%-60% poškození těla, kdy se dá ještě nějakým způsobem ve společnosti fungovat, se progrese u pojišťoven takřka neliší.

+7/0
9.9.2014 10:30

J39a95r77o70s40l63a72v 66M82i54k59u73š 4822133

Zajímavé. podobné srovnání by se hodilo i pro pojištění invalidity 1-3 stupně...

+1/0
9.9.2014 10:20

J95a97n 21Š55t29e82f82a93n 9801615691937

To by bylo trochu nesmyslné. Nemyslíte?

0/0
9.9.2014 10:29

J77a57r69o98s40l57a88v 53M16i82k90u64š 4462573

Proč? To mi přijde mnohem důležitější než úrazové.... Invalidity z úrazů je jen okolo 5-10%, zvytek je kvůli nemocem. A je hezké, že mi třeba vyplatí jednorázově za nějaký úraz, ale u té invalidity lze sjednat třeba pravidelnou měsíční rentu, což mi přijde mnohem zajímavější.

+3/0
9.9.2014 10:47

J17a94n 46Š95t58e11f37a94n 9611715361837

Nepopírám smysl. Dokonce jsem si vědom poměru úrazových důchodů a důchodů z důvodu nemoci.

Myslel jsem tím, že v tom porovnání se to nedá nijak extrémně odlišit, snad kromě ceny. Protože buď jste nebo nejste v daném inv. stupni. A podle toho dostanete jednoznačně určenou částku, ne jako u např. trvalých následků.

+2/0
9.9.2014 12:21

M23a43r22e45k 24P26e11č46e85n24k95a 9820245110833

Naopak, rozdíly jsou velké. Některé plní jen za 2. a 3. st. invalidity, některé i za 1. stupeň. Některé vyplatí za 2.st. 100% PČ, jiné třeba jen 50%. Co se ceny týče, bylo by srovnání těžké. Pojistné za invaliditu je formou přirozeného pojistného, tzn., že se s věkem zvyšuje. Jedna pojišťovna může být u 30tiletého klienta levnější než druhá, ale po dosažení třeba 40 let se to otočí ...

+1/0
9.9.2014 13:49

P38e95t22r 16P56e19c71i75n87a 5564844123678

A není náhodou to navyšování pojistného spíše záležitost hlavně ING?

0/0
9.9.2014 13:58

V65á81c95l96a72v 55D43v54o40r70s68k73ý 8636101707914

To je, ale předpokládám, že je původním příspěvkem myšleno, že pojistné je dražší, když je sjednáno ve 40 letech než ve 30 letech

0/0
9.9.2014 14:10

P97e62t81r 56P27e97c97i48n65a 5794744513678

Myslím, že ne. Pan Pečenka píše totiž o tzv. přirozeném pojistném, tzn. že se s věkem zvyšuje.

0/0
9.9.2014 14:18

M34a88r39e23k 43P79e13č28e97n20k67a 9660385970353

Přirozené pojistné u invalidity mají všechny pojišťovny. Většina pojišťoven si však rizikové pojistné strhává z hodnoty fondu (zainvestovaných peněz) a tak navyšování klient nevidí. Je tedy jedno, zda si klient invaliditu sjedná ve dvaceti nebo třiceti, ve čtyřiceti bude mít sazbu stejně jinou. U ING se pojistné za rizika (kromě smrti) nestrhává z hodnoty fondu, ale platí se souběžně s pojistným za hlavní pojištění v jednom pojistném. Klient tak vidí, kolik skutečně za každé riziko platí. Že se u drtivé většiny pojišťoven rizikové pojistné za připojištění (kromě úrazových) navyšuje, je vidět jak v tabulkách cen jednotlivých rizik, tak to poznáte na vytištěné pojistce - třeba u Kooperativy je to cena ve sloupku s názvem "aktuální pojistné". Poznat se to dá i na modelaci smlouvy.

+1/0
9.9.2014 14:57

J53a42n 91Š18t10e82f88a92n 9131555501677

No myslel jsem tím, že při srovnání jde udělat jednoduchá tabulka, kdy se řekne, zda pojišťovna kryje a případně za jakou cenu. Nelze zde říct, která vyplatí nejvíc, protože je to jasně dané a nefunguje zde (ve většině případů) progrese.

Jak je to s věkem, to je samozřejmě věc druhá, která je vždy na zváženou, protože pak hraje roli i zda je člověk sportovec, zda kouří, pije, jakou má váhu a výšku, zda měl někdy již problémy apod. A to se už dostáváme do okamžiku, kdy je každá pojišťovna jiná a v tom případě takřka nelze udělat objektivní a obecné srovnání.

0/0
9.9.2014 15:45

V83á56c41l91a80v 91D86v16o81r38s59k29ý 8306671737104

Stránky ČSSZ, tam je přesná statistika invalidity a kolik bylo přiklepnuto 1., 2. a 3. stupňů. Tady se pojišťovny řídí zákonem, nemají žádné svoje tabulky. Pojistit invaliditu prvního stupně ovšem umí zatím jen velmi málo pojišťoven. Namátkou UNIQA, FLEXI ČS, Aegon.

0/0
9.9.2014 10:32

J52a24r88o87s10l72a94v 33M86i65k51u83š 4452943

Mno to právě ne.... Některé mají vlastní tabulky a máte nárok na výplatu, i když ČSSZ invaliditu určitého stupně nepřizná....

0/0
9.9.2014 10:48

V36á67c91l21a29v 70D66v27o85r74s51k90ý 8526241817714

Opravdu žádné vlastní tabulky pro invaliditu nemají, ani nemohou mít, to vás ujišťuji. Můžeme se bavit o pojištění stížení společenského uplatnění, ale to už jsme někde úplně jinde.

+1/0
9.9.2014 10:59

M87i41c19h88a50l 88T65e62c66l 4204611183151

To si zřejmě s něčím pletete.. na invaliditu žádná tabulka není třeba. Základní podmínkou výplaty PČ je přiznání invalidního důchodu od ČSSZ. V čem se pojišťovny liší je v přístupu, zda-li budou hnát klienta ještě ke svému lékaři nebo ne a pak jak přistupují k výlukám - poměrně velká část pojišťoven má ve výlukách invaliditu v důsledku duševních nemocí diagnózy F00 až F99. Pokud půjdu hodně do detailu, tak se pojišťovny ještě dále liší formou výplaty u sjednání invalidity II. a III. stupně. Většina vyplatí jen 50 % z PČ v případě přiznání II. stupně a připojištění nezaniká. Druhý přístup, který jsem zatím objevil jen u Generali, je aplikován formou: je jedno jestli je přiznán II. nebo III. stupeň - pojišťovna vyplácí 100 % PČ a připojištění zajiká. Který přístup je pro klienta lepší, je věcí diskuze.

+2/0
9.9.2014 11:25

J24a49r13o69s85l12a90v 37M18i48k12u43š 4342373

Já právě tohle zrovna řeším, protože to pojištění invalidity 2 a 3 stupně mi přijde jako (pro mě) jediné smysluplné pojištění, protože to může být opravdu dlouhodobý problém klidně na 20-30let a vyjít jen z invalidního důchodu je problém pro jednoho....

0/0
9.9.2014 11:28

V24á46c18l30a80v 50D24v77o19r74s56k54ý 8476111397544

No tak to ale nejsou žádné speciální tabulky. Ohledně podrobností viz můj příspěvek po tímto

+1/0
9.9.2014 11:31

M18i19c57h22a71l 34T48e30c66l 4214891443781

Tak určitě je skvělé, že si toto riziko uvědomujete a cítíte potřebu ho řešit :-)R^. není nad uvědomělého klienta. Každopádně by mě zajímalo u které pojišťovny jste našel ty tabulky ? ;-D...

0/0
9.9.2014 15:04

V92á16c55l25a60v 51D26v57o89r79s66k89ý 8456391387234

FLEXI dělá to samé, ale zvládá to u 1. stupně, ovšem cena tomu také odpovídá. UNIQA to má mnohem levnější, ale invaliditu sjednává pouze s klesající pojistnou částkou a při 2. stupni vyplácí 50% z PČ a při prvním 20% z PČ.

0/0
9.9.2014 11:30

M40a64r89e96k 63P39e92č84e21n65k88a 9970865620683

ING - 1. st. 20% a nezaniká, 2. a 3. st. = 100=

0/0
9.9.2014 13:53

J60a78n98a 26C67r11h39o85v59á 1238959284380

Allianz je podle mě nejlepší pojišťovna ze všech u nás působících, měla jsem již několikrát poj událost a vždy perfektnía rychlý přístupR^

+2/−3
9.9.2014 10:02

V89á31c35l94a19v 17D35v56o10r47s25k62ý 8236691137944

Allianz jako jedna z mála neumí pojistit ani invaliditu 2. stupně. K tomu nutnost mít uzavřeno minimálně 300 Kč na hlavní složku pojištění, tedy smrt, je značně limitující a dělá z produktu Rytmus velmi neflexibilní produkt. Co se pojištění majetku, odpovědnosti, profesky a podnikatelů tak je Allianz bezesporu TOP pojišťovnou na českém trhu.

+2/−2
9.9.2014 10:37

J62a28n 70Š36t20e16f21a46n 9221695221117

Nevím co máte za staré informace, ale Allianz pojišťuje druhý stupeň zcela běžně. A to stejné se týká těch 300Kč. Dle Vašich slov máte poslední informace o Allianz tak z počátku roku 2010. Tehdy by to platilo...

0/−2
9.9.2014 12:17

V77á39c82l67a21v 63D93v89o39r93s87k79ý 8376221597414

To teda nevím, kde tyhle nesmysly berete. Bavím se o produktu RYTMUS, kde opravdu se MUSÍ platit minimálně 300 Kč na hlavní složku pojištění a invaliditu opravdu NEUMÍ pojistit na 2. stupeň. Pouze ve formě ročních dávek a to si sjednává minimum lidí, protože je to drahé jak.... A řeším RYTMUS protože to je jejich stěžejní produkt životních pojištění a ano vím o dalších produktech, ale já tu rozebírám RYTMUS

+1/−1
9.9.2014 13:24

J82a63n 53Š40t35e89f96a94n 9351905271827

1. Produkt Rytmus existuje v podobě Rytmus Risk a to je čistě rizikové pojištění bez investic.

2. Už v roce 2010 byl puštěn do prodeje produkt ProŽivot, který byl opět pouze rizikové pojištění.

Oba dva produkty byly/jsou životní pojištění běžně placené a tedy ,,stěžejní produkty".

3. Produkt Rytmus Risk umí krýt 2. st. invalidity, což jste psal, že Allianz neumí. V jaké podobě už neřeším, protože Vaše tvrzení bylo lživé.

4. Jediná forma jakou lze krýt invalidita je důchodem a jednorázově. Z toho důchodem to Allianz umí i od 2. st. Bohužel jednorázově zatím nikoliv, ale to je již věc na nastavení parametrů.

Takže znovu opakuji, najděte si aktuální informace a ne z roku 2010. Rv A neplácejte zde moudra, když nic nevíte.

0/−3
9.9.2014 15:38

P20e87t81r 49P93e34c77i69n63a 5564514583748

S tím vyjadřováním o plácání bych byl opatrnější. Zcela běžně, jak jste napsal, (tedy jednorázově nebo formou renty) Allianz prostě II. stupeň invalidity nekryje. Kryje pouze formou důchodu a ještě z 50 %. Vzhledem k tomu, že se jedná o krytí snížení schopnosti pracovat o 50 - 69 %, tak to moc kvalitní krytí není. Je to tedy spíš o tom, jak Vy definujete slovo běžný. 

V článku se píše o produktu Allianz Rytmus, pan Dvorský jasně píše ve svém příspěvku, že min. pojistné 300 Kč se týká produktu Rytmus, o produktu Rytmus Risk nepíše. A ta podmínka u produktu Rytmus (nebo Rytmus 2014, jak chcete) prostě platí, netýká se pouze produktu Rytmus Risk. Takže Vaše věta: "1. Produkt Rytmus existuje v podobě Rytmus Risk a to je čistě rizikové pojištění bez investic" není zcela pravdivá. Produkt Rytmus je buď ve variantě IŽP s min. 300 Kč měs., nebo ve variantě jako produkt Rytmus Risk (kde se ale taky nastavují fondy), což je tedy opět vlastně IŽP jen bez těch min. 300 Kč do investic. Podobné jako RŽPD u UNIQy. To bych tedy definici čisté rizikové živ. pojistky určitě nenaplnilo. Takže, než někoho začnete urážet,... ;-)

+2/0
9.9.2014 16:11

J23a64n 68Š40t89e98f97a56n 9781625581267

Produkt Rytmus a Rytmus Risk jsou takřka totožné produkty, pokud budete bazírovat na slovíčkaření co je a co není rizikové životní pojištění, tak zjistíte, že v ČR tedy není žádné pojištění, které můžeme nazvat čistě rizikovým.

A ani vy jste nepochopil, že Allianz 2. stupeň kryje a řešíte už jen nastavení parametrů. Kdyby ho nekryla, tak nedostanete ani těch 50%. Nehledě na to, že jsem to již výše vysvětloval a nechce se mi opakovat se. V zásadě se jedná o jednu důležitou věc, pojištění Vás má krýt a ne Vás obohatit.

Nehledě na to, že pokud opravdu kladete důraz na parametry nastavení, tak Allianz to má vyřešeno tak, že máte na výběr, buď si necháte posílat penzi pravidelně s roční frekvencí placení, nebo si ji necháte jednorázově vyplatit dopředu. A výhoda je v tom, že pokud se opět změní legislativa a Vám se sníží stupeň invalidity, tak při jednorázovém vyrovnání nemusíte nic vracet. Zato u důchodu o něj přijdete. Takže pokud chcete řešit parametry, tak řešte všechny, nejen ty, co Vám vyhovují do Vaší rétoriky.

0/−1
9.9.2014 16:47

P80e74t86r 42P87e42c29i45n21a 5784514213478

Mně se nic do žáné rétoriky nehodí, mně je produkt Allianz relativně lhostejný. To Vy mu naopak děláte pořád reklamu. A myslím, že už spíš kontraproduktivně. Já Vás jenom požádal, abyste neurážel někoho výrazy o plácání, když to, co Vy píšete, se nedá považovat také za zcela pravdivé. 

Btw. čistých rizikovek je celkem slušný počet a když už jsme u invalidity, existuje např. produkt, který kryje II., III. st. s konstantní pojistnou částkou, klesající či formou důchodu, je to čistá rizikovka (nic nejde do investic), má slušnou čekačku na nemoc (18. na II. st., a 12. na III. st.) a min. pojistné je 100 Kč. Tomu říkám krytí invalidity. Jestli o něm nevíte, tak hledejte. Jinak pochybuju, že by se kdokoliv na plnění z pojištění invalidity obohatil. Cena to totiž dost znemožňuje a vyšší pojistné sumy jsou omezeny celkem běžně dokládáním příjmů. A když už píšu o dokladování příjmu např. u denních dávek, v tom je Allianz také poněkud přísnější, než je běžné na trhu.

+2/0
9.9.2014 17:04

V84á13c44l88a76v 35D22v93o64r22s34k37ý 8646441917294

Dekuji

0/0
9.9.2014 17:51

P36e40t34r 33P33e22c58i89n37a 5754244313238

Allianz je dobrá pojišťovna, to určitě. Ale určitě nemá univerzální produkt, který by se dal nazvat perfektním, alespoň pokud jde o životní pojištění. Úrazová rizika končí v 70 letech klienta, pracovní neschopnost a hospitalizace dokonce v 65 letech klienta, pak se to cenově rovnat s ostatními produkty nedá, nevím o tom, že by pojistila invaliditu II. stupně. Upozornil bych ještě na územní platnost a výluky na onemocnění zad. Když tohle dáte dohromady, pak je to spíš specifičtější produkt.

Prostě někdo je sice schopen plnit pracovní neschopnost v případě rizikového těhotenství (za určitých podmínek Allianz), někdo to má ve výlukách, ale zase má vychytané jiné věci. Každá pojišťovna se soustředí na nějakou klientelu. 

Ale jestli chcete dodržet to, že klient nebude každých pár let předělávat životní pojistku (protože ho to bude stát spoustu peněz na uzavíracích nákladech), že třeba občas vycestuje i do Thajska, a že chce mít produkt na celý život (tedy i do období stáří), pak už bych byl s Allianzem opatrnější.

+3/−2
9.9.2014 11:49

J63a43n 23Š56t91e14f95a63n 9661125371457

2. stupeň pojišťuje Allianz úplně normálně, takže se mi moc nezdá co zde píšete obecně... A územní platnost je stejná jako u drtivé většiny pojišťoven u nás.

To, že každá pojišťovna cílí na jinou klientelu, to souhlasím, tak to má většinou každá společnost.

+1/−2
9.9.2014 12:19

P31e26t62r 61P14e32c96i36n25a 5834474263878

Pardon, nevyjádřil jsem se přesně. Invaliditu na II. stupneň pojistí ale pouze na formu důchodu s výplatou 50 % sjednané výše. Já bych tohle tedy nikomu nesjednal (nedoporučil), proto to ani neřeším. Ale jinak čerpám z analýzy, kterou jsme si celkem podrobně zpracovávali v 05/2014, kde na konstantní pojistnou částku Allianz v produktu Rytmus invaliditu II. st. nemá. Ani teď to v on-line verzi jejcih SW nevidím. Ale připouštím, že je možné, že má Allianz několik verzí produktu Rytmus (pokud neberu klas. IŽP a Rytmus Risk). Pak bych tu informaci uvítal, abych si to mohl s manažery v Allianz vykomunikovat.

Jinak podotýkám, že jsem reagoval na příspěvek paní Crhové, kde psala, že Allianz je nejlepší pojišťovna. Osobně totiž žádnou pojišťovnu nepovažuji za nejlepší (resp. produkt žádné pojišťovny nepovažuji za nejlepší). Rytmus od Allianz dtto.

+2/0
9.9.2014 12:54

J24a71n 53Š53t61e11f21a89n 9801105771217

Tak pojišťovna možná vychází i z toho, že v 2. stupni jste v ,,částečném důchodu" a tudíž máte možnost (samozřejmě nejspíš v omezené míře) pracovat i nadále, např. na nižší úvazek. A souhlasím s Vámi, že konstantní částku v daném případě nemá.

A pokud vím, tak Allianz měla dříve ProŽivot a v současné době Risk, což jsou vyložene pouze rizikové pojištění.

K reakci na nejlepší pojišťovnu, tak bych řekl, že se to dá hodnotit jako průměr kvality všech jejích produktů, což je vždy v rámci poměru krytí/ceny a to má každý člověk vlastní. Osobně si myslím, že pro mě také vychází Allianz nejlépe a mám s ní nejlepší zkušenosti. Ale to má každý člověk jiné..

0/−1
9.9.2014 13:03

P80e72t39r 95P65e68c38i96n86a 5114954943378

Je to vidět, že máte rád Allianz.

+1/0
9.9.2014 13:14

J32a52n 27Š94t96e78f94a96n 9671765421517

:-) Každý má subjektivní názor. Mnoho objektivních neexistuje, ale nevadí mi to a rád se přiznám. Stejně tak uznám, že někdo může mít dobré zkušenosti i jinde, to je pochopitelné a já to nechci nikomu brát ani hanit :-)

0/0
9.9.2014 15:40

P19e15t10r 25P55e49c25i84n50a 5334594663398

To si můžete být jistý, že má mnoho lidí mnoho dobrých zkušeností i mimo Allianz. Jen na mě působíte, jako byste pracoval jako výhradní zprostředkovatel pouze pro Allianz, protože tu píšete pouze a jen o jejich produktu. Jsou ale i jiné produkty, které mají mnoho důležitých vlastností, které Allianz zatím do svého produktu nedala. 

I když mnoho objektivních názorů neexistuje, neměli bychom to brát jako argument, že o objektivitu nebudeme usilovat.

+1/0
9.9.2014 16:23

J59a25n 19Š29t11e22f74a58n 9251385571927

Já jsem dlouho přemýšlel jaká pojišťovna a nenechal jsem se moc manipulovat poradci.

Spíš je to taková moje osobní záležitost, že chci vědět přesně co mám, co si platím a jak se to chová. Takže to rád sleduji a můj poradce to se mnou nemá asi úplně lehké, ale trpělivost je potřeba ;-D

A souhlasím, určitě to není argument, proč nebýt objektivní. Spíš je to myšleno jako taková úsměvná myšlenka, protože nemám důvod se nijak zvlášť držet oné objektivity.

0/0
9.9.2014 17:06

J94a83n30a 81C24r22h95o96v54á 1568639374800

No, s ŽP nemám zkušenosti, měla jsem 3x poj plnění v oblasti poj domácnosti a odpovědnosti a dopadlo to líp než jsem čekala, např. v noci mi vandalové vykopli dveře, 2 hodiny po nahlášení škody jsem měla smluvního zámečníka, který bezplatně vyměnil zámek.

+2/0
9.9.2014 16:36





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.