Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zákazník versus slevový portál. Jak nešlápnout na časovanou bombu

Možná se vám už stalo. Koupíte si něco on-line, zaplatíte a najednou vás napadne, jestli vám právě tenhle slevový portál tu věc skutečně pošle. Bohužel jsou lidé, kteří nedostali ani zboží či službu, ani peníze zpět. Nikdo neodpovídá na e-maily ani nezvedá telefon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M39a71r54t73i50n 14Š28v23o86r22c 9289883868610

Každý profesionál pohybující se v obchodě ví, že cena je fiktivní a sleva je relativní. Což v překladu znamená: NIkdo neví, kolik to vlastně stojí před slevou a jestli ta nabízená sleva je slevou a z čeho.  Také platí pravidla: 1) Když obchodník nemusí, tak slevu nedává. 2) Sleva se nevezme sama od sebe. Jestli ji chceš, musíš si o ni říct. 3) Největší slevu dostaneš na aukčních portálech, kde se předbíhají dodavatelé na konkrétní poptávky - a věřte, mám stím osobní zkušenosti. Jeden aukční portál provozuji a tam je vidět, jak se lámou slevy a kdy je obchodník vůbec ochoten slevu dát.

0/0
19.9.2014 14:52

E90l63i54š70k27a 64J18a60h35o39d16o25v26á 5728947321340

Někdy stačí zavolat do inzerovaného hotelu a zjistíte, že oni za stejnou cenu jako slevový portál nabízí více.

Stalo se mi to už u 2 "rádoby výhodných" koupí.:-(

0/0
18.9.2014 18:56

M10a40r64t43i58n 83M26a44i55k20s81n52a45r 3554303568632

Žádná sleva není zadarmo, jak nebýt nachytán? Nekupovat slevy... už to je dost na hlavu, ne?

+1/−4
18.9.2014 11:33

O34n79d98r36e75j 65F67l30i21d28r 3435440888127

prave ze vubec. Podstatou slevovyho portalu je mnozstvi - dodavatel da slevu, ale ziska na jednu kampan desitky zakazniku, takze win-win strategie.

+4/0
18.9.2014 16:47

J50a90n 89D92e87v56e96r56a 7159709533820

Celý tenhle článek ve mě evokuje pocit, že je na objednávku portálu pepa.cz. Kritérium podle kterého poznáte dobrý slevový portál...že je na trhu déle než 3 roky? Nebo slábnoucí prodejní síla? nebo stagnující počet prodaných kupónů? To je přece nesmysl. To jen říká že daný portál má nižší návštěvnost a že nerve miliony do reklamy (které pak musí inkasovat od svých klientů zpět). O kvalitě portálu to neříká zhola nic. Nehledě na to, že počet prodaných kupónů může být zcela vymyšlený údaj. Viz praktiky pepa.cz který jednu nabídku točí ob týden navozuje dojem že se jedná o novou slevu, ale počet prodejů se načítá i z předchozích prodejů. Solidní portál se dá poznat jen a pouze na základě referecní předchozích zákazníků. Spokojený zákazník je nejdůležitější vyzitka portálu.

+9/0
18.9.2014 9:33

M19a97r77t82i93n 59C94e68r18v70e51n35y 2723648976748

Posledni dve vety jsou asi nejpodstatnejsi radou ;-D

+2/0
18.9.2014 8:44

V37í71ť96a 10N20o31v79á12k 1538653365671

Slevětečedobotcz.cz ;-D

+1/0
18.9.2014 0:24





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.