Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šest pravidel, která vám zajistí úspěch v jednání s klienty a šéfy

Zákazníka je třeba si předcházet, to věděli všichni úspěšní podnikatelé. Jenže zákazníkem není pouze skutečný klient. Může jím být šéf sousedního oddělení nebo kolega z partnerské pobočky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J83a27n 37M39u27c46h82a 8469156722406

ten Špok se nějak rozjel ;-D;-D

0/0
10.12.2014 14:55

M32i89l96a74n 95M72a74j19e51r76č94í25k 1950690284586

Mám značný problém s uvedeným bodem 6 "Bez tolerance nepracujte ve službách" - zejména přeprava či léčení osob (ale např. i provozování pouťových atrakcích) jsou také služby, jenže velmi specifické tím, že dotyční poskytovatelé za ty své "zákazníky" berou značnou právní zodpovědnost = příslušní "zákazníci" (přepravovaní či léčení atd.) mají mít k dotyčným poskytovatelům služeb respekt a dodržovat jejich nařízení, protože v opačném případě se zvyšuje riziko různých typů nehod či i jen zdržení v poskytnutí/provedení oné služby (při nedodržení nařízené léčby se tato protáhne či dokonce zkomplikuje; při neprovedení správného informování řidiče o svém úmyslu nastoupit/vystoupit na zastávce na znamení či kdekoliv s kočárkem/invalidním vozíkem/jinou pohybovou či orientační indispozicí nemusí být umožněn dotyčným nástup/výstup či i jen poskytnut dostatečný čas na jeho provedení = nenastoupí do nejbližšího spoje či s ním naopak dojedou dál než chtěli, ale nikoliv kvůli libovůli příslušného řidiče, ale jen své nepozornosti či blbosti).

A v takových případech prostě je dost kontraproduktivní, aby poskytovatel ze sebe dělal šaška/otloukánka apod., protože to se mu jedině vrátí jako bumerang a dříve či později si to k němu dovolí větší a větší množství "zákazníků" (přece řidič v rozporu s bezpečnostními nařízení nezastaví nebezpečně rychle či bezpečně, ale mimo zastávku, protože pak to dřív či později budou chtít další a další cestující)!

+2/0
8.12.2014 21:03

J48i66ř14í 82C15a16j23t32h65a28m49l 9293797580432

Jako zákazníka mne dokáže nas.rat to zpívané "Dobrý den, jak vám mohu pomocí?" Zdvořilé až k nás.raní.

+3/−5
8.12.2014 19:42

J29a77n22a 15M12r13á68z34k45o24v89á 8426540873110

Mne to též nadzdvihuje. Obvykle se necítím tak na dně, že bych od někoho potřebovala pomoci. Asi se hodně típků cítí být povoláni stále někomu pomáhat. Zřejmě to přišlo z USA. Ale to je už lepší to jejich: What can I do for you?

+2/−2
8.12.2014 23:16

J41a69n 97M87u43c78h10a 8899356252756

v USA jsme kdysi opakovaně volali do prodejny autodílů a když jsem během pěti minut potřetí slyšel "Thanks for choosing Autopalace, this is Rob speaking, may I help you?", tak jsem měl sto chutí mu říct, ať si to jméno zkrátí ;-D;-D

0/0
10.12.2014 14:57

P74e19t77r 32P55a38l92e42č75e47k 3820635264542

Ti kdož vás touto otázkou častují bohužel obvykle nemohou jinak, mívají tuto otázku předepsánu vnitřními pokyny a musí to dodržovat, jinak by za to mohli být sankcionováni. Doporučuji tedy svou zlost směřovat na vymýšleče takovýchto hloupých postupů.

0/0
10.12.2014 17:23

M79a42r68t68i25n 73K67a43r63á86s79e30k 1918244649284

Pokud je vůbec šance se jich dopátrat.

0/0
11.12.2014 10:32

D87a86v89i35d 38P58e55t22r68ž60e49l22a 2226634573150

Obětujte se pro zákazníka, pro zaměstnavatele, pro společnost. Autor však zapomíná na jednu dost podstatnou věci - ze vztahu k sobě se vztahuji k ostatním, z respektu k sobě respektuji ostatní. A musíte-li spoustu věcí spolknout? Jistě, spolkněte, však ono nezpracované se nějak projeví. A hovoří-li autor o egu, pak by měl rovněž vědět, že přehlídkou ega je i naplňování své profesní role - a jde paradoxně o ego mocnější, protože pokud se projevíte, pak z Vás alespoň něco elementárního zůstalo - pokud zůstanete v profesní roli a zbytek potlačíte, zůstane jen vyprázdněnost. Přirozenost přitahuje, nikoli umělost. Anebo naopak - klidně využívejte jako zákazník servilní poskytovatele služeb - možná si pak časem uvědomí :-)

+4/0
8.12.2014 16:19

J81a42n 63S45o41u30k19u51p 1184414556905

Umění není ego odvrhnout na stálo, ale odvrhnout ho v ten správný okamžik. Někdy je třeba prohrát, aby se dalo zvítězit.

+2/0
8.12.2014 21:20

D52a34v45i77d 77P56e59t95r73ž90e26l30a 2866554983630

Ego je bipolární - vyhrát nebo prohrát. V principu jde však o totéž, jen jste na druhém konci. S odvrhnutím ega to nemá nic společného.

0/0
9.12.2014 8:37

P34a55v30e10l 38K73r48a58u59s 8283850665761

Dalo by se říct, že tohle všechno funguje na všech úrovních. Takže třeba i ve vztahu :)

+3/0
8.12.2014 15:57

J48a26r95o13s64l68a43v 25T70a43c65h14o60v41s89k26y 2422580844300

Ve vztahu rozhodne ne. Pokud ve vztahu potrebujete neco prodat, tak je to spatne.

+1/0
8.12.2014 23:51





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.