Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pobočky nejsou přežitek. Vadí nám však fronty a nepříjemný personál

Zdá se, že i když jsme si zvykli téměř vše vyřizovat přes internet, kamenných poboček finančních institucí se vzdát jen tak nehodláme. Zkrátka osobní kontakt je pro nás stále velmi důležitý. To však neznamená, že jsme s tím, jak to na pobočkách chodí, spokojeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M87i17c30h97a55l 54F68r22e36i77s 3223214831629

... a proto vyhledejte nějaké „Partnera", který Vám naopak pomůže ochotně a se vším, neb tomu OPRAVDU rozumí!!;-D

+1/0
11.3.2015 18:52

J96a31n 19F94r78o55l34í24k 6606650895484

90% voličů ČSSD, KSČM a ANO tady není ani když k nim připočtu všechny ostatní důchodce. Já nebyl na pobočce od založení mBank, kdy jsem tam musel jít pro razítko pro úřad. A když jsme brali úvěr na opravu činžáku tak jsem tam šel jen podepsat smlouvu. Můj vnuk ani neví kde je nějaká kamenná pobočka jeho Air banky.;-)

+1/0
11.3.2015 13:26

D10a47n25i81e22l 92K50r78a72u33s 4481263432264

A opět jen umně zabalený PR článek Partners.

+3/0
11.3.2015 11:55
Foto

P58a40t71r18i96c31k 17B58l25a96h31o 3137875790219

Prej neprijemnej personal :D Personal v bankach je obecne katastrofalni, jak chovanim tak znalostma. Chovani se obcas zmeni az po zjisteni zustatku na uctu. Znalosti nikoliv. :-P

0/−1
11.3.2015 11:33

R41a81d15e46k 88K64l30o21s 4885620398970

hele choďte furt k jedný bankovní poradkyni... když Vám chce narvat produkt, kterej vás nestojí nic nebo jen málo, tak jí nechte tu čárku vydělat a ona vám snese modrý z nebe.... Pamatuju si jak manželce cpali rok dětský konto... žádnej poplatek nic jen vklad aspoň 50 korun, tak jsem jí po roce řekl ať to teda dítěti založí dá tam pade. Dítě dostalo hračku, s účtem se 5 let nic nedělo a padesátka tam je furt lehce zhodnocená a po otevření účtu byla bankovní poradkyně jak vyměněná... evidentně jí to splnilo nějakej plán, za kterej jí furt jeba*i z vedení ;-D

+6/0
11.3.2015 10:58

R89a21d27o57s84l56a61v 21K18l65a30u93d80a 5504778394662

Už bych měl jít od PC....  Já tam četl: "Pamatuju si jak manželce cpali rok dětský porno..."

+2/0
11.3.2015 11:18

M65i24l71e46n90a 91K22l16o43u38č78k68o75v50á 2966180686772

Za Dětské konto je malo carek, jo to kdybyste si vzali úvěr,hypo nebo si koupili nějaké fondy, to byste ji pomohli víc.  ;-D

0/0
11.3.2015 11:39

R59a35d84e13k 55K12l33o58s 4295730498260

tak to nevim... ale volala ji kuli tomu dětskýmu kontu i třikrát do měsíce. Každopádně fondy máme trvalákem to měla tehdy taky radost

+1/0
11.3.2015 12:55

J94i82ř78í 42H58a95v72á83č27e73k 1363640713

Problém je, že přes internet nelze získat slevy, které má v šuplíku schovaný prodejce!!

0/0
11.3.2015 10:54

R50a27d82e38k 95K53l52o83s 4415190618160

Mě se líbí když si češi stěžují, že se na ně báby na pobočkách mračí. Dyť to vyjde na stejno jestli poradkyně na pobočce nebo číšník v hospodě nebo prodavačka v obchodě... kyselý jsou češi všichni. Akorát na pobočce ještě kyselejší lidi, protože je někdo přinutil to používat. Vsadil bych se o co chcete, že kdyby firmy neměli povinnost vyplácet mzdy přes účet, tak 90% dělníků řemeslníků ale i některýc ouředníků by účet nemělo a radši každej měsíc stály frontu na vejplatu v práci na personálním

+1/0
11.3.2015 10:50

D40a39n68i90e87l 68K63r85a69u88s 4621733912714

Tu sázku byste prohrál.

+1/0
11.3.2015 11:57

J63a58n 72F14r75o18l20í76k 6906390815404

Ve státě, kde se zdvihne vlna nevole proti vyplácení sociálních dávek bezhotovostně bych si nebyl tak jistý s prohrou.;-D

0/0
11.3.2015 13:29

J46i44ř52í 72T51h97o46m33a96y88e42r 6546586825476

Od kdy je Dagmar Koutská mluvčí Allianz pojišťovny? Dokonce sama pojišťovna má na svých stránkách svého dlouholetého mluvčího Václava Bálka... Že by nějaká interní informace??

0/0
11.3.2015 9:50

P94e18t64r 57Z93a75s31k60o80č30i82l 2465572408329

Když je mezi dvěma bankama rychlejší přenýst CZK v hotovosti, a pro zahraniční měny je to navíc i několikrát levnější, tak občas člověk pobočku navštívit musí, i když nechce.

0/0
11.3.2015 9:02

M28a90r10t57i86n32a 49S34l45á89d32k93o34v40á 5619829709317

Proč zase společnost Partners? Co s nimi má IDnes společného? To už je tento týden asi 4 článek,kde čtu,jak vše posuzovali,a radili.8-oRv

+1/0
11.3.2015 8:58

M58i37l38e94n31a 27K82l51o68u30č21k70o77v63á 2866490586202

S to tu Partners zaplatili? Musí být vidět, budou prebirat nějaké fransizy Unicredit.

0/0
11.3.2015 11:41

J35a66r82o88s18l84a25v 32K58a85d98l66e55c 5881309622851

Do budoucna bych uvítal, kdyby na jedné pobočce mohly být přepážky více bank pro nás, kteří máme účty u více peněžních ústavů. Na druhou stranu nemám rád, když jdu vyřídit konkrétní věc a pracovník banky se snaží do mne hustit jiné pro mne nesmysly.

+2/0
11.3.2015 8:30

R19a72d90o61s14l36a68v 48K96l65a24u77d60a 5254708534222

Kamenné pobočky se vrací z úplně jiného důvodu. Přes internet se blbě prodává a bankám a pojišťovnám klesají zisky.

+4/−1
11.3.2015 7:13

K34a60r94e91l 53B49ř86e45z12i60n92a 1820303541251

Já jsem už přes 2 roky u Airbank a vřele doporučuju - můžu srovnávat s předchozími cca 4-5 bankami od 1990 a jsem nadšenej - od IT bankovnictví po např. zde zmiňovaný personál. Naposledy jsem musel něco vyřizovat v "klasických" bankách Komerčce a GE a úplně jsem se osypal že bych tam měl být klientem.

0/−1
11.3.2015 5:25

J87a42r33o62s49l46a44v 14K78a62d48l45e27c 5661439172481

Vyřizovat přes internet můžete u většiny bank a dokonce se i objednat bez čekání.Rv

+1/0
11.3.2015 8:31

J50a83n 45F18r38o35l23í79k 6466220275894

Proč se otravovat, marniot čas a chodit do pěší zóny kde se banky u nás usídlily, když to jde mailem, telefonem, přes aplikaci atd.

+1/0
11.3.2015 13:31

R66a87d14o82s93l33a45v 37K37l29a58u84d23a 5604878744852

Občas mám problém když potřebuju nutně nějaké zboží a peníze lze pouze poukázat na účet. Pokud je převedu ve středu, často se k příjemci dostanou až v pondělí. Teprve pak on odešle zboží, takže já ho obdržím za tejden. Fakt jsem nepochopil proč banky pracují tímto podivným způsobem. Jak dlouho trvá převod? XX milisekund? Schválně je platba někde zadržována.

0/−2
11.3.2015 14:39

L47a98d83i93s59l74a81v 13N40o51s34e94k 1375353663967

To je přeci nesmysl. Když peníze pošlu ve středu, na druhém účtu jsou ve čtvrtek. A to s milisekundama je taky naprostý blud - vůbec nevíte, jak převod funguje.

+1/0
13.3.2015 7:20

S90o61ň71a 80B57a22j82k48o83v12á 7235566250585

musím potvrdit, když už jdu občas do spořky, využívám aplikaci Lístkomat, objednám se vždy na konkrétní termín i hodinu, a nemusím čekat, ideální:-)

0/0
11.3.2015 15:42

P53e21t62r 90J71a35r78o89š 8827935549

Článek bohužel naprosto o ničem. Připomíná mi školní povinnou práci. Hlavně hodně písmenek, nějaký graf, data z netu a mám splněno..

+1/0
11.3.2015 2:04

T18o21m29á15š 84J12e34ž31i58š56e62k 1960224243660

Mě naprosto fascinuje, jak zase nějaký pisálek rozebírá, co je ve které bance špatně ... Proč proboha? Pokud se mi na mojí něco nelíbí, zvednu zadek a jdu jinam, a není třeba ztrácet čas podobnými pseudorozbory, jenže problém je právě v tom, že spousta lidí je lenivá ten zadek zvednout, a tohle spousta bankéřů dobře ví, když se změní tohle, změní se i pitomci na druhé straně, dokud budeme sedět s pivem v ruce u TV, nemůžeme čekat, že z nás budou banky odvázané a že pro nás vše udělají, jen proto, že jsem to MY, naučte místo podobných blbých keců lidi zvednout zadek a bude všem a všude mnohem lépe, dokud budou lidé s pivem v ruce u TV nebo u podobného článku ztrácet čas, nezmění se nic, bohužel, zdaleka ne poprvé jsem nucen konstatovat, že úroveň české novinařiny je katastrofální ...

+1/0
11.3.2015 1:12

M51i70l20a20n 89N79o89v82á35k 2740515255725

úroveň české novinařiny je katastrofální ,  tak stačí zvednout zadek a číst jiné noviny.

+3/0
11.3.2015 1:35

J74i35ř64í 82V81a97v62ř67í74k 7374639955370

Když se mě nelíbí noviny-nekupuji a nečtu. Když se ale bankovní úředníci chovají arogantně, 15vkladů a za další zaplať. To je ostuda banky..... Jdu jinam;-O

0/0
11.3.2015 6:50





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že stát stále přispívá až 2000 Kč/rok na stavební spoření?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.