Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pobočky nejsou přežitek. Vadí nám však fronty a nepříjemný personál

Zdá se, že i když jsme si zvykli téměř vše vyřizovat přes internet, kamenných poboček finančních institucí se vzdát jen tak nehodláme. Zkrátka osobní kontakt je pro nás stále velmi důležitý. To však neznamená, že jsme s tím, jak to na pobočkách chodí, spokojeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M73i66c80h37a40l 28F33r38e16i64s 3373694631259

... a proto vyhledejte nějaké „Partnera", který Vám naopak pomůže ochotně a se vším, neb tomu OPRAVDU rozumí!!;-D

+1/0
11.3.2015 18:52

J24a61n 95F89r86o42l88í39k 6946100805344

90% voličů ČSSD, KSČM a ANO tady není ani když k nim připočtu všechny ostatní důchodce. Já nebyl na pobočce od založení mBank, kdy jsem tam musel jít pro razítko pro úřad. A když jsme brali úvěr na opravu činžáku tak jsem tam šel jen podepsat smlouvu. Můj vnuk ani neví kde je nějaká kamenná pobočka jeho Air banky.;-)

+1/0
11.3.2015 13:26

D93a17n93i51e16l 50K57r33a74u47s 4351843442684

A opět jen umně zabalený PR článek Partners.

+3/0
11.3.2015 11:55
Foto

P42a46t63r95i37c17k 86B37l58a50h98o 3687385730339

Prej neprijemnej personal :D Personal v bankach je obecne katastrofalni, jak chovanim tak znalostma. Chovani se obcas zmeni az po zjisteni zustatku na uctu. Znalosti nikoliv. :-P

0/−1
11.3.2015 11:33

R78a65d98e13k 45K21l39o86s 4985230788450

hele choďte furt k jedný bankovní poradkyni... když Vám chce narvat produkt, kterej vás nestojí nic nebo jen málo, tak jí nechte tu čárku vydělat a ona vám snese modrý z nebe.... Pamatuju si jak manželce cpali rok dětský konto... žádnej poplatek nic jen vklad aspoň 50 korun, tak jsem jí po roce řekl ať to teda dítěti založí dá tam pade. Dítě dostalo hračku, s účtem se 5 let nic nedělo a padesátka tam je furt lehce zhodnocená a po otevření účtu byla bankovní poradkyně jak vyměněná... evidentně jí to splnilo nějakej plán, za kterej jí furt jeba*i z vedení ;-D

+6/0
11.3.2015 10:58

R88a77d87o76s60l31a54v 94K34l42a66u91d93a 5964458654942

Už bych měl jít od PC....  Já tam četl: "Pamatuju si jak manželce cpali rok dětský porno..."

+2/0
11.3.2015 11:18

M82i77l76e34n53a 18K47l32o48u33č39k55o47v49á 1264903281180

Za Dětské konto je malo carek, jo to kdybyste si vzali úvěr,hypo nebo si koupili nějaké fondy, to byste ji pomohli víc.  ;-D

0/0
11.3.2015 11:39

R48a81d89e77k 24K42l48o89s 4225720158160

tak to nevim... ale volala ji kuli tomu dětskýmu kontu i třikrát do měsíce. Každopádně fondy máme trvalákem to měla tehdy taky radost

+1/0
11.3.2015 12:55

J10i54ř44í 13H31a46v54á90č79e39k 1653370363

Problém je, že přes internet nelze získat slevy, které má v šuplíku schovaný prodejce!!

0/0
11.3.2015 10:54

R90a97d57e84k 25K74l73o84s 4575630748260

Mě se líbí když si češi stěžují, že se na ně báby na pobočkách mračí. Dyť to vyjde na stejno jestli poradkyně na pobočce nebo číšník v hospodě nebo prodavačka v obchodě... kyselý jsou češi všichni. Akorát na pobočce ještě kyselejší lidi, protože je někdo přinutil to používat. Vsadil bych se o co chcete, že kdyby firmy neměli povinnost vyplácet mzdy přes účet, tak 90% dělníků řemeslníků ale i některýc ouředníků by účet nemělo a radši každej měsíc stály frontu na vejplatu v práci na personálním

+1/0
11.3.2015 10:50

D68a44n37i43e41l 44K42r26a48u78s 4931523252124

Tu sázku byste prohrál.

+1/0
11.3.2015 11:57

J71a10n 47F78r82o53l62í85k 6256830635734

Ve státě, kde se zdvihne vlna nevole proti vyplácení sociálních dávek bezhotovostně bych si nebyl tak jistý s prohrou.;-D

0/0
11.3.2015 13:29

J46i98ř29í 57T45h78o27m44a86y18e20r 6586456965486

Od kdy je Dagmar Koutská mluvčí Allianz pojišťovny? Dokonce sama pojišťovna má na svých stránkách svého dlouholetého mluvčího Václava Bálka... Že by nějaká interní informace??

0/0
11.3.2015 9:50

P87e57t95r 55Z42a81s53k74o36č16i74l 2195212408529

Když je mezi dvěma bankama rychlejší přenýst CZK v hotovosti, a pro zahraniční měny je to navíc i několikrát levnější, tak občas člověk pobočku navštívit musí, i když nechce.

0/0
11.3.2015 9:02

M59a73r68t94i45n22a 67S12l98á76d18k38o93v61á 5509129809437

Proč zase společnost Partners? Co s nimi má IDnes společného? To už je tento týden asi 4 článek,kde čtu,jak vše posuzovali,a radili.8-oRv

+1/0
11.3.2015 8:58

M65i15l88e69n51a 81K30l71o72u23č81k36o66v85á 1904363441500

S to tu Partners zaplatili? Musí být vidět, budou prebirat nějaké fransizy Unicredit.

0/0
11.3.2015 11:41

J63a10r84o79s85l58a29v 47K13a86d91l33e34c 5351419532161

Do budoucna bych uvítal, kdyby na jedné pobočce mohly být přepážky více bank pro nás, kteří máme účty u více peněžních ústavů. Na druhou stranu nemám rád, když jdu vyřídit konkrétní věc a pracovník banky se snaží do mne hustit jiné pro mne nesmysly.

+2/0
11.3.2015 8:30

R50a82d17o91s48l33a71v 97K85l74a41u89d26a 5114598204862

Kamenné pobočky se vrací z úplně jiného důvodu. Přes internet se blbě prodává a bankám a pojišťovnám klesají zisky.

+4/−1
11.3.2015 7:13

K11a94r62e78l 56B69ř32e48z93i38n47a 1480873491821

Já jsem už přes 2 roky u Airbank a vřele doporučuju - můžu srovnávat s předchozími cca 4-5 bankami od 1990 a jsem nadšenej - od IT bankovnictví po např. zde zmiňovaný personál. Naposledy jsem musel něco vyřizovat v "klasických" bankách Komerčce a GE a úplně jsem se osypal že bych tam měl být klientem.

0/−1
11.3.2015 5:25

J60a44r18o28s51l12a40v 37K85a93d20l26e38c 5301119372801

Vyřizovat přes internet můžete u většiny bank a dokonce se i objednat bez čekání.Rv

+1/0
11.3.2015 8:31

J45a32n 39F78r73o59l80í59k 6686970205844

Proč se otravovat, marniot čas a chodit do pěší zóny kde se banky u nás usídlily, když to jde mailem, telefonem, přes aplikaci atd.

+1/0
11.3.2015 13:31

R33a20d45o90s80l55a18v 81K17l18a56u73d19a 5674678394412

Občas mám problém když potřebuju nutně nějaké zboží a peníze lze pouze poukázat na účet. Pokud je převedu ve středu, často se k příjemci dostanou až v pondělí. Teprve pak on odešle zboží, takže já ho obdržím za tejden. Fakt jsem nepochopil proč banky pracují tímto podivným způsobem. Jak dlouho trvá převod? XX milisekund? Schválně je platba někde zadržována.

0/−2
11.3.2015 14:39

L11a46d65i56s12l25a58v 69N19o10s63e57k 1595533903557

To je přeci nesmysl. Když peníze pošlu ve středu, na druhém účtu jsou ve čtvrtek. A to s milisekundama je taky naprostý blud - vůbec nevíte, jak převod funguje.

+1/0
13.3.2015 7:20

S13o75ň57a 28B45a81j22k29o29v72á 7885576300215

musím potvrdit, když už jdu občas do spořky, využívám aplikaci Lístkomat, objednám se vždy na konkrétní termín i hodinu, a nemusím čekat, ideální:-)

0/0
11.3.2015 15:42

P15e30t49r 58J32a41r63o82š 8177615749

Článek bohužel naprosto o ničem. Připomíná mi školní povinnou práci. Hlavně hodně písmenek, nějaký graf, data z netu a mám splněno..

+1/0
11.3.2015 2:04

T81o80m90á59š 32J63e26ž11i69š42e19k 1480934583880

Mě naprosto fascinuje, jak zase nějaký pisálek rozebírá, co je ve které bance špatně ... Proč proboha? Pokud se mi na mojí něco nelíbí, zvednu zadek a jdu jinam, a není třeba ztrácet čas podobnými pseudorozbory, jenže problém je právě v tom, že spousta lidí je lenivá ten zadek zvednout, a tohle spousta bankéřů dobře ví, když se změní tohle, změní se i pitomci na druhé straně, dokud budeme sedět s pivem v ruce u TV, nemůžeme čekat, že z nás budou banky odvázané a že pro nás vše udělají, jen proto, že jsem to MY, naučte místo podobných blbých keců lidi zvednout zadek a bude všem a všude mnohem lépe, dokud budou lidé s pivem v ruce u TV nebo u podobného článku ztrácet čas, nezmění se nic, bohužel, zdaleka ne poprvé jsem nucen konstatovat, že úroveň české novinařiny je katastrofální ...

+1/0
11.3.2015 1:12

M27i45l82a22n 67N38o58v13á79k 2240985375215

úroveň české novinařiny je katastrofální ,  tak stačí zvednout zadek a číst jiné noviny.

+3/0
11.3.2015 1:35

J37i72ř94í 24V81a46v63ř90í61k 7954659555870

Když se mě nelíbí noviny-nekupuji a nečtu. Když se ale bankovní úředníci chovají arogantně, 15vkladů a za další zaplať. To je ostuda banky..... Jdu jinam;-O

0/0
11.3.2015 6:50





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.