- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě přijdou srovnatelný... Kupoval sem u nich kytaru a kombo, cena nejlepší, doprava zdarma...
Ale ty jejich reklamy na Beatu jsou dost hrozny. :-)
Naopak, jejich radiové reklamy jsou bezkonkurenční a vždy si je poslechnu až do konce.
větší obrat => větší podíl na trhu => koupí si reklamu na Idnes - super PR :)
tím ale nijak nechci shazovat to co dokazal :)
Mají hezké reklamy v rádiu - ale jen na těch "správnejch" stanicích.
Tak na stanicích, kde vysílají "hity", ty těžko identifikovatelné zvuky, které jsou ještě počítačově upravované, by ta reklama byla nerentabilní...
Nerozumím, jak může říci, že dává kapelám slevy a hned v druhé věte napíše, že spolupracuje s kapelami typu Kryštof. Takové kapely slevu nepotřebují, tu potřebují začínající kapely.
Jinak kloubouk dolů, co v segmentu, ve kterém bych já dnes neviděl potenciál, dokázal.
"Talent tady nekoupite, vse ostatni ano." .... slogan maj ale slusnej, jednoduchej, trewfnej, vtipnej ...
Deset elektrickejch kytar, 24 synťáků... Co s tím ta moje baba bude dělat? :-)
Na kytary.cz mám vlastní názor od chvíle, co mi tam místní šaman tvrdil, že kytara s vrchní deskou z překližky bude hrát podobně jako kytara s vrchní deskou z masivu.
To nic nemění na tom, že k majitel a zakladatel odvedl slušný kus práce. Přeci jen každého zaměstnance zvlášť si vybírat nemůže...
No vidíte a my jsme tam jednou byli pro něco a muž se jen tak ze zvědavosti koukal po dvanáctistrunce se snímačem. Přišel prodavač, chvíli se bavili diskuze končila asi tahle "A co máte?" "Takaminu" "Aha, tak to si u nás nevyberete."
Týjo, druhý článek stejného typu za dva dny. Koukám, že Burešovo strategie přesvědčit nás, jaký tady je pro podnikání ráj na zemi, jede na plné obrátky. Ne, není, už dávno není! A je to sakra znát, stačí koukat kolem sebe.
Článek ukazuje, že před 15 lety sice ráj nebyl, ale začít se dalo. Takže asi nějaká podivná strategie, ne ?
Urcite jsou kytary.cz zajimavy projekt, ale trosku me zarazila ta cisla. Na 100 zamestnancu je 300 mio obratu ve zbozi dost malo, zvlaste pokud se chlubi nadprumernymi vydelky zamestnancu a 80 mio ve skladovych zasobach. Do toho maji 3 provozovny a skladovat nastroje urcite neni mozne jen tak nekde, takze provoz skladu nebude levny. Z toho mi vychazi, ze to ekonomicky nebude zadny zazrak a potreba zvednou obrat je tedy pochopitelna (pokud to nebude znamenat zaroven narust poctu zamestnancu).
Na druhou stranu neznam marze na tomto zbozi, ale tvrdi-li, ze moc se smlouvat neda, pak to take nebude asi zadny zazrak. I kdyz napriklad prodejna Thomann u Norimberka ma ceny citelne nizsi, nez kytary.cz, takze ta marze zase tak mala nebude.
Také se mi ty počty úplně nezdají.
Ale už jsem starej a asi tomu nerozumím.
Ale pánovi fandím - ať se daří.