- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Klasika. Jednání s pojišťovnami bývá složité.
Tak jak to tedy bylo ? Plot zaútočil na kamion, nebo kamion zaútočil na plot ?
Od takové pojišťovny co nejdál....
Tohle je dvojsečné. Na jednu stranu pojišťovny nechcou vyplácet, protože jim to ubírá příjem. Na druhou stranu se pojišťovny do jisté míry musí krýt, protože jak říkal náš učitel, český národ postoupil na novou úroveň v evoluci - homo vyčůraný.
Pojišťovny vyplácejí plnění jen kvůli ne zcela dokonalým pojistným podmínkám.
Koukám, že na diskuzi je jeden nadšený pojišťovák :-D.
nejsem nadšený pojišťovák, i v pojišťovnách pracují telata a zaměstnanci, kteří mnohdy nemají v sobě ten správný drajf případy dořešit......ale je třeba občas některým připomenout, že ne vždy je neseriózní jednání na straně pojišťovny....
Ve firmě jsem nyní uplatňoval škodu 9000 Kč na jednom přístroji, kterou způsobil jeden zaměstnanec. Všichni josu pojištění na odpovědnostní škodu a platí to firma. Pojišťovně jsme dodali vyplěný elektronický formulář se všemi skutečnostmi, fotodokumentaci i doklady k opravě. Přisla nám odpověď, která se sestává z požadavku na: Pracovní smlouvu zaměstnance (pojišťovna ji má půl roku, o doby začátku pojištění), vyplněný papírový formulář o škodě, nabývací doklady k přístroji, vyjádření zaměstnance, že škodu neuplatňuje jinde, vyjádření firmy že škodu nevymáhá po zaměstnanci, žádost o výplatu plnění na vrub zaměstnavatele, fakturu za opravu, rozpis servisních prací a zejména odborný posudek z firmy, která díl vyměňovala, že se nedal jinak opravit! plus něco dalšího. Celkem je to 9 různých dokumentů!
papíry máte dnes všude, mohl jste možná napsat o papírování ve vaší firmě.....ze zákona může pojišťovna hradit škodu do výše 4,5 násobku hrubého příjmu zaměstnance, jen určit průkazně tuto hranici není jednoduché.....mně zase ukradli ze sklepa kolo, na policii jsem podepsal protokol a s tím, že jsem byl seznámen důkladně s padesáti zákony.....
Z vlastni zkusenosti vím, že viník je v podobných případech vždycky neznámy. . škoda se po něm vymáhá a vse je na rok. .
Kdyby Polák postupoval správně a nikoli šibalsky (tzn. měl okamžitě kontaktovat svou pojišťovnu), škoda by byla zaplacena rychle.....on se na to vysjal a získat jeho vyjádření celou proceduru zdrželo, pojišťovny nemohou jednat o vás, bez vás........kdyby komukoliv z vás došla faktura na zaplacení velké škody proto, že nějací tři lidé svědčí proti vám a na váš názor se nikdo neptal, to by byl teprve průšvih!
Neřekla bych, že se chtěl něčemu vyhnout, podle traktoristy udal všechny údaje, jen neuvedl pojišťovnu.....
Kdy konečně lidi pochopí že pojišťovny a banky jsou v ČR po vládě největšími zloději. Po předchozích zkušenostech s úrazovou pojistkou si nenechám pojistit už nikdy nic. Zloději, lháři a podvodníci. To by měli mít na vizitkách.
pokud to tak bylo, tak jste tele, které se nechalo oblbnout.......chytří pojištění lidé ví, na co jsou pojištění a vědí, na co mají nárok a když je nárok na plnění, peníze od pojišťovny dostanou.....