Diskuze

Test: Necháte se zlikvidovat pojišťovnou?

Když se něco nepříjemného stane a vy jste pro případ takové události pojištěni, nahlásíte škodu pojišťovně. Ta věc prošetří a pošle vám peníze. Tak se to obvykle prezentuje při sjednávání smlouvy, ale skutečnost je trochu komplikovanější.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

už se těším až budu mít jen koně, neb na jednu zelenou kartu čekám už měsíc a půl a na přeplatek z ukončeného ručení čekám měsíc (uniqua + čsob) , peníze za pojistku chtěj hned, ale vrátit je jim trvá sto let :)

0 0
možnosti

Mně přeplatek nevrátili, prý je to na případné budoucí škody. Tak jsem změnila pojišťovnu (týkalo se povinného ručení a nevrátila mi to pojišťovna ČSOB)

0 0
možnosti

P94e82t10r 46V21l98c50e55k

12. 4. 2015 9:40

Tak žijeme v konkurenčním prostředí, žádná pojišťovna nechce přijít o dobrého klienta a proto mu zaplatí to, nač má nárok. Pokud ne, pojišťovna klienta ztrácí...jenže hodně klientů podepisuje pojistky s "kámošama", kteří tuhle práci po pár měsících přestanou dělat .....

3 0
možnosti

Nechápu, jaký význam má pro klienta vědět jestli ten pán je likvidátor nebo pojistný technik.

5 0
možnosti

U Kooperativy jsem neměl nikdy žádný problém. Podepsal jsem plnou moc a o nic jsem se nestaral.

2 0
možnosti

Jsme v Cechach a mame tu Partners, OVB a podobne exoty, proto vetsinou se stane, ze je "zlikvidovan" mnohem drive klient, nez udalost. Budeme-li na to koukat ze strany moralni a financni...

4 1
možnosti

J96a93n 86B86í70l60e77k

12. 4. 2015 6:04

Není to lepší ani u těch největších pojišťoven. Všichni hledají jen důvody, proč nezaplatit pokud možno vůbec nic ;-€!!

9 1
možnosti