Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Službu nevyužila, banka jí za to nově naúčtovala 30 korun

Zatímco některé absurdní bankovní poplatky mizí ke spokojenosti klientů v nenávratnu, jiné se překvapivě vyloupnou na scénu a dokážou pořádně naštvat. Potvrzuje to čtenářka z Prahy, která má v Expobank ke svému běžnému účtu zřízený kontokorent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z38b74y86n74ě76k 77M54e66l12i31c13h30a11r 9335667405159

službu nevyužila, ale měla ji sjednanou, tudíž je poplatek v pořádku (pokud je v sazebníku) / taky může dostat pokutu za nepovolený debet, tak ať si vybere ;-)

0/0
23.5.2015 9:38

K52a10r25e45l 94J36a27n72í34k 9368212185594

to je jako v mBank, kde si snadno zřídíte všechno online, ale zrušit se to musí na pobočce. Mám takhle u nich tři různé spořící účty z dávných dob, kdy měly pro mne smysl a postupně se změnou podmínek z jejich strany staly nepoužitelnými a v nabídce je nahradil jiný druh, ten později další.

Zrušit na pobočce jsem to jednou zkoušel, ale pracovnice se tvářila, že budu nejmíň dvacet minut vypisovat papíry. Zřídit to ale můžete jedním kliknutím tlačítka...

0/0
19.5.2015 15:58

P79e65t78r 44K35n55ě97b63o16r23t 8342458289970

Záleží na úhlu pohledu. Když půjdete do mínusu, tak vám banka ten poplatek odpustí. No není to od ní hezký?

0/0
15.5.2015 9:29

J15á94n 39K18o43t53ú55č 2956744678556

Ak som to správne pochopil, tak tento poplatok sa neplatí za každý mesiac, ale len vtedy, ak v danom mesiaci klient NEpadne do mínusu. Takže je to vlastne trest za to, že ho nemôžu ošklbať na úrokoch za kontokorent. Veľmi drzý a neférový poplatok.

Je to asi ako keby PČR poslala každý rok všetkým občanom, ktorí nezaplatili pokutu za dopravný priestupok, šek na 100 korún, ako trest za to, že ich nemohli ošklbať na normálnej pokute :)

+7/0
14.5.2015 20:13

Z26b65y37n93ě20k 98B19í40l55ý 1337490231865

mě mbank minulý měsíc ztrha 29kč za platební kartu, ktera ani nebyla aktivovaná. Musel sem prohrabat odpad, aktivovat kartu abych ji mohl deaktivovat a zmizet od nich. Když mě nechcou,jejich věc :)

+1/0
14.5.2015 19:09

J97á31n 21K16o47t14ú85č 2366604828706

Za neaktivovanú kartu?? Sila.

0/0
14.5.2015 20:14

R76o59m68a64n 91P92o52l70á67č45e26k 5256519405

Navíc umí malé banky vůbec tento typ služby? U Airbank jsem ho nenašel...

0/0
14.5.2015 18:57

M65i98l46o46š 96S86e98t57í34k 3329169914720

V článku máte tabulku se seznamem bank a potřebnými údaji. Zkuste to dočíst do konce, než začnete psát příspěvky do diskuse. ;-)

0/0
18.5.2015 17:45

K34a96r17e86l 60P72l43i51n48t40a 9730249408808

No to je taky správné, tato služba, je ve své podstatě zlodějna a to Air Bank nedělá, proto ji máme rádi!!!!

0/0
18.5.2015 21:45

M18a57t87e60j 83F23i28l47i56p 9602144536

Muzeme se zde sice dohadovat zda poplatek za vedeni kontokorentu  ano/ne.

Nicmene v tomto pripade pevne stojim na strany banky. Nadpis i clanek lzive napsany. Klientka vyuzivala sluzbu kontokorent, za coz ji bylo radne uctovano 30Kc. Tak jakepak sluzbu nevyuzila. Pokud kontokorent nechce, ma si ho zrusit uplne nebo si poridit kreditku. A ne si z toho delat holubnik.

Byla to proste sluzbu kterou mela aktivni. To je jedno, ze zrovna nebyla v kontokorentu v minusu.

I kdyz ano, obhajoba banky, ze kvuli klientce rezervuje zdroje je jakasi podivna ale budiz.

+4/−2
14.5.2015 18:37

R89o97m52a61n 60P77o41l29á19č29e29k 5146529115

Jak se to vezme... Takhle to vypadá jako kontokorent na 20 000, ale když máte desitisíce klientů s kontokorentem a najednou ho všichni budou chtít použít podle jejich smlouvy, tak to není úplně malá částka.

0/0
14.5.2015 18:53

M58a56t51e58j 84F22i73l79i19p 9762704126

Teoreticky..  V praxi by lidem oznamili "smula, momentalne kontokorent cerpat nemuzete". Stejne jako by lidem rekli "smula" pokud by si desetitisice klientu zacalo najednou rusit ucty a vybirat sve penize.

0/0
14.5.2015 20:07

R47o81m36a54n 54P36o81l41á23č41e28k 5216689705

;-D;-DAsi těžko by měli co vybírat, když chtějí čerpat úvěr

0/0
14.5.2015 20:57

P39e69t59r 10M46e12j98z10l54í67k 8478834421500

V případě peněz, které jsou jen virtuální, je to docela směšný předpoklad.

+1/0
14.5.2015 20:25

V52l25a25s17t15i51m58i87l 95P87l11a92c82h39ý 5805878964503

A co takhle, banka vam dopisem slavostne oznami, ze u nich mate predschvaleny uver ve vysi 500 000, nasledne vam zacne strhavat poplatek za vedeni uveru. Budete ho platit? Logicka vec je platit za neco co cerpam nebo vy si snad myslite, ze banky maji malo volnych financi a proto se musi platit poplatky za rezervaci dane sumy

+2/0
14.5.2015 19:29

M21a81t23e72j 34F50i39l86i69p 9952394206

Dopis ze mi predschvalili uver ma stejnou uroven jako kdyz se me zeptaji "a nechcete kontokorent"? Tudiz zadnou hodnotu. Teprve kdybych odpovedel "ano chci uver 500 000" logicky za nej budu platit. Stejne jako pani odpovedela "ano chci kontokorent" a tak je samozrejme ze za nej plati. Dokonce v clanku se pise, ze ho aktivne pouziva, kdyz nevyjde s vyplatou.

Sam pisete ze je logicke platit za neco co cerpam. A v clanku se dokonce pise, ze pani kontokorent vyuziva.

+1/0
14.5.2015 20:03

V38l47a30s40t82i35m45i40l 20P75l87a10c88h70ý 5125948904273

Ano platit ma kdyz ho vyuziva tzn kdyz ho cerpa

0/0
14.5.2015 20:05

M86a81t42e95j 53F54i80l55i84p 9152774666

Ale ona ho vyuziva... To je jako kdyz byste mel mobilni pausal na 300 minut mesicne a pak ho nechtel zaplatit s tim, ze jste zrovna v kvetnu nevolal.

+2/0
14.5.2015 20:09

P30e27t15r 70M51e69j82z16l50í80k 8988364481250

Celý vtip je v tom, že paní měla kontokorent zdarma, na tuto skutečnost ji banka nalákala, až teprve v novém ceníku se objevila pofidérní položka "rezervace zdrojů". Do roku 2015 banka zdroje alokovat nemusela (a proč taky, žádné fyzické peníze samozřejmě nejsou potřeba). A klientku na změnu ceníku v její neprospěch samozřejmě neupozornila

0/0
14.5.2015 20:32

K90a94r84e52l 18N43o43v25á25k 7831354338690

"A klientku na změnu ceníku v její neprospěch samozřejmě neupozornila "

Naučte se číst.:-/

0/0
15.5.2015 11:12

M63i20l64a29n 74B87r49č92á80k 5586184704744

EXPOBANK je nejhorší banka na trhu s nejvíce poplatky, které jsou skryté - pozor na tuto banku a raději ihned pryč před jakýmkoli uzavřením čehokoli. I kdyby jste tam měli například hypo, tak na odchodnou k jiné bance vám například dají poplatek za vyčíslení úvěru 1210, poplatek za kartu je 50 Kč, ... . Rychle pryč :(

0/0
14.5.2015 15:35

K56a74r35e90l 95N89o86v20á21k 7651394108780

RvŽádná banka nemá skryté poplatky. Všechno uvádějí v sazebníku, který je na to, abyste si jej třeba studoval před usnutím (pak vás nic nepřekvapí) nebo si s ním vytřel pér del (a pak čuměl jak puk). Veškeré změny musí klientům oznamovat min. 1 nebo 2 měsíce předem a pokud nesouhlasíte, můžete z banky zmizet.

+1/0
15.5.2015 11:17

K53r96y66š17t50o50f 76L81a42n22í68k 1329900645725

s takovou budou mit male banky brzy vice poplatku nez ty velke.

0/−1
14.5.2015 15:07

P68e25t69r 92M55e28j55z33l13í59k 8538344531250

"Rezervace zdrojů" je čistá fabulace.

0/0
14.5.2015 14:16

J65a52n 56F78r34o20l66í59k 6686880845794

Teď nám socialisti zvýší poplateček za rezervovaný výkon (podle jističe). Také čistá fabulace když odeberu tak 2,5 MWh ročně.;-D

0/0
14.5.2015 16:53

P20a82v15e19l 31M13i43k68u63l87a 6618793566547

No nazdar!

Nazdar - 10 korun!

+3/0
14.5.2015 13:16

S10t81a11n64i92s70l52a71v 75Z62a10h42á15l83k62a 3858200598718

Ono se to v souvislosti s poplatky pomalu začíná přetáčet na druhou stranu. Dříve poplatky ubývaly a nyní jich začíná přibývat. Na příklad mBank začínala jako jedna z prvních zcela bez poplatků. Současnost je již zcela jiná:

poplatek za neaktivní debetní kartu ( transaxe < 500,- Kč ) 29,- Kč

poplatek za zjištění zůstatku na účtu přes bankomat 9,- Kč

změna pinu na platební kartě 25,- Kč.

Možná. že bych pochopil zavádění poplatků, kdybych neviděl zbytečné promrhání značných prostředků v nesmyslné inovaci internetového bankovnictví, nárůst kamenných poboček, kiosků a smluvních partnerů atd. Při vstupu banky v r. 2007 na český trh se přitom banka prezentovala jako nízkonákladová, plně internetová, s minimálním počtem kamenných poboček. A jak sleduji diskuzi, jsou jiné banky na tom obdobně.

0/0
14.5.2015 13:07

R52o83m86a68n 25P96o73l77á98č24e82k 5516909845

Akcinoáři chtějí víc a víc. Žádná banka není dobročinná organizace.

0/0
14.5.2015 18:58

K62a66r94e83l 15N87o52v74á35k 7291294988710

Na co máte kartu, když ji nepoužíváte???

Vy nemáte přehled o stavu svého účtu bez bankomatu? Internet (zdarma) nepoužíváte?

K čemu potřebujete měnit PIN. Za 8 let u mBank jsem to nepotřeboval ani jednou.

"...zbytečné promrhání značných prostředků v nesmyslné inovaci internetového bankovnictví..."  Zde s vámi plně souhlasím, místo toho mohly být třeba vyšší úroky na účtech.

0/−1
15.5.2015 11:23

K40a89r83e75l 28J45a81n81í76k 9118662275224

mbank hospodaří v plusu a většinou její poplatky směřují k intenzivnějšímu využívání platebních karet.

Jako klienta mě to netěší, ale chápu to. Horší pro mne je samotný fakt, že se to mění. Třeba až dnes jsem se dozvěděl, že na mSpoření už není úrok 3%. V mém případě jde o drobné, ale i tak mi taková skrytá změna vadí, nemám čas pořád sledovat její ceník.

0/0
19.5.2015 16:27
Foto

J11i84ř89í 14B80r78a94b54e62c 5199368652903

Docelá zajímavé, že někdo dá v anketě odpověď na otázku ne ;-O

Je bankovní poplatek za nevyužití služby absurdní?

Sorry, ale to musí být nějací trollové ;-D

To je podobné, jako kdyby vám naúčtovali pivo v restauraci, které jste si neobjednal, nikdo ho nenatočil a ani nevypil.

A s poplatkem za kontokorent - myslím si, že už tak mají slušně vyděláno z úroků. Ale proč nenahrabat více, když jsou lidi hloupí nebo jim to nevadí, že bankám platí za nesmysly. Pravda, že konkurence je dostatečná a změnit dnes banku není nic složitého. Nebo pohrozit, že odejdu, A hned vám nabídnou slevu.

Každopádně zatím špatná zkušenost tchána z KB. Nabídli mu firemní účet bez poplatku, když k nim přejde. A protože ČS se k tomu neměla, tak proč ne. A už druhý měsíc v KB účtují nějakých 230Kč. První měsíc tam volal. Ano, chyba v systému. Teď ruhý měsíc, volal tam znovu. Ano, omlouváme se, opět chyba. Někdo (tajemný) se vám ozve. 14 dní nic. A na email po týdnu žádná reakce. Děs běs Rv

+3/−1
14.5.2015 11:25

J59o98z21e92f 13B92á96l60i91n94t 3319237254346

Je třeba se zamyslet nad tím co že je to kontokorent vlastně za službu. To není jen faktické zapůjčení peněz ale i příslib zapůjčení (banka jim přislíbí peníze kdykoli, ihned jakmile budou potřebovat, bez dalšího jednání půjčit a aby to mohla udělat musí ty peníze banka mít). Tedy lidé kteří si kontokorent s bankou sjednali tím tuto službu fakticky využili. Pokud úvěr čerpají pak na tom banka vydělává a tento poplatek jim odpustí, jinak chce uhradit drobný poplatek. To podle mého logiku má, otázkou je jestli je to nutné dělat protože každý poplatek klienty štve ale to už je jiný příběh.

+6/0
14.5.2015 11:33
Foto

J83i76ř76í 90B12r36a92b96e22c 5269928622183

Jasně. Banka mi je přislíbí kdykoli, za úrok. Takže mi je vlastně půjčí. A klienty to štve, protože vedle to můžou mít a mají bez poplatku. Ať si to naúčtují do úroků R^

+1/0
14.5.2015 11:46

M21a40r78t89i72n 34V48a30j89s80a78r 5539113876326

V úrocích vás to bude samozřejmě stát tím víc, čím víc ty peníze potřebujete. Ale když to tak chcete, proč ne...

0/0
14.5.2015 12:12
Foto

J11i22ř36í 89B75r67a60b64e96c 5209728372513

Těch 30 Kč je na úrokách jen promile. Nu což, jak jsem psal, konkurence je dostačující. Půjdu tam, kde jsou podmínky výhodnější. Mají kontokorent bez poplatku a dokonce ještě nižší úrok než v bance, kde mají kontokorent s poplatkem ;-)

+1/0
14.5.2015 13:11

M87a80r24t23i30n 71V22a70j15s50a44r 5719323896606

Dejme tomu, že průměrná výše úvěru z kontokorentu je 1 000 Kč. Na úrocích Vám tedy při této výši úvěru banka přirazí 30 Kč za měsíc, což opravdu asi moc nepoznáte.

Ale řekněme, že jste se dostal do potíží a potřebujete si půjčit 10 000 Kč. V tu chvíli už z Vás banka, díky úroku, vytáhne 300 Kč, oproti tomu, kdy poplatek 30 Kč platíte bokem a ne v úroku. To v situaci, kdy otáčíte každou korunu (jinak byste si přes kontokorent tak moc nepůjčoval), už možná poznáte.

Ta čísla jsou samozřejmě vycucaná z prstu, možná to ve skutečnosti je jinak. Já jen ukazuji, proč přístup "co nejméně poplatků, dáme to do úroků" nemusí být vždycky pro zákazníka nejvýhodnější. Neobhajuju konkrétní výše ani struktury poplatků, jen vysvětluji, proč mi ten extra poplatek nepřijde "absurdní".

Jsem samozřejmě rád, že je možnost si vybrat a každý může přejít tam, kde mu to vyhovuje.

0/0
14.5.2015 13:21
Foto

J75i64ř63í 22B59r34a45b56e28c 5819898792693

No jenže praktika je jiná. Banka se hájí tím, že jsou to administrativní poplatky. Počítá s tím, že si toho plno lidí ani nevšimne. A nebo se bojí ozvat či změny.

Tak budu mít úrok za kontokorent 19,85 místo 19,80. (orientačně). Kontokorent nebývá do statisíců. Nebo ano? Takže tu rezervu má banka vždy po ruce.

0/0
14.5.2015 13:36

E52d97a 74D59r14á76b18e28k 7759372183387

No já nevím, když máte havarijní pojištění a "nevyužijete ho" (nehavarujete), je jeho platba absurdní?

0/−1
14.5.2015 11:34
Foto

J64i41ř49í 45B70r35a63b18e36c 5289498902893

Nepřipadá mi to jako vhodné srovnání. U havarijního se pojišťuji, zajišťuji, kdyb se stalo něco nepříjemného. Ale platím jen jeden poplatek, pravidelně. Pokud se něco stane, už neplatím žádné úroky a další poplatky.

U kontokorentu se také zajišťuji, kdyby jsem nevyšel s penězi, Ale tam si je pak půjčuji a platím slušný úrok. Pro mě je to dvojí poplatek.

+2/0
14.5.2015 11:44

M47i70c28h37a26l 47K70r67č45á62l 6858748166622

S tím pivem to moc nesedí. Je to jako byste si s restaurací dohodl, že v průběhu měsíce tam půjdete na pivo a že vám ho tam budou rezervovat. Pokud tam ale nepřijdete, tak se vás hospodský minimálně zeptá, co s tím pivem má dál dělat. Pokud to takhle udělá tisíc lidí, tak hospodský bude sedět v prázdné hospodě na rezervovaných sudech s pivem a bude ho to stát peníze.

0/0
14.5.2015 12:49
Foto

J92i35ř28í 35B29r92a85b95e26c 5199378772903

No vidíte. Ale on rezervu má neustále. A nic za to nechce. Chce jen zaplatit za to, co vypiji ;-)

0/0
14.5.2015 13:08

M98a42r97t34i69n 57V21a42j18s71a65r 5889623126756

Ale když přijdete a pivo není, tak prostě není, a jdete o lokál dál. (Realističtější situace je, že je v hospodě plno nebo je tam nějaká akce a Vás tam  nepustí.) To se Vám u kontokorentu stát nemůže. Nebo u Vaší banky ano? ;-)

Poplatky tohoto druhu ve skutečnosti jsou velmi běžné. Platí se takhle za telefony, mobily, elektřinu, vodu a nevím co všechno ještě. Obecně jsou to služby, které máte k dispozici ve chvíli, kdy si vzpomenete, a dodavatel má smluvní povinost Vám je poskytnout. Kontokorent je tomu dosti podobný.

0/0
14.5.2015 13:27

J70a16n31a 19N50o42v76á21k19o19v21á 2221979479389

KB má systém na účty zdarma,na konci měsíce si strhne poplatek a kolem desátého ho vrátí,mám to tak už několik let,ze začátku jsem tam taky volala

0/0
14.5.2015 17:54

K29a13r56e88l 58J34a36n89í30k 9848522605274

zrovna teď jsem viděl na jedné ceduly nápis, že si účtují za každou započatou hodinu spánku bez objednávky stovku. Tedy vámi uvedený "absurdní příklad".

0/0
19.5.2015 16:29

M63a22r14t19i51n 53P28i14t98u28c65h77a 8102938683145

Je zjevné, že tady došlo k nedorozumění. Úkolem banky NENÍ mít spokojené klienty, úkolem banky je profit akcionářů. Spokojený klient je jen jedna z možností, jak hlavního úkolu (profitu) dosáhnout.

+10/0
14.5.2015 11:19

J66i11ř31í 82Z83á45h75a68d76a 5585240522516

Bohužel jsem taky klientem Expobank z důvodu úvěru, naštěstí za 3 měsíce jdu do jiné banky. Problém s poplatky vidím spíše v tom, že věci, které máte nejdříve zadarmo nebo v nějaké akci (u Expobank to byla volitelná položka v balíčku zdarma), vám je zdraží. U Expobank jsem začínal na poplatku za účet cca 60Kč/měs a nyní díky poplatkům to mám za 120Kč. Chápal bych zvýšení cen za obsluhu na pobočce, ale toto moc nechápu. Mimochodem vyšší poplatky jsou pro klienta této banky spíše důvod pro hledání alternativ a pokud není vázán múčet k úvěru da se jich najít několik levnějších a dokonce i zadarmo.

Nejsem pro za každou cenu mít něco zadarmo, ale pokud to bude něco co potřebuji a využívam tak jsem za to ochoten i zaplati. Bohužel u Expobanky to neplatí.

+4/0
14.5.2015 10:00

J18a15n 41P89r33o91v14a19z92n55í30k 6468444600971

Změnil se sazebník, dali jí o tom vědět, ona se na to vykašlala a pak byla překvapená. Podle mě je to od banky naprosto korektní postup.

+5/−3
14.5.2015 9:45
Foto

P88a87t37r50i52k 53C53h26r74z 4128139202699

Poplatek za rezervaci prostředků je zrovna jeden z těch (mála), který za nesmyslný nepovažuji. Banka musí držet určitý stav peněz (ať už v trezoru v hotovosti nebo na účtech ČNB) a za tyto peníze musí platit těm, kdo jí je půjčili (vkladatelé) a také musí plnit kritéria (např. Basel II), tedy musí mít určitou výši základního kapitálu v poměru ke svým závazkům – i to s sebou nese náklady – akcionáři chtějí za své vložené prostředky dividendy.

Je pak na rozhodnutí banky, jakým způsobem tyto náklady uhradí, jestli je vyúčtuje přímo tam kde vznikají (tedy naúčtuje poplatek těm klientům, kteří službu nevyužívají), zpoplatní službu paušálně (tedy poplatek budou platit všichni klienti, kteří mají kontokorent bez ohledu na to, jestli ho využívají nebo ne), započte ho do úrokové sazby (poplatek tedy budou platit jen klienti, kteří službu využívají) nebo ho přenese úplně na všechny klienty (a například bude zahrnut v poplatku za vedení účtu, karty, za pohyby,…). Z tohoto mi přijde nejspravedlivější způsob, který zvolila právě Expobank, i když ještě lepší by bylo účtování poplatku jako určitý podíl z nevyužité části úvěrového rámce. Některé banky zase dělají to, že nevyužívaný kontokorent jednoduše (třeba po roce) vypoví, je otázka co je lepší.

Do toho všeho ještě vstupují další faktory, jako např. marketing – kontokorent „zdarma“ se prodá lépe, než takový, za který musíte platit, atd. Zkrátka možností je více a žádnou apriori nepovažuji za špatnou nebo naopak nejlepší.

 

Celý problém vznikl ale proto, že klienta nesledovala změny v sazebníku a pak se divila. Expobank nemám, nemohu tedy posoudit, jak moc aktivně o změnách informuje, používám více bank a některé mě změny, které pro mne mohou mít negativní dopad výslovně upozorní, jiné pouze upozorní, že vyšel nový sazebník a třetí skupina jen vyvěsí nový sazebník na webu. Takže tady bych viděl prostředek pro zlepšení, kdy banka mohla všem, kteří mají službu aktivovanou poslat upozornění, že od určitého data za ni mohou platit.

+1/0
14.5.2015 9:20

J94i13n19d62ř94i22c93h 19K72u32c79h56a34ř 4536673218

k poslednímu odstavci - vidím velky problém, že k tomu abych rozumně přežil v dnešní době, tak musím mít účet v bance, musím platit elektřinu, musím platit daně, musím mít mobil, musím platit nájem/hypotéku, musím platit MHD (jinak se do práce nedostanu), musím...

U všech těchto "musím" je třeba odsouhlasit několikastránkové podmínky, které nejsou zrovna nejsrozumitelnější a troufám si říct že bez právního vzdělání je nelze zcela pochopit a povšimnout si každé "pasti" - navíc stejně je nakonec musím podepsat i když se mi úplně nelíbí, jelikož bez těchto věcí se rychle octnu na okraji společnosti a všichni je mají plus mínus stejné. Navíc sledovat u všech každou změnu a pochopit jaké to má důsledky... Zákazník je v těchto případech vždy v postavení výrazně slabšího...

Pzn: Ano, vím že většinu těchto věcí skutečně nemusím mít a dá se přežít.

+5/0
14.5.2015 9:32

R43o55s42t92i31s24l60a82v 22C49a41h48a 6193377797691

Castecne mate pravdu. Ale jen castecne. Ty penize musite rezervovat, pokud je pujcujete jen za mirne vyssi urokovou sazbu, nez je trh. Mohlo by se Vam stat, ze az skutecne budou potreba, ze uz si je sami za takovou levnou castku nepujcite. Dalsim parametrem je vyse takoveho uveru. Vzhledem k tomu, ze banky davaji na BU urok nula nula nic a presto tam lide maji hodne penez, tak si nemyslim, ze by banka mohla mit v tomto pripade problem s cash flow. I kdyz je tedy v clanku zminena jedna z mensich bank.

0/0
14.5.2015 9:39





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.