Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Službu nevyužila, banka jí za to nově naúčtovala 30 korun

Zatímco některé absurdní bankovní poplatky mizí ke spokojenosti klientů v nenávratnu, jiné se překvapivě vyloupnou na scénu a dokážou pořádně naštvat. Potvrzuje to čtenářka z Prahy, která má v Expobank ke svému běžnému účtu zřízený kontokorent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z63b44y50n14ě47k 67M95e55l43i72c77h79a15r 9185767515279

službu nevyužila, ale měla ji sjednanou, tudíž je poplatek v pořádku (pokud je v sazebníku) / taky může dostat pokutu za nepovolený debet, tak ať si vybere ;-)

0/0
23.5.2015 9:38

K41a32r10e14l 42J70a54n44í96k 9568272105204

to je jako v mBank, kde si snadno zřídíte všechno online, ale zrušit se to musí na pobočce. Mám takhle u nich tři různé spořící účty z dávných dob, kdy měly pro mne smysl a postupně se změnou podmínek z jejich strany staly nepoužitelnými a v nabídce je nahradil jiný druh, ten později další.

Zrušit na pobočce jsem to jednou zkoušel, ale pracovnice se tvářila, že budu nejmíň dvacet minut vypisovat papíry. Zřídit to ale můžete jedním kliknutím tlačítka...

0/0
19.5.2015 15:58

P81e98t60r 24K51n93ě72b79o48r89t 8292858289280

Záleží na úhlu pohledu. Když půjdete do mínusu, tak vám banka ten poplatek odpustí. No není to od ní hezký?

0/0
15.5.2015 9:29

J71á45n 35K43o54t63ú64č 2446194698546

Ak som to správne pochopil, tak tento poplatok sa neplatí za každý mesiac, ale len vtedy, ak v danom mesiaci klient NEpadne do mínusu. Takže je to vlastne trest za to, že ho nemôžu ošklbať na úrokoch za kontokorent. Veľmi drzý a neférový poplatok.

Je to asi ako keby PČR poslala každý rok všetkým občanom, ktorí nezaplatili pokutu za dopravný priestupok, šek na 100 korún, ako trest za to, že ich nemohli ošklbať na normálnej pokute :)

+7/0
14.5.2015 20:13

Z30b72y94n68ě50k 20B78í54l33ý 1907770291895

mě mbank minulý měsíc ztrha 29kč za platební kartu, ktera ani nebyla aktivovaná. Musel sem prohrabat odpad, aktivovat kartu abych ji mohl deaktivovat a zmizet od nich. Když mě nechcou,jejich věc :)

+1/0
14.5.2015 19:09

J65á82n 77K47o91t41ú80č 2286234528826

Za neaktivovanú kartu?? Sila.

0/0
14.5.2015 20:14

R98o71m23a71n 45P54o47l89á89č69e30k 5306779215

Navíc umí malé banky vůbec tento typ služby? U Airbank jsem ho nenašel...

0/0
14.5.2015 18:57

M97i79l49o40š 94S37e92t25í45k 3769719844270

V článku máte tabulku se seznamem bank a potřebnými údaji. Zkuste to dočíst do konce, než začnete psát příspěvky do diskuse. ;-)

0/0
18.5.2015 17:45

K51a76r87e36l 17P30l21i68n78t96a 9160199778528

No to je taky správné, tato služba, je ve své podstatě zlodějna a to Air Bank nedělá, proto ji máme rádi!!!!

0/0
18.5.2015 21:45

M87a38t30e45j 61F10i35l92i61p 9412864286

Muzeme se zde sice dohadovat zda poplatek za vedeni kontokorentu  ano/ne.

Nicmene v tomto pripade pevne stojim na strany banky. Nadpis i clanek lzive napsany. Klientka vyuzivala sluzbu kontokorent, za coz ji bylo radne uctovano 30Kc. Tak jakepak sluzbu nevyuzila. Pokud kontokorent nechce, ma si ho zrusit uplne nebo si poridit kreditku. A ne si z toho delat holubnik.

Byla to proste sluzbu kterou mela aktivni. To je jedno, ze zrovna nebyla v kontokorentu v minusu.

I kdyz ano, obhajoba banky, ze kvuli klientce rezervuje zdroje je jakasi podivna ale budiz.

+4/−2
14.5.2015 18:37

R25o88m82a35n 45P10o59l37á94č23e11k 5426239105

Jak se to vezme... Takhle to vypadá jako kontokorent na 20 000, ale když máte desitisíce klientů s kontokorentem a najednou ho všichni budou chtít použít podle jejich smlouvy, tak to není úplně malá částka.

0/0
14.5.2015 18:53

M65a51t29e82j 42F31i26l83i15p 9862254416

Teoreticky..  V praxi by lidem oznamili "smula, momentalne kontokorent cerpat nemuzete". Stejne jako by lidem rekli "smula" pokud by si desetitisice klientu zacalo najednou rusit ucty a vybirat sve penize.

0/0
14.5.2015 20:07

R19o84m90a57n 25P56o48l87á14č32e85k 5526609165

;-D;-DAsi těžko by měli co vybírat, když chtějí čerpat úvěr

0/0
14.5.2015 20:57

P58e50t56r 74M37e86j31z61l43í82k 8738774971650

V případě peněz, které jsou jen virtuální, je to docela směšný předpoklad.

+1/0
14.5.2015 20:25

V12l40a83s95t20i14m89i74l 45P47l96a53c93h35ý 5945438654763

A co takhle, banka vam dopisem slavostne oznami, ze u nich mate predschvaleny uver ve vysi 500 000, nasledne vam zacne strhavat poplatek za vedeni uveru. Budete ho platit? Logicka vec je platit za neco co cerpam nebo vy si snad myslite, ze banky maji malo volnych financi a proto se musi platit poplatky za rezervaci dane sumy

+2/0
14.5.2015 19:29

M31a35t72e74j 36F40i58l37i19p 9572514176

Dopis ze mi predschvalili uver ma stejnou uroven jako kdyz se me zeptaji "a nechcete kontokorent"? Tudiz zadnou hodnotu. Teprve kdybych odpovedel "ano chci uver 500 000" logicky za nej budu platit. Stejne jako pani odpovedela "ano chci kontokorent" a tak je samozrejme ze za nej plati. Dokonce v clanku se pise, ze ho aktivne pouziva, kdyz nevyjde s vyplatou.

Sam pisete ze je logicke platit za neco co cerpam. A v clanku se dokonce pise, ze pani kontokorent vyuziva.

+1/0
14.5.2015 20:03

V83l46a58s82t84i73m47i88l 41P55l26a83c14h19ý 5765828914953

Ano platit ma kdyz ho vyuziva tzn kdyz ho cerpa

0/0
14.5.2015 20:05

M65a98t27e95j 56F71i91l36i14p 9532464816

Ale ona ho vyuziva... To je jako kdyz byste mel mobilni pausal na 300 minut mesicne a pak ho nechtel zaplatit s tim, ze jste zrovna v kvetnu nevolal.

+2/0
14.5.2015 20:09

P93e42t32r 38M63e59j94z20l49í31k 8958754451740

Celý vtip je v tom, že paní měla kontokorent zdarma, na tuto skutečnost ji banka nalákala, až teprve v novém ceníku se objevila pofidérní položka "rezervace zdrojů". Do roku 2015 banka zdroje alokovat nemusela (a proč taky, žádné fyzické peníze samozřejmě nejsou potřeba). A klientku na změnu ceníku v její neprospěch samozřejmě neupozornila

0/0
14.5.2015 20:32

K19a88r70e26l 62N74o45v23á90k 7521894868890

"A klientku na změnu ceníku v její neprospěch samozřejmě neupozornila "

Naučte se číst.:-/

0/0
15.5.2015 11:12

M85i89l58a68n 93B52r58č61á82k 5606754554274

EXPOBANK je nejhorší banka na trhu s nejvíce poplatky, které jsou skryté - pozor na tuto banku a raději ihned pryč před jakýmkoli uzavřením čehokoli. I kdyby jste tam měli například hypo, tak na odchodnou k jiné bance vám například dají poplatek za vyčíslení úvěru 1210, poplatek za kartu je 50 Kč, ... . Rychle pryč :(

0/0
14.5.2015 15:35

K87a80r55e44l 13N50o60v80á61k 7131654868890

RvŽádná banka nemá skryté poplatky. Všechno uvádějí v sazebníku, který je na to, abyste si jej třeba studoval před usnutím (pak vás nic nepřekvapí) nebo si s ním vytřel pér del (a pak čuměl jak puk). Veškeré změny musí klientům oznamovat min. 1 nebo 2 měsíce předem a pokud nesouhlasíte, můžete z banky zmizet.

+1/0
15.5.2015 11:17

K70r46y80š50t79o48f 75L68a18n30í90k 1619110335855

s takovou budou mit male banky brzy vice poplatku nez ty velke.

0/−1
14.5.2015 15:07

P23e35t37r 94M70e45j86z63l66í56k 8488484361190

"Rezervace zdrojů" je čistá fabulace.

0/0
14.5.2015 14:16

J33a86n 92F81r13o80l21í79k 6426800375794

Teď nám socialisti zvýší poplateček za rezervovaný výkon (podle jističe). Také čistá fabulace když odeberu tak 2,5 MWh ročně.;-D

0/0
14.5.2015 16:53

P57a79v60e64l 82M11i27k73u66l36a 6748693266547

No nazdar!

Nazdar - 10 korun!

+3/0
14.5.2015 13:16

S83t82a23n93i40s98l49a59v 83Z42a96h78á97l52k74a 3438920568678

Ono se to v souvislosti s poplatky pomalu začíná přetáčet na druhou stranu. Dříve poplatky ubývaly a nyní jich začíná přibývat. Na příklad mBank začínala jako jedna z prvních zcela bez poplatků. Současnost je již zcela jiná:

poplatek za neaktivní debetní kartu ( transaxe < 500,- Kč ) 29,- Kč

poplatek za zjištění zůstatku na účtu přes bankomat 9,- Kč

změna pinu na platební kartě 25,- Kč.

Možná. že bych pochopil zavádění poplatků, kdybych neviděl zbytečné promrhání značných prostředků v nesmyslné inovaci internetového bankovnictví, nárůst kamenných poboček, kiosků a smluvních partnerů atd. Při vstupu banky v r. 2007 na český trh se přitom banka prezentovala jako nízkonákladová, plně internetová, s minimálním počtem kamenných poboček. A jak sleduji diskuzi, jsou jiné banky na tom obdobně.

0/0
14.5.2015 13:07

R90o87m17a12n 12P72o47l30á61č52e96k 5226329655

Akcinoáři chtějí víc a víc. Žádná banka není dobročinná organizace.

0/0
14.5.2015 18:58

K58a95r37e65l 47N50o37v40á96k 7941284668130

Na co máte kartu, když ji nepoužíváte???

Vy nemáte přehled o stavu svého účtu bez bankomatu? Internet (zdarma) nepoužíváte?

K čemu potřebujete měnit PIN. Za 8 let u mBank jsem to nepotřeboval ani jednou.

"...zbytečné promrhání značných prostředků v nesmyslné inovaci internetového bankovnictví..."  Zde s vámi plně souhlasím, místo toho mohly být třeba vyšší úroky na účtech.

0/−1
15.5.2015 11:23

K13a74r97e33l 42J27a12n34í66k 9758802215304

mbank hospodaří v plusu a většinou její poplatky směřují k intenzivnějšímu využívání platebních karet.

Jako klienta mě to netěší, ale chápu to. Horší pro mne je samotný fakt, že se to mění. Třeba až dnes jsem se dozvěděl, že na mSpoření už není úrok 3%. V mém případě jde o drobné, ale i tak mi taková skrytá změna vadí, nemám čas pořád sledovat její ceník.

0/0
19.5.2015 16:27
Foto

J91i78ř86í 17B85r29a74b23e49c 5559478762543

Docelá zajímavé, že někdo dá v anketě odpověď na otázku ne ;-O

Je bankovní poplatek za nevyužití služby absurdní?

Sorry, ale to musí být nějací trollové ;-D

To je podobné, jako kdyby vám naúčtovali pivo v restauraci, které jste si neobjednal, nikdo ho nenatočil a ani nevypil.

A s poplatkem za kontokorent - myslím si, že už tak mají slušně vyděláno z úroků. Ale proč nenahrabat více, když jsou lidi hloupí nebo jim to nevadí, že bankám platí za nesmysly. Pravda, že konkurence je dostatečná a změnit dnes banku není nic složitého. Nebo pohrozit, že odejdu, A hned vám nabídnou slevu.

Každopádně zatím špatná zkušenost tchána z KB. Nabídli mu firemní účet bez poplatku, když k nim přejde. A protože ČS se k tomu neměla, tak proč ne. A už druhý měsíc v KB účtují nějakých 230Kč. První měsíc tam volal. Ano, chyba v systému. Teď ruhý měsíc, volal tam znovu. Ano, omlouváme se, opět chyba. Někdo (tajemný) se vám ozve. 14 dní nic. A na email po týdnu žádná reakce. Děs běs Rv

+3/−1
14.5.2015 11:25

J16o39z60e89f 21B82á44l69i44n55t 3639287644936

Je třeba se zamyslet nad tím co že je to kontokorent vlastně za službu. To není jen faktické zapůjčení peněz ale i příslib zapůjčení (banka jim přislíbí peníze kdykoli, ihned jakmile budou potřebovat, bez dalšího jednání půjčit a aby to mohla udělat musí ty peníze banka mít). Tedy lidé kteří si kontokorent s bankou sjednali tím tuto službu fakticky využili. Pokud úvěr čerpají pak na tom banka vydělává a tento poplatek jim odpustí, jinak chce uhradit drobný poplatek. To podle mého logiku má, otázkou je jestli je to nutné dělat protože každý poplatek klienty štve ale to už je jiný příběh.

+6/0
14.5.2015 11:33
Foto

J29i40ř91í 30B55r54a27b57e58c 5529898192973

Jasně. Banka mi je přislíbí kdykoli, za úrok. Takže mi je vlastně půjčí. A klienty to štve, protože vedle to můžou mít a mají bez poplatku. Ať si to naúčtují do úroků R^

+1/0
14.5.2015 11:46

M91a89r63t29i60n 55V87a21j71s73a75r 5649973756606

V úrocích vás to bude samozřejmě stát tím víc, čím víc ty peníze potřebujete. Ale když to tak chcete, proč ne...

0/0
14.5.2015 12:12
Foto

J57i32ř33í 87B31r35a54b81e57c 5359908322363

Těch 30 Kč je na úrokách jen promile. Nu což, jak jsem psal, konkurence je dostačující. Půjdu tam, kde jsou podmínky výhodnější. Mají kontokorent bez poplatku a dokonce ještě nižší úrok než v bance, kde mají kontokorent s poplatkem ;-)

+1/0
14.5.2015 13:11

M80a17r10t12i83n 52V78a80j36s12a72r 5769823566656

Dejme tomu, že průměrná výše úvěru z kontokorentu je 1 000 Kč. Na úrocích Vám tedy při této výši úvěru banka přirazí 30 Kč za měsíc, což opravdu asi moc nepoznáte.

Ale řekněme, že jste se dostal do potíží a potřebujete si půjčit 10 000 Kč. V tu chvíli už z Vás banka, díky úroku, vytáhne 300 Kč, oproti tomu, kdy poplatek 30 Kč platíte bokem a ne v úroku. To v situaci, kdy otáčíte každou korunu (jinak byste si přes kontokorent tak moc nepůjčoval), už možná poznáte.

Ta čísla jsou samozřejmě vycucaná z prstu, možná to ve skutečnosti je jinak. Já jen ukazuji, proč přístup "co nejméně poplatků, dáme to do úroků" nemusí být vždycky pro zákazníka nejvýhodnější. Neobhajuju konkrétní výše ani struktury poplatků, jen vysvětluji, proč mi ten extra poplatek nepřijde "absurdní".

Jsem samozřejmě rád, že je možnost si vybrat a každý může přejít tam, kde mu to vyhovuje.

0/0
14.5.2015 13:21
Foto

J25i64ř57í 77B66r10a35b29e11c 5879728462183

No jenže praktika je jiná. Banka se hájí tím, že jsou to administrativní poplatky. Počítá s tím, že si toho plno lidí ani nevšimne. A nebo se bojí ozvat či změny.

Tak budu mít úrok za kontokorent 19,85 místo 19,80. (orientačně). Kontokorent nebývá do statisíců. Nebo ano? Takže tu rezervu má banka vždy po ruce.

0/0
14.5.2015 13:36

E15d92a 69D33r60á62b90e66k 7759612233337

No já nevím, když máte havarijní pojištění a "nevyužijete ho" (nehavarujete), je jeho platba absurdní?

0/−1
14.5.2015 11:34
Foto

J80i75ř94í 30B25r54a51b96e25c 5419698432543

Nepřipadá mi to jako vhodné srovnání. U havarijního se pojišťuji, zajišťuji, kdyb se stalo něco nepříjemného. Ale platím jen jeden poplatek, pravidelně. Pokud se něco stane, už neplatím žádné úroky a další poplatky.

U kontokorentu se také zajišťuji, kdyby jsem nevyšel s penězi, Ale tam si je pak půjčuji a platím slušný úrok. Pro mě je to dvojí poplatek.

+2/0
14.5.2015 11:44

M57i55c86h97a24l 20K15r70č74á42l 6428498256302

S tím pivem to moc nesedí. Je to jako byste si s restaurací dohodl, že v průběhu měsíce tam půjdete na pivo a že vám ho tam budou rezervovat. Pokud tam ale nepřijdete, tak se vás hospodský minimálně zeptá, co s tím pivem má dál dělat. Pokud to takhle udělá tisíc lidí, tak hospodský bude sedět v prázdné hospodě na rezervovaných sudech s pivem a bude ho to stát peníze.

0/0
14.5.2015 12:49
Foto

J65i98ř49í 13B43r53a84b33e39c 5979858432313

No vidíte. Ale on rezervu má neustále. A nic za to nechce. Chce jen zaplatit za to, co vypiji ;-)

0/0
14.5.2015 13:08

M49a91r73t33i36n 77V89a14j44s78a76r 5479133276206

Ale když přijdete a pivo není, tak prostě není, a jdete o lokál dál. (Realističtější situace je, že je v hospodě plno nebo je tam nějaká akce a Vás tam  nepustí.) To se Vám u kontokorentu stát nemůže. Nebo u Vaší banky ano? ;-)

Poplatky tohoto druhu ve skutečnosti jsou velmi běžné. Platí se takhle za telefony, mobily, elektřinu, vodu a nevím co všechno ještě. Obecně jsou to služby, které máte k dispozici ve chvíli, kdy si vzpomenete, a dodavatel má smluvní povinost Vám je poskytnout. Kontokorent je tomu dosti podobný.

0/0
14.5.2015 13:27

J11a62n87a 74N38o31v40á25k91o66v98á 2101849349259

KB má systém na účty zdarma,na konci měsíce si strhne poplatek a kolem desátého ho vrátí,mám to tak už několik let,ze začátku jsem tam taky volala

0/0
14.5.2015 17:54

K87a22r80e88l 65J77a11n19í15k 9708352265304

zrovna teď jsem viděl na jedné ceduly nápis, že si účtují za každou započatou hodinu spánku bez objednávky stovku. Tedy vámi uvedený "absurdní příklad".

0/0
19.5.2015 16:29

M29a71r65t40i35n 73P32i76t20u21c15h10a 8182758813665

Je zjevné, že tady došlo k nedorozumění. Úkolem banky NENÍ mít spokojené klienty, úkolem banky je profit akcionářů. Spokojený klient je jen jedna z možností, jak hlavního úkolu (profitu) dosáhnout.

+10/0
14.5.2015 11:19

J36i77ř15í 78Z29á90h64a65d23a 5615420102536

Bohužel jsem taky klientem Expobank z důvodu úvěru, naštěstí za 3 měsíce jdu do jiné banky. Problém s poplatky vidím spíše v tom, že věci, které máte nejdříve zadarmo nebo v nějaké akci (u Expobank to byla volitelná položka v balíčku zdarma), vám je zdraží. U Expobank jsem začínal na poplatku za účet cca 60Kč/měs a nyní díky poplatkům to mám za 120Kč. Chápal bych zvýšení cen za obsluhu na pobočce, ale toto moc nechápu. Mimochodem vyšší poplatky jsou pro klienta této banky spíše důvod pro hledání alternativ a pokud není vázán múčet k úvěru da se jich najít několik levnějších a dokonce i zadarmo.

Nejsem pro za každou cenu mít něco zadarmo, ale pokud to bude něco co potřebuji a využívam tak jsem za to ochoten i zaplati. Bohužel u Expobanky to neplatí.

+4/0
14.5.2015 10:00

J81a13n 12P15r19o95v29a10z68n73í20k 6128484770111

Změnil se sazebník, dali jí o tom vědět, ona se na to vykašlala a pak byla překvapená. Podle mě je to od banky naprosto korektní postup.

+5/−3
14.5.2015 9:45
Foto

P75a88t57r11i28k 51C78h92r30z 4468119382179

Poplatek za rezervaci prostředků je zrovna jeden z těch (mála), který za nesmyslný nepovažuji. Banka musí držet určitý stav peněz (ať už v trezoru v hotovosti nebo na účtech ČNB) a za tyto peníze musí platit těm, kdo jí je půjčili (vkladatelé) a také musí plnit kritéria (např. Basel II), tedy musí mít určitou výši základního kapitálu v poměru ke svým závazkům – i to s sebou nese náklady – akcionáři chtějí za své vložené prostředky dividendy.

Je pak na rozhodnutí banky, jakým způsobem tyto náklady uhradí, jestli je vyúčtuje přímo tam kde vznikají (tedy naúčtuje poplatek těm klientům, kteří službu nevyužívají), zpoplatní službu paušálně (tedy poplatek budou platit všichni klienti, kteří mají kontokorent bez ohledu na to, jestli ho využívají nebo ne), započte ho do úrokové sazby (poplatek tedy budou platit jen klienti, kteří službu využívají) nebo ho přenese úplně na všechny klienty (a například bude zahrnut v poplatku za vedení účtu, karty, za pohyby,…). Z tohoto mi přijde nejspravedlivější způsob, který zvolila právě Expobank, i když ještě lepší by bylo účtování poplatku jako určitý podíl z nevyužité části úvěrového rámce. Některé banky zase dělají to, že nevyužívaný kontokorent jednoduše (třeba po roce) vypoví, je otázka co je lepší.

Do toho všeho ještě vstupují další faktory, jako např. marketing – kontokorent „zdarma“ se prodá lépe, než takový, za který musíte platit, atd. Zkrátka možností je více a žádnou apriori nepovažuji za špatnou nebo naopak nejlepší.

 

Celý problém vznikl ale proto, že klienta nesledovala změny v sazebníku a pak se divila. Expobank nemám, nemohu tedy posoudit, jak moc aktivně o změnách informuje, používám více bank a některé mě změny, které pro mne mohou mít negativní dopad výslovně upozorní, jiné pouze upozorní, že vyšel nový sazebník a třetí skupina jen vyvěsí nový sazebník na webu. Takže tady bych viděl prostředek pro zlepšení, kdy banka mohla všem, kteří mají službu aktivovanou poslat upozornění, že od určitého data za ni mohou platit.

+1/0
14.5.2015 9:20

J98i26n73d41ř31i33c37h 17K12u93c97h79a62ř 4656673138

k poslednímu odstavci - vidím velky problém, že k tomu abych rozumně přežil v dnešní době, tak musím mít účet v bance, musím platit elektřinu, musím platit daně, musím mít mobil, musím platit nájem/hypotéku, musím platit MHD (jinak se do práce nedostanu), musím...

U všech těchto "musím" je třeba odsouhlasit několikastránkové podmínky, které nejsou zrovna nejsrozumitelnější a troufám si říct že bez právního vzdělání je nelze zcela pochopit a povšimnout si každé "pasti" - navíc stejně je nakonec musím podepsat i když se mi úplně nelíbí, jelikož bez těchto věcí se rychle octnu na okraji společnosti a všichni je mají plus mínus stejné. Navíc sledovat u všech každou změnu a pochopit jaké to má důsledky... Zákazník je v těchto případech vždy v postavení výrazně slabšího...

Pzn: Ano, vím že většinu těchto věcí skutečně nemusím mít a dá se přežít.

+5/0
14.5.2015 9:32

R93o76s80t22i63s89l34a13v 40C80a11h13a 6203807677181

Castecne mate pravdu. Ale jen castecne. Ty penize musite rezervovat, pokud je pujcujete jen za mirne vyssi urokovou sazbu, nez je trh. Mohlo by se Vam stat, ze az skutecne budou potreba, ze uz si je sami za takovou levnou castku nepujcite. Dalsim parametrem je vyse takoveho uveru. Vzhledem k tomu, ze banky davaji na BU urok nula nula nic a presto tam lide maji hodne penez, tak si nemyslim, ze by banka mohla mit v tomto pripade problem s cash flow. I kdyz je tedy v clanku zminena jedna z mensich bank.

0/0
14.5.2015 9:39





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz