Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Špičkové české reklamní slogany se umí vrýt do paměti. Otestujte se

Vymyslet reklamní slogan, který se lidem dostane pod kůži a vryje do paměti, není vůbec snadné. Špičkový slogan musí být krátký, úderný a přitom předat zákazníkům co nejvíce informací. Když se „kreativcům“ podaří splnit tato tři kritéria, mají vyhráno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R31o88m16a73n 57D35o60r34s22k84ý 1236724510508

neřekl bych že je to tím, že jsou špičkové ..... pouze nejvíckrát opakované. Pokud není produkt nějak spojen rýmem (Vanish - skvrn a špíny se zbavíš) nebo svojí nesnesitelností a častým opakováním (XXXlutz ci Alza) tak po reklame nestekne ani pes. Neboť ženské zvolání "žijte s chutí !!" mám jasně v paměti i s melodii, ale je mi buřt jestli je to na Heru, Floru nebo Vitanu. To samé "chrání vaše sny" .... no možná, že bych tipnul, že je to na pojišťovnu, ale zaboha bych nevěděl na kterou. Takže ono to není o dobrém sloganu....

0/0
28.5.2015 12:14

A15n85n14a 52K62i73r13š89o46v70á 9196940205283

cokoliv od Alza, Danone, Kinder Bueno...díky příšerný reklamě, mi nic z toho nesmí přes práh. Dobrá práce kreativců ;-)

0/0
27.5.2015 22:47

P26a22v68e48l 34M11a39r26e80š 2943748421591

Tak nejznámější bude ten uřvanej zelenej skřet s jeho 100 tablety týdně.

Toho kreativce patří nakopat do vajec a pro výstrahu mu tohle pouštět nonstop několik dní....

+2/0
25.5.2015 17:14

L88u34m23í33r 81V51i73t19h68a 2597507626162

Nejlepší slogan všech dob byl "Vychutnej svého Kozla". Lepší kampaň už těžko někdo udělá.

0/0
25.5.2015 12:41

P38e40t52r 44S64p61á25l41e17n10ý 3255747489498

Ony se umi vryt do pameti zejmena proto, ze se to vali odevsad. Rekl bych ze kvantita vitezi nad kvalitou. Sebelepsi reklama, kterou uvidite 1-2x, se do pameti moc nevryje. Napr. desiva reklama na Hamé je sna d vsude a pamatuji si prave z techto duvodu. A pusobi na mne tak, ze od hame nic neberu.

+4/0
25.5.2015 12:17

J21a88n15a 18M76r29á24z24k65o32v47á 8366520453190

Toto je skutečně rozsáhlé téma. Můžeme se učit od dob první republiky, např.: Až jsi černý jako bota, umyje tě mýdlo Otta.

+1/0
24.5.2015 19:24

L61u27k84á28š 72Š97m73a45h40e22l 2267274802344

Teta, po špíně je veta. Jako reklama to sice nikde nebylo, ale tento výrok z "Básníků" je nezapomenutelný.:-)

0/0
25.5.2015 18:16
Foto

H58a43n12a 61A29n63t50o73n42o90v23á 6747299964374

Kdo pil, umřel. Kdo nepil, umřel taky. Ale kdo pije náš májový ležák, tomu se  umřít nechce.

0/0
25.5.2015 22:29

J19a78n31a 59M47r96á88z29k75o22v25á 8686770633130

Když jsme ve čtvrťáku VŠ na propagaci měli vymyslet název pro bílé pěnivé mýdlo z Bratislavy, volila jsem "BLAVAMYL". Pan profesor řekl, že je to něco jako na Nový rok ráno... asi blééé.

0/0
24.5.2015 19:21

V95á42c40l34a88v 92H49o83s88c92h 8216538522371

mě se líbí ty s Kohákem na jistou banku, přijdou mi vtipný a jsem u nich.

+1/−1
24.5.2015 18:37

J59a32n 53P47a12v13e47l95k31a 3857101684231

Reklama opravdu funguje. Už asi 15 let jsem si nekoupil nic od Danone.

+8/0
24.5.2015 18:18

R36a49d14o93s71l19a39v 93K79l43a94u18d43a 5684948414652

To já je kupuji, protože obsahují bifidus. To mě přesvědčilo:-)

+1/0
25.5.2015 6:18

R36a53d46e91k 26D88o70l30e74ž60a64l 2109213540330

Přesně :-) Zní to jak Salmonella nebo tak :-)

+2/0
25.5.2015 9:59

N29i78n23a 43P84a98n48o43ž22k42o78v88á 9577395675448

Když je špína zažraná, pustíme na ni Tix. Tixi k noze. Trhej! ;-D

+7/−1
24.5.2015 17:59

I51v63a 64K59r56i32s31t19o59f42o72v96á 7585733932672

Jó to byly časy. Soda.... Proč je špína zažraná?

0/0
24.5.2015 22:05
Foto

H88a71n88a 64A54n60t56o66n87o19v33á 6587469104224

Jak to, že vaše dítě není čisté a bílé?

0/0
25.5.2015 22:30

R90i17c26h22a46r56d 93P75u95č57a14n 2838528356510

Mefuňková :-)

0/0
24.5.2015 17:56

M84a48r48e20k 98V85e50s13e88l90ý 1177968710474

Coz o to, slogany si clovek zapamatuje, ale pak k nim priradit ten zpravny vyrobek nebo znacku je obcas problem :-) Nejlepsi slogan je, kdyz jeho nedilnou soucasti je i samotny nazev znacky.

+1/0
24.5.2015 17:53

L71a58d29i81s88l42a60v 56J21a93r94o91š 6174509760137

Pamatuji si a používám v běžné řeči spoustu sloganů. Ale i když mám své dny, ferneta si nekoupím, i když nemusím, já už ho vidím, tak kofolu nepijí. Snad jedinou výjimkou je kuřízek, ten normálně jím, ale do Tesca pro něj kvůli sloganu nepoběžím. Je to jako s "Hujer, metelesku blesku... Hliník se odstěhoval do Humpolce", hlášku znám, ale že bych si kvuli tomu každý večer pouštěl Marečku, podejte mi pero, to rozhodně nehrozí.

+6/0
24.5.2015 17:38

L41a45d33i84s20l36a11v 36P49a13j36e31r 9390592325388

Mám rád reklamy T-Mobile. Pobaví a neurazí R^

+2/−2
24.5.2015 17:09

R96e84n41a34t32a 53K61l51u86s90á98č15k90o58v95á 4483238130657

Nejpovedenejší je "asi jinej gang" , "poď mi hop" a "takijakonakaši a skluzan tavič"

 ;-D

+2/0
24.5.2015 19:54

M35i23c24h61a45e57l91a 41V85o16s39t27r60č70i65l93o31v18á 3512801866830

Na reklamy je třeba koukat s nadhledem. Jak umí pomalu až vytočit (třeba always), tak mě umí i pobavit. Dobré reklamy umí třeba Heineken. Naprostý TOP na českém trhu je podle mě jednoznačně fofolaR^;-). Hodně mi také utkvěla kampaň Never say no to panda, k vidění na Youtube;-)

+2/0
24.5.2015 17:08

J80a96r28d36a 94K45u90b17r 5866173353935

Konkrétně u me je trapný slogan a trapný maskot spíše otázkou nekoupit u prodejce nebo ten produkt. Příklad je Alza. Na druhou stranu třeba Kofola má celkově vynikající PR a naopak ji koupí rád podpořím.

+9/0
24.5.2015 16:46

M96a25r82e33k 94V75e39s21e75l45ý 1577728470434

Ano, presne tak. Na Alze bych z principu nic nekoupil prave kvuli te zelene oblude s protivnym hlasem.

+9/0
24.5.2015 17:55

R34e63n73a39t71a 32K77l50u41s26á42č18k61o56v49á 4773288310907

No pamatovala jsem si 8 hlášek, poněvadž mě reklamy baví, ale ony jmenované produkty používám velmi sporadicky. No možná Fernet by se dal víc využít, poněvadž kudy teče, tudy léčí.;-D Tak nevím, jak je to s těm klíčovými sděleními, ale uznávám, že asi nebudu typická cílová skupina zákazníků.

+3/0
24.5.2015 16:39

P72e50t20r 97A22s75c50h75e18n45b49r55e87n61n21e37r 6435573452131

3 body, a to jsem se opravdu snažil

+2/0
24.5.2015 16:37

P56e82t66r 89A85s23c82h71e96n27b35r81e80n69n82e52r 6755263952801

Stejně, nejvíce si pamatuji "bóbika"

+6/0
24.5.2015 16:40

J12a42n95a 76K86o30č10k45o22v44á 4693851862506

To by to toho testu nedali, dělali by reklamu konkurenci ;-)

+2/0
24.5.2015 22:23

J35i61ř67í 13K20v27ě24š 1723176902371

Teď ještě jestli si pamatujete, na co ta reklama byla. :-) To bylo totiž největší slabinou jinak povedené reklamy.

+1/0
25.5.2015 16:56

J66i40ř49í 32B23r24u86t89o13v65s23k46ý 3586629579481

Nejlepší je ten s tou barvou-to Vy už tady nebudete;-D;-D;-D;-D

+18/0
24.5.2015 16:37

P93e39t53r 25A97s67c89h43e23n97b31r78e61n23n22e18r 6175373762381

Reklamu si pamatuji, ale ne na jakou barvu byla...

+8/0
24.5.2015 16:43

T46o64m37á11š 79M63a13c69e47j30k53a 6571692747787

Na Antirezín.

0/0
24.5.2015 16:56

J76a46k21u85b 98Ř50í15h18a 4255919182371

Souhlasím a takových bylo....

0/0
24.5.2015 23:12
Foto

M89a52r14i38e 31M84e28t12l38i12c51k44á 9431634301942

To, že reklamy slyším a si pamatuji ještě neznamená, že se podle nich řídím. U mne to kupodivu leckdy funguje spíš naopak. Zahlédnu obchod Alza a vzpomenu si na vřeštící nepříjemnou zelenou příšeru. Jdu raději jinam. A bankovní reklama, že Air bank je ta lepší? Ale když ten "záporňák" je tak báječnej, že bych obětovala i nějaký ten poplatek ;-D;-D;-D;-D A mohla bych pokračovat ;-D;-D;-D;-D

+20/0
24.5.2015 16:34
Foto

O53s73k18a85r 43Š44t71e95j51f77a 2873407557219

Nebylo náhodou dlouhý život pro vaší pracku vas calgon?

+5/0
24.5.2015 16:11

M19a71r36e23k 26Z43a90h32r71a51d72i49l 6744949755511

Váš Calcium...

0/0
25.5.2015 7:27

M44i29l19o25š 70H27o98l50e55č18e42k 7420781179394

A prší prší je taky špičkový slogan... Ten si pamatuji už přes 30 let :-D

+1/0
24.5.2015 15:06

R70o82m89a42n 72H17o50r13n61í11k 2315122664231

Počet dosažených bodů: 0.00

Reklamu na sebe nejspíš nenecháváte příliš působit a raději se při nákupu spoléháte na svůj vlastní úsudek a zkušenost.

Mám v palici nainstalovaný AdBIock Plus ;-D

+8/−1
24.5.2015 14:50

V93o69j75t29ě10c42h 67T31o40r50á90č 2716841666182

Hlavne jsi krutoprisnej frajer

+4/−3
24.5.2015 14:59

R11o57m52a63n 21H12o66r83n62í13k 2435932254571

Vskutku. Ono je to tím, že se na TV krom ČT24 nedívám a webovou reklamu mám blokovanou.

+2/0
24.5.2015 15:13

A37n84t23o25n66í48n 52L72e25j11s75e39k 1573159697455

Kdybyste to všechno tipoval, tak máte 97,4% pravděpodobnost, že trefíte aspoň něco. Mít nechtě nulu je možné, ale málo pravděpodobné.

+6/0
24.5.2015 18:37

V44á73c88l50a61v 23J44o21n12á21š 8202303962703

..a lhář....

+6/0
24.5.2015 15:50

R70o76m86a26n 33D62o51r96s21k35ý 1286754360478

Ale no táák. Neříkejte, že máte po celý den klapky na očích a špunty v uších. Vždyť reklamy jsou na bilboardech, ve výlohách, v nákupních centrech, vysílá se v rádiích a určitě jste někdy prošel okolo televize, kde zrovna nehrálo ČT24 ( různé kavárny, bary, i u lékaře jsou TV, na mistrovství nebo na OH asi koukate ne, ne ?...) Nehledě na to, že spousta reklam vsází na rýmovost. Takže pochybuji, že k reklame "Skvrn a špíny se zbavíš", že jste dosadil Lanza místo Vanish. A kofola má tuto reklamu už taky nějaký ten pátek a navíc valí každé léto limitované edice čili není co řešit .-) Prostě jste chtěl být svým příspěvkem zajímavým, že se Vás reklama nijak netýká.

0/0
28.5.2015 12:00

I70v73a77n 35P24r18o14c58h14á58z23k49a 3111234555385

Jediný slogan, co si pamatuji, je "A bude mít taky ty zahnutý zuby nahoru?".

Už ani nevím, jestli to byla reklama na maso z divočáka, nebo vánoční stromky. :-)

+9/−1
24.5.2015 14:47

A31l74e54n39a 97G52r41o81s16s92o46v61á 4620313841861

Ani na jedno :D Dej si fofolu :D

+7/0
24.5.2015 15:43

B41a46r42b93o82r62a 66S28v81o66b20o22d50o83v65á 6962957118800

Jo "das si fofolu" je momentalne muj nejoblibenejsi vysílány slogan... A air bank je diky zapornakovy taky super ale stejne bych k nim nepresla...

0/0
24.5.2015 17:21

M17i75l27e42n95a 28K31l70o51u94č82k72o35v52á 1634803181950

Taky test na 100procent, ale s klidem rikam, že jsem nepropadla ani jediné reklamě.

+3/−1
24.5.2015 13:33
Foto

P37a91v91e72l 79Č69e73r70n93í52k 1628945640350

kruciš, tohle je první test kdy z plného počtu bodů nemám zrovna radost. ;-D

+6/0
24.5.2015 12:49

J83a15n 87F70r23o13l46í75k 6616900245324

Sice stokrát nic umořilo osla, ale je správnou otázkou závěr testu, zda se reklamou řídíme i při výběru služeb a zboží.

+4/0
24.5.2015 13:05
Foto

J98a93n 83Č68e85r12m57á11k 4689198885447

a já myslel, že zlaté dědictví je "polívka"... :-D

+3/0
24.5.2015 9:29





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.