- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kamarád řídí poradenskou společnost a asistentku řeší celý měsíc! před odchodem té současné na mateřskou. Škoda, že tu není smajlík "facepalm".
Tato reklama naprosto přesně odráží uvažování a schopnosti personálních agentur a poradců, kteří si ji zadali. Nebo taky stav českého finančního poradenství, pokud takoví lidé, jako imaginární kamarád, řídí firmy.
Asistentku má začít hledat druhý den poté, co mu stávající asistentka sdělí, že je těhotná (stěhuje se pryč atd). Skutečné asistentce zabere předávání znalostí několik měsíců.
Slečnu, která je tam na ozdobu, stačí zaučit během jednoho dne, jak se vaří kafe a jak se ukáže hostovi, kam se chodí na záchod.
Poradenskou firmu, která si napíše tak špatný reklamní článek, bych si na výběr své nové asistentky nenajala.
Pokud bylo jeho prvnim pozadavkem "hezka", cimz navic explicitne vyjadruje, ze musi jit pouze o zenu, tak mu to preju jeste trikrat, treba se mu pak rozsviti, a zacne si vybirat zamestnance podle relevantnich kriterii...
Článek je jasně diskriminační. Proč si nevybíral asistenta?
Pěkný PR článek pro personalisty.
Hledat asistentku coby úplně nového zaměstnance zvenku mimo firmu je znak neschopného či líného manažera. Anebo manažera, jehož známý má personalistickou firmu a tak mu přihrává kšefty..
Každý schopný manažer si někoho takového coby asistentku vybírá v první řadě ze zaměstnanců své firmy. To znamená z lidí spolehlivě prověřených , co se týká spolehlivosti a pracovitosti stejně jako co se týká loajality firmy. A za druhé to jsou lidi, kteří firmu velice podrobně znají, často od práce na nejnižších pozicích až po vedení firmy.
To je přece jednoduché - cca 25 let, 170 cm, 57 kg, hen ty oné přednosti 3÷4, bruneta...
Nestihl přečíst 100 životopisů? Aha.
"Potom náhle odešla. Z doslechu se dozvěděl, že jinam..."
Fakt vynikající postřeh; když někdo odchází, tak jaksi z podstaty věci "jinam". Panebože...