- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přesne tak, je vidět ze v tom maji hokej...
Zaruka na použité zboží pokud prodejce dobrovolně nedá, tak žádná není, pouze na skryté vady. V prvním roce dokazuje prodejce, v druhem kupující....
Zbývá 1808 znaků nebo 8 odstavců.
Tak Gigacomputer se specializuje na prodávání repasovaného zboží, takže je to prostě bazar. Proto tam taky mají většinou zboží, které už se nevyrábí a za poloviční ceny, než bylo nové. To si měla paní zjistit, než si tam šla něco koupit.
Souhlasím, vy asi nevýte jak se vyrábí elektronika co? :D Já bych si třeba nikdy nekoupil Senco** jelikož ta kvalita je opravdu hodne odlišná než jiné dražší produkty :D .. ale to ovšem nic nemění na záruce :)
To je v pytli. Jednají s vámi jak s úplným odpadem a teprve až tam nalezou média, tak se začne něco dít. Hrůza!
Fakt je, že já tedy takové problémy nikdy neměl. Alespoň tedy ne finančního rázu. Několik problémů bylo (nyní nepočítám hladce vyřízené reklamace), ale nakonec se mi s obchodníky podařilo dohodnout k mé nejvyšší spokojenosti, vyjma tedy jednoho jediného případu s cenou zboží nějak kolem 500 Kč (odmítnutí vrácení oblečení s nevhodnou velikostí).
K čisté finanční ztrátě tak došlo jen na Aukru.cz u jednoho pseudo obchodníka. Ta činila cca 700 Kč. Po nákupu ještě jednoho zboží na Aukru (které jsem nutně potřeboval) si už dokážu jen velmi těžce představit, že bych tam cokoliv koupil. Ten server se bohužel vyznačuje řadou typických znaků charakteristických pro Banánistán, takže smůla.
Ale u těch případů, které dopadli k mé nejvyšší spokojenosti jsem opravdu v některých případech zjistil, že obchodníci opravdu nedodržují zákon.
pokud byla vada po 6ti měsících a zákazník neprokázal, že vada byla už od začátku, tak dle nového občanského zákoníku má smůlu, každopádně při objednání musela vědět, jaká je délka záruky, protože to mají na webu...
jak to vada po 6 měsících, když na použité zboží je záruka 12 měsíců... klidně tedy vada může vzniknout až po 11 mésících od koupě a vztahuje se na ni záruka
Za každý takový pokus ošidit zákazníka, musí následovat tvrdý postih pro prodejce. Jinak to budou zkoušet znovu a znovu a doufat, že to většina kupujících vzdá. Takhle jen dělají obstrukce a solidně se zachovají pozdě, až po zveřejnění v televizi. Morálka žádná, čest také.
Užitečná rad č. 1, většina lumpů reaguje až když jsou v televizi.
Dobra rada. Jen kazdy nema svou televizi a jen vyjimky se do ni dostanou.
Pokud jste někdy zkoušeli něco prodávat, tak jste jistě narazili na různé skupiny zákazníků a "nejzáživnější" z nich jsou tzv. potížisti. Paní dle všeho splňuje veškeré symptomy. Pánové z Giga zřejmě nejsou svatí a možná by měli přehodnodit záruční politiku, ale snažili se domluvit a přijít s řešením. Zákaznice naopak vše odmítala a kvůli tabletu za nízkou cenu se snaží o zcela neadekvátní mediální humbuk v okurkové sezóně. S tou 12-měsíční lhůtou jsem zvědavý, kdo z nás by vrátil peníze člověku, kterému jste před 11 měsíci prodali použitý telefon...
mno, kdyby nabidli adekvatni vymenu, pani by zrejme nemela problem.
Ty jo nakupovat v bazaru a ještě to rozmazávat. To je odvaha.
No nechci je obhajovat, ale není těch 24 potažmo 12 měsíců záruka na skryté vady?
A toto nebyla skrytá vada? To, že tablet přestane fungovat bylo zřetelně viditelné již při prodeji?