- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Vy ještě používáte e-mail a internet?" - Homer Simpson
A co teprve v rukou Krndy, to je mail hotová bomba.
Zase okurkova co? No snad to nejak preklepem.
Děkujeme soudruhu psychologovi jménem celé naší stranické organizace. Dlouho jsme všichni čekali, až se najde nějaká hlava otevřená a poradí nám. Kdo takové darmožrouty platí?
Platíme je my váženy my. A věřte,že by za 30 000 nedělal.
Myslím že horší je to v mobilní komunikaci, tam se člověk uklikne ještě snadněji. Málem kvůli jedné chybě hrozil rozchod. Odcházel jsem od přítelkyně a ta ode mne za chvíli dostala zprávu, něco ve smyslu "lásko, za chvíli jsem u tebe, už jsem v autobuse". Odepsala "cože???" To jsem si procházel starší zprávy, co jsem jí posílal a omylem jsem jednu odeslal znovu. Nebo kamarádce jsem psal "... půjdeme se projít" a funkce T9 tenkrát poslední slovo napsala jako "spojit"
Souhlasím s jediným. Napsat adresáta až po napsání zprávy a zkontrolování příloh. Tohle se mi osvědčilo.
Souhlasím. V případě, že na zprávu odpovídám, nebo jí přeposílám a adresáti tam už jsou, tak nový text napíšu do wordu s kontrolou gramatiky a po editacích ho teprve kopíriju do outloocku.
Tak debilnější článek jsem snad ještě nečetl.
Ad první bod: není lepší nepsát do pracovních mailů kraviny a vtípky? U nás se používá masivní přeposílání a odpovídání všem (ne celé firmě, ale všem v kopii samozřejmě). Kopírovat kus zprávy a zakládat novou je dle mě nesmysl, pak už by nikdo nevěděl, na co vlastně reaguje, navíc historie zpráv je důležitá. Jedna věc je odmazat, co už není aktuální, druhá vybírat jen co se hodí. To může vést k nedorozuměním.
A při tom stačí relativně málo. Soustředit se na to, co děláme. A to, co děláme, dělat pořádně. Pro mnohé je ovšem pojem soustředit se velice abstraktní a činnosti provádějí tak, aby byly nějak hotové.
Nejlepší slovo v emailu je "obědnávám"
Na základě Vaši nabýtky obědnávám...