Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Internet do mobilu neobjednala, přesto za něj musela zaplatit

Jen necelý rok je Eva Vontorová zákaznicí mobilního operátora ČEZ a až donedávna byla s jeho službami spokojená. Přesně do letošního května. Tehdy jí totiž ČEZ naúčtoval poplatek 320 korun za datové služby. Jenže paní Vontorová internet v mobilu nepoužívá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71i47ř89í 36K67u51c97h79t51a 6858535789697

Mně zase Vodafon nechce posílat faktury, pošle až výhrůžku s informací o dluhu který chce předat exekutorovi. Zaplatím - a mezitím mi zase něco naúčtují a nedají vědět co... Je to sebranka.

0/0
17.7.2015 23:06

Z83d90e29ň14k34a 13V19e41s86e68l52á 8459535247950

A co Vodafone Samoobsluha?

0/0
18.7.2015 10:43

O96n31d74ř32e29j 15S96t37a87r36o51c91h 5670563342534

Dokud za takové podloudné jednání nebudou padat statisícové pokuty pro operátora, bude to zkoušet znovu a znovu. Toto je jasný úmysl, žádné nedorozumění, takže je třeba to vymýtit. Kdyby se chtělo, šlo by to, že ano, úřade.

+1/−1
17.7.2015 9:34

L74u90k11á89š 24R92y33c83h31l73ý 5747396593307

Zkouší to lumpové zkouší, na mě to stejné zahrál T-Mobile, měnil jsem tarif na pobočce, bylo mi sděleno, že potvrzení přijde smskou, přišla jedna sms, že se ruší starý tarif, druhá že je aktivován nový a třetí tohoto stylu "aktivujeme Vám  navíc 150 MB dat s 50% ní slevou" jednak jak přišly tyto 3 sms najednou, tak jsem tuto přehlíd, jednak nebylo uvedeno 50% sleva z jaké ceny. Po měsíci přišla faktura a v ní o 75 kč více právě díky této "akční" nabídce. Tak jsem vzal fakturu, smlouvu a přifrčel na pobočku. K mému překvapení a k dobrému pro T-Mobile vše bylo asi za minutu vyřízeno, částka bude k další faktuře ponížena o těch 75 kč a 150 MB dat navíc je odstraněno.

Já čekal, že se budu handrkovat, že mne odmítnou a v tom případě jsem měl v plánu podobnou medializaci.

0/0
17.7.2015 7:55

V83l31a97d83i83m54í64r 77K56u49t77á92l91e26k 2978600262737

Hmm, jde to různým způsobem. Můj virtuální mobilní operátor (Odorik) má velké možnosti nastavení, defaultně data i roaming i premium SMS zakázané, roaming (který nejde uhlídat kreditem dokonce po explicitním podepsání, že zákazník je ochoten doplatit i přetažení kreditu do mínusu) + další vychytávka jako např. vteřinové účtování od první vteřiny. CEZ na to jde jinak. Vodafone mi neumožnil menší balíček než denní, volil jsem nohama, už u něj nejsem... Volte nohama a jděte jinam... To je lepší než si stěžovat. Hledání chvíli trvá, ale možnosti existují.

+1/0
17.7.2015 7:28

P40e44t98r 69S61o23k15o81l 8372511477971

Když si to mobil objednal, tak si to ten mobil taky zaplatí. :-P

0/0
16.7.2015 23:52

T41o32m96á37š 15N67o70v68o72t50n97ý 4200228538497

Znajíc praktiky ČEZu (od mafiánských přepadových komand až po "ano,elektřinu vám zavedeme potom, co si postavíte svůj vlastní sloup za 100 tisíc a poté ho přepíšete na nás") bych se vůbec nedivil, kdyby paní opravdu měla vypnutý datový přístup k internetu a ČEZ jí to vnutil pod záminkou "on si ty extra služby vyžádal váš chytrý mobil".

Navíc jak se  píše  v článku, smlouvu na extra služby nemůže uzavřít přístroj, ale pouze koncový zákazník (viz.NOZ). To by si pak mohly v blízké budoucnosti (Internet of Things) začít chytré ledničky, auta atd. sami nejen objednávat zboží, ale také případně uzavírat kontrakty na služby mezi sebou (a bez nás).

+2/0
16.7.2015 22:39

J46o98s40e66f 32Š22e57m65e29l85í83k 7619461690777

Jak se mohl mobil připojit ke službě, kterou má na svém ČEZ profilu deaktivovanou?

0/0
16.7.2015 22:00

J72a36n 36P18r51o46v70a94z88n91í92k 6558144660931

Neetické možná. Pokud je to podle platné smlouvy, nedá se nic dělat.

0/0
16.7.2015 20:53

M10i59r48e68k 64Z44á38v20o79d75n28ý 7742417170298

Nechápu. Když mám nějakou službu deaktivovanou, jak se k ní můžu připojit? Není právě ta deaktivace od toho, aby se k dané službě nedalo dostat?

0/0
16.7.2015 14:44

R82a18d32e13k 71H35o82l85e44c97e98k 3376450778391

Jenže celý článek je o tom, že ta paní měla celou dobu aktivovanou službu "Dnes online". Tato služba je defaltně zapnutá, pokud si nevyberete při zřizování nebo následně v samoobsluze jinak. Když se telefon připojí k internetu, strhne se 20 korun, začne běžet 24 hodin, během kterých funguje internet a člověku přijde sms o tom, že se tak stalo.

0/0
16.7.2015 15:11

O29n11d60r62e91j 83F11l97i10d22r 3375960258377

jenomze pani ji vypnoutou nemela. Situace se ma takhle:

* clovek si koupi chytry telefon, novou simku a neprecte si podminky

* na simce je aktivni volani, sms a moznost "Internetu na den", ktery se aktivuje prvnim pouzitim

* telefon mel povoleno pripojovani na datove sluzby

* telefon se pripojil, tim aktivoval "Internet na den" a pani prisla SMS a bylo nauctovano 20kc.

Jinak receno operator postupoval spravne, pani na to byla - jak sama tvrdi - mnohokrat upozornovana a to, ze neumi se svym telefonem, jaksi neni chyba operatora.

+8/−1
16.7.2015 15:16

J75a27r95o62m80í72r 19K47r80á63l 4310749754619

No, já to vidím jinak.  Člověk si koupí telefon v domnění, že bude telefonovat a posílat SMS.  Zaměstnanec operátora mu záměrně neřekne, za co vše se platí a nechá aktivované vše.  A pak čeká, až se (většinou starší) zákazník nachytá.

+2/−2
16.7.2015 18:53

P33e66t45r 10R74e11z45e98k 3724807

Ale vždyť ji upozornili 16-krát, že za to platí

+1/0
17.7.2015 10:56

L54u36k98á16š 34R12y59c96h84l69ý 5177326803417

Nevím no, já mám taky chytrý telefon a třeba právě u aktualizací, díky kterým se toto té paní pravděpodobně stalo, bylo defaultně od výrobce nastaveno, že se smí aktivovat pouze přes wi-fi nikoliv přes mobilní internet operátora

+2/0
17.7.2015 7:59

F81i96l65i19p 63T78ř97e70b18a 6343450758556

A jen tak mimochodem 800MB za 320Kč zase tak dramaticky nevýhoný balíček není.

0/−1
16.7.2015 13:54

P91e96t50r 36N39e28c32h81a35n45i20c40k56ý 7613706778900

Ve Španělsku jsem si na jejich pobočce Vodafonu byl stěžovat asi 4x. Podmínka zněla: Při dobití 5EUR a více, 100MB týdně + 100SMS zdarma po dobu 4 týdnů, jaké překvapení bylo, když kredit mizel naprosto nekontrolovatelně. Nejen že se výhoda na internet neaktivovala, ono se to přeplo do nějaké dražší minutové sazby. A když už to fungovalo, tak stejně počítadlo ukazovalo naprosto nereálně.

0/0
16.7.2015 13:43

F91i26l43i63p 68T91ř14e78b88a 6183110568656

Tedy... Jednání ČEZ mobilu je celkem jednoznačně protiprávní, ale paní Vontorová, která kvůli 320 korunám píše do novin a posílá stížnosti na ČTU, přestože byla na poplatek 16x upozorněna, bude asi také pěkné kvítko...

0/−2
16.7.2015 13:34

T90o80m88á35š 14K15u87c29h80a92ř 3627191108701

SMS upozornění neni nic. A jde o princip, protože podobně naletěla už spousta lidí, jen si to většinou nechali líbit, nebo jim to operátor na požádání vrátil.

+3/0
16.7.2015 13:40

R29a98d33e32k 46H98o40l43e53c58e21k 3376380578311

Celkem mě děsí, kolik je tu lidí, kteří si myslí, že když někdo uzavře úplně jasnou smlouvu, je protiprávní vyžadovat to, co v té smlouvě podepsal.

Co je na tom proboha protiprávní?

+2/−1
16.7.2015 13:42

F60i38l23i79p 78T79ř29e58b67a 6353660718126

Přečetl jsem si to ještě jednou, a máte pravdu. To že paní nějakou službu dříve nevyužívala neznamená, že nebyla aktivní, a tudíž nelze prohlásit, že ji operátor neoprávněně aktivoval.

+2/0
16.7.2015 13:48

J71a45r50o11m59í91r 42K58r89á84l 4780199664599

No to je mazanost operátora.  Správný přístup je ten, aktivovat jen to, co zákazník požaduje.

0/−1
16.7.2015 18:55

M47a45r76e91k 76K59u71b58r41t 8332947293

ale operátor není výrobcem telefonu, který se připojuje automaticky

+2/0
16.7.2015 22:27

P91e49t79r 73R64e21z42e67k 3404807

Jasně, takže když si koupím nový telefon, tak si budu muset nejdřív zajít do telefonní budky a aktivovat si telefonní hovory a SMS. Pak až budu moct ostatní věci řešit přes infolinku přímo v mobilu. Fakt výborný návrh.

+1/0
17.7.2015 11:00

A22l70e36n78a 64K88o11ř48a38l11k68o23v68á 2219316572740

Mám stejnou zkušenost s Vodafone. Aktivace nevyžádané služby jsem se všimla. Když jsem zavolala na technickou podporu, řekli mi, že to lze zrušit pouze osobně! Následující den jsem šla na pobočku, chtěli po mně heslo, řekla jsem , že žádné nemám, tak se se mnou odmítli bavit. Nakonec internet do mobilu zrušili,

ale za ten jeden den mi peníze nevrátili. Operátoři jednají stejně jako "šmejdi".

+3/−2
16.7.2015 12:48

R93a52d10e86k 18H76o63l72e50c18e20k 3206240978331

Zajímavé je, jak lidé zobecňují. Protože Vodafone vás podrazil, myslíte si, že ten ČEZ mobil tu paní podrazil taky. Jenže to je úplně jiný případ. Nic jí neaktivovali, měla to aktivní od začátku, jen o tom pravděpobně nevěděla.

Osobně mám na mobilu třeba funkci, která pozná, co je to za písničku, která teď hraje třeba v rádiu. Nikde ale nepíší, že se to připojuje k internetu, kam odesílá vzorek k porovnání. Takže člověk použije takovou funkci a pak se nestačí divit. Ale je to chyba operátora?

+2/0
16.7.2015 12:53

T91o16m64á63š 30K50u80c17h69a40ř 3837651278321

"Nic jí neaktivovali, měla to aktivní od začátku, jen o tom pravděpobně nevěděla." Ale z jejího pohledu je to totéž. Něco fungovalo jak má a najednou chtějí peníze za něco, co nechtěla. Ten postoj je zcela pochopitelný. Operátorovi je jedno, že data si vzal systém o kterém ona nic neví, ona zase nechápe proč by měla platit za "internet", když na internetu osobně vůbec nebyla. A já jí docela fandím, že nesklopila hlavu jako ostatní ovce, protože přepokládat, že mobil bere data i bez toho, že otevře prohlížeč nepatří mezi samozřejmé vědomosti. Pokud jí operátor prodal nějaké služby, měl jí také vysvětlit, jak fungují a jaká jsou rizika.

+1/−1
16.7.2015 13:04

R36a20d62e42k 62H66o72l87e80c35e62k 3586240908471

Mám vydanou bankovní kartu, s kterou neplatím a banka po mě žádné peníze nechce. Jaké je mé překvapení, že když s ní zaplatím, není to jako dosud, tedy, že banka po mně nic nechce, ale najednou si drze strhne mé peníze.

Vaše nápady, že jí měl operátor vysvětlit, jak fungují služby, které si objednala je z říše snů. Vážně si myslíte, že vám operátor má vysvětlovat, že když vytočíte číslo a druhá strana to zvedne, že za hovor platíte? Není to spíš váš problém? Auto mi taky prodají a nemusím na něj mít řidičák.

+4/−1
16.7.2015 13:12

T92o38m27á86š 70K88u75c15h66a93ř 3537531708921

Zase špatně. Ta karta se nepoužila sama bez vašeho vědomí. A co se týká "školení", tak to že za Uskutečnění hovoru se platí už ví všichni 100 let, proto vás na to operátor upozorňovat nemusí. To se ani trochu nedá srovnat se všeobecném povědomí o mobilních datech. 

A přirovnání k autu je taky nesmysl, to je právě přirovnatelné ke koupi samotného mobilu, tam je prodejci logicky jedno, co s ním provedete. Bavíme se o operátorovi, který poskytuje nějaké služby a s těmi službami by vás měl seznámit tak, abyste to pochopil.

0/−1
16.7.2015 13:24

R27a77d91e96k 54H28o81l98e57c80e45k 3656280278821

Ten mobil se ale taky nepřipojuje bez vašeho vědomí. Vědomě jste si ho koupil a vědomě jste si k němu pořídil datový tarif. Vážně nevím, co na tom nechápete.

Kdo to neumí pochopit, může telefonovat z telefonní budky, to mu bude možná bližší a nehrozí, že by mu budka naúčtovala něco jiného, než hovor.

+2/0
16.7.2015 13:34

P38e66t91r 66N25e31c47h55a48n40i60c47k43ý 7573746688230

Jenže ona si k tomu mobilu "pořídila" datový tarif nevědomě. Při pořizování služby by opravdu všechno mělo být neaktivní a uživatel by si sám měl zvolit co aktivuje.

+2/−1
16.7.2015 13:46

R29a26d87e17k 84H65o26l46e29c20e39k 3696150358321

Viděl jste někdy, jak ten ČEZ mobil na internetu vypadá? Tam si člověk opravdu vybere, přesně co chce. Velkými písmeny se tam dovíte to nejnutnější, vyberete si, jestli si dáte nějaký balíček na volání, nějaký balíček na smsky, nějaký balíček na data. Dozvíte se tam, že internetový balíček "Dnes online" se aktivuje připojením k internetu.

Vážně to není něco, kde by člověk přehlédl to, co je napsané malým písmem na 10 straně.

Pokud by si měl člověk aktivovat to, co potřebuje, nešlo by z toho telefonu volat, protože někdo ho potřebuje jen na smsky či jen na data. SIMka ČEZ mobilu bývá často dávána do různých zabezpečovacích zařízení, protože je asi jediná na trhu, která dokáže posílat smsky zadarmo a přitom neplatit žádný měsíční paušál.

+1/0
16.7.2015 13:56

P57e86t82r 64N86e60c14h76a95n40i46c58k23ý 7663446648100

Pak už je prostě hloupá, což ignorace 16 SMS už je na pováženou

0/0
16.7.2015 13:57

T15o75m52á97š 10K94u30c81h35a49ř 3777111368261

Telefon se připojuje bez vašeho vědomí a zásahu a že si paní vědomě koupila datový tarif asi nebude pravda, prostě operátor data automaticky aktivuje každému, takže jen nový mobil zapnete, stáhne si data a operátor vám automaticky aktivuje placený balíček. A v tom vidím problém. Data se aktivují a přenáší bez souhlasu a vědomí uživatele.

+1/−1
16.7.2015 13:49

Z78d35e35ň24k85a 69V91e13s36e67l22á 8209215547290

Mám zkušenost právě opačnou. Najednou mi přišla SMS, že jsem si aktivovala Internet na den (nebo jak se to jmenuje). Protože se evidentně jednalo o nějakou chybu, šla jsem na pobočku, kde mi to okamžitě zase zrušili a nechtěli pak ani korunu. A jestli jste u Vodafone, tak musíte mít heslo, které po Vás mj. chtěli i při tom hovoru s technickou podporou, ne?

0/0
18.7.2015 10:48

M67o32n62i75k73a 69R98o58l78l59o86v86á 5433152356635

Je to tak 10 let,možná o chlup dal.Synovi jsem zaplatila pausal u T-mobilu,100 SMS,50 min.volání,k tomu 3 hry zdarma.Syn si hry pochopitelně stáhnul,za měsíc přišla faktura o 1400 Kč vyšší než byl pausal,s tím,ze do volání i SMS se v poho vesel a na info lince jen blekotali.Pipka na ústředí mi sdělila,ze hra je zdarma,ale ne stahování,což neměli uvedené ani ve "smluvních podmínkách" respektive,ani ta pipka to nenašla.Po ujištění,ze záležitost postupují médiím mi přišla SMS,ze jako Verne zákazníci mi dluh odpousteji;-D.Bohužel je doba,ze se člověk musí hádat,aby neplatil víc než musí.

+1/0
16.7.2015 12:19

P29a79v87e40l 29Š77e39b23e71s26t39a 4872848195368

Já to tvrdím furt, že k pořízení smartphonu a mobilních služeb by někteří jedinci měli dělat IQ testy. Pak by snad ubyly reakce typu: Nevěděl jsem, Nečetl jsem...

+1/−5
16.7.2015 11:08

T81o55m47á60š 51K19u36c75h45a36ř 3827141698301

Můžete mít IQ 200 a nebude vám to bez zkušeností v tomto případě nic platné. Samotné IQ vám nestačí k tomu, abyste věděl, že systém a programy si na pozadí berou data, aniž byste něco povolil. Naopak s nižším IQ to přijmete jako fakt, kdežto s vyšším IQ můžete mít  problém tuto nelogičnost vstřebat. Koukněte na odpověď pana Holečka o vlákno níže, který to tu jistě přečetl, má 36 000 komentářů, nejspíš nemá IQ 60 a přesto k mobilním datům napíše "Ale ono se jich to opravdu netýká, když z mobilu na internet nechodí. " :-P

Trochu s vámi budu souhlasit, operátor by mohl aktivovat tyto placené služby až poté, co se ujistí, že dotyčný ví, co jsou to mobilní data a ví jak s nimi zacházet. A že ví, že mobil defaultně data stále spotřebovává, že je umí vypnout, že ví co je to MB a že jen aktualizace systému vezme 200MB,což je mnohem více než balíček "neomezeného " internetu 50 MB na den, kolik dat potřebuje Youtube. Atd atd.. Ale je toho docela dost na běžného uživatele, nemyslíte?  ;-)

Co bych tedy viděl jako optimální? Defaultně u operátora data zakázána. Jen uživatel, který o ně výslově požádá, protože ví co chce si je aktivuje. Toto bude spoustě lidí co chtějí jen telefonovat vyhovovat. Pak jsou tu lidé bez zkušeností, kteří jsou potencionálními platiči dat, ale netuší jaká je cena a datová náročnost systému, programů, emailu, surfování, Youtube, internetové TV. Těm by měl někdo vysvětlit, co ta sranda stojí a jestli potřebují 100MB, nebo 3GB měsíčně. Jenže toto v zájmu operátora není snížit si zisky o 10..20%. Pro něho je přínosnější ovce, která několikrát za měsíc aktivuje nevýhodný balíček. Pro oerátora je výhodnější zmatený a naštvaný více platící zákazník, než méně platící zákazník spokojený, že platí jen to,  co opravdu využívá.

+2/−1
16.7.2015 11:43

R42a57d21e26k 50H98o86l44e32c55e94k 3396840858611

Když data defaultně zakážete, objeví se jiná paní, co si bude stěžovat, že díky neaktivním datům se nemůže připojit do internetové samoobsluhy, aby si aktivovala či deaktivovala jiné služby.

A nezobecňujte to na všechny operátory. ČEZ mobil má zrovna tohle řešené úplně jasně a přehledně. Naklikáte si, jaké balíčky chcete nebo nechcete. Pokud to uživatel při podpisu smlouvy nechápe, opravdu by neměl raději mobil ani internet používat.

+1/−1
16.7.2015 12:00

T29o97m12á34š 77K28u80c52h56a52ř 3777691608631

Člověk, který využívá internetovou samoobsluhu nejspíš nebude patřit do ohrožené skupiny analfabetů. Ten uýž jakýsi přehled má a může se rozhodnut  data povolit.

Navíc pro operátora není problém zpřístupnit všem jen internetovou samoobsluhu.

0/0
16.7.2015 12:38

R83a51d56e19k 12H94o95l39e73c91e84k 3176930208251

A jak se tedy k ČEZ mobilu dostane? ČEZ mobil se nide v krámě neprodává, člověk si ho musí aktivně objednat. A řekl bych, že k ČEZ mobilu jdou většinou jen lidé, kteří chápou výhody, které nabízí - smskování ve vlastní síti zdarma a levné volání a sms na smlouvu, u které operátorovi nevadí, že váš měsíční účet je nula.

0/0
16.7.2015 12:42

T14o55m78á50š 89K82u16c83h11a45ř 3527231758671

Pořád nechápu vaši logiku, že pokud je paní u ČEZ, tak to automaticky znamená, že ví jak fungují mobilní data a že tedy tomu musela rozumět při podpisu smlouvy. Pokud bych vzal například svoji rodinu, tedy všechny generace od 15 do 79 let, tak 70% nemá ani tucha, jak to funguje a kolik to stojí. Zbytek jen tuší.

0/0
16.7.2015 15:31

R69a97d31e27k 82H67o70l53e82c74e83k 3666320688371

A jak přesně podle vás tu SIMku od ČEZu dostala? Nikde se neprodává. Musí si ji aktivně objednat. Nestačí si ji někde hodit do košíku a je to. Proto předpokládám, že ten, kdo má ČEZ mobil, nemůže být úplně vypatlaný, když dokáže přejít takto k alternativnímu operátorovi.

0/0
16.7.2015 15:47

T41o92m21á86š 42Ž40i48t31n89ý 6201730111451

K tomu slouží návod

0/0
16.7.2015 12:10

T71o18m66á52š 81K62u16c32h86a85ř 3767361568421

Návod k čemu, k mobilu? Tam se píše, že účování dat závisí na konkrétní destinaci a operátorovi a že to může stát peníze. Tedy nic konkrétního. Navíc proč by měla babka, co chce jen telefonovat studovat tuto část návodu, které stejně nerozumí?

+1/−2
16.7.2015 12:41

P12a95v75e15l 25Š82e25b72e13s59t12a 4882348395588

A proč si babka, která chce jen telefonovat, pořizuje smartphone? Aby mohla před dalšíma babkama machrovat před samoobsluhou? A když něčemu nerozumím, tak se zeptám, nejlépe tam, kde se ten foun kupoval. Nebo i za tohle může operátor?

+1/−3
16.7.2015 13:09

T98o36m72á93š 69K17u20c66h27a24ř 3497151318191

A proč by neměla babka chtít mobil s velkým didplejem a slušným foťákem. Když přijde do obchodu, myslíte, že jí prodavač doporučí foun za 800, nebo za 5000. Navíct tady se zřejmě jedná o paní středního věku, takže ano, záleží jí na tom, co vytáhne před kámoškou z kabelky, stejně jako 90% lidí. Nemá snad na to právo?

+1/−1
16.7.2015 13:32

P15a35v19e15l 82Š15e29b93e43s67t84a 4612568445628

Má, ale ať se pak nediví, že to dělá něco, o čem si myslí, že to dělat nebude...

+1/0
16.7.2015 13:45

P91a79v73e80l 91Š37e85b50e62s62t72a 4932858195878

IQ by mělo stačit alespoň k tomu, aby neignorovala SMS, které dostala. Přijde první - nevím, co s tím, tak řeším a nenechám to plavat. To je přesně ono, Nečetl jsem, Nevěděl jsem, Myslel jsem si...

+5/0
16.7.2015 12:14

T11o42m20á50š 93K53u75c79h29a55ř 3537791428391

Vzhledem k tomu, o jak nízkou částku se jedná, tak až tak dlouho ty sms neignorovala. Jen prostě nechce platit něco, o čem se domnívá, že si neobjednala a nepoužila.

+1/0
16.7.2015 12:43





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.