Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Internet do mobilu neobjednala, přesto za něj musela zaplatit

Jen necelý rok je Eva Vontorová zákaznicí mobilního operátora ČEZ a až donedávna byla s jeho službami spokojená. Přesně do letošního května. Tehdy jí totiž ČEZ naúčtoval poplatek 320 korun za datové služby. Jenže paní Vontorová internet v mobilu nepoužívá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J20i86ř15í 96K70u69c24h66t20a 6818325979337

Mně zase Vodafon nechce posílat faktury, pošle až výhrůžku s informací o dluhu který chce předat exekutorovi. Zaplatím - a mezitím mi zase něco naúčtují a nedají vědět co... Je to sebranka.

0/0
17.7.2015 23:06

Z53d11e57ň62k23a 84V57e93s98e97l38á 8559565807610

A co Vodafone Samoobsluha?

0/0
18.7.2015 10:43

O46n58d11ř16e74j 48S51t83a83r20o33c31h 5590603322984

Dokud za takové podloudné jednání nebudou padat statisícové pokuty pro operátora, bude to zkoušet znovu a znovu. Toto je jasný úmysl, žádné nedorozumění, takže je třeba to vymýtit. Kdyby se chtělo, šlo by to, že ano, úřade.

+1/−1
17.7.2015 9:34

L89u51k20á73š 83R97y71c27h26l60ý 5597216873767

Zkouší to lumpové zkouší, na mě to stejné zahrál T-Mobile, měnil jsem tarif na pobočce, bylo mi sděleno, že potvrzení přijde smskou, přišla jedna sms, že se ruší starý tarif, druhá že je aktivován nový a třetí tohoto stylu "aktivujeme Vám  navíc 150 MB dat s 50% ní slevou" jednak jak přišly tyto 3 sms najednou, tak jsem tuto přehlíd, jednak nebylo uvedeno 50% sleva z jaké ceny. Po měsíci přišla faktura a v ní o 75 kč více právě díky této "akční" nabídce. Tak jsem vzal fakturu, smlouvu a přifrčel na pobočku. K mému překvapení a k dobrému pro T-Mobile vše bylo asi za minutu vyřízeno, částka bude k další faktuře ponížena o těch 75 kč a 150 MB dat navíc je odstraněno.

Já čekal, že se budu handrkovat, že mne odmítnou a v tom případě jsem měl v plánu podobnou medializaci.

0/0
17.7.2015 7:55

V51l23a87d61i29m61í80r 25K33u83t12á27l72e51k 2888630962427

Hmm, jde to různým způsobem. Můj virtuální mobilní operátor (Odorik) má velké možnosti nastavení, defaultně data i roaming i premium SMS zakázané, roaming (který nejde uhlídat kreditem dokonce po explicitním podepsání, že zákazník je ochoten doplatit i přetažení kreditu do mínusu) + další vychytávka jako např. vteřinové účtování od první vteřiny. CEZ na to jde jinak. Vodafone mi neumožnil menší balíček než denní, volil jsem nohama, už u něj nejsem... Volte nohama a jděte jinam... To je lepší než si stěžovat. Hledání chvíli trvá, ale možnosti existují.

+1/0
17.7.2015 7:28

P75e97t48r 13S46o17k77o48l 8852821897241

Když si to mobil objednal, tak si to ten mobil taky zaplatí. :-P

0/0
16.7.2015 23:52

T17o68m19á42š 97N40o69v28o73t28n35ý 4700668348307

Znajíc praktiky ČEZu (od mafiánských přepadových komand až po "ano,elektřinu vám zavedeme potom, co si postavíte svůj vlastní sloup za 100 tisíc a poté ho přepíšete na nás") bych se vůbec nedivil, kdyby paní opravdu měla vypnutý datový přístup k internetu a ČEZ jí to vnutil pod záminkou "on si ty extra služby vyžádal váš chytrý mobil".

Navíc jak se  píše  v článku, smlouvu na extra služby nemůže uzavřít přístroj, ale pouze koncový zákazník (viz.NOZ). To by si pak mohly v blízké budoucnosti (Internet of Things) začít chytré ledničky, auta atd. sami nejen objednávat zboží, ale také případně uzavírat kontrakty na služby mezi sebou (a bez nás).

+2/0
16.7.2015 22:39

J62o26s44e89f 38Š48e76m80e83l80í74k 7969351180947

Jak se mohl mobil připojit ke službě, kterou má na svém ČEZ profilu deaktivovanou?

0/0
16.7.2015 22:00

J71a31n 65P81r78o31v98a12z16n79í73k 6838214450201

Neetické možná. Pokud je to podle platné smlouvy, nedá se nic dělat.

0/0
16.7.2015 20:53

M24i65r53e37k 60Z72á94v15o78d29n42ý 7602247590938

Nechápu. Když mám nějakou službu deaktivovanou, jak se k ní můžu připojit? Není právě ta deaktivace od toho, aby se k dané službě nedalo dostat?

0/0
16.7.2015 14:44

R30a47d20e39k 98H45o67l47e58c40e63k 3246380198631

Jenže celý článek je o tom, že ta paní měla celou dobu aktivovanou službu "Dnes online". Tato služba je defaltně zapnutá, pokud si nevyberete při zřizování nebo následně v samoobsluze jinak. Když se telefon připojí k internetu, strhne se 20 korun, začne běžet 24 hodin, během kterých funguje internet a člověku přijde sms o tom, že se tak stalo.

0/0
16.7.2015 15:11

O63n65d45r72e66j 19F53l97i56d32r 3755250868617

jenomze pani ji vypnoutou nemela. Situace se ma takhle:

* clovek si koupi chytry telefon, novou simku a neprecte si podminky

* na simce je aktivni volani, sms a moznost "Internetu na den", ktery se aktivuje prvnim pouzitim

* telefon mel povoleno pripojovani na datove sluzby

* telefon se pripojil, tim aktivoval "Internet na den" a pani prisla SMS a bylo nauctovano 20kc.

Jinak receno operator postupoval spravne, pani na to byla - jak sama tvrdi - mnohokrat upozornovana a to, ze neumi se svym telefonem, jaksi neni chyba operatora.

+8/−1
16.7.2015 15:16

J46a69r83o51m21í59r 35K73r80á45l 4740559284939

No, já to vidím jinak.  Člověk si koupí telefon v domnění, že bude telefonovat a posílat SMS.  Zaměstnanec operátora mu záměrně neřekne, za co vše se platí a nechá aktivované vše.  A pak čeká, až se (většinou starší) zákazník nachytá.

+2/−2
16.7.2015 18:53

P95e96t58r 66R95e24z65e75k 3254507

Ale vždyť ji upozornili 16-krát, že za to platí

+1/0
17.7.2015 10:56

L92u84k76á49š 62R17y32c29h80l84ý 5227706783717

Nevím no, já mám taky chytrý telefon a třeba právě u aktualizací, díky kterým se toto té paní pravděpodobně stalo, bylo defaultně od výrobce nastaveno, že se smí aktivovat pouze přes wi-fi nikoliv přes mobilní internet operátora

+2/0
17.7.2015 7:59

F26i59l38i89p 84T98ř96e21b90a 6583110598726

A jen tak mimochodem 800MB za 320Kč zase tak dramaticky nevýhoný balíček není.

0/−1
16.7.2015 13:54

P19e29t71r 95N69e54c43h58a36n82i84c21k72ý 7223556738420

Ve Španělsku jsem si na jejich pobočce Vodafonu byl stěžovat asi 4x. Podmínka zněla: Při dobití 5EUR a více, 100MB týdně + 100SMS zdarma po dobu 4 týdnů, jaké překvapení bylo, když kredit mizel naprosto nekontrolovatelně. Nejen že se výhoda na internet neaktivovala, ono se to přeplo do nějaké dražší minutové sazby. A když už to fungovalo, tak stejně počítadlo ukazovalo naprosto nereálně.

0/0
16.7.2015 13:43

F81i35l27i85p 49T45ř85e74b90a 6263530818936

Tedy... Jednání ČEZ mobilu je celkem jednoznačně protiprávní, ale paní Vontorová, která kvůli 320 korunám píše do novin a posílá stížnosti na ČTU, přestože byla na poplatek 16x upozorněna, bude asi také pěkné kvítko...

0/−2
16.7.2015 13:34

T28o48m12á43š 23K98u19c87h52a26ř 3457221888761

SMS upozornění neni nic. A jde o princip, protože podobně naletěla už spousta lidí, jen si to většinou nechali líbit, nebo jim to operátor na požádání vrátil.

+3/0
16.7.2015 13:40

R52a78d21e85k 50H46o57l75e74c42e86k 3686820848311

Celkem mě děsí, kolik je tu lidí, kteří si myslí, že když někdo uzavře úplně jasnou smlouvu, je protiprávní vyžadovat to, co v té smlouvě podepsal.

Co je na tom proboha protiprávní?

+2/−1
16.7.2015 13:42

F77i37l88i76p 42T63ř46e18b38a 6983550638546

Přečetl jsem si to ještě jednou, a máte pravdu. To že paní nějakou službu dříve nevyužívala neznamená, že nebyla aktivní, a tudíž nelze prohlásit, že ji operátor neoprávněně aktivoval.

+2/0
16.7.2015 13:48

J38a19r80o72m59í68r 43K95r79á39l 4120449454519

No to je mazanost operátora.  Správný přístup je ten, aktivovat jen to, co zákazník požaduje.

0/−1
16.7.2015 18:55

M72a68r56e53k 26K33u66b74r87t 8562457563

ale operátor není výrobcem telefonu, který se připojuje automaticky

+2/0
16.7.2015 22:27

P22e15t69r 81R85e94z81e13k 3474657

Jasně, takže když si koupím nový telefon, tak si budu muset nejdřív zajít do telefonní budky a aktivovat si telefonní hovory a SMS. Pak až budu moct ostatní věci řešit přes infolinku přímo v mobilu. Fakt výborný návrh.

+1/0
17.7.2015 11:00

A60l23e18n23a 51K35o97ř97a86l42k95o22v73á 2489816542390

Mám stejnou zkušenost s Vodafone. Aktivace nevyžádané služby jsem se všimla. Když jsem zavolala na technickou podporu, řekli mi, že to lze zrušit pouze osobně! Následující den jsem šla na pobočku, chtěli po mně heslo, řekla jsem , že žádné nemám, tak se se mnou odmítli bavit. Nakonec internet do mobilu zrušili,

ale za ten jeden den mi peníze nevrátili. Operátoři jednají stejně jako "šmejdi".

+3/−2
16.7.2015 12:48

R40a87d63e31k 34H37o13l56e38c35e96k 3526160618421

Zajímavé je, jak lidé zobecňují. Protože Vodafone vás podrazil, myslíte si, že ten ČEZ mobil tu paní podrazil taky. Jenže to je úplně jiný případ. Nic jí neaktivovali, měla to aktivní od začátku, jen o tom pravděpobně nevěděla.

Osobně mám na mobilu třeba funkci, která pozná, co je to za písničku, která teď hraje třeba v rádiu. Nikde ale nepíší, že se to připojuje k internetu, kam odesílá vzorek k porovnání. Takže člověk použije takovou funkci a pak se nestačí divit. Ale je to chyba operátora?

+2/0
16.7.2015 12:53

T14o17m18á42š 45K12u81c40h75a88ř 3687131598981

"Nic jí neaktivovali, měla to aktivní od začátku, jen o tom pravděpobně nevěděla." Ale z jejího pohledu je to totéž. Něco fungovalo jak má a najednou chtějí peníze za něco, co nechtěla. Ten postoj je zcela pochopitelný. Operátorovi je jedno, že data si vzal systém o kterém ona nic neví, ona zase nechápe proč by měla platit za "internet", když na internetu osobně vůbec nebyla. A já jí docela fandím, že nesklopila hlavu jako ostatní ovce, protože přepokládat, že mobil bere data i bez toho, že otevře prohlížeč nepatří mezi samozřejmé vědomosti. Pokud jí operátor prodal nějaké služby, měl jí také vysvětlit, jak fungují a jaká jsou rizika.

+1/−1
16.7.2015 13:04

R40a30d10e41k 65H51o24l82e43c36e85k 3156660238101

Mám vydanou bankovní kartu, s kterou neplatím a banka po mě žádné peníze nechce. Jaké je mé překvapení, že když s ní zaplatím, není to jako dosud, tedy, že banka po mně nic nechce, ale najednou si drze strhne mé peníze.

Vaše nápady, že jí měl operátor vysvětlit, jak fungují služby, které si objednala je z říše snů. Vážně si myslíte, že vám operátor má vysvětlovat, že když vytočíte číslo a druhá strana to zvedne, že za hovor platíte? Není to spíš váš problém? Auto mi taky prodají a nemusím na něj mít řidičák.

+4/−1
16.7.2015 13:12

T54o79m79á63š 18K66u40c48h19a36ř 3587561868421

Zase špatně. Ta karta se nepoužila sama bez vašeho vědomí. A co se týká "školení", tak to že za Uskutečnění hovoru se platí už ví všichni 100 let, proto vás na to operátor upozorňovat nemusí. To se ani trochu nedá srovnat se všeobecném povědomí o mobilních datech. 

A přirovnání k autu je taky nesmysl, to je právě přirovnatelné ke koupi samotného mobilu, tam je prodejci logicky jedno, co s ním provedete. Bavíme se o operátorovi, který poskytuje nějaké služby a s těmi službami by vás měl seznámit tak, abyste to pochopil.

0/−1
16.7.2015 13:24

R64a33d52e56k 96H14o95l21e50c20e27k 3316720808561

Ten mobil se ale taky nepřipojuje bez vašeho vědomí. Vědomě jste si ho koupil a vědomě jste si k němu pořídil datový tarif. Vážně nevím, co na tom nechápete.

Kdo to neumí pochopit, může telefonovat z telefonní budky, to mu bude možná bližší a nehrozí, že by mu budka naúčtovala něco jiného, než hovor.

+2/0
16.7.2015 13:34

P40e45t67r 40N75e43c88h33a95n90i73c89k61ý 7323386928670

Jenže ona si k tomu mobilu "pořídila" datový tarif nevědomě. Při pořizování služby by opravdu všechno mělo být neaktivní a uživatel by si sám měl zvolit co aktivuje.

+2/−1
16.7.2015 13:46

R94a11d70e61k 61H20o25l94e14c43e38k 3696450858921

Viděl jste někdy, jak ten ČEZ mobil na internetu vypadá? Tam si člověk opravdu vybere, přesně co chce. Velkými písmeny se tam dovíte to nejnutnější, vyberete si, jestli si dáte nějaký balíček na volání, nějaký balíček na smsky, nějaký balíček na data. Dozvíte se tam, že internetový balíček "Dnes online" se aktivuje připojením k internetu.

Vážně to není něco, kde by člověk přehlédl to, co je napsané malým písmem na 10 straně.

Pokud by si měl člověk aktivovat to, co potřebuje, nešlo by z toho telefonu volat, protože někdo ho potřebuje jen na smsky či jen na data. SIMka ČEZ mobilu bývá často dávána do různých zabezpečovacích zařízení, protože je asi jediná na trhu, která dokáže posílat smsky zadarmo a přitom neplatit žádný měsíční paušál.

+1/0
16.7.2015 13:56

P58e91t77r 90N89e25c21h97a74n10i55c64k33ý 7233446878210

Pak už je prostě hloupá, což ignorace 16 SMS už je na pováženou

0/0
16.7.2015 13:57

T26o59m35á71š 19K93u77c34h52a44ř 3717981598621

Telefon se připojuje bez vašeho vědomí a zásahu a že si paní vědomě koupila datový tarif asi nebude pravda, prostě operátor data automaticky aktivuje každému, takže jen nový mobil zapnete, stáhne si data a operátor vám automaticky aktivuje placený balíček. A v tom vidím problém. Data se aktivují a přenáší bez souhlasu a vědomí uživatele.

+1/−1
16.7.2015 13:49

Z60d15e80ň40k69a 53V47e13s51e82l12á 8949615167540

Mám zkušenost právě opačnou. Najednou mi přišla SMS, že jsem si aktivovala Internet na den (nebo jak se to jmenuje). Protože se evidentně jednalo o nějakou chybu, šla jsem na pobočku, kde mi to okamžitě zase zrušili a nechtěli pak ani korunu. A jestli jste u Vodafone, tak musíte mít heslo, které po Vás mj. chtěli i při tom hovoru s technickou podporou, ne?

0/0
18.7.2015 10:48

M91o80n68i54k27a 52R85o60l30l49o96v98á 5653462806495

Je to tak 10 let,možná o chlup dal.Synovi jsem zaplatila pausal u T-mobilu,100 SMS,50 min.volání,k tomu 3 hry zdarma.Syn si hry pochopitelně stáhnul,za měsíc přišla faktura o 1400 Kč vyšší než byl pausal,s tím,ze do volání i SMS se v poho vesel a na info lince jen blekotali.Pipka na ústředí mi sdělila,ze hra je zdarma,ale ne stahování,což neměli uvedené ani ve "smluvních podmínkách" respektive,ani ta pipka to nenašla.Po ujištění,ze záležitost postupují médiím mi přišla SMS,ze jako Verne zákazníci mi dluh odpousteji;-D.Bohužel je doba,ze se člověk musí hádat,aby neplatil víc než musí.

+1/0
16.7.2015 12:19

P97a24v46e94l 59Š52e82b74e44s72t23a 4172518695248

Já to tvrdím furt, že k pořízení smartphonu a mobilních služeb by někteří jedinci měli dělat IQ testy. Pak by snad ubyly reakce typu: Nevěděl jsem, Nečetl jsem...

+1/−5
16.7.2015 11:08

T42o71m78á59š 62K12u54c42h20a73ř 3537591908711

Můžete mít IQ 200 a nebude vám to bez zkušeností v tomto případě nic platné. Samotné IQ vám nestačí k tomu, abyste věděl, že systém a programy si na pozadí berou data, aniž byste něco povolil. Naopak s nižším IQ to přijmete jako fakt, kdežto s vyšším IQ můžete mít  problém tuto nelogičnost vstřebat. Koukněte na odpověď pana Holečka o vlákno níže, který to tu jistě přečetl, má 36 000 komentářů, nejspíš nemá IQ 60 a přesto k mobilním datům napíše "Ale ono se jich to opravdu netýká, když z mobilu na internet nechodí. " :-P

Trochu s vámi budu souhlasit, operátor by mohl aktivovat tyto placené služby až poté, co se ujistí, že dotyčný ví, co jsou to mobilní data a ví jak s nimi zacházet. A že ví, že mobil defaultně data stále spotřebovává, že je umí vypnout, že ví co je to MB a že jen aktualizace systému vezme 200MB,což je mnohem více než balíček "neomezeného " internetu 50 MB na den, kolik dat potřebuje Youtube. Atd atd.. Ale je toho docela dost na běžného uživatele, nemyslíte?  ;-)

Co bych tedy viděl jako optimální? Defaultně u operátora data zakázána. Jen uživatel, který o ně výslově požádá, protože ví co chce si je aktivuje. Toto bude spoustě lidí co chtějí jen telefonovat vyhovovat. Pak jsou tu lidé bez zkušeností, kteří jsou potencionálními platiči dat, ale netuší jaká je cena a datová náročnost systému, programů, emailu, surfování, Youtube, internetové TV. Těm by měl někdo vysvětlit, co ta sranda stojí a jestli potřebují 100MB, nebo 3GB měsíčně. Jenže toto v zájmu operátora není snížit si zisky o 10..20%. Pro něho je přínosnější ovce, která několikrát za měsíc aktivuje nevýhodný balíček. Pro oerátora je výhodnější zmatený a naštvaný více platící zákazník, než méně platící zákazník spokojený, že platí jen to,  co opravdu využívá.

+2/−1
16.7.2015 11:43

R54a81d65e70k 43H14o79l24e20c94e49k 3976930208531

Když data defaultně zakážete, objeví se jiná paní, co si bude stěžovat, že díky neaktivním datům se nemůže připojit do internetové samoobsluhy, aby si aktivovala či deaktivovala jiné služby.

A nezobecňujte to na všechny operátory. ČEZ mobil má zrovna tohle řešené úplně jasně a přehledně. Naklikáte si, jaké balíčky chcete nebo nechcete. Pokud to uživatel při podpisu smlouvy nechápe, opravdu by neměl raději mobil ani internet používat.

+1/−1
16.7.2015 12:00

T38o77m18á60š 34K64u36c85h86a27ř 3477531818351

Člověk, který využívá internetovou samoobsluhu nejspíš nebude patřit do ohrožené skupiny analfabetů. Ten uýž jakýsi přehled má a může se rozhodnut  data povolit.

Navíc pro operátora není problém zpřístupnit všem jen internetovou samoobsluhu.

0/0
16.7.2015 12:38

R30a15d91e91k 12H88o90l57e46c18e65k 3436270618831

A jak se tedy k ČEZ mobilu dostane? ČEZ mobil se nide v krámě neprodává, člověk si ho musí aktivně objednat. A řekl bych, že k ČEZ mobilu jdou většinou jen lidé, kteří chápou výhody, které nabízí - smskování ve vlastní síti zdarma a levné volání a sms na smlouvu, u které operátorovi nevadí, že váš měsíční účet je nula.

0/0
16.7.2015 12:42

T19o64m17á43š 88K81u95c44h97a65ř 3177271948771

Pořád nechápu vaši logiku, že pokud je paní u ČEZ, tak to automaticky znamená, že ví jak fungují mobilní data a že tedy tomu musela rozumět při podpisu smlouvy. Pokud bych vzal například svoji rodinu, tedy všechny generace od 15 do 79 let, tak 70% nemá ani tucha, jak to funguje a kolik to stojí. Zbytek jen tuší.

0/0
16.7.2015 15:31

R52a95d59e97k 87H89o89l56e16c91e30k 3616790418101

A jak přesně podle vás tu SIMku od ČEZu dostala? Nikde se neprodává. Musí si ji aktivně objednat. Nestačí si ji někde hodit do košíku a je to. Proto předpokládám, že ten, kdo má ČEZ mobil, nemůže být úplně vypatlaný, když dokáže přejít takto k alternativnímu operátorovi.

0/0
16.7.2015 15:47

T94o90m46á74š 12Ž76i62t39n20ý 6911530341691

K tomu slouží návod

0/0
16.7.2015 12:10

T93o36m94á71š 95K79u92c21h15a44ř 3387701938611

Návod k čemu, k mobilu? Tam se píše, že účování dat závisí na konkrétní destinaci a operátorovi a že to může stát peníze. Tedy nic konkrétního. Navíc proč by měla babka, co chce jen telefonovat studovat tuto část návodu, které stejně nerozumí?

+1/−2
16.7.2015 12:41

P58a25v22e37l 11Š63e44b13e73s69t51a 4922108895668

A proč si babka, která chce jen telefonovat, pořizuje smartphone? Aby mohla před dalšíma babkama machrovat před samoobsluhou? A když něčemu nerozumím, tak se zeptám, nejlépe tam, kde se ten foun kupoval. Nebo i za tohle může operátor?

+1/−3
16.7.2015 13:09

T49o16m44á65š 29K62u79c95h58a64ř 3107471888881

A proč by neměla babka chtít mobil s velkým didplejem a slušným foťákem. Když přijde do obchodu, myslíte, že jí prodavač doporučí foun za 800, nebo za 5000. Navíct tady se zřejmě jedná o paní středního věku, takže ano, záleží jí na tom, co vytáhne před kámoškou z kabelky, stejně jako 90% lidí. Nemá snad na to právo?

+1/−1
16.7.2015 13:32

P56a18v14e18l 24Š14e23b96e63s51t69a 4352898615348

Má, ale ať se pak nediví, že to dělá něco, o čem si myslí, že to dělat nebude...

+1/0
16.7.2015 13:45

P29a13v78e13l 54Š65e38b93e15s73t97a 4782288635718

IQ by mělo stačit alespoň k tomu, aby neignorovala SMS, které dostala. Přijde první - nevím, co s tím, tak řeším a nenechám to plavat. To je přesně ono, Nečetl jsem, Nevěděl jsem, Myslel jsem si...

+5/0
16.7.2015 12:14

T11o25m54á23š 27K60u47c83h85a84ř 3527511518911

Vzhledem k tomu, o jak nízkou částku se jedná, tak až tak dlouho ty sms neignorovala. Jen prostě nechce platit něco, o čem se domnívá, že si neobjednala a nepoužila.

+1/0
16.7.2015 12:43





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.