- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A keby sla priamo do neakej banky tak pochodi este lepsie :) Ja som sa tiez rozhodol pre nove auto aj ked som si nikdy v zivote nemyslel ze si ho kupim. Nakoniec stacilo par telefonatov s bankou a bolo hotovo.
No mě zajímá proč tadyvšichni řeší pouze nabídku na financování. Já jako první bych odešel z autosalonu a s jejich nabídkou bych šel do jiného a tam by to určitě podstřelili o minimálně 5% a možná ještě více. Kdysi jsem kupoval nové auto (teď už díky operativnímu leasingu se tím nemusím zabývat) a z původní katalogové ceny 530.000,-Kč jsem se dostal na 430.000,-Kč.
Tak jisté je, že ceny u jednotlivých prodejců se lišit budou. Ale zdaleka nebudou takové rozdíly za stejné auto ve stejné výbavě, jak píšete. Alespoň dnes už ne, protože marže při prodeji jsou hodně napnuté. Dnes se vydělává hlavně na následném servisu.
No popravdě je to nějaké divné. Oslovila 3 leasingovky a vida Unicredit je nejlevnější. Viditelně s nikým nevyjednávala takže nějak mi to zavání skrytou reklamou ale nechci sahat nikomu do svědomí. To že Autolesing a Škofin jsou nejdražší ví každý...
A proc si ta pani nepozadala o nabidky leasimgovych spolocnosti sama? Predajcom je vatsinou sumak, ktora leasingovka im tie prachy posle...
pani je stastna ze usetrila 1 tis. Kc mesicne, na splatkach, protoze to pro rodinny rozpocet ma velikou vahu. ale ze zbytecne vyhodi 8 tis + mesicne po dobu 4 let!!! za auto ktere nepotrebuje, to uz jeji rodinny rozpocet neboli. nedokazu pochopit ze nekdo tak nutne potrebuje auto na splatky, a klidne obetuje nekolik let sveho zivota ke splaceni neceho co po ukonceni splaceni ma minimalni zustatkovou hodnotu.
Minimalnu zustatkovu hodnotu? Ste na fete?
Prosím vás dejte mi kontakt na úvěrovou společnost kde na 300000 Kč přeplatím jen 7000 Kč ha ha ha
My máme přeplatek 16 tisíc za 5 let. S tím, že povinné ručení je 2.000 ročně, to nám žádná pojišťovna samostatně nedá (nejlevnější nabídku jsem měl 2.470), takže tohle je potřeba ještě odečíst...
s ojetinou souhlas, pouze jen, že v Německu už není takový výběr za kvalitu v zajímavé ceně jako před cca 5 a více lety
Já koupil za 573 tis. 9 měsíců staré auto s nájezdem 8000 km, vše řádně zdokumentováno. Sleva byla opravdu neuvěřitelných 37%. Na nové bych v tédle kategorii fakt neměl. Slouží skvěle už 5.rokem a má najeto 210 tis.
Přeji vám to, taková koupě ale bohužel není příliš běžná, spíš bych řekl výjimečná a obvykle se k ní dostanete jen přes známé. Takže pro většinu lidí informace celkem k ničemu.
Nové auto má v případě soukromé osoby význam pouze tehdy, kdy se jedná o skutečně velmi vysoký nájezd nebo na takové auto daný člověk má "levou zadní" (tzn. obě podmínky platí pro zanedbatelnou část populace, viz. i tento článek).
V opačném případě je mnohem efektivnější koupě mírné ojetiny, "ročáku", skladovky, předváděčky apod., kde pokud člověk zarputile netrvá na značce, výbavě, barvě apod. se dostane na cenu klidně až o 40% nižší proti novému a k tomu navíc v časovém rámci financování nového auta je schopen ušetřit další desetitisíce jen tím, že si sám sjedná tu nejvýhodnější pojistku.
Skladovka je ale nove auto, tak preco ju uvadzate medzi rocakmi a predvadzackami???
Tak ten prodejce je totalni moula.....
Tohle bych zalaznikovi vzivote nerekl, vzdy se z toho da vykroutit "lzi" a pritom si zachovat tvar.
A jak by jste tuto skutečnost okecal? Prodejce jen potvrdil to co si většina lidí myslí