Diskuze

Zpožděný let či ztracená zavazadla. Dostat můžete i třicet tisíc

Byl váš let hrozný a chcete žádat o odškodnění? Nároky jsou přesně dané nařízením Evropské unie a kompenzaci nedostanete při každém zpoždění. Čtěte, kdy na ni máte nárok.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bod 2 - do hotelu vas dopraví zdarma, ale nikde nepisou,jestli taky dostanu snidani?

0 0
možnosti

Já jsem letěl z města Pisa do Prahy s přestupem v Mnichově. V Pise se odlet zdržel cca o 40 min, následně mi v důsledku toho ulétl navazující spoj z Mnichově. Náhradní let, který mi letecká společnost dohledala, měl přílet do Prahy pozdější o 3h 25 min oproti spoji, který mi uletěl. I v takovém případě, Vás zřejmě jsou v EU nuceni odškodnit, mně po naléhání dali těch 250 EUR (přišlo mi asi 7000 Kč na účet). Bohužel se o tom nikde moc nepíše, přitom tento typ zpoždění je podle mě velmi častý. Všude se píše, že Vás odškodní pouze, když se zpozdí let samotný o 3h a víc.

0 0
možnosti

Nevím co se divite nikdo se tím chlubit nebude aerolinky to stojí peníze

0 0
možnosti

Nějak se ztracim v tom zpoždění. Pisou,ze se čekalo 3 hodiny.Pak,ze za to může letuška,která přišla o 70 min.později,tak nechapu,proč se tedy letadlo zpozdilo o 3 h a ve finále píší,ze na odškodnění nevznikl nárok,protože zpoždění se nevešlo do limitu 3 hodin.

0 0
možnosti

J33a18n 42M41a30r57e78k

24. 7. 2015 6:25

Tam popisují dvě situace, technickou závadu a letušku, která kašle na cestující a přijde si do práce o 1 hodinu a deset minut pozdě. Pořád např. v těchto případech musíte hrát o čas s patřičnou leteckou společností .  Najděte si na portálu Evropa EU  práva cestujících , nařízení 241/2004 tam to máte přesně./Článek6,7, a 9/. Docela dobré je mít to nařízení někde dostupně sebou při letech nejlépe na Ruzyni a rovnou to ocitovat společnostem typu Travel servis, ČSA.Příjemné a nezpožděné lety.

0 0
možnosti

Tak jedna věc je na co má člověk nárok a co skutečně dostane. Létám v rámci pracovních cest do zahraničí a zažil jsem už celkem dost věcí, ale například loni se mnou naše ČSA velice hezky vyběhli. Strávil jsem v Düsseldorfu na letišti skoro 18 hodin než jsem se dočkal svého letu do Prahy a to bez informací od letiště či dopravce, bez poukazů na cokoli a bez zajištění ubytování. Kdyby mi šlo o ty prachy tak se s nima soudím, ale jelikož na to nemám čas rozhodl jsem se jen že budu využívat jiné aerolinie které se umí o své lidi postarat. 

Důvodem mého zpožděni byla bouřka, která ale na letišti skončila v 15:00 přesto jsme místo původně plánovaného odletu v 14:00 odlétali až druhý den ráno v 7:00. Kapitán nás dokonce nechal v 20:30 posadit do letadla kde nás hodinu a půl nechal sedět bez klimy načež nám oznámil, že zjistil že letiště ukončuje každý den provoz v 22:00 a že se nikam neletí. 

Takto tragické služby jsem nezažil u žádné jiné letecké společnosti a to jsem toho procestoval už dost. Já osobně se vůbec nepozastavuji nad tím proč ČSA krachuje...

3 1
možnosti

P10a60v61e98l 10K45h11a45i42l

25. 7. 2015 15:24

Vymáhání odškodného můžete svěřit specializované firmě. Nebude vás to stát nic víc než cca 20% z vymoženého odškodného, váš čas = 0.

0 0
možnosti