Diskuze

Odborník: Pronájem aut je populární, operativní leasing byl dobrý tah

Operativní leasing pro soukromé osoby, tedy pronájem vozidla na delší dobu, byl na trh uveden loni v červnu. A podle Petra Abrahámka, ředitele retailového prodeje ve Volkswagen Financial Services (bývalý ŠkoFIN), se novinka velmi rychle chytla. Zájem o ni mezi Čechy neustále roste.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TV

Je škoda, že operativní leasing neposkytli dříve a že nedávají větší nájezdy jako v cizině. Skutečná cena ve výsledku je větší a o tom se nemluví. Viz smlouvy. Jinak je fajn, že OL mohou využít i soukromé osoby.

0 0
možnosti
Foto

Auto jsem kupoval vzdy za hotove a myslim si, ze nebudu sve zvyky menit..

0 0
možnosti
IP

I70v61a82n 90P37l62á84č87e23k

12. 10. 2015 13:28

PR článek. Pán má určitě taky takto financované auto :-).

0 0
možnosti
Foto

J74a54n 52Č35e85r34m74á55k

11. 10. 2015 8:12

tak nevím, ale nové auto je většinou vyhazování peněz... Pro většinu lidí by bylo lepší mírně ojeté auto za půlku či třetinu ceny nového a peníze raději zhodnocovat, než si koupit něco, co hned druhý den ztratí 1/3 ceny a přitom stále vyžaduje další peníze... Ale je to každého věc... A operativní leasing je totéž v bledě modrém...

2 0
možnosti
VM

V69á32c16l57a62v 75M86r16á77z

11. 10. 2015 14:48

Mírně ojeté ato nestojí třetinu ceny nového. Pokud vezmu pro příklad cenu 300 000Kč, za kterou se dá koupit nová Škoda Rapid, tak za třetinovou cenu 100 000Kč si koupíte auto, které je staré 7 let a má najeto něco kolem 150 000km. Takový nákup je poměrně rizikový a provozování takového auta vás může přijít na dost víc peněz než u nového vozu. Já třeba dojíždím denně do práce autem a mám tak měsíční nájezd 4000km. Nemůžu toto riskovat se sedm let starou ojetinou. Ta má smysl v případě, že autem jedu jednou týdně na nákupy a jednou za měsíc na návštěvu příbuzných v sousedním kraji, jinak ne. Operativní leasing právě řeší i ten pokles ceny vozu, nejste majitelem auta, takže vás pokles ceny netrápí, každý rok nebo dva je prostě vyměníte za nové. Servis neřešíte, auto je v záruce, pojištění je ve splátce. Má to smysl. Ačkoli z mého pohledu za nižší cenu než je nyní v nabídce, ale zájem (jiných) zákazníků ukázal, že ji nastavili dobře.

1 1
možnosti
JD

J85a37n 49D60l32o76u23h16ý

10. 10. 2015 23:29

Nejak se tu nezminuji negativa OL: auto se musi vratit s neposkozenym interierem a exterierem. To muze vyjit pekne draho ;-) obzvlaste pro majitele 4 nohych milacku nebo rodicu malych deti, popripade kuraci co si neodpusti hulit v aute ;-)

0 0
možnosti
JD

J76a25n 88D84l44o23u91h67ý

10. 10. 2015 23:25

Zrovna se prodiram nabidkami novych vozu: to je samej litr nebo 1.2 a chtej za to i 300 az 500 tisic :-D to jako fakt nekdo kupuje?

2 0
možnosti
TK

A jak s prodejnosti souvisí objem? Důležitější je vykon a jeho průběh... A treba Turnov 1.2 77kW jezdí krasne... Proč by to lidi nekupovali?

1 0
možnosti
VH

Článek považuju za pokus srovnat něco, co dle mého názoru není srovnatelné. Když to vezmu jenom ekonomicky, tak musím počítat z pohledu třeba 6 let. Kolik jsem do toho dal, kolik jsem najel, takže cena za km. Další položky jsou však často důležitější - kolik času jsem strávil v servisu, kolikrát mě to naštvalo, kolikrát jsem chtěl předjet a nešlo to, nebo naopak kolikrát jsem dostal pokutu za rychlou jízdu. Dále kolik "kšeftů" jsem dostal kvůli tomu že mám drahé auto, nebo naopak jsem kvůli tomu ty kšefty nedostal. Kolik převážím zboží či lidí, Jak se v tom cítím, zvyšuje mi to sebevědomí či naopak či nic. Jaký chci mít image, co se píše v referencích, jakým autem jezdí přátelé a jak mně to ovlivňuje. Někdo má sice na auto 500 000, ale dá je raději do aktiv, které mu přinášejí peníze, než do auta, což je pasivum, které peníze bere - takže raději OL atd.  - v tom rozhodování je prostě daleko více položek, než jen srovnání úvěru a OL z hlediska ekonomiky a starostí.

1 0
možnosti
PM

P52a77v38e29l 18M19a84r69e35š

10. 10. 2015 10:41

Na OL můžete mít klidně i Fabku, když píšete o drahých autech.

OL je pro lidi, co se nechtějí starat o auto, nechtějí řešit gumy a opravy a investovat do auta svůj čas.

Pro lidi, kteří jsou zvyklí častěji měnit auta a dávají přednost novým.

A v neposlední řadě OL je skvělá věc pro lidi, co na nové auto nemají a na úvěr nedosáhnou (OL je pronájem, příjmy a finanční historie klienta nikoho nezajímá).

A potom taky OL je dobrý pro člověka, který vlastní auto mít nemůže, protože exekutorskamafie by mu ho ihned zabavila...

1 0
možnosti
PM

"Chceme omlazovat vozový park ČR "  ;-D .. no jasně .. o zisk vůbec nejde !

4 0
možnosti
Foto

J74a74n 68Č38e93r10m83á45k

11. 10. 2015 8:07

taky mě to pobavilo... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JP

20 000 km za rok?

To si mám operativně leadingovat 3 auta?

Je to podvod na lidi, co chtějí nové auto a nemají našetřeno ani prd. A aby si moc nenašetřili i do budoucna, je tu operativní leasing.

1 0
možnosti
PM

P78a34v50e69l 66M75a10r80e67š

10. 10. 2015 10:46

Ono to vychází plus minus nastejno.

Dva roky staré auto s nalitanymi 120.000

(pokud uděláte 60 kkm ročně) prodáte za min než dvouleté auto po OL se 40.000

Připočtete pojistky, havarijko, veskery servis a fakt, že. O auto v OL se kromě lití benzinu starat nemusíte.

0 0
možnosti
VM

Nájezd max. 20 kkm/rok. To odchodím pěšky. Díky nechci

Chybí mi upozornění , že se jedná o reklamu.

4 1
možnosti