- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro právníky je nejcennější značka, pro uživatele zpravidla věcná stránka. Značky se ještě nikdo nenajedl ani se do ní neoblékl. A kdo se domnívá, že známá značka je zárukou kvality, ten se šeredně mýlí. Pokud je známá značka něčeho zárukou, pak především toho, že její majitel dává více prostředků do reklamy na výrobek a do prezentace sebe sama než do samotného výrobku.
Ted uz pujde patentovat temer kazdy prd.
Pozor, patent a ochranná známka jsou dvě zcela odlišné věci.
Dobrý PR text, plný údajů, které Soutěžní řád KPZ patentovým zástupcům uvádět v reklamě v podstatě nedovoluje . Ale takto je to v pořádku, že? Vždyť jde o článek redakční... (Alias šedá reklama.)
Je dobrý vědět, že ta vůně trávy propadla. Lufťáci a Mountfielde, třeste se!
Hmm, já myslel, že reklamní sdělení má být označené jako reklama.....
Mimochodem.....pro EU a jejich lehkoživky není problém záplava migrantů, ale jak vztřískat peníze od svých občanů za cokoliv...