- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu,jak někdo může mít v dnešní době ještě účet u takových vydřiduchů.
Já rušil účet u GE, nemohl jsem do pobočky kde bydlim, ale musel jsem do města, kde jsem účet zakládal. Tam si krásně vystát frontu za paní, která řešila podmínky jakmít účet zdarma :D takže představení na 30minut. Po podepisování minimálně 5 dokumentů ještě měli drzost se mě zeptat, proč odcházím.
U Air bank jsem byl 20 min s tim, že už můžu používat účet a karta mi příjde příští týden. PIN nechodí následující den, ale vidíte ho na internetu a vůbec všechno se dá dělat na internetu. Takže žádné cestování a čekání ve frontách. Vše rychle. Jsem si jist, že to takhle funguje u všech "nových" bank. Jen ty staré pořád vydělávají na těhle lidech, pro které změna znaméná zkázu.
Air bank ? Fajn, ale jen když máte v dosahu jejich bankomat.
Místo aby se spořitelna za masívního odchodu klientů chytila za nos a začala zbývající klienty opatrovat, začne je zase dráždit. S odchodem od ČS jsem váhala řadu let. Nakonec to proběhlo před rokem a jak vidím vztah ke klientům se nezměnil a tak nemám čeho litovat.
Děkuji všem konzervativním trotlům, že u Spořky zůstávají. Každoročně stoupající výplaty dividend, tekoucí vesměs do Rakouska, mě osobně blaží, protože jsem drobný akcionář, kterého se v minulosti nepodařilo zviklat k odprodeji akcí.
Jinak jsem před lety byl taky klientem ČS, ale neustále stoupající měsíční poplatky za cokoliv mě dovedly k porovnávači BÚ na Měšci. Našlo mi to tehdejší Živnobanku ! jako pro mě nejlevnější (vzhledem k mnou nastaveným transakcím v rámci měsíce). Ověřil jsem si ještě pár nejasností a hurá k nim. A to v tu dobu neexistovaly nějaké převody účtů dnes zajišťované novou bankou, ke které přicházím. Takže zrušit, založit trvaláky, zaměstanavateli oznámit nové číslo účtu. A přežil jsem to.
U Spořky mají účty převážně nesvéprávní, nebo hodně staří lidé. Když píši většinou, tak jsem měl na mysli, že tam někdo může mít relativně výhodnou hypotéku. Jinak netuším, jediný rozumný důvod u tak zkosnatělého ústavu zůstávat.
Asi to muselo stát hodně kapříků, vylobovat zákon "mlčení je souhlas":-/
Co se týče hypoték, jsem zvědavý na místní křiklouny, na základě čeho chtějí obhajovat FIO, Equa, mBank, apod. Na trhu hypoték je ČS pořád hodně dobrá banka.
Equa má taky slušně nastavené hypotéky, jinak souhlas - ČS má dobré podmínky hypoték.
CS prichazi o cca 15000 klientu mesicne. To hovori za vse.
Stejně už EU nařizuje, aby byl povinně nějaký základní účet zdarma. Takže ty pseudoargumenty o výši poplatku za vedení účtu budou konečně passé.
Příště doufám nařídí zdarma základní benzín do auta.
Byl jsem u ČS asi 13 let, když se dozvěděli, že odcházím, hned mě nabídli vedení účtu zdarma a kdesi cosi-do té doby jsem platil myslím 150. Solidní banka nabídne věrným klientů výhodnější podmínky hned, ne až když odchází. Když jsem se zeptal, proč mě jej nenabídli dřív, když v pohodě mohli, neodpověděli. Jsem spokojený u EQUA, vybral jsem si ji asi kvůli neomezenému počtu výběrů z kteréhokoliv bankomatu zdarma, jinak podmínky u "nových bank" byly podobné.