- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hmm,máme taky chatu v nájmu,ale vybral jsem si "špatné" hory,my musíme makat celý rok ,abychom zaplatili nájem a nikdo nám neudělá reklamu zdarma...ale stejně jsou Beskydy nejkrásnější a neměnil bych...
Fajn rozhovor. Pan je z oboru jako ja, i zajmy podobne mame. Dobre se mi to cetlo:) Hodnoceni Hromovky na Booking je 8,7, coz je na takovou starou budovu slusne. Se zamestnanci jsou vzdy trable, ale samozrejme je vse o vyberu vhodneho uchazece a platu. Fluktuace v gastronomii samozrejme je vysoka.
Nájem platím včas vždy jen prvních šest měsíců, další půlrok na něj nemám a svůj dluh vyrovnám až z kraje nového roku.
Pokud je pravda vše co pán píše, tak mu neskutečně fandím a divím se, že u nás ještě takhle ochotní a šikovní lidé jsou... ale upřímně, po přečtení článku jsem si tak nějak uvědomil, že mu až tak tu jeho nezištnost nevěřím. Kéž bych se pletl.
Problém se zaměstnanci je všude, ale přesto se mi zdálo, že to, co se píše, je moc (pokojská, která na zkoušku za čtvrthodinu nepovleče postel). A pak mi to došlo. Přišli na přetřes mladí lidé z pracáku a pokojská, která brala upozornění na to, že v pracovní době nemůže popíjet u baru, jako diskriminaci. A od této chvíle je mi jasné, co je to za zaměstnance a proč vlastně všechno musí dělat sám.
Jinak je pán moc sympatickej a snad i ty dluhy nějak rychle splatí: přál bych mu to.
Znám případy, kdy majitel radši hotel zavřel, než aby neustále sháněl personál, který nepracuje.
Takový novodobý Jack London. Má moje sympatie
Je to týpek. Až se jednou naštvu, přijdu mu na tu chatu pomoct. Nejen v zimě to musí být úžasné dobrodružství.
I kdyby už nikdy nic dalšího v životě neudělal (jakože ještě určitě udělá), tak už jen tím, že pozval osamělé lidi do hotelu na Vánoce zadarmo, je záslužný čin.
Za mě frajer a samozřejmě palec nahoru.
O kolika hoteliérech ve Špindlu tohle můžete s klidem říct?