- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Partners vyléčili slepého muže!!!
Nutno dodat, že z iluzí.
Ještě další věc, proč si dávejte na tyto "šmejdy" pozor, doporučuji shlédnout volné dostupný dokument Hvězdný prachy, čtvrtý díl a nebo od Charváta Rada nad Zlato, zde se hezky ukazuje jak probíhá výchova poradců a jak je učí prodávat tento zde uváděný druh pojistek... Potom je tento systém chráněn nefunkčnosti reklamačního oddělení takže máloco se podaří zrušit a nakonec je poradce nucen střílet pojistky dále a dále, protože odchod je velmi drahý, zde pro ukázku ceník... http://leteckaposta.cz/726240954
Strčte si Vaše rady do ....za klobouk.
Peníze brát, to jo, ale následně plnit, to ne.
Jenže toto je skrytá reklama, ne na pojišťovny, ty jsou proti těmto "slušné", ale na Partners, což jsou podvodní prodejci, podomní a telefonický prodej, falšování podpisů, při reklamacích dělání mrtvého brouka již přes tři roky, prodej předražených produktů, ruce od nich pryč... Například pan Rejthar z Náchoda mi dodnes dluží omluvu a odškodnění za jeho super sporici pojištění...
Zdravím všechny, a dovolím si poznámku, že v článku nezazněla jedna důležitá informace, totiž, že je u řady pojišťoven vyloučeno pojistné plnění za následky pracovních úrazů.
A také, že je pro živnostníky v míře odpovídající jejich vyměřovacímu základu (nikoli tedy tak, aby si kvůli vyšší nemocenské vyměřovací základ navyšovali) výhodnější využít prvotně nemocenskou. A až poté případně komerční pojištění.
Státní nemocenská nemá totiž ani z daleka tolik výjimek a omezení pojistného plnění a má i nižší "poplatky."
Minulej tyden tady plivete (opravnene) na OVB a ted uz xta reklama na to stejne v bledemodrem. Partners... kolik vam sypou?
Dalsi z rady (zcela zbytecnych) textu, ktery by mel byt oznaceny jako reklamni sdeleni. Nevim, proc na to porad v redakci "zapominaji"...
http://institutfg.blogspot.cz článek pět... Pokud si chcete sjednat pojistku, opravdu radši zodpovědně a nejdříve o tom něco zjistit, protože "šmejdi" od Partners s velmi vysokou pravděpodobností prodají nějakou z které je vyšší provize a ještě k tomu pribali blbosti navíc...
Analýza, na kterou je v linku odkazováno, nemá správné údaje u některých produktů společnosti Partners. Navíc se soustředí pouze na jednu část poplatků – počáteční poplatky. Také docela nešťastně srovnává investiční životní pojištění a mezi nimi jeden (asi jen náhodou uvedený) produkt čistě rizikového pojištění. Ten pak logicky vychází levně, ale vstupní poplatky má schované v ceně rizikového pojistného. I ostatní pojišťovny nabízejí čisté rizikové pojištění – tyto produkty analýza bohužel nebere v úvahu.
Jak by řekl klasik: "Na pacientovi nezáleží, stejně brzy zemře."
Jojo, nejlépe podepište všechny existující pojistky, aby nám (pojišťovnám) tekly prachy.