Diskuze

Pojišťovacího agenta z porodnice vyžeňte hned, když se objeví

Pojištění dítěte má smysl pro krytí rizik spojených s vážnou nemocí nebo trvalými následky úrazu. Radost, že si dítě zlomí nohu a pojišťovna vyplatí bolestné, naopak smysl nemá. Dětská pojistka může finančně pomoci ve chvíli, kdy jeden z rodičů zůstane doma s nemocným dítětem. Důležité je i to, aby byli správně pojištěni také rodiče.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je skoda, ze se u nas pojistovak nezastavil, poslal bych ho o patro niz. Holt dobra nemocnice/porodnice, kde takovy lide neprojdou R^

0 0
možnosti

Tak to je zajímavé, že personál porodnic často brání přístupu rodiny k rodičce, například pod záminkou, že to narušuje soukromí ostatních rodiček na pokoji, že je chřipková epidemie apod. Ale jakmile jde o pojišťováky, fotografy a jiné další otravy, tak ti mají přístup neustále otevřený :-/

1 1
možnosti

Kdepak, dítě si zavčasu pojistěte.

Pokud to stihnete do týdne po narození dítěte a to pak později zemře, POJIŠŤOVNA VÁM DÁ NOVÉ!!

2 0
možnosti

Varuji pred zivotnim pojistenim, co ma v nazvu investicni. Prumerny pocatecni poplatek je pres 10 tisic korun u vsech distribucnich firem vcetne Partners. Spravnym resenim je rizikove zivotni pojisteni.

Kompletni prehled pocatecnich poplatku vsech pojisteni je zde http://institutfg.blogspot.cz/2015/10/005-zivotni-pojisteni-pocatecni-poplatky.html

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Partners radí? Ti stejní Partners, kteří zkreslují informace klientům a jejich počínání je hodně za hranicí etiky? 8-o8-o8-o

6 0
možnosti
Foto

Vždy raději do banky a nikdy, NIKDY žadného "poradce". Fluktuační provizní poradce nebrat... Věřte..

5 1
možnosti

Do banky pro životní pojištění? Ale jděte... ;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Stačí si uvědomit, že účelem pojišťovny dávno není "chránit vaše sny", ale generovat vlastní maximální zisk. A to za každou cenu.

4 3
možnosti

Říkáte to, jako by to bylo něco špatného....účelem každé firmy má být generovat zisk

3 1
možnosti

Před 20-ti lety se nám narodil syn. V 10 hodin ráno jsem vyzvedl manželku

i s dítětem z porodnice a nejeli jsme domů, ale nejdříve ke tchyni. Ve 13 hodin zvonek a ve dveřích dvě ženy. Jedna se představila jako Šarlota Málková generální reprezentant pojišťovny Allianz. To jméno si budu do smrti pamatovat. Nejdříve byla otázka: "Jak to že jste nejeli rovnou domů, čekali jsme tam na vás ! Kvůli vám jsme musely na MÚ a zjistit si adresu, kde vaše manželka dříve bydlela." Krev ve mě pěnila a paní generální reprezentantka měla štěstí, že tam byla moje tchyně, která mi zabránila ve vykonání přímého trestného pokutového kopu. Otázky byly opravdu na úrovni: "Proč nechcete dítě pojistit, co kdyby vám umřelo". "Víte, kolik jsme projely benzínu, než jsme vás našly?" a podobně. Od té doby jak se objeví někdo

z pojišťovny beru hned hůl do ruky...

23 0
možnosti

Zapomněla se vás zeptat "A víte, o kolik jsem přišla na provizi za vaši neuskutečněnou pojistku?":-/

5 0
možnosti

Ale ony maminky zcela dobrovolně vyplňují v porodnicích letáky, dostanou za to jakýsi "výhodný" balíček. No, nevemte si to, vždyť je to zadarmo:-) Do pamfletu se vyplní kontakt včetně telefonního čísla a pojišťovák volá přesně na konci šestinedělí:-) Takže dá se odmítnout všechno, ale to bychom nesměli brát všechno, co je zadarmo. A personál nezapomene citově vydírat, když vyplnit nechcete, vždyť je to na děti v porodnici, dostáváme za to peníze. Takže tak.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Všechny tyto "podomní" otravovací agenty automaticky vyhazuji. Jedno, jestli mi nabízí výhodnější energie, půjčky, pojištění, operátora.... Totéž nabídky po telefonu. Pokud něco potřebuji, tak si projdu trh, porovnám nabídky a pořídím službu jaká mi vyhovuje za nejlepší možnou cenu.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti