Diskuze

Operativní leasing, nebo úvěr? Co je výhodnější, když si pořizujete auto

Operativní leasing nebo klasický úvěr? Otázka, kterou zájemci o nový vůz řeší stále častěji. Porovnejte, zda je pro vás finančně výhodnější vlastní nebo pronajaté auto na operativní leasing.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J66a69n 54K58o79s25t35k40a

20. 7. 2016 21:40

Mě je operativní leasing nesympatický nemohu se nějak ztotožnit s představou, že mi vůz nikdy nebude říkat pane. Poslední vůz jsem kupoval na normální leasing a podle mě je to lepší volba, jednou ho zaplatím a mohu s vozem naložit podle mých představ. Já jsem si nechal vypracovat několik nabídek na takové financování a nakonec jsem zvolil to co mi nabízeli v autobazaru Esa kde jsem vůz zakoupil, protože při odečtení slevy, kterou nabízejí při koupi na leasing to vycházelo o něco výhodněji než kdybych použil externí možnost, mají to dobře spočítané.

0 0
možnosti

J42a42n 10D45l77o74u21h43ý

13. 5. 2016 8:44

Pockejte az ten kram pujdete vracet :-D to si to auto radsi odkoupite :-D jenom treba origo sedak skoda nove calouneni - 3500kc ( roomster ) ;-)

0 0
možnosti

tak nesmíte to auto zničit - to je jasné, že si leasingovka nechá zaplatit

Vámi uváděné sedačky dle smlouvy :

Akceptovatelné:Čalounění interiéru přiměřeně ošoupané nebopoškrábané (způsobeno běžným používáním),ale ne roztrhané. Neakceptovatelné:Poškození čalounění interiéru a sedadel (roztrhnutí,prodření, propálení)

To je podle mě celkem v pohodě

2 0
možnosti

I96v57a78n19a 31N85o95v79á

12. 5. 2016 21:42

nejvýhodnější je koupit za svý. Neživíte překupníky.

3 0
možnosti

každý nemá dostatek hotovosti na nákup nového auta, a přesto nechce ohrožovat život své rodiny v 15letém šrotu

0 5
možnosti

J45a15n 50Š72l37é14g35l

12. 5. 2016 20:40

Ono taky jak se k tomu autu chcete chovat. Pokud je na operativní leasing tak bych tomu motoru asi dal jinak zabrat :-)

0 0
možnosti

článek by měl být označen jako reklama na EQUA.. za druhé, každá úvěr. nabídka musí mít uveřejněno RPSN - kde jako je?? ;-O Za "půjčku/úvěr" na 7 let chtit z 434 tisíc celkem 686 tisíc mi opravdu velice silně zavání jako na úrovni lichvy!

proč zde není např. porovnání oproti neúčelové půjčce UniCredit Presto (i přes milion) s úrokovou sazbou okolo 3.5 %??

jako ubohost ten konec.. a vzhledem k tomu totálnímu paskvilu modelového výpočtu na konci nemám potřebu věřit čemukoliv jinému v článku. Rv

2 1
možnosti

1) RPSN musi mit uvedene ten co pujcku nabizi, ne ten co pise nejaky clanek.

2) Jak jste prisel na tech 686 tisic? To jste to asi secetl i s pojistenim a naklady na servis, ne?

1 0
možnosti

Předně můžu říct, že OL jsme dosud nabízeli. A po několika propočtech můžu s klidem říci, že pro soukromou osobu se rozhodně nevyplatí. A že není znát odkupní cena? Ale je...jelikož v kalkulátoru vyjede...jen je otázkou jestli jí prodejce zájemci řekne. Co se týká toho že máte servis zdarma...to je lež jak nikdy. Jednak nové auto máte v záruce, takže cokoliv se vám porouchá máte zdarma opraveno a to ať máte na úvěr nebo OL. Pokud se porouchá něco co nespadá do garance tak vám to nezaplatí ani úvěr ani OL. Ale platíte to z vlastní kapsy. Např. pokud zlikvidujete tlumiče a máte OL, stejně si to musíte platit sami. Dálniční známka...ta je o nějakou částku dražší než když si jí koupíte za těch 5 min na pumpě sami. Gumy...opět jsou za nějakou sumu o něco dražší akorát rozložené do splátek a stejně musíte s autem na přezutí jezdit. Po velice podrobné anabázi zjistíte, že na fyzickou osobu se to opravdu nevyplatí. Bavil jsem se o tom se společností co to nabízí a když jsem jim řekl, že pokud si doplňkové služby člověk zaplatí sám, tak to bude mít levnější..tak odpověď? Přeci nečekáte, že to budeme dělat zadarmo. Pokud si pujčíte auto na 4 roky a nájezd cca 80 tis km. Tak po propočtu zjistíte, že za tu dobu to auto zaplatíte téměř celé. A pak nemáte nic. Když ho máte na úvěr, tak ho můžete prodat. A budete na tom lépe. Společnosti co dělají OL hodně věcí skrývají.

2 1
možnosti

No kdyz jste nabizeli tyhle podminky, tak se nedivim.

0 0
možnosti

Výhodné je leda tak vlastnit svůj vůz za svou hotovku. Ty produkty musí být výdělečné, ne charita. Operativní leasing je zajímavý možná ta pro toho, kdo skousne negativa s tím spojené, jako třeba řešit každou odřeninku na laku, nechat se omezovat ročním nájezdem km (vyšší nájezd pouze za příplatek a nebo platit každý km navíc), možnost výběru pouze standardních vozů, čili žádné příplatkové výbavy, při předávání vozu vám pak započítají kde co, aniž by se jednalo o nenávratné poškození dílu a pokud budete náhodou s vozem spokojeni a nebudete chtít jít do modernější plečky, protože novější neznamená vždy lepší nebo kvalitnější, tak se odkoupení celkem prodraží. Ten produkt Bumerang a příklad s Rapidem mě také pobavil. Za 3 roky na 1 až 2 roky zánovním voze v nižší cenové relaci, který si navíc drží na českém trhu ještě cenu, úlet skoro 40tkč a to v tom není servis, ani pojistka a navíc je předpoklad, že u jiných značek ta částka bude ještě vyšší, díky většímu propadu ceny. Ale když někdo rád takto dotuje ze svých peněz tyto společnosti je to jeho věc a jeho peníze ;-)

1 1
možnosti

J65i50ř21í 61H31o14r48k95ý

12. 5. 2016 15:07

Přijatelné vady: Mírné škrábance a malá promáčknutí způsobená běžným používáním do velikosti 2cm... Cituji ze sve dokumentace

0 0
možnosti

Jako soukromá osoba říkám, že nejvýhodnější je koupit auto, na které si nepůjčím.

Jako podnikatel říkám, že je věcí pečlivého zvážení (včetně daňových odpisů apod.), jestli je výhodnější koupit auto za hotové nebo na leasing. Přičemž operativní leasing je podle mne pro nájemce nevýhodný.

1 0
možnosti

S tím nesouhlasím, hodně záleží na tom, kolik najezdíte kilometrů ročně aby jste si započetl veškeré náklady. Když se zabýváte ekonomikou. Pokud najezdíte ročně méně než 5 tkm, tak na to stačí taxi, pokud méně než 10tkm, tak uber, nebo něco podobného...;-D

0 0
možnosti

@Jiří Horký:

"Ja budu mit auto na OL za 700 000 a budu platit 6 585,- měsičně"

Muzete rict jake auto a u koho to berete? Celkem me to zajima.

0 0
možnosti

J84i54ř29í 36H46o89r34k36ý

12. 5. 2016 14:02

Citroen C4 Grand Picasso INTENSIVE s nejakou vybavou navic... csobleasing, ale uz je nemaji, je o ne velkej zajem, ceka se, pravda je, ze to byla akce... 3 roky, najezd 20000

0 0
možnosti
Foto

J17a92n 64Č98e64r78m70á73k

12. 5. 2016 13:28

sorry, ale pokud něco chci, napřed si to spočítám a beru spíš pesimistické varianty...

̈

A u auta (není-li to na firmu) vždy počítám s podstatnou ztrátou hodnoty a tudíž nekoupím nové... Ostatně, vím kolik najedu a nenajedu-li denně alespoň 50 km, (limit u OL je 46), pak nepotřebuji nové auto, neboť se mi z podstaty věci nemůže zaplatit. A najedu-li podstatně víc km, pak se mi nemůže vyplatit OL...

Stále mi u běžného občana vychází lépe auto vlastní a většinou i mírně ojeté... Nemohu si pomoct, ale počítat ještě umím... A u takového rozhodnutí nebudu počítat s tím, co mi bulíkuje reklama, neboť realita pak bývá podstatně odlišná...

2 1
možnosti

1) u OL je limit kilometrů takový, jaký si sjednáte, nejde o žádné dogma. Pokud se netrefíte, má většina leasingovek nějaké procento zdarma, a ani ceny za jeho překročení nejsou nijak drastické (pokud najedu o 2000 km víc, než mám ve smlouvě, vyjde mě to dle mé smlouvy na 1200 Kč, takže z toho opravdu strach nemám) Pokud v průběhu smlouvy zjistíte, že jste se netrefil, lze požádat o navýšení (netuším na kolik vyjde, ale nečekám, že by to bylo nějaké drama)

2) nové auto lidé volí mimo jiné proto, že jim na bezpečnosti své i jejich rodiny záleží; roli samozřejmě hraje i možnost "vybrat si, co chci", a ne co na mě po někom zbylo.

3) vzít si OL bez podrobého výpočtu by bylo opravdu nemoudré, ale to si myslím udělá menšina lidí

Tady se odpůrci OL pořád snaží ostatní přesvědčit, že ti, co si OL vzali, jsou nějací hlupáci, co si nedokáží věci spočítat - ale opak je pravdou. Než jsem podepsal smlouvu, strávil jsem hodně času výpočty.

4 0
možnosti