- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
já jsem nedávno objednával notebook v ceně 45000,- za 4500,- , jen tak ze srandy zda to projde :)
Taky se mi stalo, že jsem objednal 4TB HDD za 1000Kč - dokonce jako cenu garantovanou Heurékou - přiznávám, že mi bylo jasné, že to není sleva ale chyba - u tohohle druhu zboží se slevy v téhle výši neobjevují, ale proč to nezkusit.
Objednávku mi také nejdříve potvrdili a pak následně telefonicky zrušili - od Heuréky jsem pak dostal slevu 500Kč na další objednávku (což byl zase ten 4GB disk).
„Chybu, která vznikla v našem počítačovém systému, ..."
Nemají mít tak samochybující počítačový systém.
(To je ale pěkně hloupá výmluva).
Něco podobného tu již bylo v případě Alzy a iPhonu 6 za 799,-Kč.
http://svetaplikaci.tyden.cz/alza-cz-nedodala-iphony-za-799-korun-zakaznici-se-budou-soudit/
To bylo příliš evidentní než aby někoho napadlo že to není chyba.
Klubouk dolů, to že se Home Art cukal chápu, kdo by se necukal. Ale že nakonec seriozně chybu uznal a podle zákona odškodnil již o něčem svědčí.
To se v běžné praxi zrovna často nevidí. Většina eshopu by se hádala do krve.
Ono jim hlavně nic jiného nezbylo. Prohraný soud a dost nepěkná "reklama".
A to jsme ještě nesměli říkat nahlas, že Husák je vůl.
Tak už vimvím, kde nakupovat nebudu. Obchodník sice udělal chybu, ale přiznal, že jde o pár objednávek, tak měl zboží dodat. Bohužel jeho přístup ukázal, že je to pro něj problém. Umím si predstavitpředstavit, jak by řešil třeba reklamace. Takže za mě díky za informaci, kde nenakupovat.
jj, tady pán nikdy nedělá chyby , jistě :)
Klasický český vycurankovstvi. Dej mi to skoro zadarmo jinak na tebe poštvu média a právníky...
Ne, je to "Dej mi to za tu cenu, za jakou jsi mi to POTVRDIL...".
Je AZ smutne, že tu někdo obhajuje plnění dodání zbozi, které je v rozporu z dobrými mravy( obchodník chybou by prodával pod nakup, krátit by Tim i DPH) je zde vidět , že zákony na ochranu spotřebitele počítají s tim, že spotřebitel je poctivý a je rad, ze službu pro něj někdo udělal. Jenže nepočítá s vycuranky, kteří i přes omluvu nepochopi, že se stala chyba! A navíc trvají na svých "pravech" :))
Tyhle slevy nemají nic společného s kracením DPH.