- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nějaký prostor životaschopnosti bych v této oblasti viděl. Že to začne fungovat jako nelegální přivydělávání. Např. v rámci jednoho města pro rychlý kurýrní převoz zásilek. Kurýři se rekrutují z řad podnikavců, nezaměstnaných či jen jako přivýdělek po šichtě. Auto má každý.
Co mě to bude stát, abych tu měl podobný článek pro svůj byznys?
Nějaký rozumný vymyslet? To už musíte sám. Věřím, že to se dá do novin i zadarmo, je to win-win, oni mají článek a vy máte kšeft.
Nemyslím si, že to může fungovat, ale přidám jednu historku z praxe.
Během častých cest autem nabízím spolujízdu. Jednou mě oslovil týpek, že by potřeboval odvézt z Jičína do Brna chameleona. Mně se to nezdálo, ale týpek chtěl za tu krabici od bot zaplatit jako za normálního pasažéra, tak jsem to i díky mé zvědavosti zkusil.
Přijel jsem na místo určení a nechal si otevřít krabici, zda je mým novým pasažérem skutečně chameleon, a ne plutonium. V bedně byl skutečně schovaný malý chameleon, tak jsem ho vzal s sebou do kabiny (byla zima, v kufru by asi zmrznul) a odvezl na místo určení. S adresátem jsme se po jednom telefonátu sešli na parkovišti u nákupáku a vše proběhlo dle dohody.
Balík posílám jednou za uherský rok, a to mám pak ještě čekat, až někdo bude mít zrovna cestu kolem?
Nesmysl.
Nápad, kterému předpovídám neživotaschopnost. Především poskytnout sken OP a údaje z platební karty cizímu potetovanci a nějaké digitální aplikaci rozumný člověk neudělá. A ve vlastní dodávce zboží je také drobný háček. Nedodáváte z Prahy do Brna ale z konkrétní adresy na konkrétní adresu. Najít některé firmy v plechové boudě v poli dá neinformovanému fušku i když máte GPS. čČsový nárok a dopravní náklady zejména poslední etapy doručení jsou takové, že rentabilita oproti zavedeným službám musí být velmi špatná. Něco jiného je, kdyby Franta jezdil do místa x pravidelně a tam řešil dodávku místní firmě y. O tom ale služba není.
Předpokládám, že tě nikdo nenutí ten balík vést. Takže zjistíš přesnou adresu kam máš balík vést a jestli to máš po cestě nebo ne a jestli se ti to vyplatí.
Velmi nepovedená alternativa k aplikaci Zavezu. Defacto pouze kopie a těžké odfláknutá. Na Google Play hodnocení necelé 3 hvězdy, což o něčem svědčí. Mimochodem, poslání této aplikace moc nechápu. Lidé tam chtějí posílat velmi malé věci, nabízí často kolem stovky s dodáním do druhého dne. Tohle umí i pošta a jejich balík do ruky. Případně existuje web (jméno psát nebudu, aby to nebyla reklama), kde zadáte parametry balíku a vyskočí vám krásné srovnání všech dopravců. Já takto poslal třeba kolo za neuvěřitelných 160 Kč a nemusel jsem jej ani demotovat, jen omotané fólií. Aplikace Převezu či Zavezu je otázkou snad jen fandovství. Reálný přínos nevidím..
Z posledních 4 balíků do ruky mi pošta do druhého dne doručila jeden.
Tak jsem si nasel ty jejich stranky ..... divam se, kde se zaregistrovat nebo tak neco a nic:o) Clovek si musi stahnout aplikaci pro android:o) Takovou sluzbu bych primarne cekal jako multiplatformni na webu, aby ji mohli vyuzivat i normalni lidi ..... Takze nic, smula panove:o)
Neco bych treba i prevezl, ale tezko bych asi veril nekomu cizimu ..... ale ta nutnost nejake aplikace (dle recenzi jeste k tomu hodne mizerne) je ale vyslovene tristni:o)))))
Lol, takze to je prevezu ..... a uz existuje i zavezu:o) Stejne dementni genialita ..... pouze pro lagroid, z pocitace, tabletu nebo smarphonu mate smolik:o))))
Myšlenka dobrá. Ale asi to měli nejdřív vyzkoušet na zvířátkách.
Chlapi držím palce, ale moje předpověď je skeptická. Na logistice je nejdražší poslední míle.Jednotkové náklady na tranzit jsou takřka nulové v kontextu celkových nákladů. Věřím, že to bude mít nějaký krátký boom, ale životní křivka tohoto produktu bude rovna módnímu výstřelku. Kdo by za pár kaček ztrácel vzácnější čas sbíráním balíků a jejich rozvozem (ježděním po Praze, Brně nebo jiných lokalitách)? To je práce pro zoufalce. I dělník vydělá za stejnou dobu v práci více. A kdo jiný než dělník to bude dělat? Člověk co jede na obchodní jednání z Brna do Prahy nebude trajdat po městě, aby vydělal pár stokorun, když jede na jednání, které mu vynese několik tisíc.
V clanku vubec neni zmineno jakym zpusobem je to zdaneno. Socialni a zdravotni pojisteni atd.
Jak je zdaněn prodej přes Aukro? ... Je vůbec?