Diskuze

Špinavý hotel, zavřená pláž, moc schodů. Co lze reklamovat z dovolené

Dovolenou lze reklamovat jako jakoukoli jinou službu. Jak přesně postupovat, když nejste se zájezdem spokojeni?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byli jsme letos na dovolené v Řecku, já osobně jsem byla s ubytováním i službami velmi spokojena, na tříhvězdičkový hotel bych řekla, že bylo všechno přímo luxusní. Trochu jsem se styděla za ostatní české hosty v hotelu, kteří si stěžovali prakticky pořád a na všechno, včetně toho, že jim pokojské nemění povlečení na postelích každý den. KAŽDÝ DEN? WTF? Vy si doma taky převlíkáte postel denně? To jsem si ale radši jen myslela. Někdy mám pocit, že my Češi nemůžeme být spokojení nikdy a s ničím.:-/

9 0
možnosti
Foto

Ale to denní převlékání ložního prádla se Vám může stát i u nás (ČR), v hotelu, doma si ležte, v čem chcete.

0 3
možnosti

E91m15i84l 92P63r70c65h47a46l

29. 8. 2016 19:30

Hele co je to delegat ? ;-D

0 0
možnosti

J92a33n 13S57v44o74b42o37d51a

29. 8. 2016 19:35

Neuvěřitelně vtipný příspěvek.

1 0
možnosti

Až budete volit, tak si vzpomeňte na Sobotku a na jeho lži

0 11
možnosti

Děkujeme za přínosný příspěvek k danému tématu ;-D!

3 0
možnosti

Když vidím, jak paní chtěly čtvrtinu ceny zájezdu zpět a dostaly teda těch 2000 Kč, tak by mě zajímalo, co jako chtěly za osmičku... zpáteční letenku, týden u moře na krásné pláži, českého delegáta, polopenzi atd.? Cestovky umí šidit, ale člověk taky musí být soudný a pokud chce mermomocí na své dovolené šetřit každou kačku, tak to nemůže dopadnout dobře...

5 1
možnosti

J71i39r61k23a 35N35o92v62á43k

29. 8. 2016 19:00

to je ale věcí prodejce, kolik za deklarované služby řekne.

neznamená to, že když si řekne málo, tak se na to pak může vykašlat.

1 0
možnosti

nikdo mě nenosil na pláž, musela jsem po svých, je to taky na reklamaci? ;-D

1 1
možnosti

Pokud to bylou součást zájezdu a je to ve smlouvě tak ano.

13 0
možnosti

;-D to je clanek;-D si objednejte ubytovani v Marriott a kupte letenky u normalnich aerolinek, ne skrz cestovku, a zadny z tech "problemu" nenastane

8 1
možnosti
Foto

D86a14v68i97d 76J56a79n86i56k

29. 8. 2016 18:53

Asi tak nejak. Nekteri lide co si koupi zajezd za 10 000 all inclusive predpokladaji minimalne asi ten Marriott:) Ona vetsinou ta cena koresponduje casto s kvalitou.

1 0
možnosti

Mě přišlo trapné, když obsluha z hotelu chodila před očima stávníků kupovat housky, které chtěli hosté k snídani navíc, do samobsluhy naproti hotelu. To asi není důvod k reklamaci, ale trapné mi to přijde dostatečně.

6 3
možnosti

J67i19r75k10a 40N42o73v79á64k

29. 8. 2016 19:15

holt zásobování just in time, to dneska letí.

3 0
možnosti