- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jinak řečeno nárok na náhradu paní vznikl jen díky tomu, že dopravce nevyřídil reklamaci včas. Kdyby stihli lhůtu, tak má paní smůlu a nezmůže s tím nic ani dTest. Ale nechápu, jak něco takového mohla recepční převzít.
Tak samozřejmě se jedná opět o účelový článek, nechci říct rovnou vymyšlený, ale hodně zkreslený a účelově podaný. Skutečností totiž je, že paní měla náhradu škody požadovat na hotelu, nikoliv na společnosti ChytrýBalík, jelikož jednoznačně pochybil zaměstnanec hotelu, když nevytkl vady přepravované věci při převzetí kufru. Takto se totiž mohlo stát, že kufr byl skutečně zničen až v hotelu a ne během přepravy.
No to je hloupost. Zaměstnankyně hotelu nemohl tušit, jestli kufr, který je standardně přepravním obalem a jen někdy obsahem, byl v takovém stavu už při předání přepravci nebo byl poničen při přepravě. Mohla tak leda překontrolovat neporušenost zámku a zdrhovadel, ale všechno ostatní bylo až na majitelce.
No bylo by dobré, kdyby si už pisálkové v Idnes ujasnili pojmy "dopravce" a "přepravce" a naučili se je správně používat. Nechte si poradit od J. Sůry, ten už v tom mí docela jasno.
S tou pozdní reklamací to ale není uplně od věci. Jak paní ví, že jí kufr zničil dopravce a ne hotelový personál? (pád ze schodů...)
Je tohle vůbec možné?
Příště by si paní asi měla dát kufr do tresoru.
Ke společnosti, která má ve svém názvu pravopisnou chybu (chybějící mezera), bych měl asi od začátku trochu nedůvěru
Autorka si vše vymyslela? nejdřív píšou,ze Zdeňka jezdí do lázní každý rok, což je myslím jednou za rok, pak řeší reklamaci z května t.r. a teď jim Zdeňka děkuje, opět z lázní. Takže jezdí 2 x do roka.
Paní Milenko, vy radši nemyslete. Jezdit každý rok opravdu nemusí neznamenat 1x za rok, rozhodně to nemusí znamenat, že třeba někdy nejede do lázní víckrát za rok.
A vymyslela? Třeba že si ty fotky vytvořila na počítači, nebo že by riskovala, že ji přesně uvedená firma zažaluje? Fakt radši nemyslete.
Geis, Geis ... to je ta firma, kterou používá Alza na rozvoz zboží??
Ti mi "doručovali" natřikrát zakoupenou pračku, protože prý mne napoprvé nenašli (na baráku je řádně označený zvonek a měli na mne mobil), podruhé prý jsem nebyl doma (měli přijet po 14. hodině, ale přijeli už v 10. hodin, kdy jsem byl v práci) a napotřetí to tedy klaplo, ale pračku mi složili na chodník s tím, že od Alzy nemají zaplacené doručení až do bytu.
Alza se mi sice omluvila, ale Geis "nemusím" tak jako tak.
Zapomněl jsem napsat, že Geis po mně chtěl zaplatit ty prvé dvě jízdy. Přestali, až když jsem si stěžoval v Alze, že za odvoz jsem zaplatil předem jim a že měli vybrat solidnějšího speditéra.