- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejhorší na tom je že otravují už i o víkendech a proto při vyplňování objednávky píšu do poznámky "provozní dobu" i když nejsem žádná firma :-D a jak to panečku funguje :-D
Slečna v rozhovoru v jedné věci neříká pravdu. A to, že člověk se po škole musel někomu upsat a pracovat pro něj. Je ročník 1985 a pochybuji, že v roce 2003 ještě taková socialistická věc byla.
a zákoník práce a ustanovení o nošení břemen znáte
Oficiálně je to tak, že ty těžší věci, které by žena neměla zvedat ji vůbec nedávají. Ale realita je asi jinde.
Když nepřevezmou balík, doručují a doručují... To by si měli přečíst na České poště. Tam nedoručují i když člověk zrovna sedí doma na zadku a čeká a čeká...
Otázka je, za jakou cenu to je a zda ty přepravní firmy dodržují zákoník práce.
Ten řidič bude pracovat tak od 6:00 a když rozváží balíky ještě v 18:00, tak je 12 hodin za volantem 5 dní v týdnu. To je nejen nezákonné, ale i nebezpečné pro ostatní účastníky provozu.
Verim, ze ji to bavi.
V byvale firme mě tak 2x tydne vyslali nekam po republice, ruznymi auty (vc. dodavky) a vzdycky jsem si to naramne uzivala. Bavilo me vyhledavat si na mape trasu (navigaci jsem nepoustela vubec) a jezdit na ruzny mista.
Ted v jiny firme jezdim vetsinu roku jen po Praze, ale i tak me to bavi.
A s poslednim odstavcem taky souhlasim.
Dvanáct bodů je strašně málo, tak držím palce, aby vydržely co nejdéle.
Její práce je noční můrou nejedné ženy: celé dny jezdí dodávkou v rušném pražském provozu a doručuje zásilky, z nichž některé se opravdu pronesou.
No ne jen ženy, já si sám sebe taky nedokážu představit jak celý den jezdím v Pražském provozu a doručuju.
To je nějaká firma, ten Pražský provoz s velkým P?
To se zase v diskusi sesli chytraci co se zamerili na nadpis... Pritom ridicka pusobi jako velka sympatacka a rozhovor ma hlavu a patu.
Z osobní zkušenosti pracovníka velkoobchodu mohu prohlásit,že Lucka je v pohodě a unese toho dost.:-)
Zaměstnavatelé mají štestí, že se nikdo nezajímá o plnění hygienických limitů pro zvedání břemen ženami. Většina balíků je do 10kg, ale limit je do 50kg a někteří odesílatelé jej využívají.
Přesně proto tam, podle mě, zmínila, že jí tolik nenakládají (ne počet, ale hmotnost). Jestli "jen" do Holešovic posílají 5 aut, není problém, aby si ty balíky na 15kg (nebo jaký je limit) rozdělili kolegové, na ní budou IMHO připadat tak 3-4. Ona může naopak přibrat ulici "běžných" zásilek (ty těžké vždycky zdržují).
Doufám, že když jí nakládají méně, bere taky méně peněz...