Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Myčku prožrala sůl, ale servis záruku neuznal. Na vině je zákazník

I malé dítě ví, že vyrobit kamna z hořlavého materiálu je nesmysl. Ale vyrábět myčky z materiálu, který nevydrží působení soli, je normální. A když takovou myčku za dva roky rozežere sůl, reklamaci vám neuznají. Prý je to chyba zákazníka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J77o54s33e76f 78K72r82y53š83p62í28n 7536302615569

Bohužel jsem při rekonstrukci kuchyně prodal myčku Bosch která poctivě sloužila přez 10 let,a věřím že dodnes slouží nějakým lidem v Brdech.Vestavné spotřebiče v nové lince mají sice záruku od IKEA 5 let,ale myčka vyrobená (dle servis.technika)našimi severními sousedy už měla dvě záruční opravy.Poctivé věci se už nevyrábíX

0/0
28.1.2017 16:16

L33u83b37o87š 25J98u44r91č45i22a78k 9289801207962

Dobry den

Ja mam uplne stejny pribehz myckou a obchodem Mall.cz ale pre zmenu Bosh a mycka bola z ich top produktov tak sem naivne doufal ze to bude bez problemu 1chyba. Koupil sem Boshem doporucenu sul a dosypal no jedno male zrnicko padlo bokem. Pustili sme mycku a nekolik tydnu uzivali apak porucha. Nasledoval uz v clanku spomenuty priebech uplne jak cez kopirak. Jenom ze Mall nedodal cz navod ale ja som bol za debila ze tu mycku intuitivne spustl (auto-start) samozrejme nakoniec si dali poziadavku z reklamacneho strediska v prahe ze im mam ten navod poslat .ale co mam poslat ked ho nedodali?? Nakoniec som si mycku spravil sam lebo oprava u nich by stala 12000 ano jedna mala dirka 12000kc moja oprava 120kc nastesti pan servisak z boshu bol ochotny ma naucit jak vymazat chybu pripade ze sa jeste objavi. Ponauceni ro priste asi vobec nezalezi na znacke lebsej horsej su to vsechno odrbavaci co ziju z toho ze znas vytahaji nase penize

0/0
18.1.2017 8:14

M60a49r44t12i52n 47J14i60r43á86s40e20k 6476484328578

Pane Sikyta, kupte si znovu tu samou mycku, idealne pres internet, nechte si ji i privezt. Stejny typ, stejny model. Do 14 dnu reklamujte a prodejce je povinen vratit penize. Takto jsem to udelal s konvici, ktera se mi po pul roce rozbila... mel jsem za ni penize zpet a novou konvici k tomu :-)

+2/−2
17.1.2017 11:27

V28á94c80l55a63v 68P29o44u52s43t62k86a 3630981542

Nebude také chtít vrátit tu myčku?

0/0
1.2.2017 8:06

V11a42c86l12a78v 19V27a18v18r29a 3327934115837

http://www.sears.com/kenmore-24-cu-ft-french-door-bottom-freezer-refrigerator/p-04670333000P?sellerId=SEARS&prdNo=12&blockNo=12&blockType=G12#Imagezoom

0/0
31.12.2016 22:25

V87a95c53l23a64v 60V32a10v64r42a 3907294105597

když si za pár šupů koupím prodlouženou záruku, musí mi myčku opravit zdarma.

(Ovšem v USA kde jsou stejně naprosto všechny i Bosch nerezové. I uvnitř). icméně Evropské spotřebiče a také Samsung mi už do domu nesmí. Tak jako zahraniční auta. Tak jako mikrovlna do linky tak jako sporák a tak jako lednice s french doors..

Jako špica je v kuchni americká značka KitchenAid.

Ty evropské potřebiče jsou tak nějak úzké, menší, zrovna jako nábytek, gauče... fórové..IKEA je přímo reprezentace hrůzy. Připadá mi to že účelem je zaplnit co nejmenší prostor fórovým nábytkem co se nesmí používat nebo se rozpadne.

+1/0
31.12.2016 22:25

J19a84r26o96s44l41a39v 77K60r46u52m48l 2102869722357

Nákup na Mollu něco není špatné,ale spotřebiče a nic od značky Candy bych nekoupil,vždy jsem si radši připlatil za kvalitnější spotřebič než je levné Candy.

+1/0
30.12.2016 8:01

M41i74c27h59a63l 46S19t73u98d47e32n11o77v53s20k58ý 2183671981326

Jsou to vychcánci. Já zařizoval domácnost cca před 5 lety myčka AEG, lednice Gorenje, pračka Samsung, mikrovlnka Philco, friťák Moulinex, rychlovarná konvice Bosch. Jediné co odešlo je friťák asi po 3 letech. nyní ETA 2 roky a slouží bez problémů. Bohužel je pravda že kvalita klesá a bohužel to neplatí jen o domacích spotřebičích ale obecně. Překvapuje mě přístup mallu.n Já teda elektro většinou nakupuju na alze. Zatím vždy bez problémů. Reklamaci jsem tam řešil jednou(baterka do mobilu) reklamaci uznali a vrátily peníze. S mall.cz zkušenosti nemám kupoval jsem tam asi jen 1x

0/0
28.12.2016 8:41

L13e34o58š 69N54a20v45r16á69t25i59l 9443360395115

znacku Candy si koupi jen masochista

+1/0
26.12.2016 21:22

M26i11c50h94a71l 75B51a97š95t18a 6374980165364

Šmejdi? Šmejdy? Candy!Rv

0/0
24.12.2016 14:37

J93o39s42e87f 50H32o16n25e57š 7141532100123

Kdyby prožrala do půl roku,tak je situace jasná,Tady do bylo až po letech,takže zakazník se musí soudit-naději na uspěch má

0/0
24.12.2016 12:35

R14i82c87h87a73r48d 51V92o56l67e71j36n55í60k 7366622617261

No není se čemu divit, před lety mně jeden můj nadřízený řekl, že pokud se zařízení používá, tak se i ničí!!!

0/0
23.12.2016 12:03

A20n39n79a 74V84e27s55e85l16á 3949110531450

O důvod víc proč na Alze a na Mall nenakupovat

+1/0
23.12.2016 8:11

V51a70c72l46a24v 17M30e63d60e64k 5421462715695

jelikož to je stanovisko autorizovaného servisu, je celkem fuk kdo byl prodejce.

+2/−1
2.1.2017 9:16

L60u93k70á78š 61S95e86d42l70á32č38e97k 1703417867410

Ani se nedivím, že ty plechy nic nevydrží. Ty plechy se neustále ztenčují a navíc jejich kvalita klesá. Vidím to např. u hrnců. Ještě v devadesátých létech se daly sehnat nerezové hrnce s tloušťkou 1 milimetr. Dnes sotva seženete s 0,8mm a to musíte mít štěstí. Např. známý výrobce Tescoma u své nejvyšší třídy Vision má jen 0,75 mm. U sad Home profi je to 0,5mm. Jiní výrobci používají dokonce ještě tenčí a to už připomíná tu známou plechovku od piva.;-D A když se k tomu přidá nekvalita, je problém na světě a životnost takových věcí se potom dají počítat spíš na měsíce, než na roky.

+5/0
23.12.2016 7:33

L55á91l13a 32H30l65e81d23í21k 3545410620587

Jop. Nicméně za to může nesmyslenej tlak na cenu, zejména od nás spotřebitelů...

+1/−3
23.12.2016 7:59

M74a46r38t23i56n 94N91e45v26r48l57a 2577181984507

Myslím, že to je jen polovina pravdy.

Tlak na "optimalizaci nákladů" je i od výrobců. Pochopte, výroba se NESMÍ zastavit, výrobky je potřeba pořád prodávat a víc a víc - grafy MUSÍ růst!

Kam by oni přišli, kdyby výrobek vydržel 20 let? Ty fabriky v Číně mají takovou kapacitu, že by dokázaly zásobovat svým zbožím ještě 3 takové Zeměkoule. To by vždycky spustili linku jen na 2 měsíce v roce??? ;-D

Takové to bývalé "německá kvalita, to vydrží" je přežitek. Heslem 21. století je vyrobit co nejlevněji, co nejvíc, rychle to prodat a nazdar! ;-€

+3/0
23.12.2016 9:27

M18a26r46i87á75n 29H18r49i42v48ň49á94k 7218560660170

Já teda na Mall nemůžu říct jediné křivé slovo. Kupoval jsem myčku pro mamku. Volba padla na Candy CDP 4609. Šířka 45 cm, jednoduché ovládání, dobrá skladba programů, A+, na Heuréce pozitivní recenze, cena. Po dvou měsících jsem si všiml že vypadává dveřní těsnění a že je uvolněná lišta v které bylo usazené. Autorizovaný servis konstatoval výrobní vadu. Mall nechal myčku odvezt a vzápětí poslal s omluvou novou. Zatím funguje bezvadně a mamka spokojena.

+1/−2
22.12.2016 19:14

J64a34n 83H95á84j10e83k 2236466943945

Berte to v dobrém, ale čekal jsem, kdy brigádníci placeni Mall.cz začnou psát. :-)Ono na cca 13 stranách diskuze jste první, co má dobrou zkušenost. A psali lidi, co reklamovali jiné věci, a dopadli stejně.

Závěr, ať si udělá každý sám. Ale vyjednávací sílu má jinou Mall.cz a jinou konečný zákazník. Měli mu dovézt zdarma jinou myčku, tuhle si odvézt a pak to z pozice prodejce, který třeba nebude prodávat výrobky této značky, reklamovat u vyrobce. Jak by to dopadlo? Správně. Výrobce by měl zpětnou vazbu, že pro tyto výrobní čísla byl použit nekvalitní materiál. Takto to zůstane na konečném zakaznikovi.

Na obranu Mall.cz je třeba uvést, že je potřeba mrknout, jestli jde o korozi nebo o mechanické propichnutí. V tom druhém případě je na vině zákazník.

+5/0
23.12.2016 6:25

L39u53k55á73š 22S65e41d15l94á17č52e85k 1393667957940

Mechanicky propíchnout plech a ještě k tomu nerez, to si dost dobře nedovedu představit. Ale pokud na to používají plech, ze kterých se třebas vyrábějí konzervy, tak proč ne. ;-D

+2/0
23.12.2016 7:42

M73a17r98i80á87n 58H41r92i32v34ň13á64k 7178410320510

Jste úplně mimo! Nikdy jsem nebyl brigádník ani jinak zaměstnán v Mall ani v jiném obchodě:-P.

0/0
23.12.2016 7:44

L86e73o37š 39N78a51v71r98á21t48i54l 9393880145205

chapeme.. jsi zamestnan v trollovaci agenture

0/−1
26.12.2016 21:24

H16u46g23o 17K80o21n62e51č86n62ý 3758963625848

Absurdní je článek sám. Tvrdí, že věc je v záruce, ale citovaný právní názor dTest se týká koupě věci bez záruky!

Pokud je věc v záruce, tak stačí poukázat na projev vady. Dodavatel/servis může pak záruku odmítnout, pokud nebyla věc používána řádně, např. pokud si dírku prorazil ostrým předmětem, např. ostrým špízem, nějakou ostrou hranou něčeho, co shora propadlo atp.

Z vyjádření "podle technika si dírku udělal sám zákazník nesprávným používáním" není jasné, co konkrétně mělo být příčinou. Tj. vyjádření technika mělo být konkretizováno, v čem měla nesprávnost použití spočívat, protože jen obecně je neověřitelné. Byť asi je možné vyjádření technika, že jen solí by si dírku nezpůsobil (např. jelikož ví, že takových myček se prodalo 2000 a žádná jiná na daném místě stejnou dírku nemá).

Z té fotografie to působí, že plech je poměrně tenký, ale současně, že tam spíš něco spadlo, než že by se to proleptalo.

Každopádně článek je sám o sobě zmetek, protože uvádí nesourodé právní posouzení věci. Možná je i zaujatý.

+2/0
22.12.2016 17:56

R25u14d66o26l95f 83L34u32k49e76š 6133539185

Záruku na proleptání zrnkem soli neuznává žádná značka.To že zákazník tvrdí, co tvrdí je sice logické, ale ale.;-D Kdyby to dělal, není tam ta dírka.Servis na druhou stranu nemůže spekulovat a sůl je dávno pryč.Dělám to přes dvacet let a je to pár případů, ale stane se.Navíc často dojde k zatečení do čerpadla a navíc zničí elektroniku.

0/0
22.12.2016 18:25

T20o43m48á50š 88L95u20d36v76í22k 5690938793806

A taky tvrdíte zákazníkům, že "Nerezový plech je označení pro galvanickou úpravu"? ;-)

+3/0
22.12.2016 19:30

H66u17g88o 10K93o41n68e95č46n87ý 3908253825758

Hmm. Díky za info.

Co vím, tak pod vanou bývá nějaké čidlo vlhkosti, které myčku zastaví, odčerpá vodu a stojí se.

Jde taková dírka zapravit nějakým lepidlem?

(pomiňme, že odešla nějaká elektronika).

A fakt může neodpláchnuté zrnko soli se prožrat nerezem?

+2/0
22.12.2016 19:59

T39o91m96á92š 76P27l69u50h40á32č86e16k 6205885361542

S Candy jsem se taky spalil=nekupuji, ted vyrazuji Mall a cekam na vyrizeni 4. reklamace mobilu Cube v Okay, tak uvidim jak se zachovaji. Dalsi mozni kandidati do seznamu nikdy nebrat!!!

+2/0
22.12.2016 17:45

P55e11t14r 52S65t42e87j13s58k76a54l 3249958594586

Zaver? Nekupovat mycky.

+1/−1
22.12.2016 16:03

M72a23r44k96é84t24a 76V27í61t21o26v75á 4658220865306

Jo MALL CZ:-(; ani na třetí pokus nebyli schopni mi dát kontakt na záruční servis, který opravuje zakoupené zboží (tel. čísel a mailů mi dávali dost, o to nic, jen nefungovala, nebo dané servisy uvedené zboží neopravovaly-naštěstí v jednom už měli s MALL CZ zkušenosti a dali mi správný kontakt); z toho plyne poučení-příště nakupovat jinde!

+3/0
22.12.2016 15:59

A79d68a91m 42R89y20c39h20l95ý 1148937439103

Zrovna kupujeme myčku. Už vím kde ji kupovat nebudu a jakou značku nechci také vím.....

+10/0
22.12.2016 15:51

H72e54l54e79n72a 23Z92v75o91n51í39č78k83o52v41á 4494666311891

V práci jsem pracovala s myčkami, nejlepší i při tom velkém provozu, dost často zapínaná dva krát denně, byla značka Whirpool, byla to šedesátka a dala se použít i jenom při naplnění jednoho koše,

+2/0
22.12.2016 18:30

H71e55l74e55n13a 27Z68v62o82n33í10č79k29o42v27á 4884656701941

Já jsem ted měnila trojkombinaci od Candy, myčku, troubu a sporák po 15 letech a nic rezavého nebylo, používám pouze tablety. Nejde mi do hlavy, že se ze zásobníku uvolňovalo tak velké množství soli.

0/0
22.12.2016 15:13

A92d97a92m 54R86y26c62h63l15ý 1668977709393

Ta sůl se tam dostane jen když se plní zásobník

0/0
22.12.2016 15:59

H81e14l71e53n96a 98Z50v62o13n60í20č51k90o70v19á 4454666631741

Takže v servisu měli vlastně pravdu. Já používám tablety, protože myčka u trojkombinace nemá hlásič stavu soli a tak to užívání tablety mi připadá praktičtější.

0/0
22.12.2016 18:25

J77a70n 38H90á77j11e86k 2386496633635

Zkuste si spočítat naklady na jeden mycí cyklus. Kilo soli stojí cca 23 Kč. Mně dvě kila soli vystačí asi 30-40 cyklů. Odhadem.

Mycí prášek, cca 3 kila za cca 300 Kč. Vystačí mně tak 80 až 100 cyklů. Opět odhadem. Jako leštidlo dávám ocet. 1l za 7 Kč. Do zásobníku se vejde tak 0,1l. Vystačí to tak 60 až 80 cyklů. Opět odhadem.

Na diskuzi living, cca 4 roky zpět, jsme to řešili přesně. Psali jsme do kalendáře, kolikrát běží myčka a co se doplňuje.

Závěr: mycí tablety myjou stejně dobře, jako klasika (mycí prášek, sůl a leštidlo). Jsou ale dražší. Jsou pohodlnější na používání.

Můj osobní názor je, že chlapi jsou hračkové, co lze dosypat, utáhnout, zmáčknout, tak toho využijí. Ženy jsou praktičtější, vrznou tabletu a hotovo. Dva způsoby, které dělají totéž. Ještě, že ten klasický vychází levněji, mám tak možnost, pod heslem úspory, dosýpat a dolívat... ;-D;-D;-D

0/0
23.12.2016 6:16

H94e84l62e69n97a 25Z70v72o90n66í30č42k88o47v82á 4124956541531

Tablety kupuji výhradně v akcích, vychází mi to maximálně 4 koruny jedna.

0/0
23.12.2016 9:42

M47i13r33o91s67l53a22v 92V51o19s69t10r97ý 5497650357882

Asi to bude o tom, že jste měnila 15 let starý výrobek. Ono se před 15 ti lety používaly poněkud kvalitnější a dražší materiály k výrobě bílé techniky.

Dnes rozhoduje pouze cena, cena, cena !!! ;-€;-€;-€

+6/0
22.12.2016 20:46

H30e72l93e73n92a 72Z17v57o38n49í53č94k97o90v82á 4954456251901

To je věc názoru.

0/−1
22.12.2016 22:12

R60o69m12a53n 12V77í31c80e96n29e43c 2489812578232

Ještě by mohl žalovat výrobce té soli, že zničila myčku.

+6/−1
22.12.2016 15:11

M74i81c59h52a53l 40Š25v44é38d14a 4689962532280

Závěr by měl být pro každého jasný. Nekupovat zboží značky Candy a nenakupovat na Mall.cz. Dokud budou obchodům a výrobcům beztrestně procházet taková svinstva, budou je dělat pořád. Když se budou zákazníci bránit, dojde jim, že být slušný a vstřícný se dlouhodobě vyplatí.

+24/−1
22.12.2016 13:55

J85a14k61u33b 73S73t28a28š28e90k 4957719903204

Moje osobní teorie je ta, že v konečném součtu nakonec víc vydělá firma, která při reklamacích nedělá absolutně žádné potíže. Prostě zákazník to přijde vrátit, tak to neřeším a bez ptaní vrátím peníze. Takový zákazník ví, že příště může bez obav nakoupit znovu. Dokonce si myslím, že je lepší ty prachy vrátit i v případě, že je to neoprávněné. V konečném součtu taková politika nakonec přitáhne víc zákazníků.

Šmrdlové druhého typu sice možné vydělají na jednom zákazníkovi, ale takový člověk už u nich nikdy nic nekoupí. A navíc se to rozkřikne - v době internetu velice snadno.

+21/0
22.12.2016 13:47

P38e94t10r 70T47y83č26k11a 6465912719602

To si nemyslím. Ono se to stejně rychle rozkřikne mezi vyčůránky.

+3/0
22.12.2016 13:55

J44a34k72u49b 42S79t76a62š20e24k 4807249183824

To máte jak s pultovým nebo samoobslužným prodejem - při tom pultovém máte takřka nulové krádeže, ale prodáte mnohem míň. Při to samoobslužném vám něco zákazníci ukradnou nebo zničí, ale objem prodejů je mnohem vyšší - a tím ty krádeže naprosto přebijete. Podívejte, kde je pultový prodej dnes a kde jsou samoobslužné markety.

+4/0
22.12.2016 14:22

J94a55k62u67b 56S81t49a15š16e43k 4137979593684

Já si teď bezelstně koupil v Electroworldu elektronickou součástku - po zapojení doma nefungovala. Šel jsem ihned vrátit - mám jejich věrnostní kartu, bylo to v oprávněné lhůtě, v souladu s jejich vlastními obchodními podmínkami - a stejně jsem se s nimi musel 15 min hádat, než mi laskavě vrátili peníze. Na to se kvůli pár stovkám můžu přístě tak akorát vypéct.

Příště už nakoupím jen v alze - vracení naprosto bez problémů a bez ptaní. A takových zákazníků je dle mého nározu většina - vyčůránků je minimum.

+6/0
22.12.2016 14:33

M12i84c66h68a61l 22S38e92m55r78á58d 3252936387109

Alzu bych nedoporučoval... předražené a to co jste vy bez potíží vrátil je odesláno jako nové nerozbalené dalšímu zákazníkovi... ne každý to půjde vrátit a na to se hraje...

+4/−1
22.12.2016 15:09

P23e23t84r 62P63e88t69r 6473782458883

Neni. Alza vsechno takove zbozi oznacuje jako rozbalene. Takze tohle jste si vymyslel...a to tam nakupuji denne

+1/0
22.12.2016 15:30

M21a39r28t38i45n 44S30e18d59o34n56a 2225626946549

V alze nema smysl kupovat pokud vasim jedinym kriteriem je cena. Ale pokud jsou pro vas dulezite i sluzby (oteviraci doba, dostupnost zbozi, rychlost vyrizeni reklamace a obecne pristup k zakaznikovi) tak je dnes alza jednou z nejlepsich voleb.

+3/0
22.12.2016 16:44

J11a10r83o18s40l86a21v 15K92r29u27m44l 2942799412467

V datartu s vrácením jsem neměl problém

0/0
30.12.2016 8:06

M87i33r71e11k 98T74u26r42e24č94e85k 4773742650112

Myslim ze nejenom toho jednoho zakaznika. Po negativni reklame na internetu se jich napocita na stovky a mozna i mnohem vice...

+1/0
22.12.2016 17:13

J32a67n 19H86á69j63e69k 2146126103345

Souhlas!

0/0
22.12.2016 17:38





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.