Diskuze

Myčku prožrala sůl, ale servis záruku neuznal. Na vině je zákazník

I malé dítě ví, že vyrobit kamna z hořlavého materiálu je nesmysl. Ale vyrábět myčky z materiálu, který nevydrží působení soli, je normální. A když takovou myčku za dva roky rozežere sůl, reklamaci vám neuznají. Prý je to chyba zákazníka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohužel jsem při rekonstrukci kuchyně prodal myčku Bosch která poctivě sloužila přez 10 let,a věřím že dodnes slouží nějakým lidem v Brdech.Vestavné spotřebiče v nové lince mají sice záruku od IKEA 5 let,ale myčka vyrobená (dle servis.technika)našimi severními sousedy už měla dvě záruční opravy.Poctivé věci se už nevyrábíX

0 0
možnosti

Dobry den

Ja mam uplne stejny pribehz myckou a obchodem Mall.cz ale pre zmenu Bosh a mycka bola z ich top produktov tak sem naivne doufal ze to bude bez problemu 1chyba. Koupil sem Boshem doporucenu sul a dosypal no jedno male zrnicko padlo bokem. Pustili sme mycku a nekolik tydnu uzivali apak porucha. Nasledoval uz v clanku spomenuty priebech uplne jak cez kopirak. Jenom ze Mall nedodal cz navod ale ja som bol za debila ze tu mycku intuitivne spustl (auto-start) samozrejme nakoniec si dali poziadavku z reklamacneho strediska v prahe ze im mam ten navod poslat .ale co mam poslat ked ho nedodali?? Nakoniec som si mycku spravil sam lebo oprava u nich by stala 12000 ano jedna mala dirka 12000kc moja oprava 120kc nastesti pan servisak z boshu bol ochotny ma naucit jak vymazat chybu pripade ze sa jeste objavi. Ponauceni ro priste asi vobec nezalezi na znacke lebsej horsej su to vsechno odrbavaci co ziju z toho ze znas vytahaji nase penize

0 0
možnosti

Pane Sikyta, kupte si znovu tu samou mycku, idealne pres internet, nechte si ji i privezt. Stejny typ, stejny model. Do 14 dnu reklamujte a prodejce je povinen vratit penize. Takto jsem to udelal s konvici, ktera se mi po pul roce rozbila... mel jsem za ni penize zpet a novou konvici k tomu :-)

2 2
možnosti

Nebude také chtít vrátit tu myčku?

0 0
možnosti

když si za pár šupů koupím prodlouženou záruku, musí mi myčku opravit zdarma.

(Ovšem v USA kde jsou stejně naprosto všechny i Bosch nerezové. I uvnitř). icméně Evropské spotřebiče a také Samsung mi už do domu nesmí. Tak jako zahraniční auta. Tak jako mikrovlna do linky tak jako sporák a tak jako lednice s french doors..

Jako špica je v kuchni americká značka KitchenAid.

Ty evropské potřebiče jsou tak nějak úzké, menší, zrovna jako nábytek, gauče... fórové..IKEA je přímo reprezentace hrůzy. Připadá mi to že účelem je zaplnit co nejmenší prostor fórovým nábytkem co se nesmí používat nebo se rozpadne.

1 0
možnosti

Nákup na Mollu něco není špatné,ale spotřebiče a nic od značky Candy bych nekoupil,vždy jsem si radši připlatil za kvalitnější spotřebič než je levné Candy.

1 0
možnosti

Jsou to vychcánci. Já zařizoval domácnost cca před 5 lety myčka AEG, lednice Gorenje, pračka Samsung, mikrovlnka Philco, friťák Moulinex, rychlovarná konvice Bosch. Jediné co odešlo je friťák asi po 3 letech. nyní ETA 2 roky a slouží bez problémů. Bohužel je pravda že kvalita klesá a bohužel to neplatí jen o domacích spotřebičích ale obecně. Překvapuje mě přístup mallu.n Já teda elektro většinou nakupuju na alze. Zatím vždy bez problémů. Reklamaci jsem tam řešil jednou(baterka do mobilu) reklamaci uznali a vrátily peníze. S mall.cz zkušenosti nemám kupoval jsem tam asi jen 1x

0 0
možnosti

znacku Candy si koupi jen masochista

1 0
možnosti

Šmejdi? Šmejdy? Candy!Rv

0 0
možnosti

J23o93s92e88f 56H15o83n87e12š

24. 12. 2016 12:35

Kdyby prožrala do půl roku,tak je situace jasná,Tady do bylo až po letech,takže zakazník se musí soudit-naději na uspěch má

0 0
možnosti