Diskuze

Šest mýtů o produktivitě práce, kterým byste neměli věřit

Je tu konec roku a s ním předsevzetí do toho nového. Budu zvládat úkoly včas. Budu motivovanější. Nebudu prokrastinovat. I přes vyřčená přání může být time management někdy velký problém. Jak ho zvládnout, radí Jan Dvořák, ředitel počítačové školy Gopas.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

problém velkých korporátů bývá diletantský management neumerne zatěžující své podřízené, ti se pak scházej na poradách od pondělí do pátku a tlačej podobný moudra o efektivitě práce a engagementu.:-P

2 0
možnosti
PS

Největším mýtem je doměnka, že Češi jsou stejně inteligentní a pracovití jako Němci a tak by časem mohli mít i stejné mzdy.

Opak je ale pravdou.

0 5
možnosti
RJ

V naší firmě je produktivita na prvním místě, čím více tím lépe. Ale že se spousta věcí neudělá, že se zavírají oči a pak se znovu po týdnech a měsících draho opravuje. A stojí to hodně peněz zbytečně.

Podívejte se na trať Brno - Česká Třebová. Šetřilo se na nesprávných místech a teď se musí spousta věcí dělat znovu za provozu a mnohonásobně dražších.

1 0
možnosti
Foto

Autor hovoří o věcech, které lze brát za jeho nadhozené myšlenky.A nelze je zobecňovat. Už vůbec se nejedná o mýty naší minulosti, které by uměl autor logicky popřít. Vaří z vody a podle toho to taky vypadá.

Tomuto blábolu opravdu nejde věřit.Rv;-D

4 0
možnosti
Foto

Už niekoľkokrát sa mi stalo: Že čo som neurobil dnes, nemusel som zajtra prerábať...

11 1
možnosti
DB

Uklepl jsem se, pardon

0 0
možnosti
BD

poslední bod měl být: nejvíc produktivitě škodí práce. To by bylo komplet a flink by byl povýšen na vědeckou metodu. ... Boha jeho.8-o

0 0
možnosti
LH

L55u94b82o67š 40H72o16l70í26k

30. 12. 2016 17:26

Nejvíc produktivitě škodí ZBYTEČNÁ práce, v tom souhlasím na 100%.

8 0
možnosti
IK

Co můžeš udělat dnes odlož na pozítří a hned máš dva dny volna.

20 0
možnosti
JK

;-D To si musím pamatovat.

2 0
možnosti

Odkládání nedůležitých věcí na "potom" je náhodou docela efektivní. Řada věcí se vyřeší časem sama nebo zjistíte, že je řešit vlastně vůbec nemusíte.

36 0
možnosti
DP

D42a26v42i80d 88P22e70t83r

30. 12. 2016 8:58

Někdy opravdu není dobré začít na nějakém úkolu od zákazníka začít pracovat ihned (dělám technické výpočty ), protože, když si ho přečtete, pak usoudíte, že vlastně bude potřebovat něco jiného ( a je lépe ho přesvědčit i pro jeho dobro, co bude vlastně potřebovat). Platí to hlavně u těch, co na výsledek velmi spěchají, a se zadáním si moc práce nedali.

16 0
možnosti
PR

Co lze odložit na zítra, lze odložit i na pozítří... ;-)

12 0
možnosti