Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přepojišťování se hned neomezí, je třeba větší razanci, míní odborník

Od prosince platí novela zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích, která měla zejména ochránit lidi před nekalými praktikami trhu a před přepojišťováním u životního pojištění. Jak po dvou měsících fungování změnila trh a nakolik to omezí přepojišťování, vyjadřuje v rozhovoru svůj názor Petr Borkovec, šéf společnosti Partners.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P96e53t16r56a 17J57a79n62á18k96o24v31á 2297450396449

Finanční poradceˇje u mě gauner...

+1/0
31.1.2017 19:01

P14a37r24t91n76e36r32s 33F42i78n50a52n54c86i30a39l 62S66e89r23v11i83c70e69s 9291973472504

S předsudky je těžké bojovat, ale my to nevzdáváme! Hlavně kvůli poradcům, kteří dělají svoji práci naplno a skvěle, řadu let a jejich klienti si je nemohou vynachválit, protože jim prostě dobře poradili, nebo je dokonce vysekali z malérů. :-)

0/0
31.1.2017 22:23

J59o43s98e18f 16J69a55n70e85k 9907641738309

Tak tihle určitě nepracují pro Partners.

+1/0
1.2.2017 12:23

D73a77n65i15e35l 74K86r66a61u63s 4391313372594

Pletete si pojmy. Poradce je ten, kdo radi a idealne je placen klientem. Nikoliv ten, kde se za neho sice prohlasuje, ale v dusledku nedostava zaplaceno za rady, nybrz dostava provizi za prodej. A proc by mel vyt gauner ten, koho si sama najmete, aby vam poradil v oboru, kde nejste sama "doma"?

+1/0
31.1.2017 23:06

M42i67c94h93a38e85l 72T89a42n69á43č 8818970261438

Aby ta razance odborníkovi nesrazila vaz. P......s nemají nejlepší pověst a místní (myšleno na Idnes) vytrvalá placená masáž lidí asi k oblibě těchto rychlokvašek nepřispívá.

+2/0
31.1.2017 17:57

P48a96r92t68n49e33r27s 65F44i53n20a80n87c94i13a76l 80S56e36r87v75i90c61e77s 9101403402174

Partners dlouhodobě volají po zpřísnění podmínek pro poradce. Ty by umožnily, aby zde působili pouze profesionálové, ne prodejci. Vzdělání poradců patří v Partners k nejpřísnějším na trhu, každý nový poradce musí složit zkoušky a ne všem se to podaří. Samozřejmostí je další vzdělávání. Proto také více než polovina poradců Partners má vysokoškolské vzdělání a působí dlouhodobě. Naštěstí žádné rychlokvašky. :-)

0/−2
31.1.2017 18:15

M32i32c36h57a53e28l 63T70a69n80á13č 8418750321508

Děkuji za vaši reakci, ale realita je fakt trošku jiná, alespoň co se týče těch rychlokvašek.

+4/0
31.1.2017 18:21

P83a57r96t77n85e64r88s 86F55i19n50a51n85c28i91a38l 19S25e94r43v17i94c66e61s 9341343432954

Realita trhu určitě. Proto je na místě přísnější metr a tlak na profesionalizaci oboru.

0/0
31.1.2017 22:52

D76a24n59i64e34l 17K14r80a32u53s 4741283452754

Jo, zni to jak na letacku. A proc tedy maji rychlejsi postup ti bouchaci pojistek a ne ti skutecne zodpovedni? V dusledku cehoz ti poctivejsi zacnou postupne makat diky bodovemu systemu na ty bezskrupuloznejsi. Kdybyste to mysleli fakt vazne, tak byste bud vytvorili zamestnaneckou strukturu s odpovednymi manazery, nebo maximalne sit poradcu s jednostupnovym vedenim, ktere by melo za ukol koordinaci a technickou a analytickou podporu site. Ale system pseudomanazerskeho vedeni skupinek radobyzivnostniku, to je zrudny paskvil.

+2/0
31.1.2017 23:14

P27a17r11t42n45e77r40s 71F87i46n42a25n54c27i95a72l 52S51e68r22v71i94c53e25s 9431803472684

Myslíte si, zaměstnanecký poměr je záruka poctivosti a zaručuje, že se nahoru dostanou jen ti skutečně poctiví a pracovití lidé? Mluvil jste například někdy s někým z banky? Slyšel byste, jaké jsou zde vyvíjeny tlaky na prodej. Anebo si myslíte, že je výhodnější pořídit si pojištění třeba na poště?

MLM systém se navíc od běžné firmy zase tolik neliší, nahoře jsou zkušení lidé, kteří vedou ty méně zkušené. Nicméně i zde se trh posouvá a v současnosti tvoří 60 % obratu Partners tzv. VIP poradci, kteří se zaměřují na široký klientský kmen a nemají lidi pod sebou, další značnou část obratu tvoří franšízový systém Partners market.

Ale hlavně to není o systémech, ale o lidech a také o filozofii společnosti. Ta v Partners je taková, že se snaží o dlouhodobou spolupráci s klienty, ne o prodej za každou cenu. Proto má firma třeba rovné provize u hlavních produktů a také má IT systém, který hlídá případné nesrovnalosti. A poradci, kteří pravidla nerespektují, končí.

0/0
1.2.2017 10:24

D83a43n96i59e66l 89K87r64a28u88s 4551123332884

A kde jste tedy nabrali tu desivou reputaci, kdyby vsechno bylo presne jak popisujete? A mimochodem v bankovnictvi jsem od obchdnich pres specialisticke az po manaterske funkce stravil pres 20 let, takze se mohu na nazor zeptat sam sebe. A vychazi mi, ze banky jsou vuci klientum ferovejsi. Netaji jim, ze svuj vztah s klientem stavi na zisku ze vztahu s klientem a netvari se jako nezavisli zavislaci na provizich. Vydelavaji i na vztahu a ne jen na novych prodejich a kdyz jejich zamestnanec nazna, ze klient ma nastaveno vse v souladu s jeho potrebami, mohou si dovolit i opakovane ten luxus, ze klientovi nic noveho neprodaji a cas straveny s takovym klientem jim stejne bude zaplacen.

0/0
1.2.2017 19:00

D76a27v49i79d 89R17y17c79h12e15t16s72k80ý 9726901660600

Co třeba přejmenovat http://finance.idnes.cz/ na http://patners-blog.idnes.cz?

+4/0
31.1.2017 15:38

M96i18c55h38a89l 86S74l35í66ž 4612764837958

a vůbec finančního poradce by měl dělat pouze člověk s plně dokončeným ekonomickým vzděláním a ne nějakej barman a topič a kdekdo proboha

+8/0
31.1.2017 14:59

P48a45r32t93n76e14r45s 53F73i40n88a81n37c90i85a85l 26S95e96r67v90i47c56e94s 9971893512244

Máte pravdu jen částečně. Je mnoho lidí, kteří se úspěšně věnují jinému oboru, než který vystudovali. Důležitá je praxe a chuť vzdělávat se v oboru.

0/−2
31.1.2017 15:26

L22u37b40o33s 82V62a69r82g77a 4138681556235

problém je v tom že by to nik iný nedělal. Ľudia s ekonomickým vzdelaním sú na vrchole pyramídy, tí dole sú čašníci, skladníčky a barmani v konfekčných oblekoch

+4/0
31.1.2017 15:36

P86a66r28t73n10e98r10s 88F18i70n64a19n91c58i91a50l 34S14e35r89v32i26c42e16s 9161293672184

Nevím, jaký je zdroj Vašich informací. Z našich čísel vyplývá, že má většina poradců Partners vysokoškolské vzdělání a střední věk. Ostatně tvrdit, že lidé jako číšníci nebo skladníci jsou na jakémsi dně pyramidy, je poměrně ostré. Vždy záleží spíš na tom, jak dobře odvádějí svoji práci. :-)

0/−2
31.1.2017 16:12

M18i81c57h50a82l 79S34l28í81ž 4932984897628

a ještě ty finanční poradentské firmy pracují jako letadlo, čili skupinky lidí hledají další a další lidi a ty další aby tamti nahoře z nich měli provize? třeba fincentrum tak jelo, a jede asi dále, finančního poradce si snad může brát jen debil, vše zadarmo na internetu, všechny produkty lze sjednat přímo v bance nebo pojištovně....

+4/0
31.1.2017 12:52

J15a51k71u30b 40Ř33í69h28a 4575739772771

Prosím řekněte mne definici letadla, ať vidíme, jestli jste zde tento pojem použil správně.

0/0
31.1.2017 13:03

J32a96k53u59b 22Ř54í41h90a 4915179592301

K poslední větě. To máte pochopitelně pravdu. Řeknou vám ale v bance, že u sousedů v konkurenci pro jejich případ mají akci a udělají jim tam tu hypotéku levněji? Aktuálně mám klientku, kterou znám až asi rok. Před rokem už měla rozjeté refinancování hypotéky. Tak že si to prý dodělá sama. Ok, dnes jsme se ptokali a zjistili jsme, že tehdy před rokem vybrala asi 2., nebo 3. nejlepší variantu. Ale kdybychom to tenkrát dělali spolu, tak mohla ušetřit asi 60 000 za 5 let. No nechtěla, přece na internetu jsou informace a může si to sjednat ve své bance, namátkou si sehnala další asi 3 kalkulace, její banka vyšla nejlépe, tak zůstala. No její boj.

+4/−1
31.1.2017 13:06

M80i39c67h39a19l 55S34l23í72ž 4832804537218

no neřeknou, od toho je internet kde si jedno odpoledne sednete a projedete si to a vyberete si kterou chcete banku, na pojištění jsou dnes velmi dobré srovnávače, ty vám hned nabídnou to nejnižší , takže jako finančního poradce co má 15000kč provizi za nic u mého životka fakt živit nehodlám

+2/0
31.1.2017 14:57

R75o81m58a48n 59B43a14r79o27š 4853357733

No pokud já vím, tak provize je v produktu (například v pojištění) zadrátovaná tak jako tak. Pouze v případě, že to sjedná finanční poradce, provizi dostane, pokud si to klient sjedná sám na pobočce, tak si banka/pojišťovna provizi nechá (někdy i část vyplatí příslušnému zaměstnanci). Co chci říct je, že jestli si myslíte, že když si to sjednáte sám na pobočce, tak ušetříte 15 000 Kč, tak jste na omylu. :-P

+1/−2
31.1.2017 15:07

M16i37c62h18a97l 54S55l31í90ž 4902714927608

vy budete asi ten poradce bez ekonomického vzdělání že? provize bez práce to je něco že

+2/−1
31.1.2017 15:18

P72a33r59t14n93e50r53s 42F82i39n94a91n40c57i12a79l 12S93e13r93v33i80c91e26s 9251273382584

Pojištění má zejména ochránit. Nejlevnější tedy nemusí být nejlepší. Dojde k problémům a zjistíte, že máte nízké limity nebo jste nebyl pojištěný na to,co jste chtěl. A nedostanete nic, nebo Vám pojišťovna bude výplatu krátit. A provizi zaplatíte stejně přímo pojišťovně i bez poradce. V tom všem dokáže dobrý poradce pomoci. :-)

0/−4
31.1.2017 15:24

M61i30c14h87a97l 75S36l82í98ž 4842754427928

jo radu za tisícku co

+2/0
31.1.2017 15:26

J89a76k42u69b 76Ř49í52h74a 4295959872771

Slyšel jste někdy slovíčko exkluzivní? A víte že občas se používá oprávněně? například tam, kde si někdo vyjedná podmínk,y které jiný nemá. Nejspíše všechny poradenské firmy mají své axkluzivní produkty, nebo alespoň některé podmínky. A to je přesně ten důvod, proč by daná klientka ušetřila těch pár korun. Zvolila variantu bez exkluzivních podmínek. Stejně tak na internetu najdete jen srovnání standardních podmínek, i kdyby nějaká pobočka banky měla něco extra, co jiné pobočky nemají. Na internetu se o tom pravděpodobně nedovíte.

0/−2
31.1.2017 15:46

R69o78m79a16n 44K86r65o91u90t22i78l 6502969258144

Aha, takže vás zajímá jen nejnižší cena. Kupovat podle ceny je právě záludnost internetových srovnávačů. Mé klienty také zajímá cena, ale když jim ukážu pojistné podmínky, tak většinou přehodnotí. Za toto je má práce placena. Tedy, "chytří odborníci na vše" si kupují podle ceny, co je vevnitř však netuší.

0/−1
1.2.2017 8:49

T73o13m93á35š 61T20r13á56v48n32í48č74e73k 9628395651413

My uz jsme novi, lepsi, zijeme prece jen z te almuzny, co nam ti, kdo pojistovaci produkty skutecne poskytuji, upusti. OVB, Partners, Fincentrum, vzdyt je to jedno...stale stejne praktiky, stale oblbovat lidi a menit jim smlouvy jen pro provizi... Dokud je sami lidi nebudou hnat klackem od dveri a neprestanou jim davat kontakty na dalsi nebozaky, nic se nezmeni...

+4/0
31.1.2017 12:39

P35a28r29t95n29e48r21s 29F83i51n80a20n35c45i53a71l 75S49e80r92v44i77c73e23s 9391573662694

Dobrý den. Každá práce je hlavně o lidech. Pokud ji někdo dělá dobře a rozumí ji, může klientovi opravdu pomoci a ušetřit mu peníze. Vždyť kolikrát za život si vyřizujete hypotéku? A vážně si myslíte, že jí rozumíte více, než člověk, který jich vyřizuje desítky za rok a má v bankách kontakty na specialisty, sleduje legislativní novinky na trhu apod. Jinak Partners určitě nestojí na životním pojištění, tento produkt je až na třetím místě, po hypotékách a investicích. :)

+1/−4
31.1.2017 14:30

M22i12c61h34a79l 53S32l77í29ž 4842354907748

když potřebuju hypotéku, sednu si k internetu a za jedno odpoledne si sám vyberu co chci, na to nepotřebuju platit finančního poradce s hodinovou sazbou 1000kčplus provize za každou radu + provize z produktu...papa, zrušit vás, všechny

+1/−1
31.1.2017 15:25

P50a19r38t91n30e13r77s 76F98i34n81a45n31c63i60a14l 88S47e61r78v97i26c32e26s 9111663132664

Poradci Partners nemají hodinovou sazbu, ani provizi za radu. Přípravu a finanční plány dělají pro klienty bezplatně. Máte pravdu, z daného produktu pak mají provizi, ty jsou ale u hlavních produktů stejné proto, aby vybírali pro klienty vždy tu nejlepší možnost. A provizi z produktu zaplatíte bance či pojišťovně nakonec stejně.

0/−3
31.1.2017 15:35

D34a86n49i57e15l 51K34r48a81u92s 4361793892694

Pak to nejsou poradci, ale prodejci. Fakticky si totiz nemohou dovolit dat klientovi radu, ze ma vse nastavene spravne a neni treba nic menit. Umreli by totiz hlady nebo by minimalne nemeli na leasing okazalych vozidel, kdyby to delali.

+2/0
31.1.2017 23:28

P86a30r25t13n25e91r27s 87F81i32n56a91n57c28i91a37l 35S26e45r52v88i58c76e75s 9931953252784

Takto to nastavené není. Poradci chtějí s klienty spolupracovat dlouhodobě a to znamená získat jejich respekt a důvěru. Ta po jedné schůzce nevznikne. Na začátku proto mohou pracovat i zadarmo, ale během let se potřeby lidí mění, zakládají rodiny, staví apod. Pak se mění jejich požadavky na finanční portfolio a s tím jim dobrý poradce dokáže pomoci.

+2/−1
1.2.2017 10:10

D21a61n67i71e18l 20K95r16a23u84s 4731853772524

A z ceho takovy poradce zatim zije? Makaji pro vas asketove, co vyziji ze slunce a ze vzduchu?

+1/0
1.2.2017 19:02

J63a92k65u57b 33Ř42í20h55a 4755899362101

Prozraďte nám jednu věc. Kupujete si kola na dráhovou cyklistiku?

0/0
31.1.2017 15:40

J21i20ř54í 31V16l10a23c15h 3366235598472

Pane Borkovec, vy byste reguloval a reguloval, pak se divíte, že to stát zreguloval zase špatně, tak byste reguloval ještě víc.

Jestli by nestačilo, kdyby rádoby poradci museli hradit škody vzniklé klientovi.

A navíc pokud někdo neuváženě podepíše nevýhodnou smlouvu, tak to může cenná zkušenost, která nakonec z dlouhodobého hlediska ani nemusí být tak drahá.

A pojistky se bouchají pořád, včetně lidí od Partners. Mám čerstvou zkušenost z minulého týdne - hlavně rychle podepište, detaily co se vám nezdají doladíme jindy. No nepodepsali jsme.

+4/0
31.1.2017 8:55

J80a61k22u77b 52Ř60í40h66a 4105359642211

Životní pojištění má pořád smysl. Ale rozumné Nemá smysl úrazové (kryje jen pár procent případů), ale má smysl nemocenské a úrazové. Pokud má klient čistou úrazovku a odejdu, aniž bych mu vysvětlil v čem je problém, nedělám svou práci dobře. Pokud má klient nemocenskoúrazové pojištění, pak je potřeba se podívat na pojistné částky. Ty ne vždy odpovídají situaci. Mění se příjmy, mění se výdaje, mění se podmínky pro vyplácení odškodnění. Typický příklad neschopenka bez zkoumání příjmu. V některém období může u jedné pojišťovny být max 300 měsíčně, v jiném období max 500 a v jiném max třeba 900, z čehož max 500 je pro karenční dobu 28 dní a zbytek pro karenční dobu 6 dní. Pro živnostníka, neplatící si dostatečně vysoké nemocenské státní pojištění jde o obrovský rozdíl. Většinou si lidé platí zbytečně vysoké zajištění (nikdo jim nespočítal, co případně dostanou od státu a na co se tedy potřebují pojistit), nebo naopak mají nedostatečné pojištění (typicky, "...hlavně, ať ta pojistka moc nestojí. - Ok, tak to nastavíme nějak, ať máte alespoň něco." Což klientovi také nepomůže. Sice možná něco dostane, ale stejně mu bude něco chybět.

Takže člověk si něco nastaví, a neuaktualizuje. Takže ano, pojištění se budou řešit vždy. S novým zákonem ale ne každý pojišťovák bude ochoten snižovat klientovi pojistné, protože by vracel část své provize. Dobrý poradce to ale pro klienta udělá, pokud to situace vyžaduje.

0/−1
31.1.2017 13:02

J27i69ř63í 14V32l44a71c40h 3716965108512

Ano, pojištění se budou řešit vždy a je to správně. Ale je potřeba pečlivě vysvětlit proč je pojištění nastaveno, tak jak je. A ne jen na monitoru v rychlosti ukázat pár tabulek. Navíc z mého pohledu proběhlo několik dezinformací a třeba nepřesnosti v návrhu smlouvy to taky neukazuje profesionalitu. Dobrá práce poradce byla v tom, že nás přesvědčil, že pojištění potřebujeme. Ale nepřesvědčil nás, že ho nastavil správně. Celé to na mě nakonec působilo, že potřeboval do konce měsíce splnit nějaký plán, ale nerad bych mu křivdil, protože jinak na mě působil dobře. A to je možná to nejhorší, teoreticky spousta poradců říká to co vy. Ale kolik z nich to nakonec dělá opravdu dobře?

0/0
31.1.2017 14:14

J84a16k83u60b 79Ř51í38h14a 4555839952211

Pak tedy udělal dobrou práci pro klienta, pokud vás donutil nad tím vším přemýšlet. Pokud ale máte pochybnosti o kompetenci daného člověka, je lepší se obrátit na někoho jiného. Pokud si člověk není jistý, pak je lepší nedělat nic, resp. rozhodnutí odložit. Buď si domluvit schůzku s nadřízeným - z diskuse s ním si uděláte obrázek, jak moc tomu rozumí, a tedy co může naučit toho vašeho poradce, pokud ten je nováček. Dobrá firma nováčky vede, ale málokdo dokáže během krátké doby pochopit u všeho, proč se to tak nastavuje. To může být problém u toho vašeho poradce. Možná to bylo nastaveno dobře, jen to nedokázal vysvětlit. Pokud nováček není, nebo s nadřízeným nebude rozumná řeč, pak ruce pryč od této skupiny lidí. A buď požádak u stejné firmy o jiného poradce, nebo oslovit někoho jiného od konkurence. Skutečně nejlépe si někoho nechat doporučit. Nejlée od někoho, o kom máte dobré mínění, a kdo má svého poradce dlouhodobě, a skutečně se o něj poradce stará. nejen v době sepsání smlouvy, ale i v průběhu. Sám se ozývá, pomáhá nejen s novými smlouvami, ale i s řešením událostí, nestrká hlavu do písku, pokud je nějaký problém atd.

0/0
31.1.2017 14:24

P63a67r94t45n32e35r74s 55F98i36n60a52n95c89i70a63l 81S87e50r80v19i37c71e67s 9101603252714

Dobrý den. Petr Borkovec měl na mysli zejména regulaci v oblasti samotných poradců, která by smysluplně nechala v oboru ty lidi, kteří se mu opravdu chtějí věnovat dlouhodobě, vzdělávat se v něm, mít praxi. Ne takové, kteří si přivydělávají v rámci jakési brigády a chtějí jen prodat. Takoví pak kazí jméno všem.

+1/0
31.1.2017 14:33

D31a19n36i31e58l 10K46r37a98u48s 4151953502104

Proc jste si je tedy najimali, kdyz je vam to samotnymi proti srsti?

+1/0
31.1.2017 23:25

L25u33b63o87s 69V19a87r56g25a 4148131856835

"V rezervotvorném životním pojištění (pojištění se spořící složkou) je v prvních dvou až třech letech velká část ze zaslaných plateb použita na úhradu počátečních nákladů."

v preklade: prvé dva až tri roky ide poistné len na odmenu Partners (alebo podobnému príživníkovi-sprostredkovateľovi), to sú tie počáteční náklady.

+6/0
31.1.2017 8:24

J91o98s93e84f 17J63a53n46e72k 9147111518589

Jedna nejmenovaná velká pojišťovna již investiční životní pojištění zrušila. Doufám, že ostatní ji budou následovat.

+1/−1
31.1.2017 12:03

J62a70k25u76b 90Ř10í79h93a 4135179792401

Jojo, zrušila a nahradila dražší rizikovkou, "protože dnes jsou v módě rizikovky a na investička se nadává". Investičko dokáže být pro klienta i levnější než čistá rizikovka.

0/0
31.1.2017 12:52

P50a36r25t15n14e33r44s 74F18i46n43a24n40c50i52a13l 37S20e31r22v38i16c47e72s 9781333142324

Dobrý den. Životní pojištění je dlouhodobý produkt, proto je drahý. Nejedná se tedy o cestovní pojištění na několik dní nebo povinné ručení na rok. A odměna nejde jen poradci, také jde pojišťovnám, na to mnozí lidé zapomínají.

0/−2
31.1.2017 14:37

L90u79b83o29s 62V43a79r48g47a 4418481686365

skúste to použiť ako predajný argument ;-D

"Jó, je to drahý, ale dlouhodobý produkt". Navyše ste nebol ani na základnom školení, keď neviete že slovo PRODUKT sa nemá používať.

A schválne, keď sme pri detailoch, keď si uzavriem Životnú poistku, budem platiť 2500 CZK mesačne, koľko bude provízia predajcu (poisťováka) a kolko provízia poisťovne ? Skúsme byť transparentný R^

+1/0
31.1.2017 15:35

P43a22r29t56n83e36r48s 95F52i83n81a94n50c33i13a63l 45S81e10r10v53i94c33e27s 9791793602114

Dobrý den. To je dobrá otázka. Ptáte se totiž na jeden z nejčastějších klientských omylů. Ve výsledku totiž zaplatíte stejnou provizi tak jako tak. Buď přímo bance/pojišťovně, nebo poradci. Akorát dobrý poradce Vám dá srovnání trhu, kdežto banka Vám nabídne jeden produkt, ten svůj. A neplatí jen pro životní pojištění, ale třeba také pro hypotéku.

0/0
31.1.2017 16:50

D14a70n87i50e94l 78K26r86a89u88s 4521833172784

Principialne se pletete a jeste matete lidi. Poradce neni ten, kdo bere provize za prodej, ale klient mu plati bud za poskytnute rady, popr. za asistenci pri jednani nebo za vyber vhodne varianty produktu. Navic je mozne platby odvodit take od vyjednane slevy oproti standardnim nabidkovym cenam bank, pojistoven a investicnich spolecnosti.

+1/0
31.1.2017 23:23

V17á97c88l77a39v 39P25a13v65e41l48e25k 1400196936494

Tak já nevím, ale jakmile zjistím, že mne kontaktuje někdo z firem typu OVB, Partners, tak komunikaci ukončím. A přepojištění se nebojím. Ono, když supovi naznačíte, že nad ním máte převahu, raději odlétne.

A když navíc vidím tu armádu kinder-agentů v nepadnoucích oblecích, jak všude prezentují, jak jsou úspešní, to se občas i pobavím...

+12/0
31.1.2017 7:58

K75a32r34e43l 35E64r43b85e25n 1348469224749

Odborník? 8-o

+1/0
31.1.2017 7:51

R91a96d92i31m 46J96a44n49o49t50a 5444971482390

Partners - dal nectu...

+11/−1
31.1.2017 6:37





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že správným používáním kreditky můžete značně ušetřit?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz