Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přepojišťování se hned neomezí, je třeba větší razanci, míní odborník

Od prosince platí novela zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích, která měla zejména ochránit lidi před nekalými praktikami trhu a před přepojišťováním u životního pojištění. Jak po dvou měsících fungování změnila trh a nakolik to omezí přepojišťování, vyjadřuje v rozhovoru svůj názor Petr Borkovec, šéf společnosti Partners.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P90e16t78r80a 73J32a17n53á15k49o73v62á 2347200576299

Finanční poradceˇje u mě gauner...

+1/0
31.1.2017 19:01

P96a35r64t75n66e87r18s 54F51i35n89a14n70c34i19a41l 17S71e43r88v43i39c95e54s 9301863462384

S předsudky je těžké bojovat, ale my to nevzdáváme! Hlavně kvůli poradcům, kteří dělají svoji práci naplno a skvěle, řadu let a jejich klienti si je nemohou vynachválit, protože jim prostě dobře poradili, nebo je dokonce vysekali z malérů. :-)

0/0
31.1.2017 22:23

J12o83s37e15f 54J66a89n48e54k 9917821458649

Tak tihle určitě nepracují pro Partners.

+1/0
1.2.2017 12:23

D52a89n69i61e81l 43K72r41a11u28s 4451763282324

Pletete si pojmy. Poradce je ten, kdo radi a idealne je placen klientem. Nikoliv ten, kde se za neho sice prohlasuje, ale v dusledku nedostava zaplaceno za rady, nybrz dostava provizi za prodej. A proc by mel vyt gauner ten, koho si sama najmete, aby vam poradil v oboru, kde nejste sama "doma"?

+1/0
31.1.2017 23:06

M51i15c77h39a38e84l 34T27a45n80á33č 8238310791278

Aby ta razance odborníkovi nesrazila vaz. P......s nemají nejlepší pověst a místní (myšleno na Idnes) vytrvalá placená masáž lidí asi k oblibě těchto rychlokvašek nepřispívá.

+2/0
31.1.2017 17:57

P58a70r17t90n97e72r76s 24F21i57n54a44n19c66i16a19l 82S12e60r22v19i25c17e57s 9271283712654

Partners dlouhodobě volají po zpřísnění podmínek pro poradce. Ty by umožnily, aby zde působili pouze profesionálové, ne prodejci. Vzdělání poradců patří v Partners k nejpřísnějším na trhu, každý nový poradce musí složit zkoušky a ne všem se to podaří. Samozřejmostí je další vzdělávání. Proto také více než polovina poradců Partners má vysokoškolské vzdělání a působí dlouhodobě. Naštěstí žádné rychlokvašky. :-)

0/−2
31.1.2017 18:15

M56i39c12h25a23e69l 92T37a46n14á50č 8188400561338

Děkuji za vaši reakci, ale realita je fakt trošku jiná, alespoň co se týče těch rychlokvašek.

+4/0
31.1.2017 18:21

P93a28r27t28n18e62r77s 72F10i22n64a20n11c53i88a28l 41S26e46r21v94i43c83e50s 9811293112674

Realita trhu určitě. Proto je na místě přísnější metr a tlak na profesionalizaci oboru.

0/0
31.1.2017 22:52

D73a71n13i88e24l 95K88r38a19u64s 4921923552274

Jo, zni to jak na letacku. A proc tedy maji rychlejsi postup ti bouchaci pojistek a ne ti skutecne zodpovedni? V dusledku cehoz ti poctivejsi zacnou postupne makat diky bodovemu systemu na ty bezskrupuloznejsi. Kdybyste to mysleli fakt vazne, tak byste bud vytvorili zamestnaneckou strukturu s odpovednymi manazery, nebo maximalne sit poradcu s jednostupnovym vedenim, ktere by melo za ukol koordinaci a technickou a analytickou podporu site. Ale system pseudomanazerskeho vedeni skupinek radobyzivnostniku, to je zrudny paskvil.

+2/0
31.1.2017 23:14

P47a15r21t26n14e18r15s 87F14i95n44a23n49c53i45a97l 26S49e88r16v68i21c97e67s 9311713432344

Myslíte si, zaměstnanecký poměr je záruka poctivosti a zaručuje, že se nahoru dostanou jen ti skutečně poctiví a pracovití lidé? Mluvil jste například někdy s někým z banky? Slyšel byste, jaké jsou zde vyvíjeny tlaky na prodej. Anebo si myslíte, že je výhodnější pořídit si pojištění třeba na poště?

MLM systém se navíc od běžné firmy zase tolik neliší, nahoře jsou zkušení lidé, kteří vedou ty méně zkušené. Nicméně i zde se trh posouvá a v současnosti tvoří 60 % obratu Partners tzv. VIP poradci, kteří se zaměřují na široký klientský kmen a nemají lidi pod sebou, další značnou část obratu tvoří franšízový systém Partners market.

Ale hlavně to není o systémech, ale o lidech a také o filozofii společnosti. Ta v Partners je taková, že se snaží o dlouhodobou spolupráci s klienty, ne o prodej za každou cenu. Proto má firma třeba rovné provize u hlavních produktů a také má IT systém, který hlídá případné nesrovnalosti. A poradci, kteří pravidla nerespektují, končí.

0/0
1.2.2017 10:24

D34a47n69i29e73l 89K31r66a46u73s 4241233632764

A kde jste tedy nabrali tu desivou reputaci, kdyby vsechno bylo presne jak popisujete? A mimochodem v bankovnictvi jsem od obchdnich pres specialisticke az po manaterske funkce stravil pres 20 let, takze se mohu na nazor zeptat sam sebe. A vychazi mi, ze banky jsou vuci klientum ferovejsi. Netaji jim, ze svuj vztah s klientem stavi na zisku ze vztahu s klientem a netvari se jako nezavisli zavislaci na provizich. Vydelavaji i na vztahu a ne jen na novych prodejich a kdyz jejich zamestnanec nazna, ze klient ma nastaveno vse v souladu s jeho potrebami, mohou si dovolit i opakovane ten luxus, ze klientovi nic noveho neprodaji a cas straveny s takovym klientem jim stejne bude zaplacen.

0/0
1.2.2017 19:00

D37a89v49i70d 59R90y22c68h75e86t34s43k29ý 9786821490820

Co třeba přejmenovat http://finance.idnes.cz/ na http://patners-blog.idnes.cz?

+4/0
31.1.2017 15:38

M78i82c66h27a84l 32S53l90í81ž 4162714827128

a vůbec finančního poradce by měl dělat pouze člověk s plně dokončeným ekonomickým vzděláním a ne nějakej barman a topič a kdekdo proboha

+8/0
31.1.2017 14:59

P85a21r77t77n71e37r17s 39F59i73n58a46n23c35i98a94l 16S81e82r66v89i57c94e77s 9541823982664

Máte pravdu jen částečně. Je mnoho lidí, kteří se úspěšně věnují jinému oboru, než který vystudovali. Důležitá je praxe a chuť vzdělávat se v oboru.

0/−2
31.1.2017 15:26

L63u87b17o19s 82V63a19r55g71a 4918701536895

problém je v tom že by to nik iný nedělal. Ľudia s ekonomickým vzdelaním sú na vrchole pyramídy, tí dole sú čašníci, skladníčky a barmani v konfekčných oblekoch

+4/0
31.1.2017 15:36

P18a30r46t52n90e84r37s 46F18i97n48a81n35c16i17a66l 93S78e15r72v29i32c49e90s 9941373662634

Nevím, jaký je zdroj Vašich informací. Z našich čísel vyplývá, že má většina poradců Partners vysokoškolské vzdělání a střední věk. Ostatně tvrdit, že lidé jako číšníci nebo skladníci jsou na jakémsi dně pyramidy, je poměrně ostré. Vždy záleží spíš na tom, jak dobře odvádějí svoji práci. :-)

0/−2
31.1.2017 16:12

M17i33c62h91a73l 46S53l14í14ž 4922264467898

a ještě ty finanční poradentské firmy pracují jako letadlo, čili skupinky lidí hledají další a další lidi a ty další aby tamti nahoře z nich měli provize? třeba fincentrum tak jelo, a jede asi dále, finančního poradce si snad může brát jen debil, vše zadarmo na internetu, všechny produkty lze sjednat přímo v bance nebo pojištovně....

+4/0
31.1.2017 12:52

J67a24k15u81b 12Ř74í95h24a 4765669282501

Prosím řekněte mne definici letadla, ať vidíme, jestli jste zde tento pojem použil správně.

0/0
31.1.2017 13:03

J31a49k27u35b 18Ř85í37h76a 4135839262331

K poslední větě. To máte pochopitelně pravdu. Řeknou vám ale v bance, že u sousedů v konkurenci pro jejich případ mají akci a udělají jim tam tu hypotéku levněji? Aktuálně mám klientku, kterou znám až asi rok. Před rokem už měla rozjeté refinancování hypotéky. Tak že si to prý dodělá sama. Ok, dnes jsme se ptokali a zjistili jsme, že tehdy před rokem vybrala asi 2., nebo 3. nejlepší variantu. Ale kdybychom to tenkrát dělali spolu, tak mohla ušetřit asi 60 000 za 5 let. No nechtěla, přece na internetu jsou informace a může si to sjednat ve své bance, namátkou si sehnala další asi 3 kalkulace, její banka vyšla nejlépe, tak zůstala. No její boj.

+4/−1
31.1.2017 13:06

M12i38c30h12a24l 49S57l87í46ž 4572244497478

no neřeknou, od toho je internet kde si jedno odpoledne sednete a projedete si to a vyberete si kterou chcete banku, na pojištění jsou dnes velmi dobré srovnávače, ty vám hned nabídnou to nejnižší , takže jako finančního poradce co má 15000kč provizi za nic u mého životka fakt živit nehodlám

+2/0
31.1.2017 14:57

R25o97m22a88n 96B87a81r41o52š 4563207443

No pokud já vím, tak provize je v produktu (například v pojištění) zadrátovaná tak jako tak. Pouze v případě, že to sjedná finanční poradce, provizi dostane, pokud si to klient sjedná sám na pobočce, tak si banka/pojišťovna provizi nechá (někdy i část vyplatí příslušnému zaměstnanci). Co chci říct je, že jestli si myslíte, že když si to sjednáte sám na pobočce, tak ušetříte 15 000 Kč, tak jste na omylu. :-P

+1/−2
31.1.2017 15:07

M28i75c25h23a61l 73S43l21í76ž 4602984607558

vy budete asi ten poradce bez ekonomického vzdělání že? provize bez práce to je něco že

+2/−1
31.1.2017 15:18

P66a88r29t69n36e80r12s 11F36i94n95a39n87c31i51a72l 76S91e93r12v36i97c36e94s 9231133462474

Pojištění má zejména ochránit. Nejlevnější tedy nemusí být nejlepší. Dojde k problémům a zjistíte, že máte nízké limity nebo jste nebyl pojištěný na to,co jste chtěl. A nedostanete nic, nebo Vám pojišťovna bude výplatu krátit. A provizi zaplatíte stejně přímo pojišťovně i bez poradce. V tom všem dokáže dobrý poradce pomoci. :-)

0/−4
31.1.2017 15:24

M88i47c64h52a55l 98S77l28í55ž 4592504547828

jo radu za tisícku co

+2/0
31.1.2017 15:26

J48a31k46u36b 91Ř20í11h65a 4295829572721

Slyšel jste někdy slovíčko exkluzivní? A víte že občas se používá oprávněně? například tam, kde si někdo vyjedná podmínk,y které jiný nemá. Nejspíše všechny poradenské firmy mají své axkluzivní produkty, nebo alespoň některé podmínky. A to je přesně ten důvod, proč by daná klientka ušetřila těch pár korun. Zvolila variantu bez exkluzivních podmínek. Stejně tak na internetu najdete jen srovnání standardních podmínek, i kdyby nějaká pobočka banky měla něco extra, co jiné pobočky nemají. Na internetu se o tom pravděpodobně nedovíte.

0/−2
31.1.2017 15:46

R61o29m70a75n 26K33r88o91u63t46i83l 6492959618694

Aha, takže vás zajímá jen nejnižší cena. Kupovat podle ceny je právě záludnost internetových srovnávačů. Mé klienty také zajímá cena, ale když jim ukážu pojistné podmínky, tak většinou přehodnotí. Za toto je má práce placena. Tedy, "chytří odborníci na vše" si kupují podle ceny, co je vevnitř však netuší.

0/−1
1.2.2017 8:49

T74o91m32á32š 18T54r80á88v70n44í84č22e46k 9268635401733

My uz jsme novi, lepsi, zijeme prece jen z te almuzny, co nam ti, kdo pojistovaci produkty skutecne poskytuji, upusti. OVB, Partners, Fincentrum, vzdyt je to jedno...stale stejne praktiky, stale oblbovat lidi a menit jim smlouvy jen pro provizi... Dokud je sami lidi nebudou hnat klackem od dveri a neprestanou jim davat kontakty na dalsi nebozaky, nic se nezmeni...

+4/0
31.1.2017 12:39

P12a32r84t33n61e93r65s 67F85i17n97a98n34c83i66a26l 27S77e43r20v37i76c82e90s 9831853632784

Dobrý den. Každá práce je hlavně o lidech. Pokud ji někdo dělá dobře a rozumí ji, může klientovi opravdu pomoci a ušetřit mu peníze. Vždyť kolikrát za život si vyřizujete hypotéku? A vážně si myslíte, že jí rozumíte více, než člověk, který jich vyřizuje desítky za rok a má v bankách kontakty na specialisty, sleduje legislativní novinky na trhu apod. Jinak Partners určitě nestojí na životním pojištění, tento produkt je až na třetím místě, po hypotékách a investicích. :)

+1/−4
31.1.2017 14:30

M17i34c60h88a44l 60S63l72í10ž 4752194337468

když potřebuju hypotéku, sednu si k internetu a za jedno odpoledne si sám vyberu co chci, na to nepotřebuju platit finančního poradce s hodinovou sazbou 1000kčplus provize za každou radu + provize z produktu...papa, zrušit vás, všechny

+1/−1
31.1.2017 15:25

P24a19r55t55n15e14r28s 66F43i12n16a36n62c90i21a48l 98S68e81r86v40i16c95e72s 9461443612834

Poradci Partners nemají hodinovou sazbu, ani provizi za radu. Přípravu a finanční plány dělají pro klienty bezplatně. Máte pravdu, z daného produktu pak mají provizi, ty jsou ale u hlavních produktů stejné proto, aby vybírali pro klienty vždy tu nejlepší možnost. A provizi z produktu zaplatíte bance či pojišťovně nakonec stejně.

0/−3
31.1.2017 15:35

D89a16n93i41e29l 10K81r31a77u85s 4651283292764

Pak to nejsou poradci, ale prodejci. Fakticky si totiz nemohou dovolit dat klientovi radu, ze ma vse nastavene spravne a neni treba nic menit. Umreli by totiz hlady nebo by minimalne nemeli na leasing okazalych vozidel, kdyby to delali.

+2/0
31.1.2017 23:28

P10a97r97t97n32e22r64s 13F28i88n77a27n50c50i72a20l 93S30e23r21v72i12c82e15s 9531413222344

Takto to nastavené není. Poradci chtějí s klienty spolupracovat dlouhodobě a to znamená získat jejich respekt a důvěru. Ta po jedné schůzce nevznikne. Na začátku proto mohou pracovat i zadarmo, ale během let se potřeby lidí mění, zakládají rodiny, staví apod. Pak se mění jejich požadavky na finanční portfolio a s tím jim dobrý poradce dokáže pomoci.

+2/−1
1.2.2017 10:10

D81a79n48i14e85l 42K18r96a49u34s 4781573652114

A z ceho takovy poradce zatim zije? Makaji pro vas asketove, co vyziji ze slunce a ze vzduchu?

+1/0
1.2.2017 19:02

J38a76k89u77b 37Ř71í37h57a 4715539552271

Prozraďte nám jednu věc. Kupujete si kola na dráhovou cyklistiku?

0/0
31.1.2017 15:40

J92i94ř53í 65V85l97a39c84h 3646235128442

Pane Borkovec, vy byste reguloval a reguloval, pak se divíte, že to stát zreguloval zase špatně, tak byste reguloval ještě víc.

Jestli by nestačilo, kdyby rádoby poradci museli hradit škody vzniklé klientovi.

A navíc pokud někdo neuváženě podepíše nevýhodnou smlouvu, tak to může cenná zkušenost, která nakonec z dlouhodobého hlediska ani nemusí být tak drahá.

A pojistky se bouchají pořád, včetně lidí od Partners. Mám čerstvou zkušenost z minulého týdne - hlavně rychle podepište, detaily co se vám nezdají doladíme jindy. No nepodepsali jsme.

+4/0
31.1.2017 8:55

J18a52k11u47b 40Ř45í63h22a 4825949212151

Životní pojištění má pořád smysl. Ale rozumné Nemá smysl úrazové (kryje jen pár procent případů), ale má smysl nemocenské a úrazové. Pokud má klient čistou úrazovku a odejdu, aniž bych mu vysvětlil v čem je problém, nedělám svou práci dobře. Pokud má klient nemocenskoúrazové pojištění, pak je potřeba se podívat na pojistné částky. Ty ne vždy odpovídají situaci. Mění se příjmy, mění se výdaje, mění se podmínky pro vyplácení odškodnění. Typický příklad neschopenka bez zkoumání příjmu. V některém období může u jedné pojišťovny být max 300 měsíčně, v jiném období max 500 a v jiném max třeba 900, z čehož max 500 je pro karenční dobu 28 dní a zbytek pro karenční dobu 6 dní. Pro živnostníka, neplatící si dostatečně vysoké nemocenské státní pojištění jde o obrovský rozdíl. Většinou si lidé platí zbytečně vysoké zajištění (nikdo jim nespočítal, co případně dostanou od státu a na co se tedy potřebují pojistit), nebo naopak mají nedostatečné pojištění (typicky, "...hlavně, ať ta pojistka moc nestojí. - Ok, tak to nastavíme nějak, ať máte alespoň něco." Což klientovi také nepomůže. Sice možná něco dostane, ale stejně mu bude něco chybět.

Takže člověk si něco nastaví, a neuaktualizuje. Takže ano, pojištění se budou řešit vždy. S novým zákonem ale ne každý pojišťovák bude ochoten snižovat klientovi pojistné, protože by vracel část své provize. Dobrý poradce to ale pro klienta udělá, pokud to situace vyžaduje.

0/−1
31.1.2017 13:02

J77i81ř13í 64V61l38a33c31h 3216905878512

Ano, pojištění se budou řešit vždy a je to správně. Ale je potřeba pečlivě vysvětlit proč je pojištění nastaveno, tak jak je. A ne jen na monitoru v rychlosti ukázat pár tabulek. Navíc z mého pohledu proběhlo několik dezinformací a třeba nepřesnosti v návrhu smlouvy to taky neukazuje profesionalitu. Dobrá práce poradce byla v tom, že nás přesvědčil, že pojištění potřebujeme. Ale nepřesvědčil nás, že ho nastavil správně. Celé to na mě nakonec působilo, že potřeboval do konce měsíce splnit nějaký plán, ale nerad bych mu křivdil, protože jinak na mě působil dobře. A to je možná to nejhorší, teoreticky spousta poradců říká to co vy. Ale kolik z nich to nakonec dělá opravdu dobře?

0/0
31.1.2017 14:14

J21a51k93u93b 92Ř52í97h92a 4675479752881

Pak tedy udělal dobrou práci pro klienta, pokud vás donutil nad tím vším přemýšlet. Pokud ale máte pochybnosti o kompetenci daného člověka, je lepší se obrátit na někoho jiného. Pokud si člověk není jistý, pak je lepší nedělat nic, resp. rozhodnutí odložit. Buď si domluvit schůzku s nadřízeným - z diskuse s ním si uděláte obrázek, jak moc tomu rozumí, a tedy co může naučit toho vašeho poradce, pokud ten je nováček. Dobrá firma nováčky vede, ale málokdo dokáže během krátké doby pochopit u všeho, proč se to tak nastavuje. To může být problém u toho vašeho poradce. Možná to bylo nastaveno dobře, jen to nedokázal vysvětlit. Pokud nováček není, nebo s nadřízeným nebude rozumná řeč, pak ruce pryč od této skupiny lidí. A buď požádak u stejné firmy o jiného poradce, nebo oslovit někoho jiného od konkurence. Skutečně nejlépe si někoho nechat doporučit. Nejlée od někoho, o kom máte dobré mínění, a kdo má svého poradce dlouhodobě, a skutečně se o něj poradce stará. nejen v době sepsání smlouvy, ale i v průběhu. Sám se ozývá, pomáhá nejen s novými smlouvami, ale i s řešením událostí, nestrká hlavu do písku, pokud je nějaký problém atd.

0/0
31.1.2017 14:24

P40a90r92t59n70e59r15s 87F27i71n62a31n45c11i60a42l 12S21e56r66v41i59c53e45s 9521213232884

Dobrý den. Petr Borkovec měl na mysli zejména regulaci v oblasti samotných poradců, která by smysluplně nechala v oboru ty lidi, kteří se mu opravdu chtějí věnovat dlouhodobě, vzdělávat se v něm, mít praxi. Ne takové, kteří si přivydělávají v rámci jakési brigády a chtějí jen prodat. Takoví pak kazí jméno všem.

+1/0
31.1.2017 14:33

D37a73n38i87e50l 22K70r12a66u73s 4261323722264

Proc jste si je tedy najimali, kdyz je vam to samotnymi proti srsti?

+1/0
31.1.2017 23:25

L88u89b15o91s 43V59a49r86g46a 4118151266455

"V rezervotvorném životním pojištění (pojištění se spořící složkou) je v prvních dvou až třech letech velká část ze zaslaných plateb použita na úhradu počátečních nákladů."

v preklade: prvé dva až tri roky ide poistné len na odmenu Partners (alebo podobnému príživníkovi-sprostredkovateľovi), to sú tie počáteční náklady.

+6/0
31.1.2017 8:24

J93o48s81e45f 80J32a40n58e38k 9307501598439

Jedna nejmenovaná velká pojišťovna již investiční životní pojištění zrušila. Doufám, že ostatní ji budou následovat.

+1/−1
31.1.2017 12:03

J44a86k26u78b 47Ř39í76h51a 4535609122911

Jojo, zrušila a nahradila dražší rizikovkou, "protože dnes jsou v módě rizikovky a na investička se nadává". Investičko dokáže být pro klienta i levnější než čistá rizikovka.

0/0
31.1.2017 12:52

P52a35r67t22n52e55r72s 88F65i84n50a84n73c44i95a48l 39S71e57r56v43i70c48e16s 9331633722834

Dobrý den. Životní pojištění je dlouhodobý produkt, proto je drahý. Nejedná se tedy o cestovní pojištění na několik dní nebo povinné ručení na rok. A odměna nejde jen poradci, také jde pojišťovnám, na to mnozí lidé zapomínají.

0/−2
31.1.2017 14:37

L91u55b20o19s 38V96a71r46g85a 4738761696765

skúste to použiť ako predajný argument ;-D

"Jó, je to drahý, ale dlouhodobý produkt". Navyše ste nebol ani na základnom školení, keď neviete že slovo PRODUKT sa nemá používať.

A schválne, keď sme pri detailoch, keď si uzavriem Životnú poistku, budem platiť 2500 CZK mesačne, koľko bude provízia predajcu (poisťováka) a kolko provízia poisťovne ? Skúsme byť transparentný R^

+1/0
31.1.2017 15:35

P58a45r40t14n13e42r38s 21F81i12n54a57n10c87i45a11l 14S48e67r63v27i78c56e56s 9531223372584

Dobrý den. To je dobrá otázka. Ptáte se totiž na jeden z nejčastějších klientských omylů. Ve výsledku totiž zaplatíte stejnou provizi tak jako tak. Buď přímo bance/pojišťovně, nebo poradci. Akorát dobrý poradce Vám dá srovnání trhu, kdežto banka Vám nabídne jeden produkt, ten svůj. A neplatí jen pro životní pojištění, ale třeba také pro hypotéku.

0/0
31.1.2017 16:50

D67a96n27i19e58l 90K30r11a91u28s 4761543192674

Principialne se pletete a jeste matete lidi. Poradce neni ten, kdo bere provize za prodej, ale klient mu plati bud za poskytnute rady, popr. za asistenci pri jednani nebo za vyber vhodne varianty produktu. Navic je mozne platby odvodit take od vyjednane slevy oproti standardnim nabidkovym cenam bank, pojistoven a investicnich spolecnosti.

+1/0
31.1.2017 23:23

V86á13c43l54a43v 52P71a16v62e57l85e25k 1290676356644

Tak já nevím, ale jakmile zjistím, že mne kontaktuje někdo z firem typu OVB, Partners, tak komunikaci ukončím. A přepojištění se nebojím. Ono, když supovi naznačíte, že nad ním máte převahu, raději odlétne.

A když navíc vidím tu armádu kinder-agentů v nepadnoucích oblecích, jak všude prezentují, jak jsou úspešní, to se občas i pobavím...

+12/0
31.1.2017 7:58

K57a54r39e40l 22E21r77b72e96n 1288839884889

Odborník? 8-o

+1/0
31.1.2017 7:51

R63a37d98i13m 78J13a51n75o76t29a 5884141482400

Partners - dal nectu...

+11/−1
31.1.2017 6:37





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.