Diskuze

Zaměstnanci byli smutní, že už je nemáme rádi, říká vyjednávač

Martin Konečný se specializuje na psychologii vyjednávání. Zkušenosti nasbíral nejen při studiu psychologie, ale také díky projektu Člověk v tísni. Jako manažer a koordinátor pracoval dva roky v Namibii, kde pomáhal HIV pozitivním lidem a spoluřídil textilní dílnu. Dnes radí velkým korporátním firmám, jak vyjednávat, aby se jim dařilo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z jeho pohledu? super, podniká a má produkt, který je ochoten někdo koupit a zaplatit. Z opačné strany. Jeden z nejvíce nesmyslných oborů..HR, který by se měl ve firmách zavírat jako první. Ale tak jako si psychoterapeuti a americe našli svou klientelu, která bez nich nemůže žít, tak je to podobné.

2 2
možnosti

J93a88n55a 77H25o70r25k91á

23. 2. 2017 18:02

Connecting 2011 - super spolupráce!!!! Martin nás měl na starosti :)

0 0
možnosti

To jsou věci. Mně kdyby někdo nabízel služby s tím, že dělal u ziskovky Člověk v tísni, tak nevyletí dveřma ani oknem, ale přímo proletí stěnou.

6 4
možnosti

Mně připadá trochu podivný titulek článku.

Buďto to udělal nekvalifikovaný redaktor nebo ten pán není tak dobrý vyjednavač, jak o sobě píše.

vyjednavač totiž musí umět velmi dobře odhadnout i druhou stranu a porozumět jí.

Pokud nastal takový lapsus, že si nevšiml, že t černošští pracovníci považují kontroly za společenskou záležitost a tudíž když se jejich počet zmenší, jim budou chybět, tak ten člověk moc vykjednavač nebyl.

1 0
možnosti

J57a64n 62Š76p21a13t38n81ý

23. 2. 2017 13:40

jak v te vasi vtipne teorii figuruje nekvalifikovany redaktor? .... jako další dukaz, ze pan neumi odhadovat lidi?

0 0
možnosti

Takže je to v podstatě taková moderní dohazovačka, která byla na každé vesnici.:-)

2 2
možnosti

moc krásné :-(

Třeba to, že by zaměstnanci měli řešit konkrétní věci se svými nadřízenými. Z vlastní zkušenosti vím, že to není moc dobrý nápad. Sám osobně jsem vznesl obecný dotaz na svého nadřízeného ohledně pracovně právního vztahu. Bylo z toho veliké haló, které se řešilo na nejvyšších místech a mé jméno bylo vláčeno blátem. Dostal jsem po za uši.

No a ve výsledku se mi dostalo malého zadostiučinění, že právníci řekli, že vlastně ta lúza dole má vlastně pravdu.

No a stejně si už pro příště raději rozmyslím jakýkoliv dotaz.

6 1
možnosti

J52a93n 95Š75p75a53t91n10ý

23. 2. 2017 13:22

takze vam dali za pravdu ... btw. jak konkretne jste dostal za usi? vyhodili vas? dutka? souboj?

1 0
možnosti

Takže pán staví svoje umění na tom, že zvládl řídit textilní dílnu plnou černoušků, kteří mají absolutně jiné vzorce chování, jiné kulturní zvyklosti, jinak než my chápou stejná gesta (jak říká, že méně kontroly pro nás znamená více důvěry, pro ně to znamená menší oblibu).

A myslí si, že zkušenosti získané v Africe jsou přenositelné do jakékoliv české firmy? Jestli mu za to někdo zaplatí, jsou to jeho vyhozené peníze.

7 6
možnosti

Neumíte číst. Pán má 14 let praxi jako konzultant na českém trhu v přední společnosti QED...

5 1
možnosti

Nejak si nedokazu predstavit to stinovani.predpokladam ze se zakaznikovi nepredstavi jako muj psycholog ale spise novy kolega.....?

0 0
možnosti

V tomto se nelže. Představí se jako konzultant...

2 0
možnosti

U nás ve firmě už byly podobné konzultantské firmy už dvakrát (nikoliv přímo tento pán, aby bylo jasno).

Nikdy z nich nevypadlo nic, než snůška abstraktních, nic neříkajících frází a pár všeobecných pravd.

Konzultace trvala asi půl roku, obsáhla analýzy všeho možného, dělala se stovka nových reportů, proseděli jsme na schůzích týdny a výsledek byl ten, že když chce naše firma víc vydělat, měla by víc prodávat.

Zaplatili jsme asi milion euro a bylo to.

25 0
možnosti

tak už aspoň víte, v čem to vězí ;)

4 0
možnosti

Jednou jsem cosi podobného zažila, ve firmě/ je uvedena/ nebyly nejlepší vztahy, zaměstnanci vs. manažeři nefungovali, tak prisla jakási paní, rozmlouvala se zamestnanci, chtěla vědět příčiny problémů, dusovala se, že nebudou padat žádná jména, tak zaměstnanci uvěřili, popravdě řekli svoje názory, zkušenosti,pocity..Byli otevření. Paní pak všechno vyslepicila manažerům s uvedením jmen, kdo co rekl. Takže ke shodě nedošlo a zaměstnanci se uzavřeli ještě vic do sebe. Vládl prostě strach. Takže tohle už nikdy.

19 0
možnosti