- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Těm, kdo nemají havarijní pojištění, se určitě vyplatí si asistenci přikoupit.
No, havarijní pojištění v těch popsaných případech nijak nepomůže, tak nechápu smysl téhle věty.
Asi že v havarijním je to v ceně. Ale takhle řečeno to smysl opravdu moc nedává.
To vážně někdo volá v takových případech asistenční službu? Celkem pobavilo Tohle se běžně řeší v rodině nebo s kamarády, když už se to někomu přihodí. Asistenční služba má smysl, pokud je auto nepojízdné a nedá se vléci ani na laně, nebo se jedná o dosti velkou vzdálenost od místa bydliště, čili naložení a převoz nepojízdného vozu.
Pokud jste autorko už několikrát potřebovala asistenční službu tak buď vyměnit hlavu nebo auto. Od roku 1989, kdy jsem opustil Škodovku, nevím co je to porucha. První francouzské aku vydechlo po 12 letech a to nikoliv na cestě, ale dalo si avízo. Spolehlivost jednoduchých benzinových aut je velmi vysoká. Pravda, nikdy jsem nepotřeboval jeřáb abych vyjel z parkoviště.
Došel mi benzín, stáhnu podprdu, nahodím sexy tričko, z tašky vylovím šortky, byť špinavé, a stupnu si k silnici. Do 5min. je po problému.
Když si to tak čtu, nejsou to vlastně vyhozené peníze?
ono je to trochu jinak....většinou jsou asistenční služby součástí povinného ručení a je to dobrá služba, - kdykoliv nemohu odjet, přijede mně pomoci nasmlouvaná technická podpora. Spíš jde o to, že lidé z neznalosti či opomenutí tuto službu málo využívají.
Platím si ADAC stojí 2700Kč ročně, je ro na dvě auta a fungují super. Navíc na kartu je všude v zahraničí sleva a tak v podstatě je ta asistence zdarma. Každému doporučuji.
ADAC neni na auta, ale na vase jmeno, na jakekoli auto, kterym jedete