- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Air má příšerné internetové bankovnictví
"Já se budu přihlašovat do internetového bankovnictví kdy chci a kde chci !" - to mě rozesmálo.
To mi přijde divné. Prohlížeče už běžně neotevírají nezabezpečené stránky hned a dávají tam to okno, kde se musí kliknout na rozšířená nastavení a pokračovat na nezabezpečenou stránku. Tudíž drtivé většině to musí přijít podezřelé, že je jejich banka najednou na nezabezpečené stránce a ten zbytek komu to zvláštní opravdu nepřijde se beztak přes rozšířená nastavení neumí dostat
Trosku medvedi sluzba...clanek by mnel zacit rovnou popisem obr 3 .... Overeni certifikatu bych rozebral viic MiM attack nahrazenim jinym overenym certifikatem neni problem.... To ze existujou EV extended verification https certifikaty kde se overuje totoznost fyzicke firmy ktera ma stranky na internetu vi malokdo...vetsinou znalost konci u overeni URL a zeleneho zamku.
Jinak google chrom pred 7mesici, k podivu, odstranil lehke overeni certifikatu :/
U mne také vítězí pohodlnost. Mám záložku s odkazem na banku.
:)
Díky pohodlnosti můžete nikoli vyhrát, ale spíše prohrát... A to dost peněz!
Teda ty screenshoty stojej jako vzdělávací za starou bačkoru. Na jednom je bůhvíproč správná stránka se zakroužkovaným zadáním přihlašovacích údajů, na druhém odkaz na NORMÁLNÍ reklamu ČSOB, na dalším je sice už ta podvržená, ale už s tím vysvětlením textem... Kde je nějaká názornost? Já tomu sice rozumím, ale já nejsem tak úplně cílovka tohohle sdělení.
Vlevo podvodnou stránku, vpravo tu pravou a šipkama ukázat na co se soustředit A to samé s tou reklamou - Google má v reklamním systému kontrolu ochranné známky a url, takže tam nejde pokud vím ukázat adresu pravé stránky a přesměrovat na podvodnou, takže to bude podezřelé i tam.
Ještě nedávno, když Vodafone volal klientům s nabídkami, pro ověření požadoval přihlašovací údaje k internetové samoobsluze. U lidí se to dá pochopit, ale u takové firmy mi to hlava nebrala.
Tak u uživatelů ČSOB se není co divit, všichni kdo nemají v hlavě slámu už od ČSOB, ČS a KB dávno zdrhli k bankám, kde si klientů skutečně váží.
80% lidí nad 45 let při "příkazu" otevři si internet spustí prohlížeč a tam má seznam, neb pro ně je seznam internet, brána do světa internetu...
61.000 lidí je strašně moc na 1 banku, navíc tuším 2 nebo 3 co do klientů. Udělat toto všechny banky v ČR na měsíc, věřím, že by to číslo bylo kolem 500.000 lidí...
61 tis. klientů mohlo přijít až o 20 mil. korun.... to je 327,- Kč na klienta... není to nějakmálo
takhle hloupí uživatelé, kteří hledají svou vlastní banku přes google, asi nebudou mít na účtech milióny spíš to budou v průměru jednodušší a chudší lidi.