Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Evropě je málo motivovaných zaměstnanců. Co se nám nelíbí?

Motivovaný zaměstnanec je spokojený v práci, loajální a ochotný šířit dobré jméno firmy. Je pro ni přínosem z pohledu lepších obchodních výsledků, neboť odvádí kvalitnější práci. Ale v Evropě je takových zaměstnanců relativně málo, jen něco málo přes 50 procent. Uvádí to studie Aon Best Employers.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D52a38v14i22d 22P75e48t34r 7230816230355

Pokud jen jednou řekne majitel, či jeden z šéfů věty typu: "Na Vaše místo čeká deset dalších" "Jestli se Vám tu nelíbí můžete jít" a pod.., pak všem radím při nejbližší pro Vás VHODNÉ příležitost firmu okamžitě opustit a najít si místo, kde si Vás váží, nebo, máte-li odvahu, nápady a trpělivost se zařizováním papírů, jít dělat jako OSVČ.

0/0
19.8.2017 8:12

M14i34l94a62n 70Z73i89c98h 6326286641785

pro ty co ctou anglicky tak existuje prijemna a naucna knizka z doby rise rimske,je to volne pojednani spisu jisteho rimskeho vzdelaneho statkare,jmenem Marcus Sidonius Falx, poucka UMENI EFEKTIVNE RIDIT SVE OTROKY,brutalne logicka filozofie kterou se da ridit jak ve feudalismu,socialismu tak i v dnesni dobe,doporucuji

+1/0
2.8.2017 19:39

P75e87t95r 92J21a32r70o17š 2584691895667

Vedeni firem casto vymysli nejruznejsi podpurne procesy a aktivity, ktere hyerarchicky stekaji dolu, kde se hromadi v nejnizsich patrech firemni struktury.

Coz ma logicky za nasledek to, ze takovy zamestnanec je pak prehlcen vykonavanim techto aktivit a defakto mu nezbyva cas na plneni ukolu, pro ktere byl puvodne zamestnan.

Cim vetsi firma, tim je to zretelnejsi.

0/0
2.8.2017 15:52

L65i93b52o15r 96J23a19n32e10č72e84k 4865875575181

Ne druhou stranu v mensich firmach vladne chaos, nedostate pracovniku vede ke zmatkum a nekoncepcnosti. Najit dobrou firmu je opravdu tezke.

+1/0
3.8.2017 23:01

L22i96b71o74r 34M72o34u46č34k79a 1558237905212

v malzch firmach,zase dela clovek vic veci , ktere spolu zdanlive souvisi ... pak umi vsechno, ale nic poradne

0/0
4.8.2017 7:17

Z15d76e43n44ě38k 95M75á30č83a11l18a 1183415789120

To není o Evropě, ale o přístupu jednotlivých firem. Je to také o výběru zaměstnanců. Dneska tě najímá "fundovaná" 24ti letá HR specialistka tejden po ukončení svého Bc. nebo Mgr. vzdělání. Toto je první a největší chyba našich firem. Tito lidé neumí - ani to umět nemohou, nemají žádnou praxi - odhadnout potenciál člověka. Na vše mají příručky, jediným kritériem je vzdělání uchazeče, jeho schopnosti jsou až druhořadou věcí. pracovníky by měli najímat lidé z provozní praxe - z výroby, z IT, apod.

Další věcí je atmosféra v podniku. Jestliže je dobrá, nový člověk zapadne a je velmi rád, že může pracovat v takové společnosti. Firma, která to neřeší a má své zaměstnance jen za otroky nemůže očekávat nějakou motivaci.....

Ostatně co je motivace? Já osobně - a myslím, že je takových většina - nechodí do práce pro zábavu, anebo pro uspokojení svých pracovních tužeb, ale vydělat prachy.... A o tom to je.

0/0
2.8.2017 14:26

P13a19v14l62a 23H58r20a85d94i65l92o41v57a 3287351511104

Tak ja nikdy zadneho personalistu nevidela, protoze jsem se zamerne hlasila do mensich firem, kde mate pohovor s nadrizenym nebo rovnou s sefem. Sice mozna mensi prachy a mensi moznost kariery, ale zase celkem klidek, dobre vztahy na pracovisti a vyjiti vstrict treba s homeoffice, kdyz cloveku onemocni decko nebo si potrebuje skocit v pracovni dobe k doktoru.

0/0
2.8.2017 14:31

Z28d21e93n94ě50k 52M59á61č42a90l22a 1693655259410

Já dělám v IT oboru a tam je bohužel většinou přijímací proces přes HR specialisty - HR agentury jsou většinou taky pěkná tragédie. Naposledy mě mladičké HR naspídované veverky tak otrávily, ptající se na totální nepodstatné hovadiny, že jsem raději obnovil živnost a nechávám se najímat - právě už IT specialisty a projektovými manažery přímo na projekty a je to naprosto skvělé.

+1/0
2.8.2017 14:39

P55a43v31l70a 50H59r76a62d94i90l48o77v44a 3647281121574

To je nejlepsi reseni. Volna noha.

0/0
2.8.2017 14:45

P59e18t89r 30S83v16o61b65o53d11a 7802661964

LoL v IT je to nejvic pokud s vama dela pohovor HR z agentury co si neni jista jestli MS Excell je operacni system nebo programovaci jazyk :D

Ten okamzik kdy se snazite odrzet cukajici koutky kdyz zamracene kouka to vaseho profesniho zivotopisu a pak se zepta "Taaakze jeslti tomu rozumim potom jste nastoupil na projekt co se jmenoval J2EE a programoval jste v jazycich JSP, XSLT a CSS ?" :D

+1/0
2.8.2017 14:56

P26a38v50l61a 85H23r96a64d10i49l50o58v98a 3147121731254

A to fakt si nechavaji IT firmy posilat lidi skrz agenturu ? Ty jo... docela odvaha.

0/0
2.8.2017 14:57

P95e23t88r 64S19v57o34b20o70d36a 7682141954

No tak ve firmach co za neco stoji to tak samozrejme funguje ze cloveka najima HR + odbornik. Ono zase koukat na to jen tak ze HR je uplne zbytecnej a nema u toho pohovoru co delat je taky nesmysl. Odbornik umi vetsinou velmi dobre posoudit odborne schopnosti toho cloveka ale tim to konci. "Kvalitni" (je jich malo ale existuji) HR umi zase posoudit vsechno ostatni. A ANO i na tom ostatnim zalezi a ne malo. Meli jsme treba ve firme cloveka co byl skvelej odbornik. Nikdo ve firme nezpochybnoval jeho odborne schopnosti. Ale jednoho dne proste musel odejit. Za ty roky co ve firme pracoval sice odvedl tunu odborne prace, ale zaroven napachal tunu skody v teamech kde byl zapojen a dopomohl k odchodu jinak kvalitnich lidi. Tohle je treba vlastnost kterou nedokaze odbornik rozpoznat a vyhodnotit. Ani bezny HR treba ne. Ale opravdu kvalitni HR dokaze neco identifikovat pokud ne hned tak treba zavcasu a nemusi to skoncit tak ze "se zjisti po 10 letech" ze uz to takhle dal nejde.

+1/0
2.8.2017 14:36

Z58d95e94n96ě74k 19M37á81č78a14l14a 1923595679490

Ano, použil jste klíčové slovo kvalitní HR..... S tím, s čím jsem se setkal ovšem spadalo spíše do kategorie jiné. Nepíšu to proto, že bych přes ně neprošel - ale taková je prostě má zkušenost z posledních cca 5 let.

0/0
2.8.2017 14:43

P71e84t12r 59S91v38o14b67o76d42a 7162801254

Ono to bude asi jako s fin. poradcema :) Na kvalitniho jsem osobne asi jeste nenarazil. Na kvalitniho s vyhradama jednou. Za to znam par lidi co si rikaji fin. poradce po tydennim rychlokurzu. V oblasti HR to bude podobne. Potkal jsem hodne HR a vetsinou to nebyl kvalitni zazitek. Jednou jsem mel dokonce oravdu silne nutkani vstat a trisknout ji vsi silou zidli do xichtu protoze me to pripadalo jako jedina adekvatni a prijatelna odpoved na to co predvadela :D Ale taky jsem mel tu cest potkat za zivot 2x opravdu kvalitni HR u kterych bylo opravdu poznat jaky rozdil znamena to ze v te firme jsou.

+2/0
2.8.2017 14:50

P50a25v85l37a 60H13r90a53d62i11l39o91v45a 3427271181834

Starej, ale vystiznej : Mlada a starsi zmestnankyne jdou spolu do prace.Mlada - spoustu papiru, notebook, aktovka plna knih, prezentaci, sanonu. Starsijen igelitka s jogurtem a jablkem. Mladsi se pta obdivne :

- Potolika letech prace – asi to mate vsehno v hlave, ze ?

- Ne kolegyne, u pr.dele...

+7/0
2.8.2017 14:22

Z70d59e89n83ě48k 84M34á19č21a67l53a 1383275649670

;-DR^

0/0
2.8.2017 14:26

J22a41n 63H28o76l42í55k 6766941195836

Jsem týmový hráč, mám vnitřní motivaci, jsem cílevědomý, loajální, mám tah na branku, vítám změny, překážky chápu jako výzvu, mám vždy pozitivní přístup, jsem flexibilní, jsem ambiciózní a kladu si vždy ambiciózní cíle...

Jediné, co by mě zajímalo jestli personalistka vždycky těmhle kecům opravdu věří nebo jestli to hraje taky? :-D

Mimochodem ke skutečné loajalitě člověk musí mít důvod a vztah se zaměstnavatelem je pořád vztah a ten je oboustranný.

Reakce firem na nízkou loajalitu mi přijde asi jako kdyby se manžel podivoval špatným vztahům s manželkou:

"Nechápu, proč mě nemá ráda... Přitom pro ni dělám první poslední - například vždycky když ji způsobím ranou krvácení, tak ji odvezu zadarmo do nemocnice a pořád ji to nestačí, nevděčnici!" :-D

+6/0
2.8.2017 13:59

J72ú66l56i95u86s 58M92i70k55u89l40a 9128395612280

Zamestnávateľ: Čo si myslíte, čo je väčší problem v našej firme, nevedomosť alebo nezáujem ?

Zamestnanec: Neviem. A ani ma to nezaujíma.

+5/0
2.8.2017 11:57

J48a45n 46C25o44n45s70t63a32n11t62i89n 1172381143230

pohybuju se v sociální bublině schopných vysokoškoláků, kdy v podstatě nikdo z nich není top manažerem (z pro mě naprosto pochopitelných důvodů, to je ta bublina). a tak bohužel téměř do jednoho víme, že základní manažerská schopnost, tedy mít koncepci (to už je dnes sprosté slovo), mít schopnost jasně formulovat smysluplný úkol a mít schopnost výjimečný počin náležitě odměnit dnes NEEXISTUJE.

+1/−3
2.8.2017 10:05

P88a39v10e61l 51N64o71v66á78k 4343938225471

tenhle nesmysl jste vzal kde??

+2/0
2.8.2017 10:07

J80a38n 33C65o57n92s20t39a78n73t48i11n 1122331933330

umíte číst?

0/0
2.8.2017 10:08

F68i84l41i51p 76V51ý72m39o10l75a 1834720798

U nej v praci. A tak pausalizuje a mysli, ze je to vsude stejne.

+1/−1
2.8.2017 10:24

O46n20d51ř58e26j 50Š71r39u34b58a45ř 1925821195646

presne receno u nej a u jeho kamaradu.

+1/0
2.8.2017 11:06

M61a59r48t40i76n 42K20o48l61a69c69e39k 5649927643803

Paušalizaci nevidím. Jen popsal naprosto koncepčně, jak to chodí u nich v bublině a jaké to má dopady na jeho myšlení. A teď doopravdy, manažera nedělá manažerem cedulka na dveřích, ale schopnost vést a řídit. Pokud to vezmete na úroveň armády, tak nikdo generálovi neříká, jak má útok provést. Pouze je mu povoleno provézt útok a jeho strategie a řízení rozhodne, jestli s průměrnýma vojákama zvítězí, nebo totálně pohřbí postup perfektně vycvičené armády.

0/0
14.8.2017 22:16

T19o46m59a42s 63T96r51n85k81a 5314938443369

co to je jaka bublina proboha

0/−1
2.8.2017 13:41

Z95d57e93n41ě17k 77M49á36č52a95l46a 1353705889870

To je moderní slovo VŠ vzdělaných lidí přeci.....

0/0
2.8.2017 14:28

J55a21n 17C45o68n76s36t56a33n75t11i64n 1172621583540

;-D u vás konkrétně je to fůra důchodců kolem vás...

0/0
2.8.2017 14:58

M48a75r22t65i21n 75K96o57l25a25c53e65k 5499227163913

Už to, že nevíte co je myšleno tou bublinou, tak ukazujete svou bublinu. Ta může být sociální, profesní či vzdělanostní.

0/0
14.8.2017 22:18

Z17d63e39n70ě24k 57V75a58l68e11n69t65a 3155230418734

Tak to by ty zahraniční firmičky taky místo vymývání hlav HR marketingem lidem v ČR za tu loajalitu museli zaměstnance zaplatit. Místo toho jsou to samé kacy v inzerátech okolo a realita po uhnání uchazeče jsou úplně nikde jinde. Tohle si samozřejmě matky v Rakousku nebo Německu nerisknou, protože nabízet směšné benefity vč. žádné mzdy a nad sebou mít ještě chytrého bl ... se smyslem k buzeraci je naprosto nemyslitelné.

+2/0
2.8.2017 9:54

M93a50r97t59i57n 33K75o79l23a58c30e52k 5339707163203

Takový Napoleon si loajalitu svých podřízených zajistil dobrou pamětí a ochotou diskutovat (mimo bojiště) o osobních věcech.

0/0
14.8.2017 22:20

T68o18m56á53š 33R86ů39ž89i98č63k95a 5208153418514

Tak mám pocit že můj bývalý zaměstnavatel by stěží dosáhl i na tu 30% motivovanost zaměstnanců...

A teď se mu to konečně začíná vracet a já, jakožto přející svině, mu to ze srdce přeju! ;-D

+1/0
2.8.2017 9:41

D12e82n79i70s 98H24u55m44l 4832865585576

Nejvetsi problem jsou nekteri manazeri, kteri maji pocit, ze jsou reditele sveta. Ke svym nadrizenym praktikuju ritni alpinismus a to same vyzaduji od svych podrizenych. Pak uz to zadny benefit nezachrani a je treba jit jinam.

+5/0
2.8.2017 9:36

R65u37d32o34l97f 94K59l95o96u65č86e50k 6160209172591

Benefity typu stravenky nemusí vždy motivovat, ty mají téměř všude. Takové poklepání na rameno "dobrá práce!" mnohdy uspokojí zaměstnance daleko více. To se nesmí manažer ovšem bát vyslovit. Pryč od těch, co to neumí!

+11/0
2.8.2017 8:55

P92e36t65r 74A80s17c27h69e52n98b17r95e22n73n72e66r 6735393732621

U nás to šéf zařídil jednoduše - 5 klíčovým lidem odprodal za férovou cenu podíly ve firmě.

0/0
2.8.2017 8:38

M76a38r96t25i54n 45P54e45t94ř39í63k 4872169951501

Do fabriky přijede její majitel novým autem. Zrovna jde kolem zaměstnanec a říká: "Teda šéfe, máte krásné nové auto." Majitel fabriky se usměje, vezme přátelsky zaměstnance kolem ramen a říká: "To víš... pokud budeš poctivě pracovat, pokud si vezmeš hodně přesčasů, pokud se ve svém volnu budeš pracovně vzdělávat... tak za rok budu mít ještě lepší." ;-DRv

+16/−1
2.8.2017 8:33

L56a30d83i75s57l19a61v 81H98n86y62k 6820322920306

Martin Petřík

Ano, to je přesně ono o čem nás učilive škole...kapitalismus je vykořisťování člověka člověkem.

A to se ještě stane to, že podnikatel řekne...odběratel nezaplatil za dodávku, nemám na vaše výplaty.

+2/−1
2.8.2017 9:10

M75a76r46t54i82n 63P38e50t29ř44í62k 4812739221441

Ta definice kapitalismu myslím není přesná. Ono to je totiž "kus od kusu": i u nás v republice už jsou "kapitalisté", kteří člověka umí ocenit za jeho práci. Navíc při současném stavu zaměstnanosti (= nepracuje v podstatě jen ten, kdo opravdu pracovat nechce) by si nějaké vykořisťování neměl zaměstnavatel dovolit. Výjimkou může být třeba pan Bureš... ehm, Babiš, který neustále nabízí namísto slušné výplaty almužnu ;-DRv

0/0
2.8.2017 9:35

L28a88d26i32s25l46a89v 62H26n52y24k 6560972370916

Martin Petřík

Nevím jak je to u Babiše, ale almužnu nabízí většina zaměstnavatelů kde jsem pracoval.Co si myslet o takovém vydřiduchovi, který vám za dovolenou ( myslím celozávodní) vyplatí jen minimální mzdu s dovětkem...co byste chtěli, vždyť se nevyrobil ani jeden kus, takže na víc nemáte nárok..

Za komunistů byla za dovolenou největší výplata , protože se platila PRŮMĚREM.A to naši vydřiduši nějak nemohou pochopit.Prý..." Proč průměrem když se nic nevyrobilo?"

+1/−1
2.8.2017 9:49

J62a31n 51C74o63n86s51t61a22n85t28i79n 1632411943370

moc se v tom nevyznám, ale to jde??? (vyplatit za dovolenou minimální mzdu)

0/0
2.8.2017 10:07

L87a68d64i68s73l65a10v 77H83n85y23k 6290112670176

Jan Constantin

Nevím jak je to dnes, ale toto se dělo až do r.2012.A jak sleduji reakce na mé příspěvky, tak asi jste všichni mladí, že nepamatujete divokou privatizaci v devadesátých letech.5 let jsem pracoval v jedné firmě, která 3x změnila název, ale managmet, výrobky a stroje zůstaly stejné,akorát se dělníkům přestala vyplácet mzda.Vedení ale mělo stále modernější auta.Když jsme požadovali výplatu, tak nám bylo řečeno.."Ale to vám dluží jiná firma, my ne." A u soudu jsme nepochodili, protože oni dokázali, že jsou v insolvenci a nemají na výplaty.A přitom se vesele tunelovala fabrika, stroje se odvážely, haly se prodávaly na německý sklad odpadu.

A pak nám všichni budou říkat, jak je kapitalismus dobrý.Toto by si komunisti nikdy nedovolili.

0/0
2.8.2017 11:53

L40a23d37i81s41l39a97v 58H56n76y37k 6140452950656

ještě doplňuji

Takto u nàs vzniklo 99% milionářů.Modří ptáci říkají, že jsme nebyli konkurenceschopní a proto fabriky krachovaly.TO NENÍ PRAVDA, krachovaly proto, že je majitelé tunelovali, protože každý chtěl být milionářem IHNET.

A také máme největší kuriozitu, protože do pěti let jsme tu měli více milionářů než v Rakousku či Německu.

0/0
2.8.2017 12:11

P36e31t30r 25S36v86o42b68o27d96a 7302731904

"3x se zmenil nazev". No spis to muselo byt tak (podle toho co popisujete) ze jste 3x podepsal smlouvu s "novym" zamestnavatelem. Jako chapu ze mozna clovek udela blbost poprve ..... kdyz je totalne natvrdlej tako mozna .. mozna udela blbost i podruhe ... ale proc jste to delal proboha potreti to uz fakt nedokazu pochopit. Kdyz vam zamestnavatel neplati tak proste odejdete jinam. Kdyz vidite ze stejni "gauneri" jen formalne meni firmu ale vsechno zustava pri starem tak proste jdete jinam. Mel jste jit davno jinam a ne 3x vstupovat do stejne reky. To co popisujete neni vypoved o kapitalismu. To je vypoved o tom ja se par zamestnancu nechalo odrbavat a odrbavat a odrbavat a odrbavat (ano celkem 4x) porad od stejneho gaunera. Tady je uplne jedno jestli to bylo za feudalismu, komunismu nebo treba osvicene monarchie. To co jste popsal by se stalo za kazdeho rezimu. Vzdy existuji gauneri ochotni nekoho nejak odrbat a dokud budou existovat lidi co se nechaji klidne 4x zasebou stejnym zpusobem odrbat od toho stejneho gaunera tak ani nikdy nezmiznou a nic s tim nenadelaji ani zakony, ani komunisti ani Batman.

+1/0
2.8.2017 14:11

L77a72d31i59s54l78a86v 66H35n59y63k 6960882190176

Podepisovali ( a přestupovali ) jen 2x...potřetí při podpisu smlouvy jsme to už neudělali.Kdo nechtěl podepsat, okamžité propuštění s paragrafem " hrubé porušení pracovní kázně" a pokud vám to něco říká, tak v tomto případě nemáte nárok na nezaměstnaneckou podporu( to napsali do propuštěcích papírů jakoby z jiné firmy).

A v dalším zaměstnání se vždycky ptali proč jsme byli propuštěni.A firmy se pak bránily nás s tímto paragrafem vzít.

Za komunistů moji rodiče pracovali 40 let také v jedné fabrice, která3x měnila název, ale z toho důvodu, že se přecházelo pod větší podnik, ALE VÝPLATU VŽDYCKY DOSTALI.A fabrika se nerozkrádala ještě naopak se přistavovaly další budovy a nabírali se další zaměstnanci.

Takže jen a jen kapitalista okrádá své zaměstnance aby měl sám víc.

0/0
2.8.2017 14:38

M90i45l61a63n 80M27a58r91k98l 1858406308

A normální dovolenou třeba 1 den máš placenou jak? O tom, že by se dovolená platila minimální mzdou teda slyším prvně

0/0
2.8.2017 10:42

L96a53d19i84s20l65a17v 80H83n55y76k 6580662190986

Naštěstí už jsem v důchodu, ale jeden den dovolené byl placen průměrem.Ale to šlo o jednotlivce.Kolektivní dovolená byla 14 dní a fabrika ( firma) stála a nic se nevyrobilo.

Takto se až do r.2012 vy....s dělníkama.

0/0
2.8.2017 12:05

M10i71l66a27n 47M76a35r76k81l 1448666918

já jsem teda v pracovním procesu od roku 2004 a tuto oje8avkui jsem tedy naštěstí nezaznamenal

0/0
2.8.2017 12:09

L73a28d79i32s73l23a58v 88H22n25y73k 6520412800386

Tak to asi nejste dělník na tři směny.A jak píšu jinde, nejvíce hovorů mají lidi, kteří nic nepamatují ( jsou ještě mladí) a budou nám vypravovat jak jsme se tenkrát měli špatně.Za komunistů jsem jako dělník na tři směny měl více svobody než dnes, také jako dělník na tři směny.Tenkrát dělníka za politické řeči neperzekuovali a fabrku jsme mohli kritizovat jak jsme chtěli.Dneska za kritiku firmy ( nedej bože něco navíc požadovat ) je vyhazov ( teda neprodloužení pracovní smlouvy kdy ještě 31. ve dvanáct hodin nevíte jestli 1. půjdete do práce.

0/0
2.8.2017 12:26

J33a45r68o12s96l71a27v 58K30a41d68l92e52c 5711759372491

Ono je problémem už to, že ač jste schopný, tak pokud nemáte u nás tabulkové a odpovídající vzdělání, nemůžete stoupat. Ve většině vyspělého světa mi stačilo dva - tři měsíce práce "prakticky" v jakémkoli oboru abych byl hned lépe ohodnocen a dostal i lepší pracovní pozici. U nás si hrají personalisté na bohy a podle toho to vypadá. U nás i začít podnikat je problém, pokud nejste z oboru. V USA na které nedáte dopustit můžete okamžitě podnikat bez násobku razítek a vzdělání. Až když něco pokazíte tak následuje trest, ale nikdo Vás netrestá, za to, že do něčeho se chcete pustit.:-P

+15/0
2.8.2017 8:06

P53e72t43r 62A13s33c13h44e18n29b86r83e96n24n84e65r 6485113412231

V menších firmách si na tabulky naštěstí moc nehrají

+4/0
2.8.2017 8:17

D42a69v30i55d 68Z59a89j14d30á15k 8275452870341

Loajalni zamestnavatel = loajalni zamestnanec. Firmy jsou v realu dost casto jine, horsi, nez se prezentuji.

+10/0
2.8.2017 7:54





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz