Diskuze

Deset kroků, díky nimž projdete úspěšně pohovorem

Právě teď je velmi vhodná doba ke změně zaměstnání, pokud o ní uvažujete. Sháňka po odbornících je totiž obrovská. Psycholožka Stanislava Klocová radí, na co se zaměřit u pohovoru, abyste uspěli na cestě za lepší prací.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I92v79o 31Č54á56n

6. 10. 2017 21:50

V době personální krize, i když to nejde u všech pozic, by si měla personalistka položit tyto tři jednoduché a základní otázky:

1. Chce u nás dělat?

2. Může to dělat?

3. Je v pohodě?

Víc netřeba. Jenže stejně se řeší a budou řešit na pohovorech blbosti...

0 0
možnosti
Foto

Tento článek se zde, v mírně pozměněné podobě, opakuje cca co čtvrt roku. Taky se účastním pohovorů ze strany zaměstnavatele a shrnul bych to asi takto: lidi, kašlete na tyhle kecy!

Pokud něco umíte a jste lidsky fajn, můžete klidně přijít pozdě, po flámu, šťárat se v uchu a říct, že o firmě víte jen to, že prý dobře platí.

Pokud nic neumíte a nejste fajn - což každý, i laik s normálně vyvinutým EQ pozná, můžete se snažit sebevíc, ale neuspějete.

Tak snadné to je.

4 0
možnosti

I72v72o 19Č45á25n

6. 10. 2017 21:46

Snadné to je, když uchazeč jedná s vámi, ale nesnadné, když s děvčaty a nějakou jejich mužskou obdobou z personálního...

0 0
možnosti

J80i43ř35í 64R13a42m49e67š

4. 10. 2017 21:16

Ja dojel do firmy. Dobrej.mam céčko chcete rodice? Pojď se mnou za majitelem, pozdravím mam céčko potřebujete rodice? Mas naves? Za mesic muze bejt, fajn tak se stav a ja kolik je plat? Nabídli dost a povidam nemam praxi.nevadi.

0 0
možnosti

Pečlivě se připravit na těchto 10 kroků, zejména přijet den předtím, abych se pozitivně a optimisticky vyspal = jsem ten pravý, které firma organizující takovýto pohovor hledá, tj. rektální alpinista ochotný otročit 26 hodin denně, 9 dní v týdnu až do kolapsu, po němž budu nahrazen jiným robotem. Typické pro firmy, kde je víc manažerů než lidí ve výrobě R^

4 1
možnosti

Pokud bych byl v pozici šéfa co si vybírá lidi do týmu (obchodního), zajímaly by me dvě věci: Co pro dotyčného znamená obchod a jaka je jeho motivace v něm fungovat dlouhodobě. A za druhé, jak ten člověk západne chemií do týmu. Proč jste opustil předchozí firmu atp. na co? Na podobné typy otázek si uchazec vzdy něco vymysli pokud pravda nehraje v jeho prospěch a volat kvůli referencím do jiných firem, tak to myslím je už za námi. Je to jako se zbožím z druhé ruky, když si něco kupuji neptam se a nezajímá me proč ten člověk to prodává to je jeho věc. Moje úloha je zjistit zda inzerovana věc nenese nějaké skryté vady. A tyhle vady v případě neprokouknuti u pohovoru se daji odhalit v průběhu 3 měsíční zkušební doby. Takže Good luck.

4 0
možnosti
Foto

Otázky, které nezazní, ale měly by, abyste úspěšně prošli: 1) jste ochtni pracovat od nevidím do nevidím? Správná odpověď: je to můj cíl. 2) znáte Zákoník práce? Správná odpověď: fuj, co je to? 3) kolik si představujete plat? Správná odpověď: pracovat pro Vás za stravenky je pro mě čest!!! 4) souložíte ráda? Správná odpověď: jen s nadřízenými. A stejně Vás nevezmou, neboť jiní znají správně odpovědět na následující otázku: kdo, koho znáte, pracuje u nás ve firmě? Správná odpověď: můj táta je Váš šéf, vždyť to víte, stojí celou dobu za Vámi a čeká, co uděláte....proč se ptáte?

10 1
možnosti

pokud firma nemůže najít zaměstnance, jako že nemůže, tak může přebytečné zaměstnance jiných úseků přesunout na potřebnou pozici. Na personálním oddělení je takových vždy dostatek. V rámci úspor je to první úsek, který je vhodné zrušit. A jak si toho všimnou zaměstnanci. No za půl roku při obědě určitě. Pepo, my jsme neměli tu víkendovou blbost, kde jsem musel provozovat tu aktivitu co nenávidím a měl jsem se mít se všemi hrozně rád. Jj, toho mamlase co vymejšlel ty nesmysly vyhodily. Asi před půl rokem

2 0
možnosti

Vybral jsem si vás proto, protože inzerujete volne misto, na které splnuji uvedené požadavky a jsem tedy schopen plnit obsah dane práce za nabízenou mzdu. Pro personalisty zřejmě nepochopitelné...

15 0
možnosti

Genialni odpoved. Klobouk dolu :-)

0 0
možnosti

Pamatuji se, jak jsem každý rok musel dělat v jedné velké energetické firmě v ČR se svými podřízenými pohovory ve stejně stupidním duchu, nicméně po dvou zaměstnancích jsem šmahem zavrhl tyhle bláboly a zaměřil se raději na palčivost problémů v praxi a spíše se snažil hledat společnou shodu a řešení. Na papír se vsak museli napsat cíle v podobě neskutečných žvástů, jinak by to neprošlo. Tak se pak není čemu divit, že personalisté pokládají stejně stupidní otázky uchazečům o zaměstnání, mají to totiž v pracovních postupech. Dnes si na tohle už pouze s úsměvem vzpomenu, protože jsem šel raději dělat sám na sebe. Kdybych si totiž vybíral kvalitní zaměstnance, zajímal bych se hlavně o jeho znalosti a zkušenosti a tím praxi. Bláboly levorukých studentíků s vylhaným životopisem s podlízavým přístupem u personalistů a později u vedoucích, takový jsou pro firmu jistě terno ;-D

6 0
možnosti