Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zajímavá povolání: disciplína je základ, říká profesionální sázkař

Můžou pracovat z domova, a přitom si za pár minut vydělat statisíce. Ale taky zažívají hodiny mučivého stresu, nejistoty, padají do dluhů a depresí. Práce snů, nebo život na hraně? Svět sázkařů popsal v Magazínu DNES Ondřej Novotný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T29o29m34á92š 77V52y11k52o60u60k15a20l 8821301832688

Moc dobrý článek. Jde do hloubky, má obsah, smysl. Mám pocit, jako bych snad nebyl ani na iDnes ...

0/0
30.9.2017 23:01
Foto

J23a51n 34Č44e36r42m95á73k 4269558725947

trochu mě pobavil ten léčící se sázkař co sázením nasekal nepředstavitelné dluhy, který je chce sázením splatit a pak se sázením skončit...

Nevím, kde si půjčuje na sázky nyní, ale dle mého názoru by udělal lépe zaměřit se na nějaký solidní obor, který by mu vyplnil den (aby nemohl sázet a na sázení myslet), a zároveň spolu s ním by rostl osobnostně i finančně a postupně ty dluhy splatil. Jistě jsou způsoby, jak se s věřiteli dohodnout a nebo i na sebe požádat o osobní bankrot...

A takové obory jsou v mnoha oblastech života... Ať třeba IT, strojírenské obory, stavební aj...

+4/0
28.9.2017 15:50

K39a81r16e20l 14M68a96r53t13i46n33e26c 6968648596334

Koukám, že i Vy jste vsadil na jiné téma.

To už ta diskuze kolem tlachání pana kardinála Vám nenese očekávané výsledky ?

0/0
28.9.2017 18:45
Foto

J32a16n 36Č91e36r21m54á37k 4939318275867

ne, koukám i jinam... :-)

Ale o mě nejde, jen svatováclavské téma bylo pro mě dnes prioritou... Tedy na diskusích... Celý den na netu také nevydržím... :-)

0/0
28.9.2017 19:09
Foto

J32a59n 75Č31e78r15m22á78k 4549948165237

holt nejlepším českým sázkařem, který se tím skvěle živil byl Michal Horáček...

ostatně on potvrzuje, že v sázkách vždy vyhraje sázkovka... A být zaměstnancem sázkovky nebo pro ni pracovat je také jediná možnost, jak mít v oblasti sázek "normální" práci či zaměstnání... A jedině tak tam neprohrajete i když ani nezbohatnete... :-)

+3/0
28.9.2017 15:42

J32i39ř64í 76O28u18k47r70o82p71e51c 5200298803689

Skutečně jsou sázkaři, co se dlouhodobě sázením živí.

0/0
28.9.2017 18:39
Foto

J28a36n 77Č25e81r50m20á31k 4539698115467

ale jo, věřím... pár výjimek se jistě najde, ale chleba je to jistě tvrdý... Osobně bych to dělat nemohl... I když kdo ví, třeba až (ne)přijde důchod se budou hledat fyzicky nenáročné formy výdělku... ;-D

+1/0
28.9.2017 19:13

J90i52ř80í 78O37u98k22r68o96p56e76c 5190858823559

Ano, člověk si to musí oddřít :)

0/0
28.9.2017 19:15

P13a60v17e65l 12H97o46r93á51k 8751793335722

Úžasné. Dnes už nejen hrát hokej je považováno za práci, ale dokonce je za práci považováno sázení na hokej.

+2/−1
28.9.2017 14:46

K22a18r21e16l 26M70a55r28t12i91n24e20c 6168218706704

Nejjednodušší jako sázkaři to mají politici.

Prostě a jednoduše vsadí na blbost voličů a je jisté, že nemohou prohrát...

+10/0
28.9.2017 14:24

M58o68j38m98í94r 16S69k45á14l98a 2480532586

;-D

0/0
28.9.2017 16:52

T38o12m56a74s 49Z56a88c44e70k 3917249378

Ja se tim tak trochu uz cca 10 let zivim(primarne hlavne pokerem, ale v posledni dobe tydne "protocim" i v sazkach okolo 50k$) a u sazeni je nejvetsi problem(po tom co se to opravdu nauci a zacne to delat tka jak ma) v tom ze sazkovky cloveka nenechaji vyhravat-na vetsine z nich staci vyhrat okolo 5k$ a uz prichazeji omezeni uctu(zadny vip system a smesne limity) a novy loterijni zakon tomu take nepomohl-vsechny sazkovky vyhnal z cr(krome tech strasidelnych ceskych) a kdo se chce ucastnit musi si zaridit bydliste napriklad v rakousku :-(

+3/0
28.9.2017 13:10

J37a11r67o92m54í94r 86M74a32s91á17k 3503345766157

Tipáč/Chance je v tomhle v pohodě, máte tam zkušenost s omezením? Já ne a to jsem tam protočil fakt velký množství. Naopak Fortuna, to je jedna velká ostuda.

v červnu jsem čet, že třeba bet365 by měl tu licenci brzy získat a přitom jí pořád nemá :-/

+1/0
28.9.2017 13:16

T47o74m11a27s 32Z11a68c72e88k 3667459658

Ani jednu s uvedenych jsem nikdy nepouzival(ceske sazkovky vynechavam z principu+ maji obecne nizsi kurzy a mensi nabidku nez pinnacle tak nebyl duvod).Bet365 me uz bohuzel taky nezajima-po vyhrani vetsiho obnosu mam omezeni na cca 3$/sazka a tim padem je herna nepouzitelna.A tezko rict jestli ji jeste dostanou, z pokerovych heren ji dostali taky jen pokerstars a to v hodne osekane forme, myslim ze ceska sazkarska lobby odvedla peknou praci.

+2/0
28.9.2017 13:53

J63a81r36o87m75í23r 70M67a14s11á52k 3593135616777

pinnacle byl top ale ten taky musel v ČR přerušit/skončit. Jj sázkařská lobby, zůstaly tady 4 sázkovky a ty si dělaj co chtěj

+2/0
28.9.2017 13:57

M36o46j94m16í49r 71S50k50á69l68a 2740912356

Je fakt velký rozdíl mezi "protočil" a "vyhrál"...:-P

0/0
28.9.2017 16:54

J67i38ř77í 35O18u38k32r92o95p13e40c 5370628193119

A on to snad rozporuje? Přečtěte si smysl sdělení. Je jasné, že 5 000 000 Kč měsíčně nevydělává. To přeci ani netvrdí. Stačí, když se mu povede mít yield 1 %.

+1/0
28.9.2017 18:43

V45á32c51l23a69v 32Š42u35b93r60t 9947923238417

Je snadné sázení odsuzovat - je to tenký a kluzký led, na kterém je třeba se pohybovat obezřetně. Určitě není vhodný pro mladistvé, nebo jinak nevyzrálé osobnosti, které v něm hledají snadný zdroj příjmů. Ti většinou, pokud se včas nepoučí, špatně skončí.

Zároveň má ale sportovní sázení i mnoho kladných stránek a může člověku i poměrně hodně dát. Rozhodně to není jako házet peníze do automatu. Především je to téměř dokonalý "trenažér" pro každého, kdo hodlá podnikat. Jak se v článku píše, musíte trénovat disciplínu, nepodléhat klamu neomylnosti, být vytrvalí, umět správně vyhodnotit riziko a přiměřené riziko pak i podstoupit. A když nesázíte za nějak extra velké peníze, ani vás to nemusí moc stát. K tomu všemu je snadno a objektivně měřitelné, jaké děláte pokroky. Kdybych byl šéfem velké firmy, pak bych po úspěšných sázkařích okamžitě sáhl a obsadil je do vedoucích pozic, protože to je rozhodně lepší kvalifikace, než různé obskurní tituly jako MBA apod...

+6/0
28.9.2017 13:02

V65á28c10l31a45v 98H75r33a26d50i73l 3394848392431

tak já sem tam sázím - pokud bych ale dospěl do stadia, že bych musel vsadit vlastní peníze, tak končím, - sem tam sázím akovky na český fotbal v kurzu 1,50 a vejš - hlavně se řídím pravidlem dát tak jednu výhru a zbytek neprohry - teď jsem ovšem výjimečně neodolal na tenhle víkend a naložil jsem 1000 jen za kurz 1,30 - neprohra Plzně doma proti Bohemce v kombinaci s výhrou Slavie doma nad směšným Brnem je 99% jistota - proč ty další tři kila nesebrat, navíc sázím jen z vyhraných ne svojich, tak proč ne ;-D

.

analýza mi zabrala jednu minutu - Slavia minule klekla ve Zlíně za remízu ( tu jserm měl minule taky nasazenou v aku jako neprohru, na výhru Slavie jsem si netroufl ) a doma proti Brnu spustí samozřejmě uragán - navíc hraje v 18:00, když už bude znát výsledek z Plzně, která už teď vede o 8 bodů

.

Plzeň hraje v 15:00 a na 90 %zřejmě zvítězí, 10 % dávám klokanům jako zázrak. Tudíž Slavie bude muset dohánět manko 11 bodů nebo přinejlepším 9 bodů. Vzhledem k tomu, že vítěz ligy bere přímo bujón 350 milionů za přímý postup do CHL, nemůže si Slavia vůbec dovolit zápas "prodat" ......o Plzni nemluvě...je nemožné také, aby za této situace někdo dokázal nějak zrežírovat zápas Slavie i Plzně naráz, jako se to dělo třeba v LA lize Španělska, kde v jednom kole ruply Barcelona, Real i Atletico a sázkařská mafie si brutálně namastila kapsy

.

když na live streamu občas vidím, jak probíhají zápasy argentinské a brazilské ligy, je to někdy neskutečná komedie - na to sázet je opravdu ruská ruleta, nemá to nic společného s postavením v tabulce, nedal bych to ani bůra

.

vzhledem k tomu, že Slavia ani Plzeň ještě za 8 kol neprohrály, tak mi ty šachy docela vychází, minule jsem si dokonce do aku přidal mj. Spartu výhru nad Teplicemi, protože jsem byl přesvědčen,že Sparta už nemá jinou možnost než je rozsekat ....a k tomu ta neprohra Slavie ve Zlíně a neprohra Plzně v Bolce a bujón doma

0/0
28.9.2017 12:42

V63á78c86l62a49v 14Š47u26b61r31t 9127343128837

Máte pravdu, že ty latinskoamerické ligy jsou docela podezřelé. Třeba u brazilské Serie A je letos průměrný výherní kurz vysoko nad 3:1.

Není ale pravda, že se to nevyplatí hrát: naopak. Jen musíte sázet na outsidery a ne na favority;-)

0/0
28.9.2017 13:09

V73l23a44d18i61m39í83r 39V16y27s19o34k22ý 8152112481405

jojo, lidi chtějí úspěch (peníze) zadara... jenže nějaká aktivita a porozumění tam být musí. bojovat proti systému... to chce hodně. naštěstí sportu nerozumím ale na střední spolužáci sázeli jedna radost :D

každý kdo chce být "bezpracně" bohatý by si měl uvědomit, zda na to má mentálně a hlavně psychicky (udělat si systém a být dost silný na to ho dodržovat). znám to z akcií a věřím, že u sázení to bude podobné ;-)

+2/0
28.9.2017 12:17

Z47d12e91n39e81k 18B40e72d36n28a12r 7487986437749

Tak alespoň ten rozhovor na konci to dává trochu do rozumné roviny. Já jsem ze sázení vyléčený. Půl mega mě stála pomoc švagrovi a stejně to skončilo jeho sebevraždou. Tchýně v tom zahučela pár mega a dalších pár mega skončilo jako ne vymožitelné dluhy od nebankovek i od státu třeba na zdravotním a sociálním.

No a další kamarád před pár týdny tenhle problem řešil skokem do Ameriky. Toho lomu.... ;-(

+4/0
28.9.2017 12:04

V72á49c51l36a38v 30Š33u10b58r33t 9727683528247

Rozumné jsou všechny příběhy - ten poslední ukazuje, jak člověk dopadne, když v sázení vidí snadný zdroj zbohatnutí a včas se nepoučí. Stejně jako vaši příbuzní.

Když bude někdo bez náležité artistické přípravy chtít po laně přejít Grand Canyon, na 99% taky spadne a zabije se. Nelze z toho ale usoudit, že ho nikdo nemůže přejít. Nejdřív ovšem musí pilně trénovat nad zemí (sázet za málo), a až když to bezpečně ovládne, může se eventuálně pustit výš.

0/0
28.9.2017 12:31

P91e41t25r 22V89o64l31á20k 6539910152145

Tak kdo nedává ve fotbale proti Spartě okrádá svou rodinu.

+3/0
28.9.2017 11:14

M45o34j20m81í90r 16S83k44á61l72a 2620732196

R^;-D

0/0
28.9.2017 16:56

R20a23d12m42i15l19a 48S87i58m43č86á85k36o18v77á 5525613945595

když jsem pracovala v sázkové kanceláři, tak jsme sázeli "proti všem", to byly zaručené tutovky, které prostě vyjdou... no, v 90% nevyšly ;-D

jinak, můj bratranec byl svého času úspěšný sázkař, který přestal chodit do práce, protože si umí hodně vydělat jinak... dnes je už třetím rokem v insolvenci, pracuje u pásu za minimální mzdu... no, ty konce bývají většinou hořké...

+3/0
28.9.2017 10:55

V31á34c84l98a88v 76Š42u65b84r17t 9627293788507

Po jak dlouhé době usoudil, že je úspěšný? Po týdnu, po měsíci, po roce? To je důležité. Pravděpodobně to usoudil příliš brzy a zaměnil štěstí za umění.

0/0
28.9.2017 21:53
Foto

J12i79ř50í 29D77v47o81ř66á25k 5855909330948

Osobně preferuji povolání, která mají užitek pro lidstvo. Třeba čistič kanalizace v Indii ( kasta nedotknutelných ) je daleko výše v řebříčku hodnot, než " profesionální sázkař " .

+3/−7
28.9.2017 10:32

J63a97r15o90m98í76r 12M52a84s35á24k 3223655726537

ohromný "vtípek" :-/

+3/−1
28.9.2017 10:34
Foto

J62i79ř94í 24D18v45o33ř38á37k 5335839560768

To není vtípek, to je můj názor.

+2/−1
28.9.2017 10:36

J63a18r97o17m65í80r 77M67a79s25á63k 3513755966267

existují sázkové kanceláře, které generují zisk, jaké ony mají užitek pro lidstvo? No a pak je tu skupina sázkařů, kteří využívají své znalosti a snaží se tyto sázkové kanceláře přechytračit a z toho zisku jim trochu ukrojit když už něco nabízejí. Proč by to mělo být v žebříčku hodnot někde dole?

+5/0
28.9.2017 10:42

V53á36c17l22a74v 38Š14u45b90r75t 9257593398687

Zajímavé je, že právě ti nejužitečnější jsou nejubožejší;-)

Touto proletářskou perspektivou (nic proti ní) můžete odsoudit každého druhého, který se také snaží zbohatnout na úkor jiných. Akorát často mnohem méně férovými prostředky, než ten sázkař, který musí riskovat, pracovat a být v něčem opravdu dobrý. Měřítko jeho úspěchu či neúspěchu je objektivní a spravedlivé, na rozdíl od jiných oblastí.

+2/0
28.9.2017 11:32

P77a67t25r30i35k 88S75v37o16b55o84d93a 3849811636415

Máme mu tu málo ztroskotanců. Ještě je podporujte....

+1/−1
28.9.2017 10:13

M72o42j47m16í84r 10S26k71á81l48a 2590722166

A přitom stačilo napsat: sázkovou kancelář nejde porazit...:-P

0/−1
28.9.2017 10:13

J41a50r30o48m97í12r 57M47a30s50á18k 3503255296607

samozřejmě jde

+3/0
28.9.2017 10:23

M37o80j52m31í80r 59S13k82á22l33a 2830762516

Jednorázově určitě ano;-)

+3/−2
28.9.2017 10:26
Foto

J38i13ř30í 73D15v63o55ř86á78k 5165929510918

Sbevraždou ? Nesázením ?

+1/−2
28.9.2017 10:27

J38a65r68o79m64í43r 10M94a38s90á56k 3383665176247

psal jsem to níže - surebety

0/0
28.9.2017 10:28
Foto

J35i15ř93í 81D63v79o46ř94á54k 5545729350658

Jistě. Stejně jako profesionální gembleři poznají, kdy bude automat dávat.

+2/−5
28.9.2017 10:35

J51a74r65o60m90í83r 66M24a95s85á19k 3473895106227

pardon ale zjistěte si nejdřív co znamená surebet a pak pište své ironické komentáře... pakliže vám nepomůže ani google k pochopení, pak vám není pomoci. Holt asi matematika nebude váš silný obor

+3/0
28.9.2017 10:39

M72i45l47a55n 40N71o53v10o98t68n37y 4576297734347

Vzhledem k tomu, že solidní sázkovky mají rovinu třeba 1.9x1.9,je najít surebet skoro nemožné. Sázkovky si dávají moc velký pozor, jaké kurzy vypsala konkurence a aby se stalo, že na výhru domácího byl v jedné sázkovce kurz 2.1 a ve druhé kurz na hosta taky 2.1 v podstatě v dnešní době nejde. Jestli se tohle stane, tak to bude nějaký mini turnaj, kde zase budou přísne limity na výši sázky. Taky se může stát, že poté co vsadite na jedničku a chcete jinde vsadit na dvojku, tak vám tu druhou sazku sázkovka nemusí přijmout. Takže tolik o tom vašem surebetu. Vydělávat se na tom nedá. Dokažte opak svými tikety.

+3/0
28.9.2017 10:56

J20a70r74o39m85í26r 90M76a75s33á57k 3983395296847

1) dám vám aktuální příklad - zkuste si najít na tipsportu a sazkabetu badminton - zápas Meis - Rouxel na Czech open - na tipáči kurz 1,7 ku 1,91, na sazce 1,47 ku 2,45. Ta hladina 1,7 ku 2,45 stačí na jistou výhru - to je jen příklad, který teď momentálně vidím, kdy výhra je miniaturní i při vysokém vkladu, ale občas se najdou zápasy, kde se dá vydělat třeba i 10 tisíc, samozřejmě člověk musí mít kapitál.

2) Jinak já už tak nesázím, od té doby co vyšel nový loterijní zákon, který zakázal virtuály typu bet365, pinnacle apod.

3) dost těch špatných kurzů je na Tipsportu, který se dost často vymyká ostatním sázkovkám, které mají kurzovou hladinu +/- na stejné výši.

4) ano, většinou se jedná o mini turnaje, kdy sázkovka těžko určí jak ten zápas bude vypadat, ale o to jde - pochopit a vědět kde hledat

+2/0
28.9.2017 11:03

M44i72l79a34n 31N19o17v26o93t93n97y 4746667914627

Tady je problém ten, že vás na ten badminton solo nechají vsadit sotva pár tisicovek

0/0
28.9.2017 12:36

J35a46r50o70m75í47r 71M60a24s95á81k 3683705326817

na sazce jsem omezenej, takže nevim kolik to tam povolí. Vy si pořád budete hledat něco, abyste to ponížil, co? Na ostatní věci mi nezareagujete? ;-D sázet a vydělávat jde, než se zaved s novým rokem ten loterijní zákon, tak jsem vydělával tak 30 - 40 tisíc každý měsíc, čistě jen na surebetech a věnoval jsem tomu tak 2 hodiny za týden výhraně o víkendu. Máte k tomu něco?

0/0
28.9.2017 12:58

M71i24l79a24n 34N64o77v93o52t25n13y 4546797454867

Ja si myslím, že sazenim se lze určitě dlouhodobě živit, ale nevěřím, že jde nejak dlouhodobě profitovat na surebetech a spoléhat se na ně. To může být nějaká jednorazovka, když bookmakeri fakt ustreli, ale jak píšu, ustreli na malých sportech nebo malých turnajích a nenechají vás to za moc vsadit. Takže i kdyby to bylo 10 procent, což u je hodně, tak na tom moc nevydelate. Ale jestli jste na tom fakt vydělával 40k měsíčně, já vám to přeju, jste výjimečný případ :)

+3/0
28.9.2017 13:07

J51a33r83o23m96í20r 58M67a53s46á71k 3213645386487

já ale netvrdím, že tím se dá živit, že by se člověk moh s klidným srdcem vybodnout na práci. To nejde už jen z toho důvodu, že to v rukou má ta sázkovka a kdykoliv může kohokoliv odstřihnout.

Vy pořád argumentujete tím, že malé turnaje jsou víc omezeny co se týče vkladu - u některých sázkovek ano, u některých nikoliv. Já to právě měl založený na tenisových turnajích ITF, na nich jsem vydělal tolik kolik jsem psal. A na těch dvou hlavních sázkovkách kde jsem to jel, mě neomezili... Jednorázovka to nebyla, věřte mi, u toho tenisu to šlo sázet výhradně o víkendu (Tipsport ty malé turnaje vypisuje až od semifinále, tzn. o víkendu) ale zato každý víkend se tam objevilo tak 4 - 5 dobrých příležitostí.

0/0
28.9.2017 13:14

M49i45l92a22n 31N83o93v52o66t97n57y 4516967544717

A 1.7x2.45 je v podstatě rovina, to jsou promile zisku

0/0
28.9.2017 12:46

J92a90r25o36m54í57r 83M57a35s70á23k 3553365766627

ježišmarja proto jsem taky psal, že to je jen příklad abyste věděl, že to jde. Já už to nehledám ale dříve se našly mnohem hodnotnější kurzy typu 1,5 ku 4,3 apod.

Přesně jsem věděl, že budete argumentovat tim, že to je skoro rovina

0/0
28.9.2017 12:56

J52a22r65o14m75í67r 60M67a23s13á56k 3803275246497

5) máte pravdu v tom, že sázkovky si dávají dost pozor a když už něco najdu, tak mě buď nechají nebo nenechají vsadit a pak kurz sníží na rovinu ostatních, to je doména především Fortuny.

6) není problém s nepřijetím sázky - na Tipsportu jde tiket stornovat do 5 minut. Tzn. vsázel jsem tam, pak dal na té druhé sázkovce a pokud sázku nepřijali, na Tipsportu jsem stornoval tiket

+2/0
28.9.2017 11:11

J67a60r23o80m52í79r 95M38a83s89á65k 3863675506177

a ještě za 7) třeba u tenisu, kde jsem sázel já je potřeba si dohledat jak je to u které sázkovky s pravidly při skreči. Dřív to bylo hodnocena jako výhra/prohra dnes se vrací vklady. Ale je důležitý vědět jestli je to u obou sázkovek kde se surebet sází, bylo by blbý kdyby na jedný vraceli vklad a na druhé brali tiket jako prohru. Ve výsledku tedy při skreči je výhra 0 Kč, což je nejhorší varianta. Samozřejmě tohle riziko u sportů jako je volejbal odpadá

0/0
28.9.2017 11:13





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz