Diskuse k článku

Banky začínají proměňovat své pobočky. Boj o klienty má další rozměr

Do bankovního světa zasáhla digitalizace. Klienti už nemusí chodit na pobočky, mohou finance spravovat po internetu i mobilu prakticky odkudkoli. Přesto bankovní pobočky dál existují a nejspíš nikdy nezmizí. Naopak. Začínají dostávat nový rozměr a vzhled. Ostatně, podívejte se sami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M66a71r88i54e 13M58e29t91l60i93c72k87á 9391364361452

Ano, boj o klienty má další rozměr. Já dnes potřebovala vložit peníze na účet u Komerční banky, navštívila postupně tři její pobočky a až ta třetí pobočka mi umožnila ty peníze na účet vložit. Tomu říkám služba klientovi. Hlavně aby nemuseli hnout malíčkem, leda tak vnutit půjčku a někoho oškubat..... Už jen ten poplatek 70Kč za to, že si vezmou peníze, přepočítá je stroj a podají k podpisu vytištěný papír je zhůvěřilost........ že prý za manipulaci s penězi. Pokladní v obchodě manipuluje s mnohem většími částkami mnohem častěji v pracovní době a bez poplatku.......

+2/0
27.11.2017 22:33

M26a92r38e89k 46K45a84l65i70n15a 3799944915128

MOtivuje to lidi k bezhotovostním převodům... A proč Vám proboha dvě pobočky odmítly vzít peníze???

0/0
28.11.2017 15:36

P94a57v60e54l 35N46e33d78o57m89y87l 4691862679563

No tak banku můůžete docela lehce změnit. u Equa bank musíte sice na vklad hotovosti zaplatit v České pošty, ale pak vám ten poplatek banka vrátí na účet

0/0
29.11.2017 12:23

M85i60l63o41š 31S72e89t63í51k 3399309354130

Třeba u Air Bank vložíte hotovost na účet přes bankomat (vkladomat) zcela zdarma a nonstop.

0/0
29.11.2017 12:57
Foto

D88a42v53i49d 96J67u91ř77i40č78k81a 7106972925238

za posledni rok sem byl v bance jen když sem přecházel k jiné bance a moje stará banka poslala k určítému datu všechny peníze na novéj učet a pak si inteligentně strhla peníze za vedení učtu a peníze tam poslat už nešlo a musel sem tam dojít osobně tu stovku vložit .. zřejmně dobrej oddíl

+5/0
27.11.2017 19:07

M80i10c58h75a96l 96P24i28n28d40j60a80k 5323674967127

Rajfka?

0/0
28.11.2017 23:17

D94a26v96i75d 68K57n44a29p89e98k 8637184306845

Možná jsem ze staré školy nebo příliš konzervativní (je mi 36 let). Ale když vidím pobočku zařízenou v infantilním stylu s kostičkami, židličkami jak z MŠ a nápisy na zdi, tak mám vždy pocit, že taková firma považuje svoje klienty za infantilní slabomyslné jedince.

A k takové firmě prostě podvědomě nemám důvěru.

+14/−1
27.11.2017 16:18

R58o30m73a95n 49Č70e39c71h59u15r90a 6272349317659

Tak stačí se podívat na většinu bankovních reklam, tam je to víceméně potvrzeno...

+4/0
27.11.2017 17:32

D17a20v55i71d 81K78n14a81p95e47k 8227524246565

Je zase pravda, že infantilním slabomyslným jedincům se lépe nacpe nějaký úvěr, který nepotřebují, a pokud možno s nevýhodnými podmínkami. A jako bonus se jim dá tužka a batoh v hodnotě 200 Kč.

Takže takoví se musí na pobočce cítit dobře a mít pocit, že interiér pobočky odráží jejich svět.

+4/0
27.11.2017 17:36

M17a96r59e20k 97J55a11n59e57č70k56a 1417656543461

Chodit na pobočku banky v dnešní době a konkurenci? Naposledy to bylo, když jsem rušil účet u Ery, protože už mě ty jejich výpadky net bankovnictví a neobtěžování se aspoň zaslat info předem a také cokoliv nutnost řešit na pobočce, prostě přestalo bavit. Na poště jsem ovšem nepochodil, i když to v reklamách vždy nezapomenou zmínit a chtě nechtě jsem musel na jejich pobočku, kde jsem si zase musel počkat dobrých 30 min. Ostatní úředníci tam totiž byli pouze do počtu přepážek. Když to srovnám s bankou, jako je třeba Airbank, je tam tak propastný rozdíl, že to ty jejich interiérové výmysly nezachrání ani omylem, ale očividně to stále nepochopili, pokud nechtějí, aby jejich služby využívali pouze důchodci, kteří mají na vše už moře času.

0/0
27.11.2017 16:06

V70l76a39d19i97m34í91r 53K62r57y13c79h25t90á10l12e57k 4852569137972

To je super.

Já bych raději kdyby fungoval smartbanking nebo aspoň internetové bankovnictví.

V Poštovní spořitelně od rána nejede ani jedno, ale na webu hlásí, že je všechno ok.

+1/0
27.11.2017 14:53

A92n67t24o33n19í15n 60S96v11o34b46o48d36a 3584763449222

banky dřív ohromovaly klienty velikostí banky, já jsem zvolil banku, která má malé pobočky se sympatickými úředníky, chodím tam zařizovat pro firmu, osobní účet ovládám po internetu, stejně i firemní, bez poplatků ušetřím za položky účetní :-)

+5/0
27.11.2017 11:22
Foto

M14a58r81t15i16n 57P49i52š31t44o66r70a 8538828786969

Když jsem před lety mimořádně na takové nové pobočce byl, tak mi trochu vadilo, že jsem si neměl kam odložit bundu a sedět jsem musel vedle pracovnice banky u společného monitoru. Klasické uspořádání by mi vyhovovalo víc.

I když jsem ocenil dvojí přihlašování do stejné aplikace (klient i pracovnice banky) jako technicky zajímavé řešení.

+3/0
27.11.2017 11:22

K82a66r83e25l 39D40o80h62n69a39l 2241143615508

Bohužel, české banky nepochopily podstatu servisu, pokud před vámi sedí namachrovaný úředníček, který vám dává najevo jak moc ho svými otázkami obtěžujete, zadne žlute plastove

+5/0
27.11.2017 10:52

K18a83r67e28l 23D91o91h74n87a67l 2121283285698

židličky nepomůžou.

+3/0
27.11.2017 10:54

T15o53m88á56š 94S20y38n89á56č 4126769352269

Ačkoli již pár let studentem nejsem, tak mám pocit, že dospělí studenti nemají choutky sedět v infatilním dětském koutku jak je prezentováno na fotkách z Komerční banky ve studentské pobočce.

Čmáranice na stěnách, všechny světové časy, židličky jak ze školní jídelny, automat na tyčinky a barevné kostičky fakt od banky nechci.

+16/0
27.11.2017 10:16

L96u79m16i34r 36N31o61v32a43k 8691563696478

jediná airbank pochopila, že člověk nechce koukat na záda monitoru, kde cosi bankéř kliká a mluví o pomalém systému... opravdu přijdu na pobočku třeba jen vložit peníze a otevřou mi dveře, pozdraví, nevadí, že přijedu po cestě z práce na kole nebo mám psa a nehrajou si na nějaký šílenosti, který známe z čních bank... jakože mi v komerčce uzavře spoření a k tomu vnutí pojištění, který neni potřeba, člověk nevidí, co tam v monitoru dělá, ona se tváří paní bobková z jiřáku jakože normálka obsluhuje milionáře a se mnou se zahazuje atd.

+7/0
27.11.2017 10:10

D74a90v91i95d 57K37n21a61p91e63k 8847344566665

Interér pobočky mě naprosto nezajímá. Jen vyhozené peníze. Úroky, poplatky a podmínky pro vedení účtu nebo získáni půjčky jsou rozhodující. A funkčnost internetového bankovnictví.

+10/0
27.11.2017 9:42

M39a79r92t20i26n 46L65i75n76h18a60r77t 5913958185815

Tento přístup dokazuje nejlépe TV reklama na AirBank:

Nalevo zapšklý prďola u dubového stolu, napravo šíkovný "yuppík" v košili a kravatě u "high tech" interiéru... :-D

+6/0
27.11.2017 9:25

J20a29r98o34s72l63a98v 64M15a28r96v15a44n 2867520486127

Typicky je to tak, ze kdyz chcete neco vy (mimo placeni nebo kontroly uctu), musite bezet na pobocku, ale kdyz vam zavola clovek z banky s "vyhodnou nabidkou", najednou jde vsechno po telefonu.

+1/0
27.11.2017 8:50
Foto

D73a93n 92R63u76b46í52n 4113183249

Já nebyl v bance už roky. Mám ty internety. Co za komedii si tam pověsí nebo co za masturbaci tam designéři předvedou je mi jedno.

+10/−1
27.11.2017 8:41

M24a87r96t58i29n 65T83e81s74a14ř 2569413663253

Já byl před necelými dvěma lety. Kvůli hypotéce - refinancování se po internetech handluje trochu blbě, zejména pokud proces musel perfektně klapnout během 2 týdnů a žádný z dokladů se nesměl ztratit (a kontrola dokladů nesnesla prodlevu). Na internetech nikdy nevíte, u koho email skončí, kdo na to zapomene, kdo za to může, kdo to zašantročil, s kým jste mluvil předtím, s kým potom. Jednal jsem po celou dobu s jednou jedinou paní v kamenné pobočce v krajském městě a podmínky více než výhodné.

Jinak mám samozřejmě taky ty internety.

+1/0
27.11.2017 9:20

A92n55t20o27n68í70n 42S30v18o38b88o31d23a 3884553529622

komunikuji emailem, je to jasné a prokazatelné, řeči jsou jen řeči a co nám slíbili v jedné bance, to jsme nikdy nedostali, protože úředník podal chybné informace, při reklamaci služby tam již nepracoval :-(

0/−1
27.11.2017 11:33

I81v70a 55K83r50i27š31t47o85f 9778130690730

E-mail bez digitálního podpisu je nic..

0/−1
27.11.2017 16:36

A59n95t69o18n14í92n 94S30v83o63b27o47d64a 3914143609632

když je to email z firmy, tak se s tím dá něco uhádat. Při osobním setkání a ústním slibu nemáte nic v ruce. Syn kupoval ojeté auto, v inzerátu slibovali záruku rok na motor, udělal jsem si snímek obrazovky a uložil. Za půl roku se motor rozsypal, po krátké komunikaci a odeslání inzerátu, autosalon opravu provedl na své náklady, bylo to dost přes 10 000 Kč, takže si choďte na pobočku a věřte ústním slibům :-)

+1/0
27.11.2017 17:16

D17a68v70i49d 86V16r40k68o59č 1422270558446

Takový interiér patří do nové nebo relativně moderní budovy. Když se něco podobného nacpe do historického objektu, vypadá to nepatřičně. Příkladem může být KB Krajinská v Českých Budějovicích.

0/0
27.11.2017 7:59

P43e77t54r 44K32r13e39j77z73e85k 7489876

Také se řadím mezi klienty kteří si vyřídí vše od stolu nebo přes telefon,před deseti lety jsem býval klient ČS. a přechod k malé internetové bance byl šok,vše zadara.

+17/0
27.11.2017 6:36

D28a69n26i49e50l 64J47a39n19k38o 9219929320202

Marně pátrání v paměti kdy jsem byl na pobočce banky ....

0/0
27.11.2017 6:35

J18a62n 77B45e43n61e12š 5379295838695

jak vypada pobocka je asi to posledni co me zajima.. jsem rad kdyz tam nemusim kvuli kazky kravine. Potrebuju si vyrid veci co nejjednoduseji, kdykoli online a co nejlevnejs.

+28/0
27.11.2017 1:23

K19a56r81e56l 33N38o93v84o11t98n86y 1704515204912

Je sice hezké vědět co banky dělají pro získání nových klientů, od kancelářských prostor až po "náborové" akce, ale nikde se nepíše jaká zlepšení dělají pro své stálé klienty! Zda ti dostávají např. bonusy za věrnost bance, či slevy na nějaké operace atd.! Bohužel nic moc. A zacházení se stálým klientem? Např. jsem se nepohodl v jedné nejmenované bance ( oni mají na právníky) a nechal jsem si převádět účet k jiné bance,. Hned po té, co jsem o převod účtu zažádal, jsem měl 4 telefonáty z jejich nějaké pobočky z Ústí s dotazy proč se chci s nimi rozloučit. Po vysvětlení slečně na call centru jsem se domníval, že to vzali na vědomí. Naopak pak volali ještě jiné dámy a slibovaly co vše dostanu když zůstanu, ovšem nejvíce mne dostala jedna z nich ,která mi tvrdila, že jistě jde o vzájemné nepochopení, že ředitel jejich pobočky, od které odcházím měl pravomoc mým požadavkům vyhovět!! A že to jistě byla pouhá chyba v komunikaci, tak jsem jen8-o

+20/0
27.11.2017 1:04

J61a18n 15C33e48r43n51y 5985925303255

Take bych mohl jmenovat jednu takovou nejmenovsnou banku. Situace stejna jako pres kopirak. Stejne jsem odesel...

+2/0
27.11.2017 5:32

R95o49m14a35n 26K41a96c64h79l55í89ř 7563611141810

to zní jako story ze spořitelny =D ...taky sem jim dával písemný dotaz, proč platím za něco co mají v reklamě jako bezplatné..."to máte účet starší generace, stačí když si zajdete na pobočku a tam Vám to pořeší"...jakože, cože?...na pobočku sem zašel a účet zrušil =D ...od té doby mám účty dva a v bance sem byl 1x...

+6/0
27.11.2017 6:14

F97i47l19i19p 74H17r93b33e69k 2494290246590

Stejné praktiky jako má třeba dnes O2 u EU roamingu. Pokud si o neřeknete o roaming zdarma, můžete dál vesele platit roamingové poplatky. A já bych si naivně myslel, že to je samozřejmost (jako u jiného nejmenovaného operátora).

+4/0
27.11.2017 8:44

I30v75a 14K81r63i13š23t97o44f 9958720700380

jTakhle mi volali stále z jedné banky. Sjednala jsem u nich jednorázové cestovní pojištění a pak mi STÁLE volali, že si se mnou chtějí sjednat účet. Nestačilo jim slušně říci, už mi nevolejte, nic nechci, až jsem se musela ohradit, že toto už považuji za obtěžování a ještě jednou mi zavoláte, obracím se na policii, že mne otravujete. Už nezavolali nikdy.

+1/0
27.11.2017 16:13

J54a54r21o16m27í57r71a 43L61a52m61i83c20h49o87v55á 6807650753222

dovolím si tipovat ČS, mě také přemlouvali.

0/0
27.11.2017 16:49

L81u14c59i79e 84J74i97ř11í67k10o12v22á 4469133772493

Je mi jedno, jak působivě či přívětivě to na pobočce vypadá... Skutečně je mi vrcholně nepříjemné, když bankéřka po telefonu probírá s klienty záležitosti, které jsou skutečně soukromé... A leckdy a leckde to slyší celá pobočka... Rv Zlaté uzavřené kanceláře ;-)

+17/−1
27.11.2017 0:16

J91a39r84o38m54í54r 30V13í16t 2464591551685

Na pobočce jsou vázáni mlčenlivostí. A vyřídit si věci z domova je třeba pro invalidy takřka jediná možnost, pokud se jim dělá při cestování špatně.

+1/0
27.11.2017 1:23

J32a56k32u43b 81Z97a49m53a45z87a37l 4633255308693

Nic to ale nemeni na tom, ze takove hovory nepatri do openspaceu plnych cizich lidi (klientu).

+22/0
27.11.2017 5:01

J35i91ř53í 43S43v39a68š17e87k 9164818133179

Přesně. Když už jdu do banky, tak bych ocenil trochu soukromí a nemusí tam být ani barevné zdi a židle.

+15/0
27.11.2017 5:22

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz