Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Banky začínají proměňovat své pobočky. Boj o klienty má další rozměr

Do bankovního světa zasáhla digitalizace. Klienti už nemusí chodit na pobočky, mohou finance spravovat po internetu i mobilu prakticky odkudkoli. Přesto bankovní pobočky dál existují a nejspíš nikdy nezmizí. Naopak. Začínají dostávat nový rozměr a vzhled. Ostatně, podívejte se sami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M86a15r68i58e 19M29e10t67l49i86c67k62á 9511634801902

Ano, boj o klienty má další rozměr. Já dnes potřebovala vložit peníze na účet u Komerční banky, navštívila postupně tři její pobočky a až ta třetí pobočka mi umožnila ty peníze na účet vložit. Tomu říkám služba klientovi. Hlavně aby nemuseli hnout malíčkem, leda tak vnutit půjčku a někoho oškubat..... Už jen ten poplatek 70Kč za to, že si vezmou peníze, přepočítá je stroj a podají k podpisu vytištěný papír je zhůvěřilost........ že prý za manipulaci s penězi. Pokladní v obchodě manipuluje s mnohem většími částkami mnohem častěji v pracovní době a bez poplatku.......

+2/0
27.11.2017 22:33

M18a14r97e93k 34K50a61l11i93n96a 3179184685858

MOtivuje to lidi k bezhotovostním převodům... A proč Vám proboha dvě pobočky odmítly vzít peníze???

0/0
28.11.2017 15:36

P96a71v90e45l 65N95e13d38o67m11y11l 4711932649453

No tak banku můůžete docela lehce změnit. u Equa bank musíte sice na vklad hotovosti zaplatit v České pošty, ale pak vám ten poplatek banka vrátí na účet

0/0
29.11.2017 12:23

M33i38l71o61š 90S78e47t81í64k 3419469534670

Třeba u Air Bank vložíte hotovost na účet přes bankomat (vkladomat) zcela zdarma a nonstop.

0/0
29.11.2017 12:57
Foto

D64a21v22i90d 97J63u88ř95i71č15k96a 7836862795468

za posledni rok sem byl v bance jen když sem přecházel k jiné bance a moje stará banka poslala k určítému datu všechny peníze na novéj učet a pak si inteligentně strhla peníze za vedení učtu a peníze tam poslat už nešlo a musel sem tam dojít osobně tu stovku vložit .. zřejmně dobrej oddíl

+5/0
27.11.2017 19:07

M95i91c61h55a95l 64P69i67n45d56j76a16k 5593894367147

Rajfka?

0/0
28.11.2017 23:17

D52a45v72i55d 88K19n72a39p74e49k 8617334736765

Možná jsem ze staré školy nebo příliš konzervativní (je mi 36 let). Ale když vidím pobočku zařízenou v infantilním stylu s kostičkami, židličkami jak z MŠ a nápisy na zdi, tak mám vždy pocit, že taková firma považuje svoje klienty za infantilní slabomyslné jedince.

A k takové firmě prostě podvědomě nemám důvěru.

+14/−1
27.11.2017 16:18

R13o98m11a84n 71Č78e89c56h12u93r52a 6762449307569

Tak stačí se podívat na většinu bankovních reklam, tam je to víceméně potvrzeno...

+4/0
27.11.2017 17:32

D39a15v44i11d 76K41n51a16p89e17k 8827884266305

Je zase pravda, že infantilním slabomyslným jedincům se lépe nacpe nějaký úvěr, který nepotřebují, a pokud možno s nevýhodnými podmínkami. A jako bonus se jim dá tužka a batoh v hodnotě 200 Kč.

Takže takoví se musí na pobočce cítit dobře a mít pocit, že interiér pobočky odráží jejich svět.

+4/0
27.11.2017 17:36

M24a18r44e70k 79J73a17n58e15č63k35a 1397956423781

Chodit na pobočku banky v dnešní době a konkurenci? Naposledy to bylo, když jsem rušil účet u Ery, protože už mě ty jejich výpadky net bankovnictví a neobtěžování se aspoň zaslat info předem a také cokoliv nutnost řešit na pobočce, prostě přestalo bavit. Na poště jsem ovšem nepochodil, i když to v reklamách vždy nezapomenou zmínit a chtě nechtě jsem musel na jejich pobočku, kde jsem si zase musel počkat dobrých 30 min. Ostatní úředníci tam totiž byli pouze do počtu přepážek. Když to srovnám s bankou, jako je třeba Airbank, je tam tak propastný rozdíl, že to ty jejich interiérové výmysly nezachrání ani omylem, ale očividně to stále nepochopili, pokud nechtějí, aby jejich služby využívali pouze důchodci, kteří mají na vše už moře času.

0/0
27.11.2017 16:06

V13l21a74d51i82m45í44r 26K32r96y45c60h91t20á77l88e88k 4732359867852

To je super.

Já bych raději kdyby fungoval smartbanking nebo aspoň internetové bankovnictví.

V Poštovní spořitelně od rána nejede ani jedno, ale na webu hlásí, že je všechno ok.

+1/0
27.11.2017 14:53

A18n16t63o56n49í80n 98S80v74o47b44o19d37a 3864943189462

banky dřív ohromovaly klienty velikostí banky, já jsem zvolil banku, která má malé pobočky se sympatickými úředníky, chodím tam zařizovat pro firmu, osobní účet ovládám po internetu, stejně i firemní, bez poplatků ušetřím za položky účetní :-)

+5/0
27.11.2017 11:22
Foto

M43a84r79t90i22n 72P43i22š24t47o36r73a 8458658696549

Když jsem před lety mimořádně na takové nové pobočce byl, tak mi trochu vadilo, že jsem si neměl kam odložit bundu a sedět jsem musel vedle pracovnice banky u společného monitoru. Klasické uspořádání by mi vyhovovalo víc.

I když jsem ocenil dvojí přihlašování do stejné aplikace (klient i pracovnice banky) jako technicky zajímavé řešení.

+3/0
27.11.2017 11:22

K91a93r15e20l 93D42o64h44n44a56l 2591103515638

Bohužel, české banky nepochopily podstatu servisu, pokud před vámi sedí namachrovaný úředníček, který vám dává najevo jak moc ho svými otázkami obtěžujete, zadne žlute plastove

+5/0
27.11.2017 10:52

K33a81r80e52l 40D50o17h93n95a42l 2301443355428

židličky nepomůžou.

+3/0
27.11.2017 10:54

T72o16m39á80š 74S63y44n91á89č 4966529102299

Ačkoli již pár let studentem nejsem, tak mám pocit, že dospělí studenti nemají choutky sedět v infatilním dětském koutku jak je prezentováno na fotkách z Komerční banky ve studentské pobočce.

Čmáranice na stěnách, všechny světové časy, židličky jak ze školní jídelny, automat na tyčinky a barevné kostičky fakt od banky nechci.

+16/0
27.11.2017 10:16

L44u55m65i23r 43N69o59v23a54k 8921923356288

jediná airbank pochopila, že člověk nechce koukat na záda monitoru, kde cosi bankéř kliká a mluví o pomalém systému... opravdu přijdu na pobočku třeba jen vložit peníze a otevřou mi dveře, pozdraví, nevadí, že přijedu po cestě z práce na kole nebo mám psa a nehrajou si na nějaký šílenosti, který známe z čních bank... jakože mi v komerčce uzavře spoření a k tomu vnutí pojištění, který neni potřeba, člověk nevidí, co tam v monitoru dělá, ona se tváří paní bobková z jiřáku jakože normálka obsluhuje milionáře a se mnou se zahazuje atd.

+7/0
27.11.2017 10:10

D47a96v97i71d 89K59n16a31p71e37k 8267774346875

Interér pobočky mě naprosto nezajímá. Jen vyhozené peníze. Úroky, poplatky a podmínky pro vedení účtu nebo získáni půjčky jsou rozhodující. A funkčnost internetového bankovnictví.

+10/0
27.11.2017 9:42

M29a41r91t82i10n 39L31i72n47h39a28r85t 5733748295275

Tento přístup dokazuje nejlépe TV reklama na AirBank:

Nalevo zapšklý prďola u dubového stolu, napravo šíkovný "yuppík" v košili a kravatě u "high tech" interiéru... :-D

+6/0
27.11.2017 9:25

J22a46r55o56s26l47a92v 27M17a91r92v96a71n 2287480456187

Typicky je to tak, ze kdyz chcete neco vy (mimo placeni nebo kontroly uctu), musite bezet na pobocku, ale kdyz vam zavola clovek z banky s "vyhodnou nabidkou", najednou jde vsechno po telefonu.

+1/0
27.11.2017 8:50
Foto

D81a40n 81R62u20b91í94n 4963733589

Já nebyl v bance už roky. Mám ty internety. Co za komedii si tam pověsí nebo co za masturbaci tam designéři předvedou je mi jedno.

+10/−1
27.11.2017 8:41

M67a53r13t84i41n 12T53e24s78a31ř 2779703803473

Já byl před necelými dvěma lety. Kvůli hypotéce - refinancování se po internetech handluje trochu blbě, zejména pokud proces musel perfektně klapnout během 2 týdnů a žádný z dokladů se nesměl ztratit (a kontrola dokladů nesnesla prodlevu). Na internetech nikdy nevíte, u koho email skončí, kdo na to zapomene, kdo za to může, kdo to zašantročil, s kým jste mluvil předtím, s kým potom. Jednal jsem po celou dobu s jednou jedinou paní v kamenné pobočce v krajském městě a podmínky více než výhodné.

Jinak mám samozřejmě taky ty internety.

+1/0
27.11.2017 9:20

A73n74t17o45n33í10n 29S90v82o77b90o44d46a 3644123539592

komunikuji emailem, je to jasné a prokazatelné, řeči jsou jen řeči a co nám slíbili v jedné bance, to jsme nikdy nedostali, protože úředník podal chybné informace, při reklamaci služby tam již nepracoval :-(

0/−1
27.11.2017 11:33

I59v51a 87K35r73i14š17t61o94f 9278130680230

E-mail bez digitálního podpisu je nic..

0/−1
27.11.2017 16:36

A40n21t58o44n87í44n 84S59v72o72b38o76d69a 3354923959642

když je to email z firmy, tak se s tím dá něco uhádat. Při osobním setkání a ústním slibu nemáte nic v ruce. Syn kupoval ojeté auto, v inzerátu slibovali záruku rok na motor, udělal jsem si snímek obrazovky a uložil. Za půl roku se motor rozsypal, po krátké komunikaci a odeslání inzerátu, autosalon opravu provedl na své náklady, bylo to dost přes 10 000 Kč, takže si choďte na pobočku a věřte ústním slibům :-)

+1/0
27.11.2017 17:16

D88a22v34i70d 27V28r92k22o98č 1702100828376

Takový interiér patří do nové nebo relativně moderní budovy. Když se něco podobného nacpe do historického objektu, vypadá to nepatřičně. Příkladem může být KB Krajinská v Českých Budějovicích.

0/0
27.11.2017 7:59

P82e26t31r 68K46r79e84j12z75e66k 7689106

Také se řadím mezi klienty kteří si vyřídí vše od stolu nebo přes telefon,před deseti lety jsem býval klient ČS. a přechod k malé internetové bance byl šok,vše zadara.

+17/0
27.11.2017 6:36

D85a78n58i57e13l 77J23a65n39k38o 9899439510222

Marně pátrání v paměti kdy jsem byl na pobočce banky ....

0/0
27.11.2017 6:35

J91a64n 32B87e73n84e75š 5459895228555

jak vypada pobocka je asi to posledni co me zajima.. jsem rad kdyz tam nemusim kvuli kazky kravine. Potrebuju si vyrid veci co nejjednoduseji, kdykoli online a co nejlevnejs.

+28/0
27.11.2017 1:23

K10a87r22e21l 62N22o55v65o70t41n49y 1444635954912

Je sice hezké vědět co banky dělají pro získání nových klientů, od kancelářských prostor až po "náborové" akce, ale nikde se nepíše jaká zlepšení dělají pro své stálé klienty! Zda ti dostávají např. bonusy za věrnost bance, či slevy na nějaké operace atd.! Bohužel nic moc. A zacházení se stálým klientem? Např. jsem se nepohodl v jedné nejmenované bance ( oni mají na právníky) a nechal jsem si převádět účet k jiné bance,. Hned po té, co jsem o převod účtu zažádal, jsem měl 4 telefonáty z jejich nějaké pobočky z Ústí s dotazy proč se chci s nimi rozloučit. Po vysvětlení slečně na call centru jsem se domníval, že to vzali na vědomí. Naopak pak volali ještě jiné dámy a slibovaly co vše dostanu když zůstanu, ovšem nejvíce mne dostala jedna z nich ,která mi tvrdila, že jistě jde o vzájemné nepochopení, že ředitel jejich pobočky, od které odcházím měl pravomoc mým požadavkům vyhovět!! A že to jistě byla pouhá chyba v komunikaci, tak jsem jen8-o

+20/0
27.11.2017 1:04

J85a27n 97C53e36r86n27y 5345875293795

Take bych mohl jmenovat jednu takovou nejmenovsnou banku. Situace stejna jako pres kopirak. Stejne jsem odesel...

+2/0
27.11.2017 5:32

R86o92m82a33n 50K87a46c12h12l89í10ř 7533761251440

to zní jako story ze spořitelny =D ...taky sem jim dával písemný dotaz, proč platím za něco co mají v reklamě jako bezplatné..."to máte účet starší generace, stačí když si zajdete na pobočku a tam Vám to pořeší"...jakože, cože?...na pobočku sem zašel a účet zrušil =D ...od té doby mám účty dva a v bance sem byl 1x...

+6/0
27.11.2017 6:14

F77i80l79i51p 30H67r91b80e97k 2584470456840

Stejné praktiky jako má třeba dnes O2 u EU roamingu. Pokud si o neřeknete o roaming zdarma, můžete dál vesele platit roamingové poplatky. A já bych si naivně myslel, že to je samozřejmost (jako u jiného nejmenovaného operátora).

+4/0
27.11.2017 8:44

I67v82a 62K34r90i82š34t61o82f 9468900600970

jTakhle mi volali stále z jedné banky. Sjednala jsem u nich jednorázové cestovní pojištění a pak mi STÁLE volali, že si se mnou chtějí sjednat účet. Nestačilo jim slušně říci, už mi nevolejte, nic nechci, až jsem se musela ohradit, že toto už považuji za obtěžování a ještě jednou mi zavoláte, obracím se na policii, že mne otravujete. Už nezavolali nikdy.

+1/0
27.11.2017 16:13

J60a92r12o85m72í30r38a 91L19a46m53i45c98h21o94v21á 6847740123522

dovolím si tipovat ČS, mě také přemlouvali.

0/0
27.11.2017 16:49

L60u43c29i36e 75J62i92ř89í81k93o43v88á 4909313162983

Je mi jedno, jak působivě či přívětivě to na pobočce vypadá... Skutečně je mi vrcholně nepříjemné, když bankéřka po telefonu probírá s klienty záležitosti, které jsou skutečně soukromé... A leckdy a leckde to slyší celá pobočka... Rv Zlaté uzavřené kanceláře ;-)

+17/−1
27.11.2017 0:16

J77a22r84o26m16í92r 58V46í19t 2874901711395

Na pobočce jsou vázáni mlčenlivostí. A vyřídit si věci z domova je třeba pro invalidy takřka jediná možnost, pokud se jim dělá při cestování špatně.

+1/0
27.11.2017 1:23

J49a97k71u87b 18Z46a26m72a74z20a19l 4373475208243

Nic to ale nemeni na tom, ze takove hovory nepatri do openspaceu plnych cizich lidi (klientu).

+22/0
27.11.2017 5:01

J12i64ř54í 76S14v94a43š71e88k 9854458673849

Přesně. Když už jdu do banky, tak bych ocenil trochu soukromí a nemusí tam být ani barevné zdi a židle.

+15/0
27.11.2017 5:22





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz