Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a12k73u24b 68F16e53i51f92a68r 7359819676429

Samozřejmě že havarijko přestává být atraktivní, jelikož pojišťovny plní podle svých tabulek, nikoli podle reality trhu.

Koupíte auto za milion, avšak podle pojišťovny má za tři roky cenu 300 tisíc. Což většinou neodpovidá ceně na trhu a už vůbec to nezajímá servis, při nacení opravy novými díly.

+21/−1
doporučit
22.3.2018 9:18

M13a59r58t34i11n 11S46v52o72b76o19d50a 7695707946662

Cit: "Jak přibývá doplňkových služeb k povinnému ručení, roste zároveň i jeho cena." Ta věta je myslím poněkud zavádějící.

Proč na férovku nenapsat, že většina pojišťoven na povinném ručení prodělává, a proto prostě potřebují zdražit? Jen se každá z pojišťoven pochopitelně ostýchá, protože je jasné, že zdražením může poslat část klientů ke konkurenci... - tím vzniká trochu patová situace, kdy každý hráč na pojišťovacím trhu by chtěl zdražit, ale nejradši by byl tím posledním, kdo to udělá.

Pokud mám správné informace, tak spíše než "přibýváním doplňkových služeb" je zdražení způsobeno potřebou krýt rostoucí škody (např. čím dál větší soudem přiznané odškodné za škody na zdraví a životech).

Osobně mám lepší pochopení pro zdražení mého povinného ručení, když tyto důvody znám, než když je přede mnou (a celou veřejností) pojišťovny tají. Ale samozřejmě stejně si radši vyberu pojišťovnu, která mne pojistí nejlevněji (a přitom bude solidní ve smyslu, že bude mít mou důvěru, že případně vzniklé škody uhradí).

+13/0
doporučit
22.3.2018 9:31

J48a97r97o33s52l36a72v 22K34a79d16l65e20c 5711949402651

Nemůže nahradit havarijní pojištění. Havarijní pojištění kryje většinu škod, které si způsobíte sami a kryje též škody u kterých nezjistíte pachatele včetně odcizení vozu. Povinné ručení je v základu jen pro povinné odškodnění těch, kterým škodu způsobíte a různé jeho nadstavby jsou za příplatky. Většinu z těch příplatků řeší dobří prodejci aut takzvanou zárukou mobility. A v neposlední řadě je havarijní pojištění rychlejší při vyřizování škody zejména ve sporných případech. Raději dám 5tisíc za spoluúčast, než abych čekal na opravení vozu půl roku...

+9/−1
doporučit
22.3.2018 7:28

K74a74r47e77l 98N56o44v65á31k 8518904957132

jako hlavní nevýhodu vidím ve výpočtu pojistky, kdy se to stále počítá z objemu a ne z výkonu.

příklad 1,0 l vykon 100 kw pojistka za 1500 kc

objem 3,0 l vykon 60 kw pojistka za 5000 kč

dále pak mě vytáčí, že o body příchází člověk na koho je pojistka a né kdo tu nehodu zavinil. 10 let bez nehod a stejnak mám v čkp 2 nehody a bonusy skoro žádné. Rv

výpočet je starý 20 let a že by to někdo předělal je ani nenapadne. ;-O

+6/0
doporučit
22.3.2018 19:52

P81a31v73e68l 43P68ř43e53č49e75k 4853456986306

to jsou fakt srandisti ti z Allianz, viz ti řidiči s velkým nájezdem a malou nehodovostí, ročně najedu 25tis+, celkem mám najeto těsně pod 500tis, jedna nehoda (na parkovišti jsem v noci při couvání před snad 10 lety škrábnul někomu zadní blatník) a z web kalkulačky té Allianzní bandy mi vypadlo povinné ručení 478 Kč/měs, tj. 5736 Kč/rok. U konkurence platím něco přes 3 tis.

Už se nedivím že si panáček z Allianz libuje nad těmi řidiči, to že je to sen pojišťovny mu věřím, nehodovost nula nula nic a příjem z toho tak 2x víc než jinde. Tihle řidiči jsou pro ně dar z nebes, to je kšeft když ne století, tak aspoň desetiletí. :-)

+6/0
doporučit
22.3.2018 11:49

M41a10r80t78i83n 94K95o56l88á48ř 1505634679315

Povinné ručení nenahrazuje zatím havarijní.... To snad chápe každý ne? Nebo mi nějaké povinné ručení zaplatí opravu mého auta když ho rozbiju? Nějaké ty asistenční nesmysly jsou jen prvním krokem k jednomu pojištění, ale zcela určitě nenahrazuje havarijko

+4/0
doporučit
22.3.2018 19:41

J81a25r31o97m83i90r 51H38o35b95l22i34k 1985617425

Byly články o "revoluci" v povinném pojištění a nějak se nám to asi zadrhlo. Byl to jen pokus nalákat klienty, nic víc. Podle mne, by revoluci udělalo, kdyby povinné pojištění bylo dvojí. Na auto, klidně jen podle kubatury a typu (osobní malé x velké, nákladní podle tonáže,...) a na řidičák. S poměrem třeba 40:60 a bonusy a malusy se počítají jen řidičům. Z praxe se ví, že bourají řidiči, ne auta.

Chápu, že pro držitele řidičáku, který jede na velikonoce a o vánoce k dětem by to byla poměrově darda, ale takový řidič je z pohledu vyježděnosti nejnebezpečnější. A eliminovalo by se, že s autem nebourajícího taťky jede synáček jak se služebním a vysype se 2x do roka. A malusy má taťka, synáček je čistý jak lilium. A zmizely by z registru řidičáky, které nejezdí.

Ale to není na akci pojišťoven, tohle by musel pořešit zákon - povinnost mít pojistku na auto i na řidičák.

+1/0
doporučit
23.3.2018 21:18

A10l36e48š 84M89a50r19c27o28l 5857350263789

10 let staré BMW s tímto motorem a nájezdem bych chtěl vidět :D

+1/0
doporučit
23.3.2018 9:53





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz