Diskuse k článku

Sedačku vrátit nemůžete z hygienických důvodů, tvrdil e-shop

Nákup v e-shopu má své výhody, nakupujeme z pohodlí domova, zboží je nám doručeno až domů a navíc můžeme od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů odstoupit. Jenže co dělat, když obchodník naše právo na odstoupení neuzná? Jak přiblížíme na konkrétním problému naší čtenářky, důležité je na svých právech trvat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50a85n 87P82o76s68p67í96š70i79l 5511319268119

Redaktor by měl do článku ještě doplnit info, jak je to s dopravným. Solidní e-shop zrealizuje vrácení zboží na vlastní náklady, ale už se nám stalo, že jsme platily dopravy obě my. Nebo zlodějská Alza, před jedněmi Vánoci jsme vraceli televizi, protože neuměla to, co bylo ve specifikaci, vezli jsme jí přímo do prodejny a soudruzi nám naúčtovali 500 Kč za to, že to budou muset znovu zabalit. Již nikdy více...

0/0
12.4.2018 23:12
Foto

J90a68n 37Č52e68r27m25á52k 4869238805327

nj, "nejlepší" jsou e-shopy typu Václav Novotný, vše pro domácnost, (pokud takový shop skutečně existuje, omlouvám se, jde o obecný příklad) který vlastní jeden člověk a nabízí zboží za skvělou cenu.

Vy si objednáte např. pračku za skvělou cenu, on ji někde koupí, přepravní služba mu ji doveze (nebo ani ne) , on přepíše papíry, přirazí si balné, dopravné apod. v dost vysoké ceně a stejná dopravní služba ji doveze od něho k vám,...

Pokud ji přes všechny možné peripetie, které se objeví přesto vrátíte, brzy ji prodá jiným zájemcům, dokud si ji někdo nenechá...

Dnes je opravdu mnohem lepší koupit o fous dražší výrobek od zavedeného prodejce. Ušetří to spoustu času i nákladů a nervů...:-)!!

+2/0
7.4.2018 11:22

L83u63k94á73š 31M39u45s49i82l 1482424548497

Prostě další z klasických českých podvůdků, které dozorující státní orgány tolerují a naprosto neplní svoji roli - v tomhle případě ČOI, jindy zase ČTÚ a další...

Už několik měsíců třeba s ČOI řeším jednoho vykuka, co si účtuje poplatek za platbu kartou, přestože je to zcela jasně zákonem zakázané.

Mám vyjádření Dtestu i ministerstva financí, že dělá co nesmí, i ČOI mi potvrdila že to nemá dělat, dokonce i ČT o něm natočila reportáž, ale nic se neděje, peníze nevrátil a vesele ten poplatek vybírá dál.

Prý se mám o tech pár korun soudit, nebo tankovat jinde. Prostě není nad to, když se stát stará o své občany....

+7/−2
6.4.2018 20:58

M63i70l21e27n40a 62K13l16o92u68č75k16o71v77á 2406440626712

Dobrá reklama. Co chtěli, to mají.;-D

+3/0
6.4.2018 14:34

R17o60m91a14n 71S33t49o50n16e80k 1429623579231

proto nakupuji přes Amazon ten takové blbosti neřeší a rovnou posílá bud nové zboží nebo peníze

+5/0
6.4.2018 11:39

O87d88s96t15r97a21n33ě20n73ý 38U25ž87i88v11a53t97e10l

Uživatel požádal o vymazání
+3/0
6.4.2018 12:14

J85a20n 41Z80í62d45e90k 5479711759341

Kolik nabytku jsi uz pres Amazon koupil? :)

+4/0
6.4.2018 15:38

R81o69m53a44n 54S86t26o73n71e42k 1339393619421

já žádný, ale nábytek má Amazon v nabídce

0/0
6.4.2018 17:48

J31a75n 25V82e31l94e52k 2156938315307

Už jsem taky zažil nepříjemnou reklamaci. Koupil jsem přes Eshop lednici. Po rozbalení jsem potřeboval otočit otevírání dveří na druhou stranu. Když jsem to udělal dveře nahoře drhli. Reklamaci jsem musel uplatnit u autorizovaného servisu. Ty se přijeli podívat a řekli, že objednají nové. Ovšem na moji žádost, že chci reklamační protokol mě poslali do háje, že nic takového nedávají (Ze zákona mají povinnost ho vydat). Nechtěl jsem to riskovat a zboží jsem vrátil ve 14 denní lhůtě. Naštěstí mi eshop vyšel vstříc a poslali mi jinou lednici s tím že tu starou odvezli.

0/0
6.4.2018 11:19

T75o60m51á97š 59N43o31v85o51t49n29ý 4920708108717

No a co plánuje COI-ka s tím neustálým porušováním obchodních podmínek e-shopu dělat ? Čekat, až se zase odvážně přihlásí jeden ze sta napálených zákazníků ?

+21/0
6.4.2018 10:47

M36a81r64t76i56n 57M97a58i85k29s17n25a76r 3334293868482

A co s tím mají dělat? Z těch XX tisíc eshopů nakoupit a vrátit všechno zboží? :D Kde by na to nabrali lidi?

0/0
6.4.2018 16:24

P32a68v92e45l 28V24é37b20r 5469862222221

To po nich, samozřejmě, nikdo nechce. Ale tady myjí případ porušení zákona, tak to mají vyřešit do konce (tj. CITELNĚ potrestat e-shop) a ne jenom konstatovat, že zákazník byl v právu - a nic víc.

0/0
7.4.2018 7:08

M38a15r24t20i93n 22Š86i37m47e72k 4320264748315

Jen zveřejnění na takové obchody platí, nic jiného

+13/0
6.4.2018 10:38

J89i43ř66í 97B66á64r11t95ů 7342764649533

Jen pro doplnění, vrácení zboží s poškozeným obalem je problém, pokud obal slouží k používání výrobku. Týká se to třeba modelů autíček, kdy se počítá s vystavováním modelů v poloprůhledných krabičkách.

0/−7
6.4.2018 10:17

V54á53c40l68a45v 84N30o79v15ý 4968319631458

S tím si dovolím nesouhlasit. Model autíčka je samozřejmě možné z obalu vyjmout a následně od smlouvy odstoupit.

+8/0
6.4.2018 10:22

M90i48r74e10k 51T28u23r38e79č69e22k 4783322210252

"..nelze od smlouvy odstoupit z hygienických důvodů.." je jen typicka ukazka 100+1 vymluv e-shopu.. Hlavne si nakupujte pres internet, co na tom ze sve zbozi vidite jen na obrazku, obleceni nepasuje, nabytek ma jinou barvu apod...

0/−19
6.4.2018 9:21

J13i38ř58í 66K80o67l42í96n77e37k 8460957933260

Nakupuji přes internet a nikdy jsem neměl podobný problém. V klidu domova vyberu, objednám. Nejsem-li spokojen, odstoupím od smlouvy a nikdy nebyl problém...

Naopak nemám rád mnohdy neprofesionální chování v kamenné prodejně, fronty apod. Ale pokud to někomu nevadí, proč ne...

Každý preferuje něco jiného.

+18/0
6.4.2018 10:14

J91a22n 12Z62í74d25e35k 5959821579511

Zkusil sis alespon letmo precist ten clanek?

"...e-shop má totiž v Ostravě i kamennou prodejnu, kterou zákaznice navštívila, zboží tedy viděla na vlastní oči..."

+7/−2
6.4.2018 10:46

M24i42r83e41k 60T45u33r68e26č51e56k 4393492950122

Přečetl. Ale to jeste neznamena ze musi dostat identicky produkt.

0/−1
6.4.2018 10:58

J93a69n 47Z63í54d34e95k 5459661669591

No a kde je 100% jistota? Copak si z elektra beres treba presne tu vystavenou TV, ktera tam uz pul roku jede nonstop? Ne, vezmes si jiny novy zabaleny kus ...

+11/−1
6.4.2018 11:02

M14a17r85e29k 30Š79i16m51o48n 2824117458428

Paní si vyzkoušela zboží stejného typu, skutečnou objednávku provedla přes internet. Pokud by sedačku koupila v kamnném obchodě a konkrétní kus si odvezla, pak by se na ní tento paragraf nevztahoval.

+3/0
6.4.2018 14:34

O13d76s78t52r69a61n72ě16n59ý 79U54ž87i41v37a33t55e77l

Uživatel požádal o vymazání
+3/0
6.4.2018 11:38

R74o26m81a56n 38S47t48o95n70e49k 1879103229111

a kdyby jste viděl v jakým stavu vrací zákaznici zboží, s toho by se asi české eshopy zbláznili ;-D;-D

+2/0
6.4.2018 11:41

O57d37s43t85r74a81n36ě82n93ý 60U98ž33i61v96a87t91e56l

Uživatel požádal o vymazání
0/0
6.4.2018 11:45

R60o72m72a66n 29S88t13o64n37e82k 1809293739711

Amazon má jediné pravidlo musíte mu poslat minimálně 50 % zboží které jste si objednal a nesmí chybět hlavní produkt to jestli je to od bláta,mokré chybí tomu obal atd.... je mu absolutně jedno a podle tohoto i vypadá ;-D;-D;-D

0/0
6.4.2018 11:51

O92d58s31t26r53a54n61ě51n28ý 94U80ž65i81v32a76t49e60l

Uživatel požádal o vymazání
0/0
6.4.2018 11:55

R14o24m87a24n 37S55t81o68n34e78k 1589913109161

většina lidi to neví, dělal jsem dost dlouho v návratovém centru takže vím jak to funguje. zažil jsem že zákazník vrátil klávesnic ze které tekla voda jak mu spadla do bazénu, samozřejmě peníze dostal zpátky, v Českým eshopu scifi . ;-D;-D

+2/0
6.4.2018 12:05

O18d31s66t50r11a44n53ě42n39ý 15U42ž77i90v11a46t66e36l

Uživatel požádal o vymazání
0/0
6.4.2018 12:13

H24a76n77a 66M40á59r43o47v76á 2621916734957

Vracet vlastní vinou poškozené zboží je sice prasárna, ale souhlasím, že se taková politika obchodu vyplatí. Já i v Česku nakupuju dražší věci, včetně oblečení, zásadně tam, kde to mohu vrátit, i když koupím v kamenném obchodě. Přece jen po vyzkoušení doma v klidu se ledacos ukáže.

0/0
7.4.2018 9:28

S68y50l21v85i58e 97T41u30r41k95o27v73á 2197557452454

"kdyby jste", "s toho","eshopy by se zbláznili"

Jestli si to tady bude číst osoba, která vás na základce měla naučit češtinu, tak se jistě zblázní taky.

+3/0
7.4.2018 4:25

M54a44r11e96k 63Š81i24m43o74n 2584867288728

Některé české obchody tohl teky umí, například Zoot.

0/0
6.4.2018 14:35

M47i51r78e46k 69T63u30r91e41č12e14k 4453932280582

Taky HODNE nakupuji v cinskem obchode, (nevim jestli ho muzu jmenovat uz mi tu smazali prispevky kvuli "reklame" zacina na Ali*****). 2x mi nedorazilo zbozi, penize mi byly vraceny. Ale to se stane, objednal jsem jiz nejmene 150 produktu. Jednou mi dorazilo zbozi mirne odlisne a ja si stanovil kolik z ceny chci vratit a to se mi do halire vratilo. Hlavni vyhoda je ze tam nalezam veci a ceny (soucastky, elektroniku) ktere bych tady nenasel ani kdybych si boty prosoupal. Strucne 99.9% spokojenost.

+1/0
6.4.2018 17:30

H13a57n84a 24M97á92r41o60v93á 2201246544177

Souhlasím, vrátili mi sami i částku v řádu pár pár desetikorun, když zboží nedorazilo. Kupuju tam spoustu drobností, které se tady buď nevyskytují nebo, častěji, je prodávají různé e-shopy několikrát dráž.

+1/0
7.4.2018 9:30

J45a37r71o78s68l81a88v 26M80a14r54v35a52n 2137510406657

Copak, zakaznik si do zasedacky ukaknul?

0/0
6.4.2018 8:08

K13a44r32e20l 85M89a43r88t35i41n86e56c 6688318246554

Ono stačí když má ten "meteórizmus", to i takovou sedačku svými větry dokáže během chvilky učinit skutečně dále nepoužitelnou.

+1/0
6.4.2018 8:56

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz