Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R47a77d38i25m 17K74a75l94a58s 2550636222361

Já vždy žasnu nad tím, že všichni tihle lidé žijí v představě, že základní touhou všech lidí je učit se ovládat stále nové a nové systémy, které nejsou evolucí stávajících (to by nebyl takový problém), ale revolucí...

+67/0
doporučit
28.6.2018 8:10

P66e79t87r 76M51a11r29š41o47u54n 5265128756866

Grafy si schovejte na porady vedení, to se manažerům líbí.

Nějaký koláč rozložení plateb je mi jedno, navíc nemám čas každou platbu kontrolovat a ručně řadit do příslušné kolonky (automatika stejně patlá bez ručního zásahu úplně jinam, kategorie jsou divné)

Já potřebuji udělat převody, nastavit prikazy, mít přehled o platbě. Což tedy mám i v "zastaralém" Servisu.

Nojo není tak barevný, rozlezlý po obrazovce a in.

A aplikace? Zdaleka neumi tolik co servis24. Ale to nevadí, budeme u George tvrdit, že to je ta jeho lepší funkce :P

+65/−1
doporučit
28.6.2018 1:09

M58a40r15c23e91l53a 19H43o93r66á94č53k89o62v44á 7607382833798

Pán je sice digitální nadšenec, ale musí si uvědomit, že ten milion lidí co George zatím nevyzkoušel jsou spíš počítačoví amatéři. Osobně nemám vůbec zájem a čas se učit něco nového, nadšená z toho tedy rozhodně nejsem. A aby na mě někde banka blikala na PC mým jménem a mohla jsem si to pěkně vybaravit podle svého vkusu, o to taky nestojím. Já chci co nejjednodušší možnost jak mít přehled o penězích a poslat někam platbu, to je celé.

+57/−2
doporučit
28.6.2018 7:29

M46a59r34t42i52n 14F10r22a98n98t33i22š22e40k 7875270643535

Já fakt nepotřebuji, aby mi internetové bankovnictví říkalo jménem. Naopak dávám přednost jednoduchému rozhraní a zejména plné funkčnosti.

+39/0
doporučit
28.6.2018 8:43

K42o70n68r26a32d 84S30l80a97d21e66k 3967858259422

Servis24 je ok, nechci žádnou inovaci.

+28/0
doporučit
28.6.2018 11:16

O31l39d37ř34i97c61h 18S91c41h19n43a70b54l 4823227120445

Je mě přes osmdesát let, jsem rád, že ještě zvládnu Servis 24 který pro placení služeb je dostačující. Chytrý telefon mám, ale hlavně pro focení, ostatní služby nepoužívám, protože na to pořádně nevidím. Na to mám internet s velkou obrazovkou. Takže po 62 letech se se Spořitelnou rozloučím a půjdu jinam.

+55/−6
doporučit
28.6.2018 5:35

Z79d17e95n22ě21k 29A36. 48U21r71b16a87n 7557120230172

Před lety jsem studoval střední školu technického směru a jeden starý moudrý ptofesor nám stále opakoval - Neopravuj, co není rozbité... To, že většina klientů ještë jede na Servis24 o něčem svědčí, bude asi na čase jít o banku dál, stačí, že už ted je člověk tak trochu za exota, když řekne, že je u ČS....

+58/−7
doporučit
28.6.2018 8:06
Foto

J89a11n59a 92K66o90z33á77k37o16v87á 23V74o97l85r19á32b26o78v29á 9293204205111

Když se budu bít v prsa, jak jsem česká firma (i když to je jen na oko), tak určitě nebudu svoje služby nebo výrobky pojmenovávat George. Asi nějaký manažerský blok směrem ke svým "českým" uživatelům.

+28/−1
doporučit
28.6.2018 9:42

V84á85c88l12a14v 84K16o30n63í74č91e21k 1519503221255

příkladem zmršeného IB je dodnes mBanka a její přechod ze starého dobrého na nový neumětelský. Prostředí, kde jste několik minut hledali, odkud se provádí jednorázový příkaz, to nejzákladnější co čekáte od IB opravdu není dobré prostředí. Teď už to trochu poladili, ale v dobách před několika lety, kdy představili nové, krásnější a barevnější s ještě více vysmátými lidmi, to bylo strašné.

+20/0
doporučit
28.6.2018 8:36

O72n44d83ř22e47j 34F46i72l29í78p32e85k 1430871592797

Aby grafy a analyzy v George meli vyznam, musite si sednou a naparovat pul rok stare platby na jejich oduvodneni. Pak mozna zjistite kolik utracite za zabavu a kolik mate financni rezervu. Jenomze tim data davate i sve bance a nejen sobe. Za odmenu pak nedostanete ani slevu na hypotece, nebo pojisteni...

Uprmine, me na George totalne vadi, ze tam nemohu pripojit vic uctu, firemni ucet, nebo ucet manzelky. Nemam prehled o platbach, zahranicnich plabach, trvalych platbach atd.

Ale hlavne ze se stale opakuje, jak je to super!

Ale to je porad dokola - vznikne produkt, ktery projde vyvojem a zacne byt temer dokonaly a sup, musime inovovat a vse se zahodi a zacne se opet obevovat kolo...

+24/−1
doporučit
28.6.2018 1:50

V89á57c17l80a11v 31K73o51n10í66č59e98k 1159743661805

nechápu, kde bankéři berou jistotu, že jim někdo stojí o analýzy utrácení a kategorizaci výdajů. Předpokládá to totiž, že všechny výdaje půjdou z jednoho účtu což ve 100% nejde. Minimálně hotovostní operace má každý a to nemluvím o lidech, kteří mají účtů více, platí kreditkou, mají hypo a úvěry a na straně aktiv i stavebka a investice atd. Já teda jsem mačo a v evidenci si vedu každou utracenou korunu, ale nikdy by mě nenapadlo dělat to v IB.

+19/0
doporučit
28.6.2018 8:30

R13o62b56e83r35t 96V62i59l48i26m82o34v62s30k86ý 1749255214308

Něco léta funguje. Zvyknete si a potom přijdou s kravinou, která nepřinese žádnou hodnotu navíc. Možná že dozraje čas na změnu bynky. Uvidím, jaká to bude kravina. Už nyní je jisté, že člověk bez telefonu je odříznut od ovládání účtu. To je opravdu přínos.

+24/−2
doporučit
28.6.2018 7:45

P92e43t41r 23B50e69d42n22á79ř 1733461671544

Zajímalo by mě, jestli se najde někdo natolik hloupý, aby jim hezky zakategorizoval svoje platby, aby pak oni měl jednoduchý data mining. Jinak George je samozřejmě nafouknutá bublina a pokus o vytahování osobních dat. Navrch jak je zvykem, je to polofunkční a testují to v ostrém provozu na uživatelích, kteři jim za to platí.

+16/0
doporučit
28.6.2018 8:42

P21e51t81r 79Š40e75s54t92á94k 6576413841478

Lidi si žádali zážitkové bankovnictví, tak ho tedy dostanou. Zažijete trochu dobrodružství, něco nového se naučíte, poznáte nové lidi z helpline... A to jen za drobný měsíční poplatek, prostě k nezaplacení.

+13/0
doporučit
28.6.2018 14:20

K48a87r78e79l 83V83a92n54a72s 2471715488150

Pokud servis24 skonci, skoncim i ja. George je katastrofa.

+13/0
doporučit
28.6.2018 8:11

A23l91e84x82a84n12d58r 37V22i20d48n16e44r 1487660377975

to je videt ze sporku ridi lidi co neznaji vubec svoje klienty

je tam strasne duchodcu a ty se naucili pracovat se servis24 a ted jsim cpou tuhle barevnou sragoru

vyzkousel jsem ji a nevidim zadny prinos jen je to barevny a neprehledny

+21/−3
doporučit
28.6.2018 10:07

Z84b10y38n12ě31k 53J43a10n89d62a 7733102475141

A já s přechodem na George končím se Spořitelnou...

+19/−3
doporučit
28.6.2018 7:02

L20u41d35ě61k 61N17o22v71ý 2391369203351

Opravdu netoužím po tom, aby se platby prováděly automaticky samy, jak to popisuje pan bankéř na příkladu taxi. Co když zrovna z nějakého důvodu nesouhlasím s cenou? Navíc, bezpečnost takového systému je řádově nižší. Pohodlí je pěkná věc, ale lenost se může hodně nevyplatit. Chci si své finance řídit a rozhodovat o nich sám. Aplikace, která by vždy sama a za každých okolností věděla, co chci, neexistuje a nikdy existovat nebude.

+11/0
doporučit
28.6.2018 12:09

M77i39r73o49s44l36a26v 74S61v70o20b12o91d48a 2513814949

Odcházím jinam Česka spořitelna se měni k horšímu a nemusím zažit Všechno.

+11/0
doporučit
28.6.2018 9:03

M48a83r37t73i16n 38M74a18t86a15s 1298859235705

Geore je zatím nedodělaný produkt, dosud nemá na s24. Nekomunikuje zcela s účtem, nemá např. propojené uložené účty. takže když chci platit, musím stejně do s24, protože se mi nechce znovu definovat všechny přjemce. Pro mě george pouze jako info o zústatku a proběhlých platbách, jinak Rv

+11/0
doporučit
28.6.2018 8:49
Foto

O60n70d10r97e41j 56V30a96l87o47u10s19e19k 4950721477551

Hmm, co tu čtu příspěvky, tak jsu rád, že jsem mamku už před časem přesvědčil ke změně banky.

+11/0
doporučit
28.6.2018 8:10

M55i31c47h54a11l 63R88e54j84z27e91k 5636567475791

Nevim, ale podle me je to paskvil, ktery stejne v tuto chvili nefunguje. Zlatej Servis. Hlavne me irituji ty ruzne kolace, ktere jsou absolutne k nicemu a delaj z toho jen Disneyland.

+10/0
doporučit
28.6.2018 9:56

M58a20r43e14k 12N37e18t69o26l84i84c13k48ý 6204230718

Nepřehledná omalovánka George je pro mě nepřijatelná. Nechám si účty u konkurence, spořitelnu zruším.

+10/0
doporučit
28.6.2018 8:23

P49a27v82e30l 68R14o36h59á17č20e53k 8554391377425

Byl jsem spokojen v mBank do té doby, než tam nasadili veselé a barevné internetové bankovnictví. Od Fio mě vyhnal ten odporný ksicht toho jejich reklamního bezdomovce. U Airbank jsem zatím spokojen, co se týká jednoduchosti IB, i jinak.

Tragedie ČS je, že mají docela dobře fungující investiční fondy, s jednoduchým Servis 24 start. Až na mě přijde George, kterého jsem viděl už v Rakousku, půjdu holt jinam.

+10/0
doporučit
28.6.2018 7:52

J41a10n 29B59u97b62i67k 9452281472607

Existuje takové léty osvědčené pořekadlo "Never Change Running System", česky "nešťourej do toho, co funguje". Každý profík se ho snaží držet, věda proč. Možná by si ho měli vzít za své i nejrůznější manažeři neustále přicházející s novými a novými vizemi.

+9/0
doporučit
29.6.2018 13:46





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz