Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V65e48r17o79n80i84k32a 97Š90k53v81á33r73o41v62á 5151220846466

Ze svých studentských let, kdy jsem občas brigádničila v samoobsluze na pokladně, vím, že je dosti jednoduché, aby byl jeden kód načten dvakrát. Od té doby účty kontroluji, zda tam nějaká položka není vícekrát, než kolikrát ji mám v košíku a ároveň zkontroluji i ceny.

+4/0
doporučit
15.8.2018 8:30

V45í72t 90P96r11č28í83k 9148430124180

Problém je ve středním a vyšším managementu řetězců. V centrále Aholdu nebo Tesca nákupčí denně přecení v systému třeba i pár stovek produktů. Vedoucí prodejen však při současném chronickém nedostatku personálu mají co dělat, aby vůbec zabezpečili základní provoz. Tj., aby někdo přijímal zboží, někdo je skládal do regálů, aby nebyly prázdné, a také, aby zákazník u pokladny nestál 35 minut, než přijde na řadu. Z toho vyplývá, že těžko budou mít k dispozici jednoho či více pracovníků, kteří by celou směnu jen obcházeli regály a měnili cenovky. Pár nespokojených zákazníků u pokladen je pro manažery některých řetězců prostě jen nutné zlo. A jak stojí vlastně i v článku, vylívat se vztek na pokladní, která na nastavení cen v systému nemá nejmenší vliv, může dnes opravdu jen ubohý primitiv.

+2/0
doporučit
15.8.2018 20:50

P37a76v12e47l 57Š52ť42a96s28t32n86ý 7580719815307

Které obchody účtují správně? To by snad naprosto samozřejmě měly všechny, ne? Vím, že tomu tak není, o to je to smutnější.

+2/0
doporučit
15.8.2018 6:53

J61i48t85k53a 52J83a54n70ý25r15o73v50á 6158613960806

To je sice hezké řešení, ale v hodně odchodech Vás při focení vyhodí.

+1/0
doporučit
17.10.2018 12:29

F87i94l82i26p 14T31ř35e83b20a 6723240658236

Netřeba zákazníky škubat špatně napsanou cenou, na to existuje mnohem účinnější, legální fígle.

+1/0
doporučit
16.8.2018 10:13

J58i24ř29í 24M79a66c44e28k 3885595344811

Za šizení považuji i ceny zboží typu 18,90 Kč, když desetníky u nás řadu let neplatí. Proti tomu je jediná obrana – i těch 18,90 platím kartou.

+1/0
doporučit
15.8.2018 8:30

P16a85t41r82i11k 36Š45e30b51e97s62t88a 4653262406235

Píšete hezky, ale bohužel je to jinak.... stává se to celkem často v různých super a hyper - a odpověď pokladní je výdy stejná "JÁ TO MÁM NA KASE TAKTO - CHCETE TO NEBO NECHCTE?!" Na odpověď, že to chci za vystavenou cenu je vždy odpověď "TO SI NESTĚŽUJTE U MNE, JÁ JSEM TADY MALÝ PÁN".... a lidi stojící a čekající na pokladnu v tu chvíli minimálně v duchu nadávají na zákazníka, než na společnost... Když přjde vedoucí pokladen, tak to celkem dlouho trvá a ta zpravidla začne, že "PLATÍ CENA NA POKLADNĚ".... Dříve je celkem usadila věta, že bychom mohli zavolat ČOI a ona rozhodne.... Dnes se jen zakaboní a řeknou, že "ONA TADY PRODÁVÁ A JE JÍ TO JEDNO"...

+1/−2
doporučit
15.8.2018 8:43

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz