Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V96e17r95o70n59i60k57a 63Š56k13v69á40r37o94v38á 5841890636756

Ze svých studentských let, kdy jsem občas brigádničila v samoobsluze na pokladně, vím, že je dosti jednoduché, aby byl jeden kód načten dvakrát. Od té doby účty kontroluji, zda tam nějaká položka není vícekrát, než kolikrát ji mám v košíku a ároveň zkontroluji i ceny.

+4/0
doporučit
15.8.2018 8:30

V25í77t 88P41r19č56í85k 9668280814490

Problém je ve středním a vyšším managementu řetězců. V centrále Aholdu nebo Tesca nákupčí denně přecení v systému třeba i pár stovek produktů. Vedoucí prodejen však při současném chronickém nedostatku personálu mají co dělat, aby vůbec zabezpečili základní provoz. Tj., aby někdo přijímal zboží, někdo je skládal do regálů, aby nebyly prázdné, a také, aby zákazník u pokladny nestál 35 minut, než přijde na řadu. Z toho vyplývá, že těžko budou mít k dispozici jednoho či více pracovníků, kteří by celou směnu jen obcházeli regály a měnili cenovky. Pár nespokojených zákazníků u pokladen je pro manažery některých řetězců prostě jen nutné zlo. A jak stojí vlastně i v článku, vylívat se vztek na pokladní, která na nastavení cen v systému nemá nejmenší vliv, může dnes opravdu jen ubohý primitiv.

+2/0
doporučit
15.8.2018 20:50

P67a40v36e11l 83Š77ť91a53s92t49n57ý 7500129305687

Které obchody účtují správně? To by snad naprosto samozřejmě měly všechny, ne? Vím, že tomu tak není, o to je to smutnější.

+2/0
doporučit
15.8.2018 6:53

F73i37l33i96p 37T80ř13e69b29a 6323170758866

Netřeba zákazníky škubat špatně napsanou cenou, na to existuje mnohem účinnější, legální fígle.

+1/0
doporučit
16.8.2018 10:13

J24i73ř92í 39M81a16c44e39k 3145355214601

Za šizení považuji i ceny zboží typu 18,90 Kč, když desetníky u nás řadu let neplatí. Proti tomu je jediná obrana – i těch 18,90 platím kartou.

+1/0
doporučit
15.8.2018 8:30

P91a46t69r36i67k 36Š86e20b49e81s57t42a 4303532686645

Píšete hezky, ale bohužel je to jinak.... stává se to celkem často v různých super a hyper - a odpověď pokladní je výdy stejná "JÁ TO MÁM NA KASE TAKTO - CHCETE TO NEBO NECHCTE?!" Na odpověď, že to chci za vystavenou cenu je vždy odpověď "TO SI NESTĚŽUJTE U MNE, JÁ JSEM TADY MALÝ PÁN".... a lidi stojící a čekající na pokladnu v tu chvíli minimálně v duchu nadávají na zákazníka, než na společnost... Když přjde vedoucí pokladen, tak to celkem dlouho trvá a ta zpravidla začne, že "PLATÍ CENA NA POKLADNĚ".... Dříve je celkem usadila věta, že bychom mohli zavolat ČOI a ona rozhodne.... Dnes se jen zakaboní a řeknou, že "ONA TADY PRODÁVÁ A JE JÍ TO JEDNO"...

+1/−2
doporučit
15.8.2018 8:43





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz