Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K13a53r82e62l 31M11a72r25e69k 5445622743842

A protože to nefunguje jak rikaji, tak vyšel tento PR aby udělal trochu osvěty a snazili se zachranit nějaký průser...

+82/0
doporučit
1.10.2018 0:55
Foto

P40e35t82r 52D91v83o73ř12á49k 9494253402585

Jeden z nejšťastnějších dní v životě byl ten, kdy jsem překonal lenost a pohodlí a rozhodl se od České spořitelny odejít. Nikdy jsem toho kroku nelitoval.

+85/−1
doporučit
1.10.2018 4:17

M17a26r10e74k 34N93e51t98o50l10i22c52k20ý 6244310848

George je frikulíní paskvil v cool outfitu. Není to jen u spořky, v poslední době se tohle nadřazování vzhledu nad funkčností objevuje na všech frontách.

+99/−2
doporučit
1.10.2018 1:39

T91o58m55a64s 45N98o11v43a47c17e13k 7241542626132

Upřímně, pokud není někdo vázaný třeba hypotékou apod., jaký je důvod být u "spořky"? Už kolik let žádný

+59/0
doporučit
1.10.2018 0:25

J66i32ř72í 93J56u24r94á19š68e32k 8857895340707

Hloupy nazev produktu.

+70/−1
doporučit
1.10.2018 3:44

L98e81o69š 52K27ř56e89n 2698751230180

Bože, proč si všichni ti IT a manažeři myslí, že nemám jinou touhu a nic jiného na práci než se pořád učit nějaký nový software:-(;-€Rv

+50/0
doporučit
1.10.2018 7:06

M24a66r37t26i90n 37F54r86a95n54t30i47š30e74k 7705960493865

Nechci do George do doby, než pokryje alespoň plnou funkčnost servisu24. Zatím nelze obsluhovat běžný účet, nelze obsluhovat účty, je kterým mám dispoziční právo, některé oblasti nejsou přesunuty kompletně, například trvalé příkazy. Perfektně fungující internetové bankovnictví mě drželo u spořitelny. Pokud mi ho vezme odejdu.

+50/0
doporučit
1.10.2018 0:10

V41á59c18l75a72v 47D35o43k71s36a15n23s96k55ý 5581852419578

Trapné PR, kterak převléci FAQ za rádoby rozhovor.

+42/0
doporučit
1.10.2018 0:39

J66i91ř76í 94N41o13v37á25k 3782440494766

U sporky jsem kvuli hypoteky, ale musim rict, ze servis24 byl bezkonkurencne nejlepsim internetovym bankovnictvim - mam bezne ucty u KB, MBank, Unicredit,Equa bank, kde maji internetove bankovnictvi o nekolik radu horsi. Ke Sporce jsem presel kvuli hypoteky a nic moc jsem necekal, servis24 me ale velmi prijemne prekvapil. Uz jsem presel na George, je slusny, ale pro me je to bohuzel krok vedle - podobne jako u ostatnich bank uz neni tak prehledny a intuitivni jako servis24 (tam jsem nikdy nic nehledal a vse bylo na prvni pokus na 1/2 kliky). Do George uz namastili nesmyslne grafy, apod. :-( Od banky a internetoveho bankovnictvi chci jedine, aby fungovali a abych o nich v podstate nevedel - nechci zadne grafy a podobne nesmysly...

+80/−5
doporučit
1.10.2018 1:04

M55i59c50h82a44l 63M98a48r92e89k 7907563643275

Predeslemu int.bankovnictvi ten George nemuze konkurovat.Pouze grafy a barvy neznamenají funkcnost a prehlednost. Za mne spatny. Jak splatim hypoteku, jdu od nich.

+34/0
doporučit
1.10.2018 7:00

J80a82r57o73s87l43a42v 22K40o56r19t45u27s 6151474564675

Budoucí souhlasy s inkasem nejsou vidět, pokud ještě nevstoupily v platnost. Zastavené souhlasy s inkasem nejsou vidět, protože už nejsou platné, takže je nelze znovu aktivovat. Pokud není číslo účtu (třeba pomlčka) na místě, kde má být, program pouze odmítne příkaz k úhradě odeslat bez toho, aby oznámil jakoukoliv chybu. A takových základních chyb je tam spoustu, za to by každého programátora vyhodili od zkoušky na střední škole. Je to neskutečný paskvil, vymalovaný hezky barevně. Přechod na George je nejlépe spojit s přechodem k jiné bance.

+31/0
doporučit
1.10.2018 8:57

T90o93m93á80š 55L71u23d21v94í86k 5910638763116

"Do posledního klienta to nestihneme. Už v této chvíli víme, že George zatím není připraven pro právnické osoby, uživatele, kteří pravidelně investují po internetu, a další menší skupiny klientů. Řádově jde o několik desítek klientů, které čeká přechod do George až v příštím roce." takže ČS a. s. vede účty jen několika desítkám právnických osob (tedy firem)?

+29/0
doporučit
1.10.2018 0:09

S30t39a24n31i54s67l14a55v 15Č44e42š29k92a 8737976455939

Tak jsem se konečně přinutil do George přihlásit a moje reakce je naprosto jasná - tenhle barevný a rádoby "cool" paskvil vymyslel naprostý kretén. A to jsem ještě velmi, velmi zdvořilý. Jako bývalý programátor mohu říct jediné, jsem rád, že jsem už z oboru pryč a nemusím poslouchat přihlouplé manažery, kteří musí neustále "zdokonalovat" dobře fungující aplikace a tím je totálně zkonit.

Existující Servis24 české spořitelny je sice z hlediska vzhledu poněkud konzervativní (což těmto "progresivním s prominutím pitomečkům" zřejmě vadí). Jedná se ovšem o naprosto dokonalý a jednoduchý software, který funguje intuitivně, je dokonale přehledný a těžko se na něm hledá chyba. A to mohu srovnávat třeba s BankAustria nebo i jinými našimi bankami. Takže pro mě je naprosto nepochopitelné, proč v centrále Erste (pokud je mi známo) vymysleli, že tento software je třeba změnit. Ty barevné obrázky a grafy George, který vám vnucuje funkce, které vůbec nepotřebujete, jsou prostě na...

A jen tak mimochodem mi tyhle nesmysly připomínají nejnovější "vylepšení" v software "Majkrošrotu". Také spousta nových funkcí ve Windows a příbuzných programech, které vám jsou naprosto na houby.

+27/0
doporučit
1.10.2018 11:16

Š11t46e31f98a62n 70F45r34i20č43a 7622918563506

Je to neseriozní. Spořitelna doslova nedůstojně vláčí s klienty. Reklamní kampaň je postavena pouze na klíčovém slově George. Pokud klient tuto aplikaci nestáhne, tak vůbec netuší, co jej čeká. O aplikaci se předem nedozví vůbec nic.Rv

+27/0
doporučit
1.10.2018 8:18

T58o63m55á88š 15V13o82t92r88o63u44b87e59k 1470360784494

Kdo může mít ještě účet u těch loupežníků z ČS?

To bylo vysvobození od nich odejít...

+31/−1
doporučit
1.10.2018 5:10

D22a59v91i90d 27P54e11t66r68z77i95l43k33a 5511626587928

Pres 20 let delam v IT. To co je ted za modu, je naprostej des pod vedenim zpovykanejch managoru. Loni UniCredit vcelku fungujici praktickej system nahradila detskou omalovankou, ktera je totalne na... Korunu tomu dali tim, ze rozdelili databazi a pokud hledate data skrz prelom, musite nadvakrat... To jsem jeste nevidel. Ted jejich kroky nasleduje Sporka a koukam, ze to bude jete vetsi omalovanka a hovadina... Bohuzel i do financi a IT pronikaji v posledni dobe individua, kterym by clovek nesveril ani vedeni vlastniho spajzu..

+29/−1
doporučit
1.10.2018 9:31

M83a65r47t84i91n 42R20ů17ž57i67č64k74a 9204971978419

tak zatím je to pro rodiče peklo ... přes PC

tohle se ČS nepovedlo :-(

a ta reklama na vyhledáávní plateb ... klik si myslí, že má běžný starší člověk plateb za měsíc, že by to nedohledal prostým rolováním ve výpisu

+22/0
doporučit
1.10.2018 7:41

J93i49ř42í 63H58o41v18o54r31k46a 2356857590641

A co se týká provedení webu: úplně nerozumím tomu, proč se interface webového elektronického bankovnictví velkých bank předělává do hardcore responsního provedení "hlavně ať je to hezké na mobilech, na desktopu nesejde".

Přece kdo z nějakého důvodu chce (a nebojí se 1cestného ověřování) a obsluhuje banku přes mobil, nainstaluje si na něj APLIKACI. Webové rozhraní je primárně (a skoro výhradně) pro desktopáře. A těm by vyhovovalo jiné, klasičtější pojetí uživatelského rozhraní...

+21/0
doporučit
1.10.2018 9:49

J21i80ř39í 65B62e70n41d63a 4300279819

Ta SMS náhodou není zpoplatněna?Rv ;-D

+20/0
doporučit
1.10.2018 0:07

V82l68a86d46i91m57í78r 97O11d38s12t30r93č43i52l 6560924628550

Rozumím dobře, že Georg zatím neumí zahraniční transakce, ale musíte do třech týdnů přejit? :-)

+18/0
doporučit
1.10.2018 10:20

D17a33n57i91e55l 82M45á54d44l 8360106397297

U spořitelny jsem už od svých patnácti let, servis24 byl ok, ale po tom co se začala spořka modernizovat mi to přijde jako by se důchodce snažil hrát si na puberťáka. Poplatky dělají průměrně 150kč zatímco kreditní úrok necelých 0.40kč..

Z jedné aplikace pomalu nic neobsloužíte aktuálně jich je 10 (na platformu android) mobilní george nemá stejné množství funkcí jako ten ve webovém rozhraní.. Je toho spoustu, proto taky tento měsíc odcházím.

+18/0
doporučit
1.10.2018 4:17

J25i81r75k71a 31N17o39v87á55k 6862575355199

tak jsem si toho george zkusil a zjistil jsem, že tam zavedli věc, kvůli které jsem opustil mbanku - povinně vyplňovat příjemce platby. tak to sorry jako vážení.

+17/0
doporučit
1.10.2018 8:50

M60i44r31o20s24l48a10v 73S20v57o35b76o40d63a 2563134439

Super už jsem změnil Banku a odešel od České Spořitelny

+17/0
doporučit
1.10.2018 6:51

V71l10a97d81i15m22í67r 79M35a84c33a67n 4608463101654

GEORGE, není to málo americké?

+16/0
doporučit
1.10.2018 8:51

V45l31a10d32i34m22í61r 38K54r15y33c49h94t90á53l82e83k 4212259577362

Nechápu, jak někdo s sebou může nechat od České šiditelny takhle cvičit.

+16/0
doporučit
1.10.2018 8:14





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz