Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K81a39r89e41l 97M36a67r81e17k 5325252223662

A protože to nefunguje jak rikaji, tak vyšel tento PR aby udělal trochu osvěty a snazili se zachranit nějaký průser...

+83/0
doporučit
1.10.2018 0:55

M18a71r32e92k 34N73e54t14o51l98i28c10k35ý 6934570128

George je frikulíní paskvil v cool outfitu. Není to jen u spořky, v poslední době se tohle nadřazování vzhledu nad funkčností objevuje na všech frontách.

+100/−2
doporučit
1.10.2018 1:39
Foto

P66e88t19r 47D46v74o79ř31á26k 9144823162665

Jeden z nejšťastnějších dní v životě byl ten, kdy jsem překonal lenost a pohodlí a rozhodl se od České spořitelny odejít. Nikdy jsem toho kroku nelitoval.

+85/−1
doporučit
1.10.2018 4:17

T94o89m14a28s 30N75o42v79a52c76e38k 7601832406392

Upřímně, pokud není někdo vázaný třeba hypotékou apod., jaký je důvod být u "spořky"? Už kolik let žádný

+60/0
doporučit
1.10.2018 0:25

J70i40ř72í 42J19u79r50á43š16e74k 8297435910117

Hloupy nazev produktu.

+72/−1
doporučit
1.10.2018 3:44

M76a30r89t48i47n 55F19r23a81n14t27i24š32e23k 7215790853625

Nechci do George do doby, než pokryje alespoň plnou funkčnost servisu24. Zatím nelze obsluhovat běžný účet, nelze obsluhovat účty, je kterým mám dispoziční právo, některé oblasti nejsou přesunuty kompletně, například trvalé příkazy. Perfektně fungující internetové bankovnictví mě drželo u spořitelny. Pokud mi ho vezme odejdu.

+52/0
doporučit
1.10.2018 0:10

L44e49o60š 84K40ř50e95n 2858541550970

Bože, proč si všichni ti IT a manažeři myslí, že nemám jinou touhu a nic jiného na práci než se pořád učit nějaký nový software:-(;-€Rv

+50/0
doporučit
1.10.2018 7:06

V52á10c42l50a77v 74D55o47k22s45a84n29s56k58ý 5671242949568

Trapné PR, kterak převléci FAQ za rádoby rozhovor.

+44/0
doporučit
1.10.2018 0:39

J36i32ř35í 88N66o98v51á50k 3902880484516

U sporky jsem kvuli hypoteky, ale musim rict, ze servis24 byl bezkonkurencne nejlepsim internetovym bankovnictvim - mam bezne ucty u KB, MBank, Unicredit,Equa bank, kde maji internetove bankovnictvi o nekolik radu horsi. Ke Sporce jsem presel kvuli hypoteky a nic moc jsem necekal, servis24 me ale velmi prijemne prekvapil. Uz jsem presel na George, je slusny, ale pro me je to bohuzel krok vedle - podobne jako u ostatnich bank uz neni tak prehledny a intuitivni jako servis24 (tam jsem nikdy nic nehledal a vse bylo na prvni pokus na 1/2 kliky). Do George uz namastili nesmyslne grafy, apod. :-( Od banky a internetoveho bankovnictvi chci jedine, aby fungovali a abych o nich v podstate nevedel - nechci zadne grafy a podobne nesmysly...

+80/−5
doporučit
1.10.2018 1:04

M60i11c63h25a38l 13M84a73r53e48k 7647413723265

Predeslemu int.bankovnictvi ten George nemuze konkurovat.Pouze grafy a barvy neznamenají funkcnost a prehlednost. Za mne spatny. Jak splatim hypoteku, jdu od nich.

+34/0
doporučit
1.10.2018 7:00

J58a30r13o35s72l36a10v 39K27o33r71t63u43s 6431974374825

Budoucí souhlasy s inkasem nejsou vidět, pokud ještě nevstoupily v platnost. Zastavené souhlasy s inkasem nejsou vidět, protože už nejsou platné, takže je nelze znovu aktivovat. Pokud není číslo účtu (třeba pomlčka) na místě, kde má být, program pouze odmítne příkaz k úhradě odeslat bez toho, aby oznámil jakoukoliv chybu. A takových základních chyb je tam spoustu, za to by každého programátora vyhodili od zkoušky na střední škole. Je to neskutečný paskvil, vymalovaný hezky barevně. Přechod na George je nejlépe spojit s přechodem k jiné bance.

+31/0
doporučit
1.10.2018 8:57

T66o98m69á84š 83L65u40d30v63í39k 5310138873666

"Do posledního klienta to nestihneme. Už v této chvíli víme, že George zatím není připraven pro právnické osoby, uživatele, kteří pravidelně investují po internetu, a další menší skupiny klientů. Řádově jde o několik desítek klientů, které čeká přechod do George až v příštím roce." takže ČS a. s. vede účty jen několika desítkám právnických osob (tedy firem)?

+29/0
doporučit
1.10.2018 0:09

S93t25a50n49i31s46l65a26v 22Č51e31š82k39a 8527746695519

Tak jsem se konečně přinutil do George přihlásit a moje reakce je naprosto jasná - tenhle barevný a rádoby "cool" paskvil vymyslel naprostý kretén. A to jsem ještě velmi, velmi zdvořilý. Jako bývalý programátor mohu říct jediné, jsem rád, že jsem už z oboru pryč a nemusím poslouchat přihlouplé manažery, kteří musí neustále "zdokonalovat" dobře fungující aplikace a tím je totálně zkonit.

Existující Servis24 české spořitelny je sice z hlediska vzhledu poněkud konzervativní (což těmto "progresivním s prominutím pitomečkům" zřejmě vadí). Jedná se ovšem o naprosto dokonalý a jednoduchý software, který funguje intuitivně, je dokonale přehledný a těžko se na něm hledá chyba. A to mohu srovnávat třeba s BankAustria nebo i jinými našimi bankami. Takže pro mě je naprosto nepochopitelné, proč v centrále Erste (pokud je mi známo) vymysleli, že tento software je třeba změnit. Ty barevné obrázky a grafy George, který vám vnucuje funkce, které vůbec nepotřebujete, jsou prostě na...

A jen tak mimochodem mi tyhle nesmysly připomínají nejnovější "vylepšení" v software "Majkrošrotu". Také spousta nových funkcí ve Windows a příbuzných programech, které vám jsou naprosto na houby.

+28/0
doporučit
1.10.2018 11:16

Š74t25e64f97a42n 13F41r74i63č72a 7152188953786

Je to neseriozní. Spořitelna doslova nedůstojně vláčí s klienty. Reklamní kampaň je postavena pouze na klíčovém slově George. Pokud klient tuto aplikaci nestáhne, tak vůbec netuší, co jej čeká. O aplikaci se předem nedozví vůbec nic.Rv

+27/0
doporučit
1.10.2018 8:18

T35o38m66á77š 48V92o92t76r90o27u49b85e28k 1630100364864

Kdo může mít ještě účet u těch loupežníků z ČS?

To bylo vysvobození od nich odejít...

+31/−1
doporučit
1.10.2018 5:10

D54a93v87i56d 86P33e68t60r21z19i74l66k72a 5601186257718

Pres 20 let delam v IT. To co je ted za modu, je naprostej des pod vedenim zpovykanejch managoru. Loni UniCredit vcelku fungujici praktickej system nahradila detskou omalovankou, ktera je totalne na... Korunu tomu dali tim, ze rozdelili databazi a pokud hledate data skrz prelom, musite nadvakrat... To jsem jeste nevidel. Ted jejich kroky nasleduje Sporka a koukam, ze to bude jete vetsi omalovanka a hovadina... Bohuzel i do financi a IT pronikaji v posledni dobe individua, kterym by clovek nesveril ani vedeni vlastniho spajzu..

+29/−1
doporučit
1.10.2018 9:31

J94i54ř72í 74H35o76v57o96r33k46a 2586557830761

A co se týká provedení webu: úplně nerozumím tomu, proč se interface webového elektronického bankovnictví velkých bank předělává do hardcore responsního provedení "hlavně ať je to hezké na mobilech, na desktopu nesejde".

Přece kdo z nějakého důvodu chce (a nebojí se 1cestného ověřování) a obsluhuje banku přes mobil, nainstaluje si na něj APLIKACI. Webové rozhraní je primárně (a skoro výhradně) pro desktopáře. A těm by vyhovovalo jiné, klasičtější pojetí uživatelského rozhraní...

+23/0
doporučit
1.10.2018 9:49

M73a37r84t59i23n 18R31ů48ž15i97č27k36a 9834281198279

tak zatím je to pro rodiče peklo ... přes PC

tohle se ČS nepovedlo :-(

a ta reklama na vyhledáávní plateb ... klik si myslí, že má běžný starší člověk plateb za měsíc, že by to nedohledal prostým rolováním ve výpisu

+22/0
doporučit
1.10.2018 7:41

J66i40ř69í 55B67e55n62d22a 4280279409

Ta SMS náhodou není zpoplatněna?Rv ;-D

+21/0
doporučit
1.10.2018 0:07

D58a62n85i19e14l 37M41á10d39l 8870106947177

U spořitelny jsem už od svých patnácti let, servis24 byl ok, ale po tom co se začala spořka modernizovat mi to přijde jako by se důchodce snažil hrát si na puberťáka. Poplatky dělají průměrně 150kč zatímco kreditní úrok necelých 0.40kč..

Z jedné aplikace pomalu nic neobsloužíte aktuálně jich je 10 (na platformu android) mobilní george nemá stejné množství funkcí jako ten ve webovém rozhraní.. Je toho spoustu, proto taky tento měsíc odcházím.

+20/0
doporučit
1.10.2018 4:17

V49l56a49d74i57m98í91r 38O87d16s79t27r85č37i18l 6280734718400

Rozumím dobře, že Georg zatím neumí zahraniční transakce, ale musíte do třech týdnů přejit? :-)

+19/0
doporučit
1.10.2018 10:20

J95i77r72k84a 28N87o22v97á51k 6282785395659

tak jsem si toho george zkusil a zjistil jsem, že tam zavedli věc, kvůli které jsem opustil mbanku - povinně vyplňovat příjemce platby. tak to sorry jako vážení.

+17/0
doporučit
1.10.2018 8:50

M45i62r16o21s15l87a64v 29S34v11o70b56o15d91a 2283984329

Super už jsem změnil Banku a odešel od České Spořitelny

+17/0
doporučit
1.10.2018 6:51

V80l65a26d68i98m39í76r 70M30a86c44a10n 4498203181764

GEORGE, není to málo americké?

+16/0
doporučit
1.10.2018 8:51

V24l81a33d31i95m23í84r 16K21r70y76c11h37t22á94l92e97k 4292469237222

Nechápu, jak někdo s sebou může nechat od České šiditelny takhle cvičit.

+16/0
doporučit
1.10.2018 8:14

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz