Diskuze
Pracují v call centrech, dobře vydělávají, ale dlouho nevydrží
Děkujeme za pochopení.
V58l37a58s30t59a 15C91o32u58f93a62l
Dělají tu nejhorší práci na světě. A ještě je to mizerně placené.
T33e21o47d68o68r 63B24e78z83d37ě89k
Jestli ta hrubá mzda, co se uvádí, má být "dobrý výdělek", pak se nelze fluktuaci divit
M38i17r87o80s16l72a91v 22H75e21r69a81n
Je to jako kazda jina prace, nejde srovnavat vecne jaka prace je lepsi a neni. Vse je prace, to co i musite... jak mile je nutne denne vstavat a jit treba na 7:00 je to prace. At uz budu popelar, zametac ci pujdu do kancelare kde budu ja nevim psat do wordu a nebo volat celej den telefonem
Kazdej se hodi na neco jineho, nekoho vylozene zametani nebavi, vadi mu, vadej mu kolem lidi, vadi mu kdyz na nej nekdo cumi. Jinej rekne ale to je fajn ne? Tamhle zametam chodnik, hlava odpocine, jde me to, jsem venku hec a pohoda
Dalsi rekne to tak, ja volam call centru, dovoli nam net, takze neco ctu u toho a zaroven nabizim produkty a jedna pani rvala ale dalsi rikala ze chce tarif tak super
Me to treba jednu dobu bavilo delat obchodaka, matlat lidem zvonky, jezdit po lidech.... no jo ale prvni mesice pak uz nejak co zmenili produkt, manager zacal vic resit kalhoty tak me to zacalo vadit
M27a18r35t47i97n 71S29t13e40h71l26í26k
Zoufalá práce. Ale aspoň při ní není člověk vidět na veřejnosti jako u pozic typu doplňování zboží, zametání ulic, ochranka obchodního domu, úklid, rozvážkové firmy. To bych se asi propadl.
T26o63m65á54š 44Š39k40v94r75n51a
Obecně nepřiliš rád mluvím s lidmi - a práce v callcentru (ať je jakákoliv) není nic pro mě. To bych pak byl nejspíš nucen se po krátké době ubytovat v bambulárně
M48i66r23o54s71l73a96v 62H82e78r90a12n
tak to neni pro kazdeho i kdyz to muze vypadat ze berou, tak vetsina obyc lidi to nezvladne, prace v call centru je pro urcitou jen skupinu lidi
O64n65d90ř71e13j 48S28e66k91e96r57a
Call centra v zaměstnancích totálně ničí kreativitu. Bavil jsem se o tom s holkou, která pracovala na technické podpoře, a vzdala to po půl roce. Operátor musí radit zákazníkům věci, o kterých ze zkušeností ví, že ničemu nepomůžou - a nesmí uplatnit své zkušenosti při řešení problémů, pokud je nemá napsané na displeji před sebou. A tohle je často jediným důvodem, proč zákazník na druhém konci neudrží nervy na uzdě.
M87i65r62o52s80l13a67v 41H33e36r87a33n
To delala na nejake pseudo podpore V IT technicke podpore nema nic napsano, jen leda technicke voditka, ale jinak radi primo jak sam vi a nejlip umi
P58e12t33r 94K79n38ě66b93o83r89t
Jsou dva druhy callcenter. Ti hodní, co voláte my jim a ti zlí, co oni volají nám.
P23e98t98r 63H72o36c90h76m19a58n
Oni nejsou "zlí" protože nám volají, ale proto že nás otravují blbostmi, o které nemáme zájem.
K50a18r35e88l 19U31r26b59a24n
Člověk, který dělá práci, která ho nebaví by se měl stydět za to, jak marní svůj život. Pokud někdo přijme podobnou práci, sám dobrovolně se vlastně stává otrokem, nebo chcete-li, křečkem v kole.
S47y66l74v75a 42Š41p68o79r53k47o38v35á
většinu prací, kde není potřeba žádná nebo jen malá kvalifikace, dělají lidé jen proto, aby měli z čeho žít. Co může člověka bavit na vnucování něčeho po telefonu, na sezení za kasou hypermarketu nebo na kopání příkopů? A přece to někdo dělat musí.
L12u73k96á51š 63F52r26y39d41r49y56c27h
Průměrnou mzdu píšete krásnou, realita je ovšem úplně jiná. Sám jsem v roce 2018-2019 v několika call centrech pracoval, ani při 60 hodinách týdně v práci jsem se na tyhle sumy skoro nikdy nedostal. Víte proč skoro nikdy ? Protože na začátku ( první měsíc, nebo dva) dostáváte snadné zákazníky, kteří si volají jen pro nákup. Vztáhnu to na vodafone, který nabízí asi ty nejlepší podmínky z call center. V prvním měsíci máte na pasivní lince pouze prepaid zákazníky, kteří vám volají, protože chtějí aktivovat nějaké balíčky, za každý aktivovaný balíček máte vy peníze. Takových hovorů během 10 hodin zvládnete 150-250 v závislosti na délce hovoru. Takže ano za den si vyděláte na bonusech klidně 2 tisíce i víc. Problém nastává, jakmile na vás začnou nabalovat práva, nejdřív přijdou postpaidi (jednouduché paušály, ještě né rodinné tarify), kde vy máte prodávat, ale nemáte co, protože lidi už ty tarify mají, pak přijdou rodinný tarify, a co jim chcete prodat, když rodinnej tarif už vše má, pak přijdou firemní atd atd. Kde prostě není co prodat a prepaid zákazníci už vám padají jen v době, kdy jsou všichni nováčci plně obsazení. V tom momentě nemůžete plnit cíle a za neplnění cílů vám strhávají peníze. Těch proměnných je tam víc, ale když neplníte cíle, logicky neplníte ani další věci. Do toho když jdete na 10 hodin šichtu, tak tam jste minimálně 11 hodin, protože nastartování pc je minimálně 20 minut, wc, svačina, doba mimo hovor .. nezájem, nikdo vám neproplatí, že tam jste, pokud nejste v hovoru a i ty hovory vám poslouchají náhodně a pokud se dle nich zdržujete, čas vám osekají. Takže první 1-2 měsíce si odnesete klidně 45 tisíc čistýho, po půl roce jste rádi, když máte dvacet a to tam trávíte 6 dní v týdnu. Druhá možnost je fraudit a plnit tak cíle. Co je fraudění ? Lhaní zákazníkům, nátlak, aby si to vzali. Společnost nezájímá, že ten člověk volá po měsíci zpátky, že tu službu nechce, protože jejich člověk plní cíle( má prachy). Nikdy víc tohle...
L81u49k75á44š 85F58r22y16d79r45y33c48h
A co je vůbec nejhorší ? Jdete tam pracovat s tím, že jdete na pasivní linku. U pohovoru vám třicetkrát slíbí, že nejde o vnucování zboží, hory doly dovolené, jak je vše strašně krásné... Pasivní linka je prý jen pomáhání lidem s jejich problémy v nabízených službách. Pak tam přijdete a furt za váma běhá tlupa dvacetiletých rádoby manažerů, co tma už rok vydrželi a furt řvou ve stylu, dělej prodávej, jestli neprodáš nepůjdeš dom a podobně... Prej zákaznická podpora to jo ... neprodáš dost a dostaneš čistě základ bez koruny navíc
P32e66t32r 13M56a47t38o79u33š47e44k
Hovory od banky nebo společností, jejichž jsem zákazníkem, beru jako normální a někdy i užitečné. Prodejní nabídky považuji za otravný spam a na volající bývám strohý až nepříjemný. A ty, kterým nestači jedno odmítnutí a jsou neodbytní, si sadisticky vychutnám.
J38i46n54d78ř98i29c81h 97P20i56l47e59č90e91k
Úplně stačí přerušit hovor bez rozloučení.
SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?
Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...
Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok
Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc
Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...
Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let
Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti
Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...
Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc
Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...
Cestovní kanceláře posilují. Proč dává zájezdům přednost stále více lidí?
Premium Cestování do zahraničí loni poprvé překonalo úroveň před pandemií covidu, čísla se tak dostala na...
Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy
Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...
SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?
Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha