Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Pracují v call centrech, dobře vydělávají, ale dlouho nevydrží

Je to práce v teple, v kanceláři, nároky na vzdělání či talent nejsou nijak závratné, peníze stojí za to. Přesto se v call centrech končí už po pár měsících.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dělají tu nejhorší práci na světě. A ještě je to mizerně placené.

1 1
možnosti

Jestli ta hrubá mzda, co se uvádí, má být "dobrý výdělek", pak se nelze fluktuaci divit

5 0
možnosti

P82a33v11e81l 50J20á16t94i

4. 3. 2020 13:11

Callcentráky

7 0
možnosti

Je to jako kazda jina prace, nejde srovnavat vecne jaka prace je lepsi a neni. Vse je prace, to co i musite... jak mile je nutne denne vstavat a jit treba na 7:00 je to prace. At uz budu popelar, zametac ci pujdu do kancelare kde budu ja nevim psat do wordu a nebo volat celej den telefonem :-/

Kazdej se hodi na neco jineho, nekoho vylozene zametani nebavi, vadi mu, vadej mu kolem lidi, vadi mu kdyz na nej nekdo cumi. Jinej rekne ale to je fajn ne? Tamhle zametam chodnik, hlava odpocine, jde me to, jsem venku hec a pohoda :-)

Dalsi rekne to tak, ja volam call centru, dovoli nam net, takze neco ctu u toho a zaroven nabizim produkty a jedna pani rvala ale dalsi rikala ze chce tarif tak super :-)

Me to treba jednu dobu bavilo delat obchodaka, matlat lidem zvonky, jezdit po lidech.... no jo ale prvni mesice pak uz nejak co zmenili produkt, manager zacal vic resit kalhoty tak me to zacalo vadit :-/

0 0
možnosti

Zoufalá práce. Ale aspoň při ní není člověk vidět na veřejnosti jako u pozic typu doplňování zboží, zametání ulic, ochranka obchodního domu, úklid, rozvážkové firmy. To bych se asi propadl.

1 11
možnosti

A77d67a54m 35K29u77r63t81z

4. 3. 2020 14:07

A co rodiče?

0 0
možnosti

Obecně nepřiliš rád mluvím s lidmi - a práce v callcentru (ať je jakákoliv) není nic pro mě. To bych pak byl nejspíš nucen se po krátké době ubytovat v bambulárně :-)

4 0
možnosti

:-)tak to neni pro kazdeho i kdyz to muze vypadat ze berou, tak vetsina obyc lidi to nezvladne, prace v call centru je pro urcitou jen skupinu lidi

1 0
možnosti

Call centra v zaměstnancích totálně ničí kreativitu. Bavil jsem se o tom s holkou, která pracovala na technické podpoře, a vzdala to po půl roce. Operátor musí radit zákazníkům věci, o kterých ze zkušeností ví, že ničemu nepomůžou - a nesmí uplatnit své zkušenosti při řešení problémů, pokud je nemá napsané na displeji před sebou. A tohle je často jediným důvodem, proč zákazník na druhém konci neudrží nervy na uzdě.:-/

12 0
možnosti

To delala na nejake pseudo podpore ;-D V IT technicke podpore nema nic napsano, jen leda technicke voditka, ale jinak radi primo jak sam vi a nejlip umi :-)

2 0
možnosti

Jsou dva druhy callcenter. Ti hodní, co voláte my jim a ti zlí, co oni volají nám.

14 0
možnosti

Oni nejsou "zlí" protože nám volají, ale proto že nás otravují blbostmi, o které nemáme zájem.

2 0
možnosti

Člověk, který dělá práci, která ho nebaví by se měl stydět za to, jak marní svůj život. Pokud někdo přijme podobnou práci, sám dobrovolně se vlastně stává otrokem, nebo chcete-li, křečkem v kole.

3 14
možnosti

většinu prací, kde není potřeba žádná nebo jen malá kvalifikace, dělají lidé jen proto, aby měli z čeho žít. Co může člověka bavit na vnucování něčeho po telefonu, na sezení za kasou hypermarketu nebo na kopání příkopů? A přece to někdo dělat musí.

15 1
možnosti
Foto

Průměrnou mzdu píšete krásnou, realita je ovšem úplně jiná. Sám jsem v roce 2018-2019 v několika call centrech pracoval, ani při 60 hodinách týdně v práci jsem se na tyhle sumy skoro nikdy nedostal. Víte proč skoro nikdy ? Protože na začátku ( první měsíc, nebo dva) dostáváte snadné zákazníky, kteří si volají jen pro nákup. Vztáhnu to na vodafone, který nabízí asi ty nejlepší podmínky z call center. V prvním měsíci máte na pasivní lince pouze prepaid zákazníky, kteří vám volají, protože chtějí aktivovat nějaké balíčky, za každý aktivovaný balíček máte vy peníze. Takových hovorů během 10 hodin zvládnete 150-250 v závislosti na délce hovoru. Takže ano za den si vyděláte na bonusech klidně 2 tisíce i víc. Problém nastává, jakmile na vás začnou nabalovat práva, nejdřív přijdou postpaidi (jednouduché paušály, ještě né rodinné tarify), kde vy máte prodávat, ale nemáte co, protože lidi už ty tarify mají, pak přijdou rodinný tarify, a co jim chcete prodat, když rodinnej tarif už vše má, pak přijdou firemní atd atd. Kde prostě není co prodat a prepaid zákazníci už vám padají jen v době, kdy jsou všichni nováčci plně obsazení. V tom momentě nemůžete plnit cíle a za neplnění cílů vám strhávají peníze. Těch proměnných je tam víc, ale když neplníte cíle, logicky neplníte ani další věci. Do toho když jdete na 10 hodin šichtu, tak tam jste minimálně 11 hodin, protože nastartování pc je minimálně 20 minut, wc, svačina, doba mimo hovor .. nezájem, nikdo vám neproplatí, že tam jste, pokud nejste v hovoru a i ty hovory vám poslouchají náhodně a pokud se dle nich zdržujete, čas vám osekají. Takže první 1-2 měsíce si odnesete klidně 45 tisíc čistýho, po půl roce jste rádi, když máte dvacet a to tam trávíte 6 dní v týdnu. Druhá možnost je fraudit a plnit tak cíle. Co je fraudění ? Lhaní zákazníkům, nátlak, aby si to vzali. Společnost nezájímá, že ten člověk volá po měsíci zpátky, že tu službu nechce, protože jejich člověk plní cíle( má prachy). Nikdy víc tohle...

27 1
možnosti
Foto

A co je vůbec nejhorší ? Jdete tam pracovat s tím, že jdete na pasivní linku. U pohovoru vám třicetkrát slíbí, že nejde o vnucování zboží, hory doly dovolené, jak je vše strašně krásné... Pasivní linka je prý jen pomáhání lidem s jejich problémy v nabízených službách. Pak tam přijdete a furt za váma běhá tlupa dvacetiletých rádoby manažerů, co tma už rok vydrželi a furt řvou ve stylu, dělej prodávej, jestli neprodáš nepůjdeš dom a podobně... Prej zákaznická podpora to jo ... neprodáš dost a dostaneš čistě základ bez koruny navíc

20 0
možnosti

Hovory od banky nebo společností, jejichž jsem zákazníkem, beru jako normální a někdy i užitečné. Prodejní nabídky považuji za otravný spam a na volající bývám strohý až nepříjemný. A ty, kterým nestači jedno odmítnutí a jsou neodbytní, si sadisticky vychutnám.

5 0
možnosti

Úplně stačí přerušit hovor bez rozloučení. :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc

26. dubna 2024

Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc

26. dubna 2024

Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...

Cestovní kanceláře posilují. Proč dává zájezdům přednost stále více lidí?

26. dubna 2024

Premium Cestování do zahraničí loni poprvé překonalo úroveň před pandemií covidu, čísla se tak dostala na...

Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy

25. dubna 2024

Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...