Test:

Dokážete zvládnout pracovní telefonát bez poskvrny? Otestujte se

Ačkoli si většina lidí, že je telefonování taková trivialita, na které není co zkazit, mýlí se. Chyb dělají volající i volaní běžně celou řadu. Ovšem, to co bychom mohli tolerovat v případě hovorů soukromých, to může být u pracovních telefonátů významný prohřešek. Ověřte si své telefonické schopnosti.

1.Podle pravidel slušného chování má v pracovním telefonátu povinnost pozdravit:

2.Neslušná slova může při pracovním hovoru používat:

3.Pokud máte obchodnímu partnerovi zavolat v čase domluveném předem:

4.Pokud je při telefonátu druhá osoba v řeči příliš rozvláčná a utíká od tématu, což vám způsobuje časový pres:

5.Dělat si při důležitém pracovním telefonátu poznámky, je pro vás:

6.Po telefonu nikdy neprobíráme:

7.Zvýšení hlasu, nebo až křičení do telefonu:

8.Rozloučení se na konci hovoru je:

9.Pokud voláte v pracovní dobu osobě, u níž tušíte, že může být zaneprázdněna, je vhodné:

10.Shrnout nakonec závěry, ke kterým jste v průběhu hovoru došli, je: